יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:14

רמה"ש גברה על מכבי ראשל"צ ונותרה מושלמת

השרוניים רשמו 30:36 על האלופה ועלו למאזן של 11 ניצחונות בלי לאבד נקודה. 27:30 לדימונה על מ.כ באר שבע בדרבי הנגב, מוצקין גברה 33:37 על חולון

|
מניה גויקוביץ (צילום הדר ואן קולא)
מניה גויקוביץ (צילום הדר ואן קולא)

המחזור ה-11 בליגת ווינר בכדוריד הושלם הערב (שני), עם 4 משחקים שבסיומם המוליכה א.ס רמה"ש ניצחה באופן מרשים 30:36 את מכבי ראשל"צ, ושמרה על מאזנה המושלם שעלה ל-11 ניצחונות. האלופה נעצרה אחרי רצף של 6 ניצחונות, ורשמה הפסד 3 העונה.
 
הדרבי של הנגב שייך למכבי דימונה, שהשיגה ניצחון שני ברציפות (ושני בהיסטוריה שלה בליגת העל), 27:30 על מ.כ באר שבע שהסתבכה בתחתית גם בעקבות הניצחון של מכבי קרית מוצקין 33:37 על מ.כ חולון. מוצקין קטעה את רצף 3 ההפסדים, והשיגה ניצחון שלישי העונה. מנגד חולון עם הפסד שלישי ב-4 המשחקים האחרונים (בהם השיגה נקודה) שמערער את סיכוייה בהשגת המקום בבית העליון.

כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 16 בפנטזי

א.ס SGS  רמה"ש – מכבי ראשל"צ 30:36

המפגש בין המוליכה לאלופה נפתח ביתרון של האורחת (2:5), אבל 5 דקות אח"כ דניאל שקלים כבר השווה ל-6:6. יוסי אפו הבקיע שני שערים רצופים והעלה את רמה"ש ליתרון ראשון – 7:8. דארקו ארסיץ' נעל את השער, ומילאן פאבלוביץ' ושקלים העלו ל-8:10. ירמי סידי הבקיע שני שערים רצופים והשווה ל-10:10. אלדר שיקלושי סיפק הדיפה טובה, ודור קלדרון כבש שער שהחזיר את היתרון למכבי ראשל"צ. שערים של אלון אוברמן, עדן ג'ינג'י ויוסי אפו הפכו שוב ל-12:13 לרמה"ש. שקלים ואופיר כהן העלו ל-13:15. מהלך יפה של ראשל"צ הסתיים בשער של גאפר חדזימרוביץ', ובהמשך צמד של איבן קראצ'יץ' קבע – 16:16. מוטולה ואפו הורידו את רמה"ש ליתרון בהפסקה.
 
רמה"ש העלתה הילוך במחצית השנייה, ושערים של אוברמן, ג'ינג'י ופאבלוביץ' הובילו לבריחה שלה - 18:24 (40'). אמיר שניידר הקטין בהמשך ל-26:22, אבל פאבלוביץ' קבע 23:29 (50'). עמית מוטולה במשחק מצוין קירב את רמה"ש לניצחון, אחרי עצירה נהדרת של ארסיץ'. שקלים חטף כדור, וטרזיץ' ואחריו מוטולה העלו ליתרון שיא - 26:34 (56'), וצח מלול חתם בסיום.

מכבי קרית מוצקין - מ.כ יובלים חולון 33:37

מוצקין ביצעה זעזוע ערב המשחק, כאשר המאמן ניר חלימה התפטר. האנרגיות הללו הורגשו, והובילו אותה הערב לניצחון השלישי שלה העונה. מנגד, חולון עם הפסד שלישי ב-4 המחזורים האחרונים (בהם צברה נקודה אחת בלבד). מלבד הולכה של חולון במהלך המחצית הראשונה ביתרון שני שערים, מוצקין הייתה טובה יותר לאורך מרבית דקות המשחק, עם יכולת טובה של אופק תורג'מן, סרגי נוסקוב ואלכס בושיץ'. מהלכים של פיליפ לאוביץ', של תורג'מן ושל השוער רן גוטרמן סגרו את הסיפור בדקות האחרונות. מנגד, ההגנה של חולון ללא בראל לנציאנו הפצוע מתקשה לתפקד במחזורים האחרונים. שופטים דודי לוין ואורן איטין. 

מכבי דימונה – מ.כ באר שבע 27:30

שתי הקבוצות הגיעו לדרבי של הנגב אחרי ניצחונות, כשעבור דימונה זה שהשיגה ברחובות היה היסטורי לאחר 26 הפסדים רצופים בליגת העל (מהעונה שעברה). הלילה היא כבר השיגה את השני שלה, על חשבון השכנה מב"ש. דימונה פתחה מצוין והוליכה 2:6, עם שערים ויכולת מצוינת של מרקו פנדיץ' (8 שערים הערב) וניר אדרי בשער. ירדן פרנקו עם צמד, איליה סלאדיץ' (11 שערים) וג'ורג'ה גולובוביץ' הקטינו ל-7:6. עמית ויטקובסקי השווה בהמשך ל-13:13, ורגע לפני הירידה להפסקה - שון ריבקין עצר פנדל של יותם טל, ודוראל בן סעדון (6 שערים) העלה את ב"ש ליתרון ראשון - 13:14. רוי סולומון השווה לדימונה באמצע המחצית השנייה. יובל כץ (9 שערים) הוביל את דימונה בהמשך העלה ל-22:24. סלאדיץ הוריד לשער, אבל מרקו קאמפר (6 שערים) קבע 25:27. חטיפה ושער של בן סעדון הורידה לשער. ניר אדרי, ממצטייני המשחק, מנע שיוויון, ושערים של כץ ויותם טל הוסיפו שתי נקודות נוספת למאזנה של דימונה, שמשפרים את סיכוייה במאבק ההישרדות. שופטים אלדד פלד ויוסי ימיני.

הפועל SP אשדוד - עירוני רחובות 28:36

אשדוד השיגה ניצחון שני ברציפות, אחרי שגברה במחזור הקודם על חולון. רחובות מצידה רשמה הפסד עשירי וטרם השיגה נקודה. המשחק הערב אופיין בבריחות של אשדוד, וחזרות של רחובות, אבל הפינאלה היה שייך לשחקנים של אולג בוטנקו.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */