יום שישי, 19.04.2024 שעה 05:49

המשחק בין אשדוד לעירוני ק"ש צפוי להידחות

שחקני הקבוצה מעיר הנמל נבדקו, גיל כהן, דין דוד ו-3 נוספים נמצאו חיוביים לקורונה, כשבמשרד הבריאות ככל הנראה ידחו את המשחק מול ק"ש מחר ב-18:30

|
דין דוד (חגי מיכאלי)
דין דוד (חגי מיכאלי)

עוד משחק על סף דחייה בליגת העל. שחקני מ.ס אשדוד ערכו בדיקות קורונה אחרי הידבקות של שלושה אנשי צוות בקבוצה, ביניהם עוזר המאמן משה אוחיון. במועדון קיבלו עוד חמש תוצאות חיוביות של שחקנים – ביניהם גיל כהן, דין דוד, סתיו טוריאל וחמזה מוואסי. לפיכך, במשרד הבריאות צפויים להתערב ולדחות את המשחק שתוכנן לקבוצה של רן בן שמעון מול עירוני קריית שמונה מחר (שבת, 18:30).

כפי שפורסם, הקבוצה של רן בן שמעון התבשרה על מקרי קורונה בקבוצה כשהמעסה והפסיכולוג נמצאו חיוביים ובשעות הערב גם אוחיון יצא חיובי ומה שהוביל לקביעת בדיקות לכל אנשי הצוות והשחקנים ללא יוצא מן הכלל. בבוקר כולם הגיעו לאצטדיון הי״א שם נערכו הבדיקות ומיד לאחר מכן, המשיכה הקבוצה לאימון המסכם שלה בעוד אנשי המועדון ביקשו מכל שחקן שאינו חש בטוב אפילו במעט ללכת לביתו. 

רן בן שמעון (שחר גרוס)רן בן שמעון (שחר גרוס)

כזכור, עוד לפני הבשורות באשדוד קבעו לערוך את האימון המסכם בצפון ולשהות שם עד למועד המשחק אך כאמור לבסוף בשל הנסיבות האימון התקיים בעיר הנמל. השחקנים הפצועים כמו טימותי אוואני, מוסא בגאיוקו ורועי משפתי חזרו לביתם וכמו כן, גם השוער רון שושן והקשר בנצי מושל שחשו מעט ברע ובמועדון לא רצו לקחת את הסיכון.

באשר למשחק עצמו, אם יתקיים, הקבוצה מעיר הנמל מגיעה אחרי ניצחון יוקרתי על בית״ר ירושלים באצטדיון טדי וכעת רוצה להמשיך במומנטום החיובי שלה על מנת לשמור על מקומה בחלק העליון של הטבלה. “זה משחק קשה נגד קבוצה טובה ואנרגטית”, אמר רן בן שמעון לפני ההתמודדות. “נצטרך להיות בכושר טוב, לעשות דברים בצורה נכונה אבל יש לנו קבוצה טובה ואני סומך עליה. זה שבוע חשוב מאוד עבורינו”.

שגיב יחזקאל חוגג (רדאד ג'בארה)שגיב יחזקאל חוגג (רדאד ג'בארה)

בפן המקצועי, רועי גורדנה, טום בן זקן, שגיב יחזקאל ושלומי אזולאי צפויים לשוב אל ההרכב וזאת על אף שהמאמן בחר שלא לתרגל את שחקניו באימון המסכם שהתקיים כאמור בצל התוצאות לבדיקות הקורונה שטרם התקבלו וכמובן ישפיע בהמשך גם על הסגל וה-11 שיפתחו.

אשדוד תיאלץ תסתדר ללא טימותי אוואני, רועי משפתי, מוסא בגאיוקו ואדג׳י הייפורד הפצועים בעוד גם השוער השלישי רון שושן נמצא בספק אחרי שלא חש בטוב וככל הנראה יהיה זה רז זגורי הצעיר שייכלל בסגל במקומו. מי שכן יעמוד בין הקורות הוא יואב גראפי שהתייחס להתמודדות: “יוצאים למשחק חוץ קשה ומקווים לפתוח את הסיבוב השני של העונה הכי טוב שאפשר מבחינתנו ולהמשיך לצבור נקודות בדרך למטרות של הקבוצה". 

יואב גראפי (חגי מיכאלי)יואב גראפי (חגי מיכאלי)

למרות השבר באפו: עידן נחמיאס חזר לפעילות מלאה וצפוי לפתוח

לאחר שהצליחו לעצור את רצף התוצאות השליליות וסגרו את הסיבוב הראשון עם ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא, בקריית שמונה מקווים לייצר מומנטום עם ניצחון גם בפתיחת הסיבוב השני מול אשדוד. 

מי ששב לפעילות מלאה למרות השבר באפו הוא הקפטן עידן נחמיאס שכשיר ויפתח ב-11 של רפואה לצד אורי דהן וככל הנראה זיו מורגן שעשוי לשוב לתפקידו המקורי, בלם בצד שמאל, לאור שינוי המערך לשלושה בלמים. מי שעדיין לא שב לכשירות הוא הקשר סאקו טורה שטרם שב לאימונים מלאים וממשיך בהחלמה מהפציעה במפשעה. כמו כן, הקשר יואב הופמייסטר שהפך לעוגן במרכז המגרש, ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ומי שצפוי לתפוס את מקומו הוא אדריאן רוצ’ט.

עידן נחמיאס (חגי מיכאלי)עידן נחמיאס (חגי מיכאלי)

מאמן הקבוצה קובי רפואה התייחס להכנות למשחק ואמר: ״למרות שאנחנו משחקים בבית אנחנו מודעים היטב לעובדה שמחכה לנו אתגר מול קבוצה חזקה שנמצאת במומנטום טוב, אבל גם אנחנו קבוצה חזקה שרוצה להשאיר את הנקודות בבית ומקווה לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם חיוך״.

קובי רפואה (אורן בן חקון)קובי רפואה (אורן בן חקון)

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, מוחמד שכר ולוסיו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */