יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:26
ליגת העל לנוער 23-24
6211-4724מכבי פ"ת1
4421-3424בני סכנין2
4329-5725מכבי חיפה3
4233-4125הפועל ת"א4
4026-3625מכבי נתניה5
3533-3025בני יהודה6
3431-4025מכבי ת"א7
3332-3324מ.ס. אשדוד8
3130-3425הפועל כפ"ס9
3135-1825הפועל חיפה10
3151-3224הפועל רעננה11
2739-3125הפועל ראשל"צ12
2737-2524הפועל חדרה 13
2439-2424הפועל ב"ש14
2442-2525הפועל רמה"ש15
1938-2025עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 20/04, 11:00
  • בני סכנין
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 20/04, 12:10
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 20/04, 12:15
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 20/04, 12:20
  • מכבי חיפה
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל חדרה
  • שבת, 20/04, 13:15
  • מכבי נתניה
  • בני יהודה
  • שבת, 20/04, 15:30
  • הפועל רעננה

שומר השרון: מכבי חיפה נעצרה עם 0:0 מול נתניה

ליגת הנוער חזרה לראשונה מאז ספטמבר, פלדמן נעל את השער עם ציון 10 ולמרות שהיהלומים היו עם חיסרון מספרי, סחטו נקודה בקצף. 0:1 למכבי ת"א ברעננה

|
שרון פלדמן (עמרי שטיין)
שרון פלדמן (עמרי שטיין)

כמה הם חיכו לזה והיום (שבת) ליגת העל לנוער חזרה לפעילות מפגרת הקורונה לראשונה מאז ספטמבר, כשהמחזור החמישי יצא לדרך. במוקד, מכבי חיפה המושלמת ערב המחזור אירחה במתחם קצף את מכבי נתניה, אבל נעצרה עם 0:0 מאכזב. בנוסף, מכבי תל אביב גברה 0:1 בחוץ על הפועל רעננה.

מכבי חיפה – מכבי נתניה 0:0

האלופה של בני לם לא הראתה את היכולת שאפיינה אותה לפני פגרת הקורונה. משריקת הפתיחה הם הוכיחו עליונות על היהלומים, כששער של לירוי גבאי נפסל בטענת נבדל מוצדקת בדקה ה-11. השופט מתן לוזון שלף כרטיס צהוב שני לנועם יאסו והרחיקו בצדק בדקה ה-32, אבל הירוקים המאכזבים לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי עם הירידה למחצית הראשונה.

שרון פלדמן. המצטיין (עמרי שטיין)שרון פלדמן. המצטיין (עמרי שטיין)

החיפאים הפעילו לחץ כבד על שערו של שרון פלדמן לכל אורך החצי השני אבל השוער, שמקבל ציון 10 על ההופעה ההירואית הזו, פשוט נעל את השער עם שורה של הצלות מרהיבות. עשר דקות לסיום היה נדמה שאולי הצהובים-שחורים יגנבו ניצחון עם גול של מוחמד סלימאני אבל זה נפסל בטענה לעבירת נבדל. 

בסיום מכבי חיפה נעצרה לראשונה העונה אחרי 4 ניצחונות רצופים ובמאזנה 13 נקודות, בעוד האורחים של גילי לבנדה עדיין בלתי מנוצחים עם 7 נקודות (ניצחון ו-4 תוצאות תיקו.

מיכאל בן עמי מאוכזב (עמרי שטיין)מיכאל בן עמי מאוכזב (עמרי שטיין)

מחצית ראשונה:

אסף בן דוב (עמרי שטיין)אסף בן דוב (עמרי שטיין)
ריימונד אטוולד (עמרי שטיין)ריימונד אטוולד (עמרי שטיין)
בני לם (עמרי שטיין)בני לם (עמרי שטיין)
גילי לבנדה (עמרי שטיין)גילי לבנדה (עמרי שטיין)
איציק עובדיה מעניק את הפרס לסתיו נחמני (עמרי שטיין)איציק עובדיה מעניק את הפרס לסתיו נחמני (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה ונתניה עם צוות השיפוט מתן לוזון, עאזם עבדאללה ויובל ויס (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה ונתניה עם צוות השיפוט מתן לוזון, עאזם עבדאללה ויובל ויס (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)
שחקני מכבי נתניה (עמרי שטיין)שחקני מכבי נתניה (עמרי שטיין)

1: השופט מתן לוזון שרק והוציא את ההתמודדות לדרכה. לצידו יסייעו עוזרי השופט עאזם עבדאללה ויובל ויס. רז בן-נון יסייע כשופט הרביעי.

השופט הראשי מתן לוזון עם עוזריו עאזם עבדאללה ויובל ויס (עמרי שטיין)השופט הראשי מתן לוזון עם עוזריו עאזם עבדאללה ויובל ויס (עמרי שטיין)
מתן לוזון, עאזם עבדאללה ויובל ויס עם רוי קטרי ואלון גינת (עמרי שטיין)מתן לוזון, עאזם עבדאללה ויובל ויס עם רוי קטרי ואלון גינת (עמרי שטיין)

דקה 11: לירוי גבאי כבר רץ לחגוג את השער הראשון עבור הירוקים, אבל זה נעשה בזכות עבירת נבדל. לוזון הרים את היד ופסל את השער בצדק.

מתן לוזון (עמרי שטיין)מתן לוזון (עמרי שטיין)
בסאם זערורה עם הכדור (עמרי שטיין)בסאם זערורה עם הכדור (עמרי שטיין)
רוי קטרי עם הכדור (עמרי שטיין)רוי קטרי עם הכדור (עמרי שטיין)

דקה 32: נתניה נותרה בעשרה שחקנים אחרי פעולה מיותרת של נועם יאסו. שחקן ההגנה, שכבר היה מוצהב, הרחיק את הכדור לאחר שריקה של השופט וספג צהוב שני.

מתן לוזון מרחיק את נועם יאסו (עמרי שטיין)מתן לוזון מרחיק את נועם יאסו (עמרי שטיין)
מתן לוזון מרחיק את נועם יאסו (עמרי שטיין)מתן לוזון מרחיק את נועם יאסו (עמרי שטיין)

דקה 45+2: השחקנים ירדו למנוחה בחדרי ההלבשה, כששרון פלדמן היה המצטיין על המגרש ושמר היטב על שערם של היהלומים. 

שרון פלדמן (עמרי שטיין)שרון פלדמן (עמרי שטיין)
אדר אזרואל נאבק (עמרי שטיין)אדר אזרואל נאבק (עמרי שטיין)
אריאל ברדוגו (עמרי שטיין)אריאל ברדוגו (עמרי שטיין)
חיים אספה עם הכדור (עמרי שטיין)חיים אספה עם הכדור (עמרי שטיין)

מחצית שנייה

דקה 80: נתניה כבר חשבה שהצליחה להפתיע את הירוקים עם מתפרצת אדירה שהסתיימה בכיבוש של מוחמד סלימאני, אבל הקוון הניף את הדגל לנבדל.

שרון פלדמן (עמרי שטיין)שרון פלדמן (עמרי שטיין)
רוי קטרי נאבק (עמרי שטיין)רוי קטרי נאבק (עמרי שטיין)

הרכב מכבי חיפה: אריאל ברדוגו, אדר אזרואל, ינאל עראידה, רוני לאופר (46, סתיו נחמני), סונקו קאבה (87, גוליאן שלופה) , בסאם זערורה, רוי קטרי (65, שחר הרפז), רועי אלימלך, אושר אליהו (65, בן פרנקו), עילאי חג’ג’ ולירוי גבאי (72, מיכאל בן עמי).

הרכב מכבי נתניה: שרון פלדמן, עידן אביטוב, נועם יאסו, אסמעיל סובח, מתן לוי, אלון גינת, איל עמרם עבאדי (87, איתי נתנאל), אביב קנריק, רועי מרדכי (41, היבי וופיק), עמית יעקב (70, מוחמד סלימאני) וחיים אספה (32, תומר בוסקילה).

הפועל רעננה – מכבי תל אביב 1:0

הצהובים הגיעו למשחק במטרה להתאושש מההפסד הכואב 3:0 מול האלופה מכבי חיפה וניסו להיצמד לצמרת אחרי פתיחת עונה צולעת הכוללת שני הפסדים ושני ניצחונות כשהם במקום התשיעי. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-67 כשאנר אושמנדי כבש לזכות האורחת וסידר לה ניצחון חשוב מאוד ששלח אותה עד למקום הרביעי בטבלה, 4 נקודות בלבד מהמוליכה. רעננה לעומת זאת נשארה בחלק התחתון של הטבלה כשהיא ממוקמת במקום ה-14 עם 5 נקודות בלבד.

הפועל חדרה – הפועל תל אביב 1:1

דרמה ענקית בין שתי האדומות. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-31 כשדן לוגסי כבש מהנקודה הלבנה. האורחת מתל אביב חיפשה את השוויון ורק בדקה ה-91 הרגע המיוחל קרה, כשסתיו למקין כבש שער דרמטי בדרך לחלוקת נקודות. התל אביבים במקום העשירי, עם 6 נקודות לזכותם וזו בטוח לא פתיחת העונה לה פילל אורי אוזן. מנגד, החדרתים במקום השישי בטבלה עם 7 נקודות.

אורי אוזן (שחר גרוס)אורי אוזן (שחר גרוס)

מ.ס אשדוד – הפועל רמת גן 1:2

עוד דרמה גדולה במחזור החזרה של ליגת הנוער. האורדונים הם ללא ספק הפתעת העונה עד כה כשהם מוקמו, ערב המחזור, במקום השני בטבלה עם שלושה ניצחונות והפסד. פתיחת המשחק הייתה נפלאה עבור רמת גן כשבדקה ה-39 היא עלתה ליתרון משער של אדר רטנר.

החבורה האשדודית לא אמרה נואש ובדקה ה-77 שופט המשחק עומר עזר סימן בצדק על הנקודה הלבנה. שליו הרוש היה זה שניגש לבעוט והשווה את התוצאה. המהפך הושלם דקה לסיום, כשעוז בילו מצא את הרשת וקבע ניצחון חשוב לקבוצה מעיר הנמל שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה והצמיד אותה ליריבה מרמת גן, כשכעת הן עם אותו מספר נקודות.

עוז בילו. שער ניצחון דרמטי (עמרי שטיין)עוז בילו. שער ניצחון דרמטי (עמרי שטיין)

בית”ר ירושלים – הפועל ראשל”צ 1:1

המארחת הגיעה למשחק אחרי שחטפה השפלה גדולה לפני פגרת הקורונה בדמות 4:0 ממ.ס אשדוד וידעה שזו הזדמנות להחזיר את החיוך לפנים כשאירחה את האחרונה בטבלה מעיר היין. המשחק נפתח טוב עבור הירושלמים כשבדקה ה-40 דוד דגו, שכבר הפך לשחקן סגל קבוע בקבוצה הבוגרת, העלה אותה ליתרון.

הכתומים פתחו את המחצית השנייה נפלא כש-20 שניות משריקת הפתיחה הם כבשו את שער השוויון כשלעתיד התברר כשער שקבע את תוצאת המשחק. ראשל”צ עדיין מסובכת כשהיא עמוק במקום האחרון עם 2 נקודות בלבד. הקבוצה מהבירה עם 7 נקודות מתוך 15 אפשריות והיא מתבססת במרכז הטבלה במקום התשיעי.

דוד דגו (איציק בלניצקי)דוד דגו (איציק בלניצקי)

הפועל נוף הגליל – בית”ר טוברוק 2:1

קרב תחתית קשה התקיים בעיר הצפונית כשהמארחת מוקמה, ערב המחזור, במקום ה-16 בטבלה עם 3 נקודות בלבד ומנגד האורחת מוקמה במקום ה-15, נקודה אחת בלבד מעל היריבה. טוברוק פתחה נפלא את המשחק וכבר בדקה ה-24 עלתה ליתרון מרגליו של כרם בדראני. המומנטום של הנתנייתים נמשך גם במחצית השנייה ובדקה ה-78 היה זה עילאי יצחק שכבש את השני. בדקה ה-84 עידן עוז הפריח תקווה אצל המארחת כשצימק את התוצאה אך היא לא הצליחה לכבוש שער נוסף והתוצאה נותרה בעינה עד הסיום. טוברוק ברחה מהתחתית בזמן שנוף הגליל ממשיכה לשקוע.

עירוני ק"ש – בני סכנין 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם 7 נקודות כשהן ממוקמות במרכז הטבלה במקום השביעי והשמיני, כשרק הפרש שערים עדיף שם את ק"ש מעל האדומים. במחזור הקודם שנערך לפני כחודשיים שתי הקבוצות ניצחו, סכנין גברה על מכבי פ"ת 0:1 וק"ש ניצחה את הפועל ר"ג 2:3. בדקה ה-55 בילאל שאהין העלה את המארחת ליתרון 0:1 משער בנגיחה, מה שהפך לשער הניצחון במשחק שהסתיים בדקה ה-100 אחרי שהשופטת הורתה על 10 דקות תוספת זמן. הקבוצה של אלון זיו רשמה את ניצחונה השלישי העונה, ועלתה למקם השני בטבלה.

הפועל רמת השרון – מכבי פתח תקווה 2:0

קרב תחתית בין רמה"ש למלאבסים. הקבוצה של אורן רותם הגיעה להתמודדות עם 5 נקודות מהמקום ה-13 בטבלה, ומנגד הקבוצה של תמיר לוזון רק עם נקודה אחת יותר, במקום ה-12. רגע לפני ההפסקה איברהים בדיר סידר לאמיר אלטורי אחד על אחד מול השוער, החלוץ לא התבלבל והעלה את המלאבסים ליתרון 0:1 בדקה ה-44. בדקה ה-56 איברהים בדיר הכפיל את התוצאה עם שער בהתקפה מתפרצת אחרי בישול של טום ברקוביץ'.

עירוני נשר – הפועל באר שבע 3:0

בעוד משחק תחתית חם, הפועל ב"ש הגיעה למשחק עם שלוש נקודות בלבד במקום הלפני אחרון בטבלה. מצד שני החבורה הצפונית, שלא מרשימה במיוחד עד כה גם כן, הגיעה למשחק מהמקום ה-14 עם ארבע נקודות. בדקה ה-16 רועי אזוט כבש ברגל שמאל מבעיטה חוזרת מתוך הרחבה. בדקה ה-40 חאלד זייד הכפיל את התוצאה עבור האדומים מבירת הנגב עם בעיטה נהדרת מ-25 מטרים. בדקה ה-75 זה כבר הפך לתבוסה כאשר נתי אסקיאס כבש את השלישי לזכות הפועל ב"ש שעלתה מעל הקו האדום והתמקמה במקום ה-13 בטבלה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */