יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"המצב עדיין קשה, אבל אפשר להרגיש דופק"

הפועל ת"א מעודדת מה-0:1 בסכנין: "עוד לא עשינו כלום, אבל השתחרר הרבה לחץ". לידור כהן יוצג רשמית אחרי שייצא מבידוד. וגם: הזיכרון של אבו עביד

|
איאד אבו עביד חוגג עם ניב סרדל (עמרי שטיין)
איאד אבו עביד חוגג עם ניב סרדל (עמרי שטיין)

"אנחנו עדיין במצב קשה, אבל אפשר להרגיש דופק", הכריז ניר קלינגר אמש (רביעי) לאחר ה-0:1 הקריטי והדרמטי באצטדיון דוחא על בני סכנין, כאשר הפועל תל אביב קטעה רצף של 677 דקות ללא שער בליגת העל (למעלה מ-11 שעות), על פני שבעה משחקים ברציפות, והעלתה את מאזנה ל-9 נקודות בסך הכל, בעודה במקום האחרון בטבלה, רגע לפני הדרבי התל-אביבי מול מכבי ביום שני.

"עוד לא עשינו כלום, אנחנו עדיין במקום האחרון, אבל השתחרר הרבה לחץ רק מעצם השער והניצחון", אמרו בקבוצה. "עדיין סבלנו מחוסר מזל וים החמצות, דפיקות לב עד הרגע האחרון, אבל לפחות שלחנו אות חיים. הרבה שנים לא היו דקות מותחות כאלה. אם היינו סופגים ולא מנצחים הפעם, זו כבר הייתה מכת מוות שכמעט בלתי אפשרי לקום ממנה.

תגובות הפועל תל אביב לניצחון על סכנין

"כבר הספידו אותנו ואת ניר לגמרי, יש נגדנו עליהום תקופה, בנוסף לזה הקורונה, אבל הראנו שאנחנו יכולים לקחת אחריות על המצב. זה הוציא מהקבוצה משהו אחר. זה לא שבאנו והרשמנו, אבל אולי היינו צריכים משהו כזה שיאחד אותנו. הייתה הבנה שזה באמת משחק שאין ממנו דרך חזרה וגם ידוע שאנחנו טובים רק כשכולם נגדנו". 

בהפועל ת"א כמובן שלא נסחפים אחרי הניצחון, אבל בהחלט הרשו לעצמם לשחרר אנחת רווחה בתוך תקופה כל כך לחוצה, ותעיד על כך השמחה בחדר ההלבשה, החגיגה האמיתית הראשונה העונה למעשה מבחינת השחקנים. הקבוצה של קלינגר הראתה סימני חיים ומקווה כי שלוש הנקודות היקרות והחשובות יהוו יריית פתיחה למסע ההישרדות של האדומים.

שחר הירש חוגג (עמרי שטיין)שחר הירש חוגג (עמרי שטיין)

"זה כבר לא היה הקו האדום, הרגשנו כבר שכל הליגה בורחת למעלה", הוסיפו בהפועל. "לא כבשנו הרבה זמן גול, ואין מה לייפות את זה, אבל אנחנו לא כאלה גרועים כמו שציירו אותנו, הפערים בינינו לבין שאר הקבוצות לא כאלה גדולים, או לא קיימים או שאנחנו טובים יותר מקבוצות שהפסדנו להן. עוד לא עשינו כלום, אבל אנחנו בטוח לא קבוצה שצריכה להיות במקום האחרון עם נתונים כאלה מביכים, בפער משאר הליגה. לא מגיע לנו.

"זה לא אומר שנבוא ולנצח בדרבי, הסבירות היא כנראה שלא, אבל לפחות הרגשנו שהעונה יכולה להתהפך. לא משנה מה יקרה בדרבי, אחרי זה אנחנו משחקים מול הפועל כפר סבא וזה סיבוב חדש, עוד משחק על החיים שלנו לפחות כמו בדוחא, זו הליגה שלנו כרגע. יש קצת אופטימיות כי זו לא ליגה שאפשר לברוח בה יותר מדי, אנחנו גם יכולים למצוא את עצמנו בקרוב עם הראש מעל המים".

שחקני הפועל ת"א חוגגים עם שחר הירש (עמרי שטיין)שחקני הפועל ת"א חוגגים עם שחר הירש (עמרי שטיין)

לאחר המשחק, בהפועל החמיאו לכובש שער הניצחון, שחר הירש, שפתח בפעם האחרונה בניצחון על הפועל חדרה (הפעם האחרונה שבה הפועל כבשה), כשבתווך היה פצוע. "שחר כאן, ולמרות השמועות הלא מבוססות הוא ממש לא בדרך לשחרור או משהו דומה לזה. בלי פציעות והרבה נאחס שהיה עליו, הוא ימשיך לכבוש את השערים שלו בהפועל ולהיות פקטור בהתקפה שלנו. כולם פה מחכים שהוא ייכנס לפורמה ולאורך זמן".

כמוהו, זכה למחמאות גם יגאל בקר, שהחליף בהצלחה את ארנסטס שטקוס שאובחן כחולה קורונה (ביחד עם דן עזריה ומאור בוזגלו), כאשר גם השוער הליטאי פרגן למחליפו באינסטגרם לאחר המשחק ("כל הכבוד SHOER"). בנוסף, גם גיל יצחק, שבישל להירש את השער, ועומרי אלטמן, שרשם שיפור גדול ביכולתו ביחס לתקופה האחרונה, זכו לשבחים.

בקר. שער נקי (עמרי שטיין)בקר. שער נקי (עמרי שטיין)

"זה ניצחון קשה ומתוק, כמו שהקבוצה שלנו הכי אוהבת 0:1 קטן-גדול במשחק חוץ סופר-קשה", אמר איאד אבו עביד בסיום המשחק. "אמנם יכולנו לעשות לעצמנו את החיים יותר קלים, אם לא היינו מחמיצים, אבל אני שמח שניצחנו. תמיד אחרי רצף כזה של הפסדים ומחסור בנקודות הניצחון הראשון הוא קשה, ומפה אנחנו צריכים למנף את היכולת הזאת לכיוון המשחק הבא".

עוד לפני המשחק, אבו עביד העלה לחשבון האינסטגרם שלו את הזיכרון שלו מה-23.12 בשנה שעברה. האדומים עברו את הפועל קטמון בהארכה בגביע המדינה ויצאו לדרך חדשה תחת ניר קלינגר, עם רצף של שבעה ניצחונות מתוך שמונה משחקים, רגע אחרי המהלומה בדמות ה-4:0 למכבי נתניה. הידיים המתפללות של אבו עביד הזכירו את מה שקרה אשתקד, בהפועל לא ממש בונים על רצף אדיר וריצה שכאלה, אבל הם מקווים לפחות להמשיך במגמת עלייה כלשהי.

בתוך כך, בהפועל ת"א ממשיכים להתכונן לקראת חלון ההעברות שיחל בחודש הבא ואחרי שהחתימו עד לסיום העונה את לידור כהן, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, כאשר הקשר יגיע למתחם חודורוב שם יוצג רשמית אחרי שיסיים את תקופת הבידוד שלו אחרי חזרתו מגיאורגיה, נמשכים המגעים מול בן שהר, בתקווה שהוא יוכל להשתחרר מאפואל ניקוסיה ושהאדומים יוכלו לממן את שכרו, וכן מול ניקו אולסק. כפי שכבר פורסם, סמואל הולם היהודי-שבדי שנחת בישראל כדי לעשות עלייה ולשחק בליגת העל, יחל בהתרשמות בקבוצה במהלך השבוע הבא.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */