יום שישי, 29.03.2024 שעה 16:26

המועמדים לנשיאות נפגשו, גארסיה יגיע בקיץ

לאחר שנדחו הבחירות בברצלונה, המועמדים הסכימו - בלם סיטי לא יצורף בינואר, יבוא בחינם בתום העונה. מייטה הצרפתי הושאל למילאן עם אופציית רכישה

|
אריק גארסיה (רויטרס)
אריק גארסיה (רויטרס)

חלון ההעברות של חודש ינואר ברחבי אירופה כבר איתנו וביבשת ממשיכים לעסוק בהעברות אפשריות ובסגירת עסקאות רשמיות. כאן ב-ONE נרכז לכם בכל יום את העדכונים החמים ביותר בשוק.

חדשות רשמיות:

# וויין רוני חתם על חוזה בשורות דרבי קאונטי, הקבוצה מהצ’מפיונשיפ, עד 2023. הוא כבר שימש כמאמן שחקן בעבר הלא רחוק וכעת עובר רשמית למשרה על הקווים.  

# מילאן הודיעה – סוהאליו מייטה חתם בקבוצה. הרוסונרי שנאבקים על תואר האליפות וניצבים בפסגת הטבלה באיטליה, צירפו את הצרפתי בן ה-26 של טורינו בהשאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה בתום התקופה.

ספקולציות חמות:

# אם ההדחה מהסופר קאפ לא הספיקה, ב-’The Times’ מדווחים שלמרות מה שז’וזה מוריניו אמר על גארת’ בייל בתחילת העונה (“אם הכול ילך כשורה, הוא ימשיך איתנו גם בעונה הבאה”), זה לא המצב. עם איך שהדברים נראים כרגע, הקיצוני לו 116 דקות בלבד בפרמייר ליג ישוב לקבוצה של זינדין זידאן בסיום העונה לאור משכורתו הגבוהה שהתרנגולים לא מוכנים לשלם. 

גארת' בייל (רויטרס)גארת' בייל (רויטרס)

# עוד בריאל מדריד – בבלאנקוס חושבים על מחליף ללוקה יוביץ’ שיצא להשאלה בפרנקפורט, ומספר שמות עלו בתקשורת הספרדית לגבי חלון ההעברות של החורף, כשבקיץ כמובן ינסו ללכת על קיליאן אמבפה או ארלינג בראוט הולאנד. בין השמות שעשויים להגיע בחלון של ינואר: סרחיו אגוארו ממנצ’סטר סיטי, ארקדיוש מיליק מנאפולי, ראול דה תומאס מאספניול ואפילו אוליבייה ז’ירו מצ’לסי.   

# אריק גארסיה יהיה שחקן ברצלונה, אך לא בינואר אלא בקיץ. לאחר שנדחו הבחירות בברצלונה, המועמדים הסכימו בניהם כי בלם מנצ’סטר סיטי לא יצורף בחלון הנוכחי, אלא יבוא כשחקן חופשי בתום העונה. קודם לכן, מאמנו פפ גווארדיולה התייחס לאפשרות שהבלם יעזוב בחלון הנוכחי: “אני מקווה שהוא לא יעזוב, אבל אולי ברצלונה יודעת יותר ממני. אני לא יודע מה יקרה, אבל אולי זה יקרה”. 

אריק גארסיה ופפ גווארדיולה (רויטרס)אריק גארסיה ופפ גווארדיולה (רויטרס)

# השוער השני של ברצלונה, נטו, ביקש מהקבוצה לעזוב. הוא לא מרוצה ממעמדו כמחליפו של מארק-אנדרה טר שטגן, בדומה למה שקרה איתו באיטליה כששימש כמחליפו של ג’אנלואיג’י בופון בתקופתו ביובנטוס.

# שחקן העבר דמיטאר ברבאטוב התייחס לאפשרות שדויד אלאבה יחתום בריאל מדריד: “אם הם באמת ירצו אותו, הוא יצטרף אליהם, זה לא יפתיע אותי אם זה יקרה, אבל צריך לראות קודם מה יעשו עם סרחיו ראמוס. אם הוא יישאר, הוא עדיין יהיה מספר 1 בריאל”.  

דויד אלאבה (רויטרס)דויד אלאבה (רויטרס)

# מרסל ברנדס, המנהל הספורטיבי של אברטון, אישר כי בניגוד לשמועות שהטופיז שילמו לריאל מדריד 25 מיליון אירו על חאמס רודריגס, הקולומביאני הגיע לקבוצה בחינם. 

חאמס רודריגס (האתר הרשמי של אברטון)חאמס רודריגס (האתר הרשמי של אברטון)

# באיטליה מדווחים שמריו מנדז’וקיץ’ שהיה ללא קבוצה בתקופה האחרונה אחרי פרק זמן קצר באל דוהייל הסכים לעבור למילאן, ועבר אצלה בדיקות רפואיות. החלוץ בן ה-34 ששיחק ביובנטוס עשוי להצטרף עד סיום העונה בחינם. עוד פורסם כי המנהל הטכני של מילאן, פאולו מלדיני, התקשר ישירות לחלוץ וביקש ממנו להגיע לקבוצה.

מריו מנדז'וקיץ' חוגג (רויטרס)מריו מנדז'וקיץ' חוגג (רויטרס)

# השמועות על מעבר אפשרי של דלה אלי לפאריס סן ז’רמן ממשיכות לצבור תאוצה, כשב’גרדיאן’ טוענים שהמאמן החדש של הצרפתים, מאוריסיו פוצ’טינו, שהדריך את האנגלי בתקופתו בטוטנהאם, מגביר את המאמצים כדי לצרפו לקבוצה מעיר האורות בעסקת השאלה. כמו כן, כריסטיאן אריקסן לא צפוי לשחק אצל המאמן הארגנטינאי.

גרנט מגיב לשמועות על חזרה לצ'לסי
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */