יום חמישי, 18.04.2024 שעה 11:40
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

במכבי ת"א נדהמו מאבי לוזון: נפסיד לחיפה 4:0

יו"ר מכבי פ"ת הקניט בסיום ה-1:0: "תשכבו על הבטן. מכבי חיפה אלופה", וטען: "אוהד שלהם התגרה בי". ז'ראלדש יגיע היום לישראל כדי לחתום בצהובים

|
שחקני מכבי תל אביב חוגגים (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב יצאה שמחה במיוחד מאצטדיון המושבה אחרי ה-0:1 על מכבי פתח תקווה שהיווה ניצחון שלישי רצוף תחת המאמן החדש פטריק ואן לוון, אך מעל הכל, במועדון יצאו מרוצים מאוד בעקבות האירועים שהתרחשו בסיום. במשך דקות ארוכות לפני השריקה האחרונה, יו”ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, צעק לעבר שחקני מכבי ת”א לטענת אנשי הצהובים: “תשכבו על הבטן, תמשיכו לשכב על הדשא, קבוצה של 100 מיליון עאלק”, וההקנטות הפכו למדהימות עם השריקה לסיום כאשר לוזון צעק לטענת אנשי הצהובים: “נפסיד למכבי חיפה 4:0. מכבי חיפה אלופה, אתם לא תהיו אלופים”. 

לוזון אישר בשעות הלילה כי אכן צעק דברים ברוח הזו והכחיש כי אמר לכאורה לאנשי מכבי ת”א “חרא עליכם”, כאשר אלה טענו שכן. לוזון הסביר מצידו כי ”אני לא זוכר מה בדיוק אמרתי להם, אבל כל מה שקרה היה כי אוהד שלהם התגרה בי כל המשחק, זה היה בגללו”. במכבי ת”א מצידם היו בהלם מהאירוע אך לאחר שנרגעו, שמחו במיוחד מהניצחון: “תנו לנו לצאת מפה כל פעם עם ניצחון כזה ושזה מה שיצעקו לנו בסיום המשחק”. לא צריך כמובן להזכיר את ההיסטוריה ה”נעימה” של מכבי ת”א ואנשיה עם אבי לוזון לאורך השנים האחרונות.

אבי לוזון ביציע (רדאד ג'בארה)אבי לוזון ביציע (רדאד ג'בארה)

במכבי ת”א יעברו כעת להתרכז במשחק הבא שיהיה כבר ביום חמישי באצטדיון בלומפילד מול בני יהודה. ואן לוון יגיע למשחק הזה אחרי שהצליח להוכיח לקודמו, גאורגיוס דוניס, כי לצהובים יש סגל ושחקנים נוספים בהם ניתן להשתמש. אחרי שלא ספר את טל בן חיים, שחר פיבן, אילון אלמוג ועדן קארצב, אמש הם שוב קיבלו את ההזדמנויות שלהם, כל אחד בדקות שלו, והחזירו על הדשא. הגיבור של המשחק היה כמובן קארצב שמיעט מאוד לשחק העונה אך סיפק שער ניצחון מ-30 מטרים. “זה מגיע לעדן, בטח אחרי שהוא בקושי שיחק העונה, כל הכבוד לו”, החמיאו במכבי ת”א לחברם. פיבן רשם משחק טוב מאוד מצידו בעמדה שהוא לא מרבה לשחק בה, בן חיים סידר כמה מצבים מסוכנים ובסך הכל רואים את השיפור תחת ואן לוון בעיקר מבחינת העמידה והסדר. 

עדן קארצב חוגג (רדאד ג'בארה)עדן קארצב חוגג (רדאד ג'בארה)

“הייתה פה מחצית ראשונה מהטובות ביותר שנראו העונה בישראל. היה משחק ברמה מאוד גבוהה במחצית הראשונה. אנחנו שיחקנו טוב מאוד אבל גם מכבי פתח תקווה זו קבוצה מעולה שיודעת לשחק כדורגל. שתי הקבוצות עשו דברים מאוד מרשימים על הדשא, לצאת ממשחק כזה עם ניצחון זה חשוב במיוחד”, אמרו במועדון הצהוב, שם התייחסו בהלצה לאמירה של ואן לוון לאחר המשחק כשזה טען כי “עכשיו אנחנו משחקים כדורגל”. היו מי שחשבו כי ההולנדי עקץ בחזרה את דוניס שטען בראיון שהעניק כי ואן לוון במילים אחרות חתר תחתיו וכי הוא אינו מאמן או דמות אימון רצינית. 

פטריק ואן לוון (רדאד ג'בארה)פטריק ואן לוון (רדאד ג'בארה)

במכבי ת”א כאמור ימשיכו מכאן למשחק עם בני יהודה ובמקביל, ימשיכו לעבוד על נושאים נוספים. כשירותו של דן גלזר תיבחן אחרי בדיקה שיעבור בשרירי הבטן, בעוד ישנה תקווה כי ניתן יהיה להכריז על חזרתו של אנדרה ז’ראלדש בימים הקרובים וזהו בכל אופן התכנון, שכן השחקן אמור להגיע לישראל היום (רביעי). המגן הימני נמצא על סף חתימה בשורות המועדון הצהוב שנכנס לתמונה שלו אומנם אחרי מכבי חיפה אך יהיה שוב שחקנה של מכבי ת”א. שחקן נוסף שעל הפרק הוא הבלם עידן נחמיאס שיהיה חופשי בקיץ. אם קריית שמונה תחליט לשחררו כבר בחלון הנוכחי בדמות עסקה הגיונית, ייתכנו התפתחויות בגזרה שלו בהקשר עם מעבר לקריית שלום. בכל מקרה, המחשבה המקורית בעניין נחמיאס הייתה לקיץ. אותו הדבר לגבי רז שלמה, שאותו הפועל ת”א בעיקר מנסה לדחוף למכבי ת”א, אך שום דבר לא מתוכנן לחלון הקרוב בשלב הזה. 

עדן קראצב סיכם את הניצחון על פ”ת ואת שער הבכורה שלו בליגת העל במכבי ת”א: “אפשר להגיד שאני תמיד אתן 100% בכל משחק, לא משנה מתי אני משחק, תמיד אהיה שם. שמח מאוד על הגול שלי ועל החזרה לעניינים. מקווה מאוד שזה ימשיך. ניסיתי לכבוש את השער הזה, היו לי שתי בעיטות ולשמחתי בפעם השנייה זה נכנס. שמח שלקחתי את ההזדמנות ושמה שעברתי בנוער הגיע לבוגרים והדרך היא אותה הדרך. היה לנו משחק טוב, אנחנו מרוצים מהדרך שלנו ואני גאה בחברים שלי שנותנים הכל מעצמם ונלחמים בכל רגע. אני רוצה להחמיא למכבי פ”ת, זו קבוצה מצוינת ומגיע להם כל הכבוד על איך שהם משחקים”. קארצב התראיין עם החולצה של שרן ייני והקדיש את הניצחון ואת שערו לקפטן, שאבל את לכתו של אביו.  

סייעה בהכנת הידיעה: עמית קרקו

תגבות מכבי תל אביב לניצחון על מכבי פת
אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */