יום רביעי, 24.04.2024 שעה 03:40
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

רפי כהן חוגג 50: תמיד אמרו שאני לא "משוגע"

שוער העבר מציין יובל בראיון חגיגי ל-ONE: הרגעים הגדולים ("לא הכל זה ההדחה מהנבחרת על ידי שרף, לקחתי תארים"). וגם: גרנט, רב"ש ושבירת הסטיגמה

|
רפי כהן (שחר גרוס)
רפי כהן (שחר גרוס)

הוא רשם 546 הופעות בליגת העל, נחשב לאחד השוערים הבכירים שהיו בכדורגל הישראלי וגם לאחד השחקנים היותר נחמדים, כזה שלא היו איתו בעיות, פרובוקציות או כותרות מחוץ למגרש, לפחות לא כאלה שנוצרו מהצד שלו. רפי כהן, ממש כמו חברו הטוב רן בן שמעון, איתו הוא עובד כיום כמאמן השוערים במ.ס אשדוד, חוגג היום (שבת) 50 שנה.

בראיון מיוחד ל-ONE, כהן מדבר בפתיחות על הכל – הילדות, הקריירה, המשפחה  ועתידו,  לרגל כניסתו למועדון ה-50. כהן תמיד היה טיפוס צנוע, ממוסד, עם אשתו הוא בקשר כבר מגיל 16. אולי בגלל אותה צניעות רק השנה הוא התחיל לעבוד כמאמן שוערים בליגת העל. הוא לא מהטיפוסים שפתאום ייצרו עניין תקשורתי שלילי, ואם שלמה שרף לא היה “מפטר" אותו משער נבחרת ישראל בזמנו אחרי המשחק מול ספרד בשידור חי, לא היינו מוצאים כותרות על מי שזכה באליפות וגביע עם מכבי חיפה והציג הופעות נהדרות במדי הירוקים באירופה.

רפי כהן (שחר גרוס)רפי כהן (שחר גרוס)

רפי קודם כל מזל טוב, איך ההרגשה להגיע לגיל 50?
”הרגשה מוזרה, אני לא מרגיש בגיל הזה, גם בתחושות וגם באנרגיות, אנחנו כל הזמן מתעסקים ומאמנים שחקנים צעירים אז אנחנו כל הזמן נשארים באותו טווח גילאים בקבוצות שאנחנו עובדים איתם. אבל אין ספק שזה לא קל לחשוב שאנחנו בני 50, אני לא מאמין שאני בגיל הזה אבל אין מה לעשות, יש לי ילד בן 25 וילדה בת 21, אני מבין שהגעתי לגיל הזה”.

אתה מרגיש בכלל בן 50?
”אם תשאל את הילדים שלי הם יגידו לך שבהתנהגות אני לא בגיל הזה, אני יודע שאני בגיל הזה אבל צריך ליהנות, אני שמח שאני נהנה ממה שאני אוהב כמו הכדורגל, יש אנשים שמגיעים לגילי ולא יכולים לעשות מה שאני עושה, אז אני מודה על כל יום”.

רפי כהן (שחר גרוס)רפי כהן (שחר גרוס)

ספר קצת על רפי הילד שגדל באילת, מה הוא חלם להיות והאם הוא מרוצה מרפי של היום?
”וואו, בתור ילד אין ספק. אמרתי לעצמי אז שאם אגיע מאילת הרחוקה לליגה השנייה זה יהיה הישג ענק, לשמחתי הגשמתי את עצמי יותר ממה שציפיתי, הגעתי להיות שוער נבחרת ישראל המון שנים, לקחתי אליפויות וגביעים, אם היית שואל אותי בתור ילד אז לא הייתי מאמין, אבל תמיד היו לי חלומות, בתור ילד הייתי הולך כל שנה לבית העירייה כי היה שם מישהו שמתעסק עם הפנימיות וכל שנה רציתי לעבור למרכז כדי לשחק בקבוצות בכירות יותר. אמא שלי לא הסכימה שאעבור, ואמרתי לה שאני מבטיח לה שהיא עוד תראה אותי בטלוויזיה. צדקתי”.

יצאת מהבית מוקדם, בגיל 17 כבר הגעת להפועל פתח תקוה.
”נכון, קודם הגעתי לנבחרת הנוער בגיל 16 וחצי ואחרי שני טורנירים בפורטוגל וארגנטינה שהצטיינתי בהם קיבלתי הצעות מהפועל באר שבע, בית”ר תל אביב, הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה. הייתה לי התלבטות לאן ללכת, באילת התאמן איתי חיים בן שאנן והתייעצתי אתו, הוא אמר לי שבתור התחלה הוא היה ממליץ לי לשחק בהפועל פתח תקווה וזאת הייתה ההחלטה שלי. אבל אז באר שבע התעקשו והציעו לי רכב חדש. הייתי ילד וזה גרם לי להתלהב. התקשרתי לאורי קרני, אמרתי לו על מה שבב"ש הציעו, והפועל פתח תקווה הבטיחו לי גם רכב, ואז ההחלטה כבר הייתה יותר קלה עבורי”.

מאיזה גיל אתה ואשתך ביחד, אמרו לי מגיל 11-12, לא היו כמעט ילדים באילת.
”אני ופזית מכירים עוד מבית הספר מאילת, אבא שלי עבד עם אביה באותו מקום עבודה, היה תיכון אחד באילת, התחלנו לצאת כשחזרתי מהטורניר בארגנטינה ואז היה את המעבר. אבא שלי שמע על כך שיש לי בת זוג רק כשדרשתי במשא ומתן עם פתח תקוה דירה כי יש לי בת זוג. אבא שלי הסתכל עליי ושאל איזה חברה? וסיפרתי לו. לשמחתי פזית נשארה עד היום, אין ספק שיש לה המון מניות בהצלחה שלי, לשחקן כדורגל יש תקופות לא פשוטות ותמיד היא הייתה לצידי, תמכה בי ואני מודה לה על זה”.

אומרים שהיא ניהלה לך משא ומתן עם מועדונים כי לא היו לך סוכנים.
”זה לא נכון, היא לא ניהלה, כשהייתי בא עם הצעות אז הייתי מתייעץ איתה, כל אחד מתייעץ עם אשתו על דברים חשובים”.

רפי כהן עם אשתו פזית (אלבום משפחתי)רפי כהן עם אשתו פזית (אלבום משפחתי)

הכביסות של גרנט ופצע ההדחה מהנבחרת

יש סטיגמה על שוערים שיש להם פיוז קצר, מה לגביך?
”תמיד אמרו עליי שאני בין היחידים שהוא לא קצת ‘משוגע’ בגדול יש שוערים שהם יותר ’משוגעים’ ויש כאלו שעושים קריירה יפה בלי שיקראו להם ככה”.

מה ההחלטות הכי נכונות שלקחת?
”ההחלטה הראשונה לעבור להפועל פתח תקווה, הגעתי למקום צעיר עם אברהם גרנט שאין ספק שהוא עזר לי מאוד בפריצה שלי, ליווה אותי במשך 4 שנים כמו אבא".

אומרים  שאברהם גם היה לוקח לכם את הכביסה.
"נכון, הוא היה אפילו לוקח לנו כביסות. היה לנו חבר משותף, תמרי, אוהד הקבוצה בעל מכבסה, שהיה מכבס לי את הכביסה. אברהם דאג לי ולפזית, אברהם תמיד היה עוזר ותומך בכל מה שצריך, כל דבר שאשתי ביקשה אם הייתה לבד כי נסעתי עם הנבחרת, הוא היה מביא לה”.

אברהם גרנט (שחר גרוס)אברהם גרנט (שחר גרוס)

יש את הסיפור עם גרנט יום לפני שהגעת לאימון הראשון בפ”ת. התקשרת בשעה שתיים בלילה לרן בן שמעון שהיה חבר שלך, גרנט שהיה בבית משפחת בן שמעון עם ההורים, ענה לטלפון ושמע שיש ברקע מוזיקה ומסיבה. הוא התעצבן והתקשר לעמנואל אופיר ז”ל ואמר “איך נפלנו, הבאנו  בליין, רן אמר לי שהוא ילד טוב”. הוא לא ידע שסך הכול עשו לך מסיבת פרידה. אתה גם לא ידעת שאברהם בטלפון.
”זה היה יום לפני האימון הראשון, עשו לי מסיבת פרידה. לפני שעברתי לפ”ת הייתי צריך לקבוע עם רן בן שמעון כי הייתי צריך לישון אצלו, התקשרתי אליו ואברהם ענה על הקו ולא ידעתי שזה הוא. אבל הוא גילה מהר מאוד שאני לא בליין”.

מה ההחלטות שהתגלו כטעויות הכי גדולות מבחינתך בקריירה?
”אני לא חושב שהיו לי טעויות גדולות, בגדול היו לי החלטות די טובות, גם ההגעה לפ”ת וגם ההגעה למכבי חיפה. בשנה החמישית בפ”ת נפצעתי בשרירי הבטן ונותחתי, ואז שלמה שרף התקשר אליי ושאל מתי אני חוזר כי יענקל’ה שחר רוצה לראות אותי, החלטתי שכבר בשבת אני משחק כדי לנצל את האפשרות. הגעתי לאימון והודעתי שאני משחק, לא קיבלתי אף גול ונשארנו בליגה”.

מה הרגע הכי גדול שלך כשחקן?
”גביע המדינה עם הפועל פ”ת, אחרי כמה שנים שהתמודדנו על כל התארים וזאת הייתה הרגשה נהדרת. גם אליפות וגביע במכבי חיפה אלו רגעים גדולים”.

רפי כהן (רדאד ג'בארה)רפי כהן (רדאד ג'בארה)

מה הרגע הכי קשה כשחקן?
”כל מה שמזכירים לי זה העניין עם שלמה שרף שהדיח אותי מהנבחרת, אני לא לקחתי את זה קשה ועובדה שחזרתי לנבחרת אחרי שהוא סיים שם את דרכו”.

היו לך המון הופעות בליגה וזוכרים רק את ההדחה מהנבחרת?
”מי שרואה אותי מזכיר לי את זה שהוא הדיח אותי, אבל צריך לזכור שחוץ מהעניין הזה לקחתי תארים ויש לי עוד המון תארים אישיים. עשיתי משהו בכדורגל ואני רוצה שיזכרו את הדברים האלה”.

שלמה שרף (שחר גרוס)שלמה שרף (שחר גרוס)

מה ההצלה הכי גדולה שלך?
”היו לא מעט, אין ספק שהפנדל שעצרתי לג’אנפרנקו זולה ששיחק אז בפארמה בדקה ה-105”.

מי השחקן שהיה הכי קשה מולו?
”יגאל מנחם היה עוצמתי וכמובן אלון מזרחי ויוסי בניון שתמיד הבקיע מולי, שחקן ענק. היינו צוחקים, שאם יוסי לא היה מבקיע היה צריך לבקש שיהיה משחק מולי".

רפי כהן ויוסי בניון (טל אקוקה)רפי כהן ויוסי בניון (טל אקוקה)

מה הרגע הכי טוב שלך כמאמן?
“העלייה עם הפועל פתח תקווה ליגה בעונה הראשונה שלי כמאמן שוערים, כרגע אני נהנה מאוד ואני שמח”.

הרגע הכי קשה כמאמן?
”אחרי שעלינו עם הפועל פתח תקווה, ירדנו ליגה”.

מה הרגע הכי זכור בנבחרת?
”המשחק נגד ארגנטינה ודייגו ארמנדו מראדונה באצטדיון רמת גן, הצלחתי לעצור כדורים לא רעים”.

דייגו מראדונה (רויטרס)דייגו מראדונה (רויטרס)

אתה רואה את עצמך מגיע לנבחרת כמאמן שוערים?
”אם תהיה לי אפשרות וירצו, אני אשמח לתרום מהידע והניסיון שלי, יש שם מאמנים ראויים”.

“הגעתי לחתונה במסוק, הרגשתי כמו כוכב רוק”

סיפור עליך ועל אברהם גרנט שלא כולם מכירים?
“אחרי האימונים הייתי נוסע אחרי אברהם והוא עמד ברמזור כשהתחלף לירוק, הוא היה מחכה שהרמזור יתחלף שוב, וממש לפני שזה היה קורה, הוא היה משאיר אותי מאחור באור אדום, הוא היה עושה מלא שטויות מצחיקות”.

יענקל’ה שחר שלח לך בזמנו מסוק לחתונה, ספר מה היה.
”אחרי המשחק נגד טורפדו מוסקבה, אני ואשתי גילינו שהמשחק השני ייערך בדיוק בתאריך החתונה שלנו, התקשרתי לשחר ואמרתי לו על זה, הוא אמר ‘אין בעיה, נערוך את המשחק מוקדם ונשלח אותך עם נהג לאולם’ אמרתי לו ‘בסדר’. אבל אז פזית נלחצה ואמרה ‘אם יהיו פקקים?’ אז שוב התקשרתי ויענקל’ה אמר ‘בסדר, נשלח לך מסוק מהאצטדיון לחתונה’. המשחק היה בחיפה והחתונה נערכה ברמלה, הרגשתי כמו כוכב רוק. המסוק נחת באורווה, האצטדיון המיתולוגי של הפועל פ"ת, עוד הספקתי ללכת הביתה להתלבש".

רפי כהן במסוק (עדי אבישי, מתוך עיתון מעריב)רפי כהן במסוק (עדי אבישי, מתוך עיתון מעריב)

איך הייתה השנה בהפועל חיפה עם רובי שפירא ז"ל?
”הייתה לי שנה מדהימה בהפועל חיפה, רציתי להמשיך שם וזה לא הסתדר”.

זה שלא הגעת לאירופה זה פספוס מבחינתך?
”לא, כי בתקופה שלי לא כל שחקן יצא לאירופה, היה הרבה יותר קשה לצאת, זה היה מאוד קשה עם החוקים שהיו, אני מאמין שאם הייתי משחק בתקופה של היום, הייתי יוצא מעבר לים. אני לא מתחרט על שום רגע בקריירה שלי, אני צופה בשחקנים שלי ומקנא בהם, מוכן לוותר על כל מה שיש לי כדי לחזור לגיל 20”.

בהפועל פתח תקווה הייתה תקופה שלא התלבשת כי היה לך חוזה גבוה ושמו אותך פשוט ביציע.
”הייתה תקופה פחות טובה בפתח תקווה, הם רצו לעשות עונה פיננסית וזאת ההחלטה שהם קיבלו, לצערם הקבוצה לא תפקדה ואחרי חודש וחצי החזירו אותי כשפרדי דוד הגיע”.

מי השוער הכי גדול ששיחקת מולו?
”בתקופה שלי היו שוערים מעולים – אסי רחמים, שאול סמדג’ה, שביט אלימלך, לירן שטראובר, היו שוערים ישראליים ששיחקו לאורך זמן רב בליגה שלנו. לשמחתי כל השוערים השניים ששיחקו איתי הפכו לשוערים ראשונים מובילים, כמו ניר דוידוביץ’, דודו אווט ועוד, גם היריבות הספורטיבית שלי עם בוני גינצבורג, שלאורך שנים היינו נאבקים על האפודה של הנבחרת”.

ניר דוידוביץ' (עמית מצפה)ניר דוידוביץ' (עמית מצפה)

מי השוער הכי גדול בעולם, שאתה הכי מעריך?
”ג’אנלואיג'י בופון שעד היום פעיל. שוער, אדם ואישיות ברמה הכי גבוה שיש, עשה קריירה מדהימה”.

וכיום?
”כיום העניין של שוער ומשחק רגל קיבל תפנית. כיום שוערים מושלמים הם כאלו שמשחק הרגל שלהם מושלם. אין ספק שזה מארק אנדרה טר שטגן ומנואל נוייר, הם שוערים מושלמים.  מבחינתי טר שטגן שוער מדהים, גם  במשחק רגל, ההשתתפות שלו במשחק".  

מה לא יודעים על רפי כהן?
“אני כמו שאני, אני איש צנוע, אוהב אנשים, אוהב לצחוק, אין לי סודות, אני איש משפחה. הבת שלי שוערת נבחרת ישראל, היא לקחה דאבל עם אס”א תל אביב, היא קיבלה מלגה והיא לומדת בקולג’ בארצות הברית, היא שוערת מעולה, צנועה ויש לה אופי חזק, היא הוכיחה לי את זה כשהיא פרקה את הכתף והחליטה שהיא משקמת את עצמה ולא פורשת”.

רפי כהן ובתו (איתי כהן)רפי כהן ובתו (איתי כהן)

מה אתה אוהב לעשות מחוץ לכדורגל?
”לבלות עם המשפחה בעיקר וגם עם חברים טובים, הכדורגל הוא רוב העיסוק שלי, אני אוהב בכלל משחקי כדור”.

הביקורת שהכי השפיעה עליך כשחקן?
”האנשים שהכי השפיעו עליי היו אברהם גרנט ושלמה שרף, באתי כילד מאילת והוא נתן לי את כל הגב, אברהם היה כמו הפסיכולוג שלי”

איך התנהלת בתקופה הלא שגרתית הזאת עם כל הסגרים שהיו?
”הייתה בהתחלה המון אי ודאות עם הקורונה וזה היה מפחיד, דאגתי לאנשים הקרובים אליי, אבל אני שמח ואני מקווה שאנחנו לקראת הסוף”.

רפי עם אשתו פזית , הילדים אור ועמית (אלבום משפחתי)רפי עם אשתו פזית , הילדים אור ועמית (אלבום משפחתי)

היית קרוב למוות פעם?
”לא”

מתי ולמה בכית בפעם האחרונה?
”אני יכול לראות סרט ותרד לי דמעה ולא אסתיר את זה. אני בן אדם דיי רגשן, אני לא מתבייש בזה, לפני שנה בכיתי כשהבת שלי טסה לקולג’, ידעתי שלא אראה אותה תקופה והקראתי לה מכתב, זה גרם לי להוריד כמה דמעות. אני לא מתבייש בזה. שלא נפסיק להתרגש כל החיים".

איך אתה מתמודד עם לחץ?
”בכדורגל התמודדתי די טוב עם לחץ, גם בחיים, יש לי פרטנרית טובה שעוזרת לי, התברכתי באישה שתומכת ועוזרת ועובדה שאנחנו ביחד מגיל 17”.

אם היית יכול לבחור, איפה היית מאמן?
”בגרמניה, עם כל המקצוענות שם והרצינות”.

רפי כהן (שחר גרוס)רפי כהן (שחר גרוס)

איזה עצה היית כיום נותן לרפי כהן בן ה-17?
”תהיה מי שאתה, כמו שאתה ותמשיך באמונה שלך”.

אתה משלב כרגע מעבר לאימונים עוד קצת ביזנס.
”אני שותף ומייבא כפפות לארץ, זה עסק שעוד בהתחלה שלו. כל אחד צריך לדאוג לפרנסה שלו מעבר לכדורגל”.

איזה עצה היית נותן לשוער מתחיל?
”צריך שיהיה לו כישרון ואופי מאוד חזק, במיוחד כשמהללים אותך וגם קוטלים אותך מהר מאוד, מי שאוהב את זה צריך ללכת חזק עם האמונה שלו וההרגשה שלו”.

תאר את עצמך במשפט אחד.
”אדם ישר, צנוע ושמח בחלקו”.

סגירת המעגל עם בן שמעון והחזרה האפשרית לאילת: “יכול לעניין אותי” 

אתה ורן בן שמעון מכירים מגיל צעיר מאוד, יש לך סוג של סגירת מעגל איתו באשדוד?
”חלק מההחלטה להגיע לאשדוד הייתה כי רן נמצא שם, אני מכיר אותו ואת היכולות שלו, לא מזמן סידרתי את המחסן ושלחתי לו תמונות שלנו מאילת כשהיינו צעירים ורזים, זה קשר של 30 שנה וזה מדהים, אני שמח ביחד איתו באשדוד ומאוד מקווה שנצליח יחד”.

רפי כהן עם רן בן שמעון בצעירותם (אלבום משפחתי)רפי כהן עם רן בן שמעון בצעירותם (אלבום משפחתי)

ומה עם זה שיש לכם יום הולדת באותו יום?
”אני רוצה לאחל לו המון מזל טוב, שימשיך להצליח ואני מעריך אותו מאוד”.

דמיינת את יום הולדת ה-50 קצת אחרת? אתה חוגג עכשיו בצל הקורונה
”אני מעריך שהייתי עושה אירוע קצת יותר גדול עם המשפחה והחברים, אבל אי אפשר בגלל המצב. עשו לי הפתעה קטנה כבר לפני שבועיים באילת. אני רוצה להודות להורים שלי רבקה ומישל על כל העזרה שלהם והתמיכה לאורך כל הקריירה”.

העיר אילת לא התפתחה יותר מדי מאז שאתה עזבת.
”תמיד שאלו אותי איך אפשר לגור באילת ואני עונה שהייתה לי אחלה ילדות באילת, העיר התפתחה בצורה מדהימה, היא תיירותית, הכדורגל והכדורסל קצת התפתחו אבל לא לקחו את זה בצורה רצינית. איזי שרצקי הוא דוגמה לאיך עושים את זה נכון, יש באילת המון אוהדי כדורגל שמגיעים לאצטדיונים ברחבי הארץ, יש שם בסיס טוב לאוהבי ספורט, אני יודע שבונים שם כרגע קריית ספורט ואני מקווה שזה ייתן להם דחיפה קדימה”.

רפי כהן עם רונאלדיניו (טל אקוקה)רפי כהן עם רונאלדיניו (טל אקוקה)

לסיום, היית רוצה לחזור לאילת בגיל מאוחר יותר?
”אני הייתי רוצה לחזור לשם, אשתי קצת פחות בעניין בגלל התעסוקה שלה, אבל אם יהיה שם מישהו שירצה לפתח את הכדורגל, זה יכול לעניין אותי, כרגע טוב לי במקום שאני נמצא”.

חגיגות יום הולדת 50 לרן בן שמעון ורפי כהן (טל אקוקה)חגיגות יום הולדת 50 לרן בן שמעון ורפי כהן (טל אקוקה)
אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */