יום שישי, 19.04.2024 שעה 16:32
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • חמישי, 09/05, 18:45
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • חמישי, 09/05, 21:15
  • עירוני קריית אתא

ספרופולוס: חיזקנו לז'יז'יץ' את הביטחון העצמי

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-66:83 על הפועל ת"א בדרבי בדרך לחצי גמר גביע המדינה: "הקבוצה ממוקדת במשחקים חשובים". ז'יז'יץ' שלהט: "העבודה הקשה משתלמת"

|
יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי)
יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי)

אחרי שגברה במחזור הקודם בליגת ווינר 80:101 על הפועל ירושלים, מכבי תל אביב המשיכה לצבור מומנטום לקראת משחק היורוליג הבא מול אלבה ברלין כאשר חגגה הערב (ראשון) עם 66:83 על הפועל תל אביב בדרבי ועלתה לחצי גמר גביע המדינה.

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, סיכם בסיום את הניצחון ואמר: “כמובן שיש לריבאונדים ולנקודות בצבע משמעות בניצחון, רצינו לנצל את היתרון שלנו בגובה, בייחוד של אנטה ז’יז’יץ’, הוא עשה הבדל גדול. כל הקבוצה עבדה נכון וטוב בנסיון למצוא אותו בצבע כי עבדנו על קריאת המשחק ועל הזוויות בהן צריך למסור. שלטנו במשחק מתחילתו ועד סופו ושיחקנו לפי תוכנית המשחק, ניצחנו בקלות ואנחנו ראויים לניצחון”.

ספרופולוס: "ז'יז'יץ' עשה את ההבדל"

השיפור ביכולתו של ז’יז’יץ’ ויכולתה של הקבוצה: “אני לא יכול לספר את סודות המקצוע, אבל הסוד לשיפור ביכולת של ז’יז’יץ’ היה לתת באנטה תמיכה ולחזק את הביטחון העצמי שלו. אנחנו משתפרים ויש לנו הרבה מאוד פוטנציאל להשתפר עוד בהמשך. אני לא חש הקלה שעלינו לחצי הגמר, אבל אני שמח על הצורה בה שיחקנו הפעם ואיך ששיחקנו מול ירושלים ועל כך שזכינו בגביע ווינר, אז אני מרוצה מכך שהקבוצה ממוקדת ונחושה במשחקים חשובים. זה לא היה קל לשחק שלושה משחקים תובעניים מלבד היורוליג, ארבעה משחקים בשמונה ימים, אני מרוצה מאיך ששיחקנו”.

סקוטי ווילבקין ויאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי)סקוטי ווילבקין ויאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי)

הדברים שניצחו את הדרבי: “בכל הקטגוריות עשינו עבודה נהדרת, אבל בריבאונד יותר מהכפלנו אותם, זה מראה איזה עבודה נהדרת עשינו, היו לנו 20 ריבאונדים בהתקפה, קלענו הרבה נקודות מהזדמנות שנייה, זה הרבה נחישות. איבדנו 11 כדורים במחצית, דיברתי עם השחקנים ואהבתי את התגובה שלנו במחצית השנייה. דרבי הוא תמיד דרבי, השחקנים מכינים את עצמם טוב מאוד למשחק הזה, איך המשחק הזה יילך, זה תלוי בהרבה דברים”.

העובדה שטיילר דורסי וכריס ג’ונס לא נכללו בסגל: “תמיד אתם מחפשים את השלילי, בשבילי טיילר וכריס הם חלק חשוב מהסגל שלנו, אני סומך עליהם כמו על כל השחקנים, הסיבה שלא השתמשתי בהם במשחקים האחרונים היא גם הפציעה של האנטר, והייתי צריך להוסיף עוד ביג מן, ולא רציתי לשנות את הכימיה של הקבוצה, כי כשעושים רוטציה בין השחקנים זה לא טוב לכימיה של הקבוצה".

טיילר דורסי (איציק בלניצקי)טיילר דורסי (איציק בלניצקי)

אנטה ז’יז’יץ’, שהצטיין במשחק עם 26 נקודות, 13 ריבאונדים, 4 אסיסטים וחטיפה, הוסיף: “נהניתי, זה כיף מאוד לשחק כשמנצחים, זה היה משחק מאוד חשוב מאוד מבחינתנו כי זה גביע ואסור להפסיד, אז עשינו עבודה טובה לאורך כל המשחק, שלטנו בריבאונד, עצרנו את התקפות המעבר שלהם ואני פשוט רוצה לברך את כל הקבוצה על העבודה הטובה”.

אנטה ז'יז'יץ' מטביע (איציק בלניצקי)אנטה ז'יז'יץ' מטביע (איציק בלניצקי)

היריבות והדרך לניצחון: “בגביע אין פייבוריטים כי זה משחק אחד ואי אפשר לדעת מה קורה, אם אתה ביום רע והיריבה ביום טוב וקולעת זריקות יש לך בעיה, אז הדבר החשוב ביותר היה מהפתיחה להיות מחויבים במאה אחוז ולעשות את מה שהמאמן ביקש מאיתנו. לאורך כל העונה עבדתי קשה מאוד ועכשיו זה משתלם כשהחברים מוצאים אותי לנקודות קלות, כשיש לך חברים כאלה שחולקים את הכדור זה לא קשה לסיים עם 26 נקודות”.

עוז בלייזר וג'ון דיברתולומאו חוגגים (איציק בלניצקי)עוז בלייזר וג'ון דיברתולומאו חוגגים (איציק בלניצקי)

חסרונו של אות’לו האנטר: “אות’לו שחקן משמעותי מאוד וחלק גדול מהקבוצה שלנו, כשהוא לא משחק כולם צריכים להרים הילוך, בייחוד אני, דראגן בנדר, אנג’לו קלויארו ועומרי כספי כגבוהים, כולם צריכים להיות מוכנים לזה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */