יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ואן דר קאפ לא בסגל, אקיניימי או שדה במקומו

בלמה ההולנדי של נתניה לא חש בטוב ולא ישחק ב-19:00 מול אשדוד, הנורבגי או הישראלי יפתחו בהגנה של אטוולד. הקבוצה מעיר הנמל תעמוד לדין משמעתי

|
אקינסולה אקיניימי במדי מכבי נתניה (שחר גרוס)
אקינסולה אקיניימי במדי מכבי נתניה (שחר גרוס)

ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה, התייצב ביום ראשון האחרון למשחק מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי כשהוא לבוש בבגדי מותג ההלבשה ע"ש יוהאן קרויף המנוח. את הטוטאל פוטבול שייצג כדורגלן ומאמן העבר האגדי, המאמן ההולנדי של נתניה ראה משחקניו בעיקר ב-20 הדקות הראשונות של המשחק, במהלכן הם עלו ליתרון. לאחר מכן הם ירדו לאחור, אפשרו למארחת להשוות ולא הצליחו להכריע לקראת הסיום.

בכך עסק ביומיים האחרונים במתחם האימונים בנתניה אטוולד, שערך עם השחקנים אסיפה לתיקון הטעויות הטקטיות מול בית"ר. לפני האימון המסכם לקראת המשחק הערב (רביעי, 19:00) מול מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א, נערכה אסיפת וידאו שהתמקדה ביריבה, והפעם נתניה תנסה לשמור על רמה גבוהה לאורך כל המשחק, ולשוב למסלול הניצחונות אחרי התיקו שקטע רצף של שלושה ניצחונות רצופים. "ערכנו לשחקנים שחרור ואימונים קלים על מנת לשמור אותם רעננים למשחק ביום רביעי. במקביל ניתחנו טקטית את הדברים הטובים והפחות טובים מהמשחק האחרון", אמר אטוולד לקראת המשחק.

בפן המקצועי, המאמן ההולנדי לא ערך תרגול טקטי לקראת אשדוד ובכל מקרה לא צפויים יותר מדי שינויים בהרכב. מי שלא ייקח חלק במשחק הוא הבלם ההולנדי קליאן ואן דר קאפ, שלא חש בטוב ולא יהיה בסגל. אקינסולה אקיניימי לא כשיר במאת האחוזים ובשלב זה מסתמנת התלבטות בחולייה האחורית, אך הבלם הנורבגי עשוי לפתוח בכל זאת במקום ואן דר קאפ. אפשרות נוספת היא הצבה במרכז ההגנה של יובל שדה, שנכנס כמחליף בטדי במקום אביב אברהם, הפגין יכולת טובה ובכלל מוערך על ידי אטוולד כבלם לא פחות מכקשר אחורי וקיבל צ'אנס לפני בלמים טבעיים מפתיחת העונה.

קליאן ואן דר קאפ (הפייסבוק של מכבי נתניה)קליאן ואן דר קאפ (הפייסבוק של מכבי נתניה)

בנושא אחר, שחקני הקבוצה דולב אזולאי, אלעד שחף, בן אז'ובל, עידו וייר, רון אשכנזי ויובל שדה השתתפו השבוע בהרצאה בנושא התמודדות עם מגבלות נפשיות בעולם הכדורגל והיכרות עם נושא ההתמודדות של אנשים שחווים מצוקות נפשיות. ההרצאה הועברה בשיתוף "עמיתים" - תוכנית ארצית המקדמת השתלבות בקהילה של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית.

בהרצאה דובר על הפרעות נפשיות בעולם הכדורגל וניתנו דוגמאות מעולם הספורט, ביניהן אלו של הכדורסלן קווין לאב, מחלוצי הספורטאים שחשפו את סיפורם האישי על ההתמודדות עם חרדות ודיכאון והפכו את השיח בנושא לפומבי, השחיין הגדול ביותר בכל הזמנים מייקל פלפס שסבל מדיכאון, דייויד בקהאם, וגם דמאר דרוזן מה-NBA. ההרצאה הובאה מתוך רצון ליצור שיח עם שחקני מחלקת הנוער במפגשים המשותפים, במיוחד בימים אלה בהם העולם חווה משבר בריאותי והריחוק החברתי נותן את אותותיו מבחינה נפשית.

הרכב משוער: דני עמוס, עידו וייר, עמרי גאנדלמן, אקינסולה אקיניימי (יובל שדה), זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, לאמק בנדה, חן עזרא ויונס מלדה.

שחקני מכבי נתניה (שחר גרוס)שחקני מכבי נתניה (שחר גרוס)

בן שמעון: “השבוע התחיל טוב, נשתדל להמשיך אותו כך”

אדג׳י הייפורד בתמונה ההרכב של מ.ס אשדוד. הקבוצה של רן בן שמעון רוצה לייצר רצף ניצחונות אחרי ה-0:2 המשכנע על הפועל באר שבע בשבת. ״זה שבוע מאוד מורכב״, אמר המאמן רן בן שמעון לקראת המשחק, ״אנחנו צריכים לאושש את השחקנים כמה שיותר מהר. נתניה היא קבוצה טובה, יוזמת, תוקפת, אנחנו נעשה את ההתאמות שלנו, את הרענונים שאנחנו חושבים שצריך ונבוא מוכנים למשחק. השבוע התחיל לנו טוב, אנחנו נשתדל גם להמשיך אותו כך".

״נתניה בהחלט קבוצה חזקה מאוד העונה״ הוסיף הבלם ניר ברדע, ״קבוצה שעושה עבודה טובה, יחד עם זאת אני חושב שאשדוד מוכיחה השנה שהיא באה מוכנה יותר, חזקה יותר ועם הפנים למקומות הגבוהים בטבלה. אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים לפני כל יריבה שתגיע, קבוצה מאוד מגובשת ומאוחדת ורואים זאת על המגרש״. 

ניר ברדע (רדאד ג'בארה)ניר ברדע (רדאד ג'בארה)

בפן המקצועי, רב״ש צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב שלו כשעל פי התרגולים, המאמן יתן את הקרדיט בהרכב לאדג׳י הייפורד במקומו של מוחמד כנעאן. כמו כן, ישנה התלבטות בין דין דוד לבין פאהד באיו שנכנס במשחק האחרון מהספסל והציג יכולת טובה בחלק הקדמי. טימותי אוואני חזר לאימונים ותורגל גם הוא בהרכב על חשבון ניר ברדע. השוער יואב גראפי ימשיך לפתוח בין הקורות לאור פציעתו של רועי משפתי. 

בנושא אחר, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו”ד ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין עבירה על חוקת תקנוני הוראה של ההתאחדות. בעקבות ההעמדה לדין הוחלט במ.ס אשדוד על ידי ג׳קי בן זקן, לא לאפשר למוזמנים ואורחים נוספים להיכנס למשחק, למעט אנשי הקבוצות ואלו הבאים למשחק במסגרת עבודתם, לדוגמת עיתונאים וכדומה.

הרכב משוער: יואב גראפי, טום בן זקן, טימותי אוואני (ניר ברדע), ננאד סבטקוביץ, קמהאני מונטרי, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, שלומי אזולאי, אדג׳י הייפורד, דין דוד (פהאד באיו), שגיב יחזקאל.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */