יום שישי, 19.04.2024 שעה 17:04

שייע בגמר גולסטאריות: במשחק אני ורוסו לא חברים

נערך הגמר בסדרה המצליחה שתחזור לעונה 3 ב-HOT, המאמן: "מלחמה פנימית". ג'אן: "הניצחון שלי זה שאפשר לנצח כל מחלה". וגם: אביגיל על חוגג ודובאי

|
טיילור מלכוב, אורטל עמר, ותקווה גדעון (חגי מיכאלי)
טיילור מלכוב, אורטל עמר, ותקווה גדעון (חגי מיכאלי)

הסדרה המצליחה “גולסטאריות” המשודרת ב-HOT תחזור בקרוב לעונה שלישית והערב (שני) נערך משחק הגמר הגדול בין נבחרת הכוכבות של העונה הנוכחית לבין נבחרת גולסטאריות אולסטאר באצטדיון בלומפילד. 

בין חברות הנבחרת של העונה השלישית, שצולמה במהלך השבועיים האחרונים, נמצאות סילבי ז’אן, רוסלנה רודינה שהגיעה על קביים, מיטל דיין, תקווה גדעון, טיילור מלכוב, נעמי הורביץ, אורטל עמר, ליהיא גרינר, מאיה בוסקילה, מירב בן ארי, תמי יחזקאל, ליהיא גרינר ושמחה גואטה, אותן אימנו צוות המאמנים, שחקן העבר והמאמן שייע פייגנבוים, ורז זהבי. 

שייע: ״בגמר רוסו ואני לא חברים״

מנגד, למשחק הגמר זומנה נבחרת מכובדת שהורכבה מכוכבות העונות הקודמות: אביגיל שרעבי, אגם שוסטר, אירית רחמים, בל אגם, טיטי אינאו, תאלין אבו חאנה, לירון רביבו, שירן סנדל, שירלי אוחנה וענבל גבריאלי בהדרכתו של כדורגלן העבר, ג’ובאני רוסו שחוזר גם הוא לסדרה בה לקח חלק במספר עונות. 

ליהיא גרינר, אורטל עמר ורוסלנה רודינה (חגי מיכאלי)ליהיא גרינר, אורטל עמר ורוסלנה רודינה (חגי מיכאלי)

שייע המאמן הניצחי של התוכנית, סיכם את השבועיים שעברו עליו ועל הנבחרת שקיבל בעונה הנוכחית: “היו שבועיים של עבודה אינטנסיבית עם הבנות, היו עליות, ירידות, מתח ולחץ, בכי ותאקלים, הכל היה במחנה אבל זה ספורטיבי. אף אחת לא עשתה את ההכנה של מה שצריך, והיינו צריכים להחדיר בהן את היכולת מא’, ללמד איך בועטים לשער כמו בגנון. הגמר? נעשה הכל כדי לקחת את הגביע. יש מלחמה פנימית כזאת בין הבנות, ג׳ובאני ואני חברים אבל עד סוף המשחק אנחנו לא חברים”.

שייע פיינגנבוים (חגי מיכאלי)שייע פיינגנבוים (חגי מיכאלי)

“זה לא משנה איזה מגרש, איזו תוכנית, כשאני על כר הדשא האדרנלין אצלי מתפוצץ”, סיפרה אגדת הדשא סילבי ז׳אן. “גולסטאריות 3 היה קשוח לחלוטין, היו משימות, משחקים קשים ואני נפצעתי כמה פעמים ואיכשהו הצלחתי להרים את עצמי, למרות שיש לי בעיה בריאות, הבאתי את עצמי למקומות הכי גבוהים. הניצחון הכי גדול שלי הוא שאני נמצאת פה, לפני שנתיים הייתי אמורה להיות על כיסא גלגלים, אני סובלת מספונדילו ארטרופטי, שכבתי בבית כמעט שנתיים עם כאבי תופת, זה לא קל אבל הניצחון האמיתי שלי וזה המסר שלי לאותם חולים שאפשר לנצח כל מחלה. נאלצתי להזריק לעצמי ביולוגית במחנה, זה גורם לחולשה, זה לא קל אבל אני אישה חזקה ובאתי לפה לסגור מעגל ולהראות לכולם שגם עם מחלה אפשר לנצח בגדול”.

סילבי ז׳אן (חגי מיכאלי)סילבי ז׳אן (חגי מיכאלי)

ז׳אן הפתיעה: “הייתי לוקחת את טיילור מלכוב להיות בנבחרת הנשים האמיתית, היא מזכירה לי שחקניות במכללות בארצות הברית. יש לה מבנה גוף מתאים, יש לה את זה ברגליים ואם היו מאמנים אותה מהתחלה, היא הייתה יוצאת שחקנית”.

מלכוב השיבה למחמאה של כוכבת העבר ואמרה: “זה מאוד מרגש אותי לשמוע את זה, סילבי נתנה לי כמה כותרות, היא אמרה שאני המינימי שלה וזה מרגש אותי. ידעתי שאני מבינה בכדורגל, יודעת לבעוט, אבל הצלחתי להפתיע גם את עצמי והיו לי הרבה גולים בעונה הזאת. המאמנים של רמת השרון ראו אותנו באחד המשחקים ושאלו אם הם רוצים להחתים אותי, אז יש מצב שאני הולכת לעשות הסבת מקצוע. זו אחת החוויות המטורפות שעברתי, עשו לי הכנה לטירונות וזו חוויה מדהימה”.

טיילור מלכוב ואורטל עמר (חגי מיכאלי)טיילור מלכוב ואורטל עמר (חגי מיכאלי)

כדורגלנית העבר, מיטל דיין, שחזרה גם היא כמו ז’אן פעם נוספת לתוכנית, סיפרה על ההבדלים: “בעונה הקודמת היה יותר הוואי ובידור והעונה הזאת היא בפער הכי מטורפת שהייתה, עונה של משברים, אהבה, צחוק והמון כדורגל. שייע הוא חרטטן שהביא אותנו למשימות שאסור לי לגלות, הוא חושב שהוא חי באפריקה אבל אתם הולכים לראות משהו מטורף”.

“התחילה עונה שלישית וזה עושה טוב, התגעגענו לזה”, אמרה אוהדת בית״ר ירושלים וכוכבת העונה השנייה, אביגיל שרעבי. “בעונה השלישית יש רק בחורות נאות, כולן רק מדברות על כסף. באתי מוכנה חבל על הזמן, באנו כל הנבחרת פעם ראשונה לקחת את הגביע וזה לא קרה בכל עונות הגולסטאר אבל אנחנו ניקח”.

אביגיל שרעבי (חגי מיכאלי)אביגיל שרעבי (חגי מיכאלי)

שרעבי התייחסה גם לעסקת בית״ר ירושלים והשייח בן חליפה: “אני שמחה. אני מקווה מאוד ומאמינה שמשה חוגג ייתן אמון בקהל שלו ושלא נהפוך להיות קבוצה של דובאי. אנחנו רוצים להמשיך להיות קבוצה של בית וגן, לא של דובאי. נקווה שיהיה בסדר, יש לי חששות, אני לא אשקר אבל אני מקווה שיהיה בסדר, ימים יגידו. בעל המאה הוא בעל הדעה אבל אנחנו השחקן ה-12 על המגרש. מאמינה שמשה חוגג לא יסתנוור מכל הדובאים האלה ויעשה מה שהכי טוב לקבוצה כי אנחנו גם ככה צולעים עכשיו”.

הגמר הגדול (חגי מיכאלי)הגמר הגדול (חגי מיכאלי)

עוד אמרה: “ראיתי פה חברים שלא ראיתי הרבה זמן, הייתי בגולסטאר ארגנטינה, מקסיקו וגולסטאריות וזה כיף להיות כאן. בגלל ששייע אמר לי שאין לנו סיכוי לנצח אותם, אני רוצה שנבוא להראות לו אם יש סיכוי. אני בטוח שאנחנו ננצח, יש לשייע אף למעלה והוא חושב שהוא המאמן הכי טוב אבל בואו נראה אחרי המשחק, מעניין אותי רק לנצח את שייע לא אף אחד אחר”.

ג׳ובאני רוסו (חגי מיכאלי)ג׳ובאני רוסו (חגי מיכאלי)
גולסטאריות 3 (חגי מיכאלי)גולסטאריות 3 (חגי מיכאלי)

עוד לפני המשחק בין בית״ר ירושלים למכבי חיפה, אביגיל שרעבי הצהירה “בית״ר בעזרת השם תנצח 1:2, למי מי אלה חיפה?”. רוסו מהצד הירוק לא נשאר חייב והשיב בדרכו: “אביגיל לא מבינה בכדורגל. זו השנה שלנו, זו השנה של מכבי חיפה אז הכל יהיה בסדר במשחק הזה”.

מיטל דיין (חגי מיכאלי)מיטל דיין (חגי מיכאלי)
רוסלנה רודינה (חגי מיכאלי)רוסלנה רודינה (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */