יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:54

תומר חמד: החזרה לישראל תמיד תישאר אופציה

החלוץ בן ה-33 ישחק עם וולינגטון פיניקס בליגה האוסטרלית: "השנה האחרונה הראתה לנו שאי אפשר לדעת מה יהיה מחר". וגם: המעבר של בירם כיאל לסכנין

|
תומר חמד. חוויות חדשות בדרך (רדאד ג'בארה)
תומר חמד. חוויות חדשות בדרך (רדאד ג'בארה)

אם היו אוהדי מכבי חיפה שעוד פינטזו בינואר על חזרתו לארץ של תומר חמד, הרי שהחלום הזה יידחה אחרי שחמד חתם בוולינגטון פיניקס הניו זילנדית שמשחקת בליגה האוסטרלית. חמד אמר ל-ONE: "אני מאוד נרגש מהחתימה בוולינגטון פיניקס ולא יכול לחכות להתחיל את החוויה המדהימה הזאת בליגה האוסטרלית”.

חמד (33) כבש בפעם האחרונה לפני כשנה וחצי והוא ינסה לחזור למצוא את הרשת במדי קבוצתו החדשה: “מהרגע הראשון המאמן ראה בי רכש מספר אחת מבחינתו והמועדון השקיע המון כדי להביא אותי כך שאין לי ספק שזה המקום הכי טוב בשבילי. במהלך הקריירה שלי הגעתי לפסגות הכי גבוהות של הכדורגל, שיחקתי בליגה הספרדית, בליגה האנגלית, עליתי ליגה עם ברייטון ועכשיו רציתי משהו ייחודי, מאתגר, עם ערך מוסף וזה בדיוק מה שקיבלתי, להיות הישראלי הראשון ב-A league”.

תומר חמד במסר לאוהדי וולינגטון

מה שמצפה לו: “זה אתגר גדול מכל הבחינות. אישית, מקצועית ומשפחתית. יבשת חדשה עם מנטליות שונה, הכדורגל בסגנון אחר, אורח חיים שונה לגמרי מאנגליה. ייקח לי זמן להתרגל לדברים האלה אבל יש לי את המשפחה שלי, יש לנו מספיק ניסיון והביחד שלנו יתגבר על הכל”.

האפשרות שיחזור לישראל: “היו הרבה פניות והצעות במהלך החודשים האחרונים אבל וולינגטון פיניקס עלתה על כולן. מבחינה אישית זה אתגר חדש, אני בא על תקן כוכב. מצפים ממני להוביל את הקבוצה ולעזור לה להילחם על כל התארים וזה מה שראיתי ואהבתי בהזדמנות הזאת. עכשיו זה הזמן שלי לעבוד חזק, להיכנס לעניינים ולהטביע חותם ב-A league. השנה האחרונה הראתה לנו שאי אפשר לדעת מה יהיה מחר. החזרה לישראל הייתה ותישאר תמיד כאופציה אבל אין לדעת לאן יוביל המעבר לאוסטרליה. אני רואה במעבר הזה התחלה חדשה, חוויה אחרת ואתגר גדול. בתקופה האחרונה היו הרבה פניות אבל חיכיתי למשהו מאתגר, מקצועי – אבל גם מרגש, ייחודי ועם ערך מוסף לי ולמשפחה וההצעה ומוולינגטון ענתה על הכל".

המעבר של בירם כיאל לבני סכנין: “הרבה הופתעו מההחלטה של בירם אבל בתור אחד שעבר ביחד איתו את התקופה האחרונה ידעתי שהוא מחפש משהו שיתאים לו מקצועית, אבל לא פחות חשוב משפחתית. אחרי 10 שנים בח”ול וקריירה מפוארת בירם היה יכול לבחור מה הכי מתאים לו בשלב הזה של הקריירה במחשבה לעתיד שלו ושל המשפחה שלו. בסכנין מעריכים אותו ונתנו לו את ההרגשה הכי טובה ששחקן יכול לקבל והוא נהנה מכל רגע מאז שחתם שם”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */