יום שלישי, 16.04.2024 שעה 23:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בעלי הפועל ביקרו, איציק ניסנוב עזב לפני הסיום

ראשי האדומים מתוסכלים לאחר ה-2:1 לאשדוד, טענות נגד השחקנים והמאמן, אותו חלקם רוצים לפטר במיידי, אוזן שוב עלה. קלינגר לחניכיו: "אין לכם לב"

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (שחר גרוס)

זעם גדול ותסכול שקשה לתאר בהפועל תל אביב נוכח ההפסד 2:1 למ.ס אשדוד החבולה ומוכת הקורונה, אך הגדולה בכמה מידות על האדומים. אמש (חמישי) באצטדיון הי”א הקבוצה של ניר קלינגר שקעה עוד יותר במקום האחרון בליגת העל והיא סוחבת את כל הטבלה על הגב, בפער שגדל בעקבות הניצחון של הפועל כפר סבא על מכבי פתח תקווה ושם את האדומים במרחק של 5 נקודות מחוף מבטחים.

גם 11 החיסורים של אשדוד לא הפכו את היוצרות בין שתי הקבוצות, כשכל אחת מהן הוכיחה בדיוק את היכולת שמאפיינת את מיקומה, כשהמארחת במקום השלישי והאורחת, עם הפסד תשיעי מתוך 15 מחזורי ליגה, היא האחרונה בטבלה וממשיכה להצדיק את מיקומה מדי שבוע.

קלינגר ויצחק לאחר ההפסד למ.ס אשדוד

והאמת היא, שכמו היכולת הרעה, הנאיביות וסף השבירה הנמוך, כך גם הכעס מכיוון הבעלים על הקבוצה ועל קלינגר – הפך לדפוס – כאשר איציק ניסנוב עזב את האצטדיון עוד לפני שריקת הסיום במחאה על מה שראה במשך 90 הדקות בעיר הנמל. בניגוד אליו, אחיו, שרון ניסנוב, שעזב גם הוא באותה צורה בתבוסה למכבי תל אביב בדרבי, נשאר עד לסיום, כמו גם זאב גרינברג.

עוד לפני שעזבו את האצטדיון, בזה אחר זה, נשמעו לא מעט מילות ביקורת מצד בעלי הפועל ת"א כלפי שחקנים בקבוצה וגם כלפי המאמן, מילים אותן היה קשה לפספס ביציע הכבוד באצטדיון הי"א. אולם, לא מדובר במצב שבו הבעלים כולם נגד קלינגר ובעד פיטוריו, יש גם טיעונים להגנתו מצד מי מהם שעדיין עומדים על הרגליים האחוריות כדי שיישאר, השאלה היא עד מתי וכמה הן חזקות.

בשורה התחתונה – בעלי הפועל ת"א ממשיכים לשוחח מאחורי הקלעים על האפשרות לזעזע את הקבוצה, והמהלך הזה חזק הפרק ונשקל בכובד ראש למרות הניסיונות המלאכותיים לתאר קרדיט, שקט ואמונה בתקופה האחרונה. אידיליה אין במתחם חודורוב, בלשון המעטה, מהבעלים בינם לבין עצמם ועד לאחרון השחקנים, כשהמאמן באמצע.

ניר קלינגר (שחר גרוס)ניר קלינגר (שחר גרוס)

אחרי שהגישושים בגזרת מאמנים כמו רוני לוי לא התקדמו, בוולפסון שוב העלו מחדש את האפשרות שאורי אוזן יקבל את ההזדמנות לאמן את הקבוצה הבוגרת ובמידה שזה יקרה, מיכאל זנדברג יקודם לאימון קבוצת הנוער, כפי שנחשף ב-ONE, בזמן שמעמדו של קלינגר החל להתערער לפני כחודש, כשזה היה הרעיון המקורי והראשון במתחם האדום.

מעבר ליכולת המקצועית והמנטלית, שמוגדרות "מתחת לכל ביקורת" כבר תקופה ארוכה, בעלי הפועל ת"א ממשיכים להיות חלוקים בדעותיהם לגבי האפשרות לזעזע על הקווים ולפטר את קלינגר, אם כי דומה שאחרי המשחק אתמול, בתוספת לסגר ולאפשרות להתכונן בשבועיים הקרובים בלי לחץ של משחקים עשויה להטות את הכף, מחשש שיהיה מאוחר מדי והקבוצה תטבע עוד יותר.

ל-ONE נודע, כי בנוסף לדעות השונות שמחליפים ביניהם לאחרונה בעלי המועדון, חלק מהם גם קיבלו הודעות טקסט אישיות משחקנים בקבוצה שתיארו ייאוש מהאימונים, כמו גם טענות על סגנון המשחק שלא מקדם את הקבוצה ועל כך שההתקפה החלשה היא תוצאה של כך, בנוסף לחוסר מוטיבציה מצד שחקני הסגל.

דני גרופר ורז שלמה מאוכזבים (שחר גרוס)דני גרופר ורז שלמה מאוכזבים (שחר גרוס)

את ההודעות מאותם שחקנים הבעלים קיבלו בשבוע האחרון, כשהם ביקשו להשתחרר מהקבוצה לאלתר ולהפסיק להגיע לאימונים. את הטענות הללו סוחבים איתם אותם בעלים, וטענות נוספות הקשורות ליחסים בחדר ההלבשה במתחם חודורוב, כשהם מקבלים עוד ועוד אינדיקציות על הצורך לבצע זעזוע, בלי שום קשר לחיזוק הקבוצה בינואר.

יש לציין – באפשרותם של האחים שרון ואיציק ניסנוב לקבל את ההחלטה בעצמם ולבצע מהלך שכזה, שכן הוא מקצועי ולהם וטו בתחום זה, אולם לאחר הסערה שיצרו פיטורי משה סיני בין הבעלים, הם היו רוצים לעשות זאת בהסכמה עם מאיר ובועז תושב, שעד כה גיבו את המאמן אחרי שהתנגדו לעזיבת נציג הבעלים.

בחזרה למשחק עצמו. למרות היתרון המוקדם שהעניק גיל יצחק לאורחים לאחר הבישול של אושר דוידה, האדומים שוב הראו לכולם עד כמה הם רכים, ספגו מיד מרגליו של פאהד באיו ועד הירידה למחצית הם כבר הספיקו לראות מהפך מול העיניים ואת רועי גורדנה קובע את תוצאת המשחק העגומה עבורם.

דן עזריה מאוכזב (שחר גרוס)דן עזריה מאוכזב (שחר גרוס)

"אין לכם לב בגוף, אין לכם נשמה", זעק קלינגר בסיום ההתמודדות באשדוד לעבר שחקניו והביע את אכזבתו ותסכולו מהם, כאשר הם עצמם נותרו מסוגרים, בדיוק כפי שנשמעו בשבועות האחרונים. "מאוד מאוכזבים מההפסד לאשדוד", אמר יצחק. "אנחנו במקום האחרון ויוצאים לפגרה מאוד מאוכזבים. נקווה שנחזור הרבה יותר חזקים ושנחזור עם ניצחון על הפועל חיפה בעזרת השם. העונה עוד ארוכה ואני מאמין ובטוח שנישאר בליגה".

במהלך המשחק, ניב סרדל נכנס כמחליף והוחלף כעבור 10 דקות בעקבות כאבים בשריר הירך האחורי. בשל אותה פציעה, נעדר גם שחר הירש מהסגל, פעם נוספת. רועי זיקרי, שגם הוא לא נכלל ב-18, ממשיך לסבול מכאבים בשרירי הבטן וצפוי לעבור ניתוח כדי להתגבר עליהם. אדי גוטליב תוכנן לשוב לאימונים בשבוע הקרוב ויהיה זמין ככל הנראה אחרי החזרה מפגרת הסגר המלא.

בתוך כך, ל-ONE נודע כי מעבר לשחרורם של ארמנדו קופר ולבאן קוטליה, שכבר עזבו למכבי פתח תקווה ולהפועל אום אל פאחם בהתאמה, בהפועל ת"א שוקלים שחרור של שחקנים נוספים. עוד לפני כן, עדן הרשקוביץ, שלא נמצא בתוכניות של קלינגר אחרי שמיעט לקבל הזדמנויות העונה, התבקש לחפש לעצמו קבוצה והוא כבר בוחן אפשרויות, גם מעבר לים, כאשר קרימיוטיסה מהליגה הקפריסאית היא אחת מאלה העומדות בפניו.

עדן הרשקוביץ (נעם מורנו)עדן הרשקוביץ (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */