יום רביעי, 05.06.2024 שעה 07:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"הכל חשוב חוץ מכדורגל": הבלאגן חוגג בבית"ר

מאבקים בין שחקני מפתח, ניצן צרח, שועה התווכח, אוקמפוס נקטל, שי ברדה מסיים "חצי קופסת סיגריות" וחוגג הסביר למאמנים שהוא "סלחני". מבט מבפנים

|
שחקני בית
שחקני בית"ר. ברדק בבירה (אורן בן חקון)

העיסוק בחאמד בן ח'ליפה בשבועות האחרונים גרם לסוג של התרופפות בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, ככה זה כשהקבוצה לא בפוקוס. התוצאות לא טובות והמצב הקשה בטבלה עוברים יחסית בשקט בקרב ראשי המועדון, אך חדר ההלבשה של בית"ר לא רגוע, היחסים בין חלק מהשחקנים הידרדרו מאוד לאחרונה ויש מאבקים פנימיים בין שחקני מפתח בקבוצה.

חלק מההתרופפות בחדר ההלבשה קשורה ללחץ בו נמצאים השחקנים והצוות המקצועי. רק ביום שבת בסיום המשחק בטדי נשמעו צרחות של איתמר ניצן שבא בטענות לשחקנים שהם לא עושים עבירות, לא מתאמצים ומפקירים את ההגנה. בבית"ר דיווחו על ויכוחים בין ירדן שועה לאורן ביטון ושלום אדרי במהלך המשחק מול הפועל חיפה, באימונים גם נרשמו הערות מצד שועה לאורי מגבו ולסנטיאגו אוקמפוס. יש שחקן שבאופן קבוע אומר אחרי אימונים ומשחקים: "אוקמפוס זה שחקן לבית"ר ירושלים?".

תגובות בית״ר לאחר התיקו נגד הפועל חיפה

לכל אחד יש מה להגיד, מי שלא פותח בהרכב זועף, לא מעט שחקנים מפגינים חוסר כבוד כלפי המועדון, כאשר אחד השחקנים אמר: "מתעסקים פה בהכל חוץ מכדורגל והכל מתפרק מאחורי הקלעים, כולם עצבניים וממורמרים וזה מרגיש שלאף אחד לא אכפת, הכל כאן חשוב חוץ מכדורגל".

חוסר המשמעת בחדר ההלבשה של בית"ר מגיע למקומות שבהם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ’ ושי ברדה צריכים להתעסק בעבירות משמעת כמו טלפון בחדר ההלבשה, איחורים והתמודדות עם כאלה שמנצלים את מצב המערכת כדי לעגל פינות. לדוגמה: דראפיץ' וברדה החליטו שאסור להכניס טלפונים לחדר ההלבשה. מסתבר שחלק מהשחקנים לא ממש סופרים את הנוהל הזה ולא מעט שחקנים מגיעים עם טלפון לחדר ההלבשה וחלקם אף מעזים להשתמש בו. גורם במועדון אמר אתמול: "אם יש איסור להשתמש בטלפונים, לא יכול להיות ש-4-5 מנצלים את זה שלא רואים ומשתמשים, זה חוסר כבוד כלפי המועדון, גם ביומיום, יש פה שחקנים שצריך לשבת להם על הראש לעשות חדר כושר או אימון תוספת, זה מביש".

ברדה ודראפיץ'. צריכים להיות "שוטרים" (אורן בן חקון)ברדה ודראפיץ'. צריכים להיות "שוטרים" (אורן בן חקון)

המאמנים עורכים שיחות קשות עם השחקנים אבל זה לא תמיד עוזר. ייתכן כי כבר החודש שחקן או שניים יסיימו את דרכם ללא קשר לנושא המקצועי. וזה ולא רק זה, נהלי הקורונה ברורים, בית וגן אמור להיות שטח סטרילי, אבל גורמים שונים נכנסים למתחם בניגוד להנחיות.

שוב, בבית"ר אמרו כי הדברים נראים ככה כי כולם מתעסקים בבן ח'ליפה. האווירה במועדון לא טובה עוד מהקיץ, אז קיצצו לשחקנים 30% משכרם אבל רכשו שחקנים במיליונים, בשורה התחתונה, בית"ר לא משחקת כדורגל, המצב בטבלה קטסטרופה, אבל כרגע נראה שיותר מדי גורמים ושחקנים מנצלים את המצב או פשוט לא מצליחים למצוא את הפינה להתרכז בכדורגל.

שחקני בית"ר. לא מצליחים להתרכז בכדורגל (חגי מיכאלי)שחקני בית"ר. לא מצליחים להתרכז בכדורגל (חגי מיכאלי)

“חצי קופסת סיגריות אחרי משחק”

ייתכן שדראפיץ' וברדה היו צריכים בשלב הזה לקחת את הקבוצה הזו למקום הרבה יותר קשוח ונוקשה, אבל כל הכותרות סביבם לא נותנות להם את הסמכות הדרושה מול השחקנים, משהו שבמועדון יהיו חייבים לתקן. הנה דוגמה להתייחסות כפי שניתן ללמוד ממה שמספר אחד השחקנים בבית"ר: "אחרי ההפסד לאשדוד אמר שי ברדה בירידה לחדר ההלבשה: "הלך עלינו", כנראה שהוא חשב שמשה חוגג יפטר אותו ואת דראפיץ". כששחקן מספר את זה בצורה הזו הוא חושב שהאחריות על המאמנים ולא על השחקנים.

אחד השחקנים סיפר לגבי צמד המאמנים: "הם לוקחים קשה מאוד את המצב. רואים על הפנים שלהם, זה עולה להם בבריאות, שי ברדה גומר חצי קופסת סיגריות אחרי משחק והוא לא מפסיק ללכת הלוך חזור במנהרה בטדי אחרי משחקים, יש הרבה כותרות שהם צריכים להתמודד איתן". גורם בבית וגן התייחס למה שעוברים המאמנים: "זה ברמת ההשפלה והם בולעים את זה. אם זה ימשיך ככה, אולי הם יבואו לחוגג ויחזירו את המפתחות, יש דברים שיותר חשובים ממשכורת".

חוגג. שיחה קשה (אורן בן חקון)חוגג. שיחה קשה (אורן בן חקון)

רק לסבר את האוזן, בפגישה בין חוגג לדראפיץ' וברדה, שאומנם הסתיימה במחשבות על העתיד המקצועי של הקבוצה, פתיחת השיחה הייתה לא קלה, חוגג בלי לחשוב פעמיים אמר לדראפיץ' וברדה: "כל מאמן אחר שהיה פה היה מפוטר בזה הרגע, אני עדיין סלחני איתכם".

בעוד יומיים יש משחק לבית"ר ירושלים מול הפועל חדרה, השחקנים חייבים לקחת את עצמם בידיים, אין מי שיעשה את זה עבורם, לא הצוות המקצועי ולא ההנהלה, הכל בידיים שלהם. הם מספיק שנים בכדורגל וצריכים לקחת אחריות, הפסד לחדרה יוביל ככל הנראה לסיום העסקתם של דראפיץ' וברדה, אבל לעולם לא ינקה את השחקנים מהכישלון המהדהד עד כה של בית"ר ירושלים.

אסור לפספס
נגןספיד משחזר את סרטון ההומלס של רונאלדו
ספיד משחזר את סרטון ההומלס של רונאלדו
נגןחוגג: ויניסיוס קפץ לאחוזה של דיג'יי חאלד
למה ויניסיוס קפץ לאחוזה של דיג'יי חאלד?
נגןכוכבי לברקוזן מפוצצים אחד את השני באתגר
כוכבי לברקוזן מפוצצים אחד את השני באתגר
נגןרונאלדו מלמד את טריקים את החברים בקבוצה
רונאלדו מלמד טריקים את החברים בקבוצה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */