יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:27
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

גולסה, פשיץ' ויונתן כהן עולים ב-11 מול ויאריאל

מכבי ת"א נגד הספרדים ב-19:55 באירופית, רביעייה הגנתית לדוניס, גם דן ביטון ופרץ פותחים, ג'ורדי נמצא בבלומפילד. קובו ובאקה בהרכב החזק של אמרי

|
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול ויאריאל הערב (חמישי, 19:55) באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים בליגה האירופית, והמאמן גאורגיוס דוניס, יחד עם מאור קנדיל, ערכו את מסיבת העיתונאים, שהועברה בשידור חי בערוץ ONE וכאן אצלנו באתר.

הצהובים לא שיחקו את מחזור אמצע השבוע (5) לאחר שהמשחק שלהם מול הפועל באר שבע הוקדם ונערך כבר לפני חודש בדיוק (0:0). החבורה של המאמן היווני תעלה למפגש מול הקבוצה שהביסה אותה 4:0 במחזור הקודם בספרד, לאחר ניצחון 0:1 קטן במסגרת הליגה על הפועל חדרה ובמטרה להשיג לפחות נקודה, שתעזור לה במאבק על המקום השני בבית 9 של המפעל. נכון לתום המחזור השלישי, האלופה הישראלית ממוקמת שנייה עם 6 נקודות, 3 יותר מסיבאספור שנמצאת במקום השלישי.   

מי שנמצא בבלומפילד ויצפה במשחק הוא ג’ורדי קרויף, מי שהיה האיש החזק במכבי ת”א במשך 6 שנים ושינה את פניה. דוניס בחר שלא לעלות עם שלושה בלמים וישחק עם רביעייה אחורית.

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, לואיס הרננדס, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, דור פרץ, דן ביטון, יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ’. 

ויאריאל: חרונימו רולי, רמירו פונס מורי, חואן פוית’, רובן פנייה, אלפונסו פדרסה, מאנו טרינגרוס, פרנסיס קולקן, אלכס באאנה, סמואל צ’וקואזה, טאקה קובו וקרלוס באקה.

דוניס: חייבים לקחת משהו מהמשחק

מאמן הצהובים דוניס אמר לקראת ההתמודדות: “זה משחק חשוב מאוד עבורנו, התחלנו טוב עם שני ניצחונות, אנחנו מכירים את ויאריאל ויודעים שהיא אחת מהחזקות בספרד. הייתה לה פתיחה מושלמת באירופה וזה אומר שיהיה משחק קשה, חייבים להילחם לקחת משהו מהמשחק, אם ניקח נקודות תהיה לנו אפשרות גבוהה יותר לעלות שלב”.

שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)
גאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)גאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)

“הכי חשוב לשחק טוב, שלשחקנים תהיה משמעת, תשוקה וארגון. אלו דברים חשובים, אני לא רוצה להשוות בין משחקים, כל משחק הוא שונה ומשחקים בו שחקנים אחרים, המצב מול ויאריאל בחוץ היה שונה לגמרי לעומת מה שיהיה בארץ, אז המצב לא היה הכי טוב, עשינו הרבה שינויים, עכשיו אנחנו במצב הרבה יותר טוב ביחס לאז, אני מאמין שנוכל לקחת משהו מהמשחק הזה”. 

יונתן כהן (רדאד ג'בארה)יונתן כהן (רדאד ג'בארה)
איתן טיבי (רדאד ג'בארה)איתן טיבי (רדאד ג'בארה)
גאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)גאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)

“כששינינו הרכב לפני חודשיים במשחק השני בליגה, מול בני יהודה, אמרו שאנחנו יותר טובים כשאנחנו עם 4 מאחור. המצב בתחילת העונה היה אחר, בתחילת העונה ישר עברנו משחקים על העפלה והם היו כמו גמרים, היינו צריכים להכין את השחקנים משחק אחרי משחק, ובמשחקים האחרונים התחלנו למצוא יציבות טקטית, זה חשוב מאוד לשחקנים, כל אחד יודע את מקומו. באירופה זה חשוב שהשחקנים יבינו עניינים טקטיים, גם בישראל צריכים ליצור יותר מצבים”.

גאורגיוס דוניס ושחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)גאורגיוס דוניס ושחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)

“המשחקים באירופה שונים, במיוחד המשחק הקרוב, נצטרך שיהיה לנו ביטחון, נצטרך להבין מה הדבר שהכי חזק אצלם. אני כבר מאמן 20 שנה, יש לי יחסים טובים מאוד עם השחקנים, אבל צריכים לקבל את המציאות בכדורגל. אני מכבד את כל השחקנים, מכבד את זה שהם מתאמנים קשה, אני מאמין שיש לנו שחקנים טובים מאוד, זה לא רק האיכות שלהם, זה עניין של הקבוצה כולה, אחרי זלצבורג איבדנו הרבה שחקנים, היה לנו משחק כל 4-3 ימים, עכשיו המצב שונה, וקל לי יותר לאפשר לכולם לשחק ובמיוחד למי שנלחם”. 

גאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)גאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)

המאמן הוסיף: “חייבים בכדורגל לקבל את המציאות. כששיחקנו נגד ויאריאל בחוץ זה הגיע אחרי תוצאות רעות בליגה בארץ, ידענו שהמשחק בישראל בראשון אחרי האירופית בחמישי, הייתי חייב לחשוב על זה שאני רוצה הרכב רענן לליגה. כרגע, יש לי ביטחון במצב של השחקנים, הכי חשוב לנו לשחק את הכדורגל שלנו, לא יהיה קל, אבל אנחנו לא חושבים על מכבי חיפה אלא על עצמינו, חשוב לנו להשתפר כקבוצה, אני רוצה לראות תשוקה, כל משחק עבורנו הוא כמו גמר”. 

“אני חושב שבשלושת המשחקים האחרונים היינו טובים, שלטנו במשחקים בארץ למעט ה-25 הדקות הראשונות מול חיפה, החזקנו בכדור, אבל מחוץ לרחבה של היריב אנחנו לא במצב הכי טוב שיש. במשחקים האחרונים השתפרנו, עשינו עבודה טובה וצריכים להמשיך עם זה, אהבתי את הדרך שהשחקנים עבדו בה בשבועות האחרונים. כל משחק יהיה גדול עבורנו עד סוף העונה, צריכים להראות לכולם שמכבי תל אביב כאן ולזכות בתארים”. 

גאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)גאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)

מאור קנדיל הוסיף: “המאמן נותן לי ביטחון, אני מרגיש טוב, מרגיש שאני חייב להעיז יותר, והשנה כל משחק אני רוצה לשחק ולהוכיח את עצמי. אני מקווה להמשיך לעבוד קשה, אני מרגיש שאני במגמת עלייה אבל בכדורגל יש זיכרון קצר לאנשים, מקווה שזה ימשיך ככה. כולם יודעים מול איזו יריבה אנחנו משחקים ובאיזה מקום היא בספרד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, זה משחק בית ולא נבוא עם רגשי נחיתות”.

“הצוות הכין אותנו טוב למשחק, אני לא משווה את עצמי לאף אחד, אני מסתכל על עצמי ויודע מה אני שווה, רק רוצה להוכיח את עצמי ולא מסתכל על אף אחד, אני מאמין ביכולות שלי, להשתפר תמיד צריך. ברור שאנחנו רוצים להראות יותר, ברבע השעה האחרונה נכנסו לפניקה מול חדרה, אבל מרגיש לי שלאט לאט אנחנו מתחברים ושבמשחקים הבאים תראו מכבי טובה יותר”. 

מאור קנדיל (רדאד ג'בארה)מאור קנדיל (רדאד ג'בארה)

“התרגלנו לשתי השיטות בהגנה, חייב לשנות תוך כדי משחק ואני מרגיש בנוח בשתי השיטות. אני לא יודע על הודעות שקיבלנו, אולי יש הודעות שנעלמו, לקהל מותר להביע את דעתו בצורה נעימה, יש תגובות פחות טובות ויותר טובות, הקהל חסר לנו ואנחנו צריכים אותו, אני מאמין שיהיה בסדר. את המשחק הקודם מול ויאריאל ראיתי מהספסל, אבל אם נהיה מרוכזים 89 דקות זה לא יספיק, ננסה לעשות את העבודה ולהוציא נקודות”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */