יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:21

וייסמן בישל, ויאדוליד עלתה לשמינית גמר הגביע

הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-79, קבוצתו נזקקה להארכה על מנת לגבור 1:4 על פנייה דפורטיבה מהליגה ה-3. אלאבס הושפלה 5:0 ע"י אלמריה. סביליה עלתה

|
שון וייסמן (La Liga)
שון וייסמן (La Liga)

שלב 32 האחרונות בגביע המלך הספרדי יצא היום (שבת) לדרכו, כאשר ויאדוליד, עם שון וייסמן הישראלי שעלה מהספסל בדקה ה-79 ואף בישל את השער הרביעי, התקשתה ונגררה בחוץ להארכה אחרי 1:1 ב-90 דקות מול פנייה דפורטיבה מהליגה השלישית, אך בסופו של דבר השלימה מהפך ועלתה לשמינית הגמר עם 1:4 בתום 120 דקות. במקביל, אלאבס הושפלה עם 5:0 מוחץ לאלמריה מצמרת ליגת המשנה. 

פנייה דפורטיבה – ויאדוליד 4:1

שון וייסמן לא פתח בהרכב של הסגולים של סרחיו גונסאלס ועלה מהספסל בדקה ה-79 במצב של 1:1, כאשר קבוצתו, אשר מדורגת במקום ה-17 בטבלת לה ליגה, התקשתה למדי מול החבורה מהליגה השלישית. פרננדו אנדראדה גומס קבע יתרון מפתיע לפנייה הצנועה בדקה ה-13, מיצ’ל הררו השווה בפנדל מדויק בדקה ה-62 ובדקה ה-81, פחות משתי דקות אחרי שעלה מהספסל, בעיטה של אוסקר פלאנו פגעה בווייסמן, שהכניע ממרחק עשרה מטרים את חבייר סראל גאייגו, אך השער נפסל מאחר והישראלי היה בעמדת נבדל והמשחק נגרר להארכה, בה בדקה ה-96 רוקה מסה השלים מהפך בפנדל מדויק נוסף של ויאדוליד, כאשר בדקה ה-101 קולאו הורחק והותיר את פנייה בעשרה שחקנים ובדקה ה-112 רוקה מסה השלים צמד ובדקה ה-116 וייסמן העביר כדור רוחב מצד ימין ומצא את אוסקר פלאנו, שממרחק 12 מטרים בעט לפינה השמאלית וסגר עניין.

אלמריה – אלאבס 0:5

החבורה של אבלארדו פרננדס, שמדשדשת בתחתית לה ליגה, פשוט הושפלה מול הקבוצה מצמרת ליגת המשנה, שהצליחה לעלות לשמינית הגמר בזכות חגיגה נהדרת על חשבון הבאסקים. עומאר סאדיק כבש את השער הראשון כבר בדקה ה-8, כאשר לאחר הרחקתו של תומאס פינה בדקה ה-35 אלמריה ניצלה את היתרון המספרי עם שני שערים מהירים לקראת סיום המחצית הראשונה בתוך דקה, כאשר אגר אקטצ’ה הכפיל את היתרון בדקה ה-45, בעוד בחלוף דקה, בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, סאדיק השלים צמד וקבע 0:3 בירידה למחצית. במחצית השנייה אלמריה הורידה הילוך, כאשר שער עצמי של רודריגו בטאליה בדקה ה-52 ופנדל מדויק של חואן וייאר בדקה ה-81 סגרו עניין.

פואנלבראדה – לבאנטה 1:1 (4:2 בפנדלים)

הקבוצה מהליגה הבכירה הסתבכה מול זו שנמצאת במקום ה-14 בליגת המשנה, אך לבסוף שרדה מותחן בתום דו קרב מהנקודה הלבנה. בזמן החוקי לבאנטה עלתה ליתרון משער עצמי של אנטוניו כריסטיאן (19), אולם בורחה גארסס איזן (68) וכפה הארכה. בתום 30 דקות ללא שערים נוספים, הקבוצות ניגשו לפנדלים – שם לבאנטה הייתה עם ידה על העליונה כשרוג’ר מרטי, גונסאלו מאלרו, סרחיו לאון ואוסקר דוארטה דייגו ב-4 הבעיטות ושלחו את קבוצתם לשלב הבא.

לגאנס – סביליה 0:0 (1:0 אחרי הארכה)

קבוצתו של יולן לופטגי הסתבכה מול לגאנס מצמרת הליגה השנייה, אך הצליחה בסופו של דבר להעפיל לשלב שמינית גמר גביע המלך אחרי 0:1 בהארכה. סביליה התקשתה למצוא את הדרך לשער של המארחת ואחרי 90 דקות מאופסות המשחק הלך ל-30 דק’ תוספת. לוקאס אוקאמפוס, שעלה כמחליף בדקה ה-83, ניצל כדור עומק מושלם של אוליבר טורס וסיים מזווית קשה לרשת של לגאנס בדקה ה-96 כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

תוצאה נוספת:

ג’ירונה – קאדיס 0:2
כבש: ואלרי פרננדס (48 ו-58).

ראיו ואייקנו – אלצ’ה 0:2
כבשו: בבה (36), אלחנדרו קטאנה (78).

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */