יום שישי, 19.04.2024 שעה 06:37

21:27 יוקרתי להפועל ראשל"צ בדרבי על מכבי

האדומים חגגו בקרב העירוני בכדוריד אחרי יותר משנתיים וחצי, גם בנשים הפועל ניצחה. מכבי ת"א עם הפסד נוסף, רמה"ש גברה על אשדוד. קריית אונו ניצחה

|
דאליבור סוקיץ' (הדר ואן קולא)
דאליבור סוקיץ' (הדר ואן קולא)

ראשון לציון נצבעה היום (שישי) באדום-לבן של הפועל, עם ניצחונות של קבוצות הגברים והנשים בדרבים שהתקיימו כהצגה כפולה ב'בית מכבי'. קבוצת הגברים של הפועל מנצחת את מכבי לאחר למעלה משנתיים וחצי.

במהדורה הראשונה, בנשים, ידה של הפועל הייתה על העליונה עם 21:26 משכנע. האדומות בהדרכת ג'וני אולייניק הציגו משחק נהדר, בו הצטיינו השוערת דניאל בורונובסקי (18 עצירות ב-47%), ובנוסף דיאנה צ'רויקובה שכבשה 12 שערים (ב-80 אחז). במכבי בלטה ניצן דואני עם 9 שערים (שפטו שלומי בר און ומורן כחלון קלוו).

בדרבי הגברים, הפועל ניצחה את מכבי 21:27 (10:13). מכבי נאלצה להמשיך להופיע בהרכב שחסר את שחקני נבחרת בוסניה איבן קראצ'יץ' וגאפר חדזימרוביץ' (מאומתים לקורונה ונמצאים בארצם). הצהובים סיפקו פייט טוב בחצי הראשון, אבל במחצית השנייה סטפן איליץ' הסרבי המצוין הבקיע ברצף וקבע 12:17 (40'). ההפרש עלה לפלוס 6 שערים, אבל מכבי לא ויתרה. הקפטן דניאל פרידמן צימק ל-22:19 (50'), אבל מיד לאחר מכן הוא הורחק בעקבות עבירה על יובל גררה.

הפיבוט הסרבי של הפועל, דליבור סוקיץ', במשחק מצוין (בהגנה ובהתקפה - 7 שערים מ-7 ניסיונות), קבע 19:23 מאסיסט של גררה. איליץ' (10 שערים בסה"כ מ-13 זריקות) המשיך להתעלות, קבע 19:25 וסגר סיפור בדרבי שבו מגיעות מחמאות גם לשוער הפועל תום שם טוב (10 עצירות ב-45 אחוז). החניכים של ג'ו מתתיה כבר עם הפסד שני. אלו של עידן מימון עם 3 ניצחונות. 

א.ס רמה"ש - הפועל אשדוד 23:24 (11:11)
השתיים בעלות היומרות להתמודד על התארים העונה - סיפקו משחק איכותי בהתאם, עם דרמה גדולה בסיום. המחצית הראשונה הייתה צמודה. אשדוד ברחה במחצית השנייה ל-18:21 (50') משער של ישראל ביטרמן. גמור? יוסי אפו צימק ל-22:21 (55'). ולדי קופמן סחט פנדל, ועומר גרא הכניע את דרקו ארסיץ' - 21:23. מילאן פאבלוביץ' הקטין שוב. גיל פומרנץ סחט פנדל (והרחקה לשתי דקות מגיא קורדובה), וגם הבקיע - 23:23. לאשדוד היו הזדמנויות להכריע את המשחק, אבל סדרת החטאות של ניבו לוי ועומרי קושמרו הובילו את פאבלוביץ' לכבוש את שער הניצחון, 16 שניות לסיום. ארסיץ' עוד הספיק להדוף ניסיון לשיוויון של ניבו לוי. רמה"ש עם ניצחון שלישי. אשדוד עם הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות. פאבלוביץ' הצטיין עם 9 שערים מ-12 ניסיונות. דניאל שקלים הבקיע 5 שערים (ב-100 אחוזי הבקעה, וגיל פומרנץ הוסיף 4. קופמן עם 6 שערים, גרא עם 5, ניבו לוי וקושמרו עם 4 כ"א הובילו את מבקיעי אשדוד. 

מ.כ באר שבע - מ.כ חולון 27:21 (11:10)
באר שבע סופגת הפסד שלישי, חולון עם ניצחון שני (בשני משחקים). אחרי מחצית ראשונה צמודה יחסית, חולון ברחה במחצית השנייה (עצרה את ב"ש על 3 שערים ב-15 הדקות הראשונות) והוליכה כבר 13:21. בחולון בלטו אביעד בן זימן ולידור פסו עם 6 שערים כ"א, והשוער מירזה הסליץ'. בב"ש - דוראל בן סעדון הוביל את הכיבושים עם 8

מכבי ת"א - בני הרצליה 37:34 (18:17)
מכבי כבר עם 3 הפסדים, ומנגד הרצליה עם פתיחת עונה מדהימה מבחינתה - 3 ניצחונות. במחצית הראשונה, דושאן אנדרייביץ' הפיבוט של הרצליה סיפק הצגה - כשכבש 8 שערים מ-11 ניסיונות, ויחד עם בן ליברטי שהבקיע 5 ו-8 עצירות של שגיא בוניס - הרצליה ירדה להפסקה ביתרון. ליברטי (המצטיין עם 14 שערים - 9 מתוכם מ-7 מטרים) העלה את הרצליה ל-24:27 (45'). שגיא בוניס עם עוד משחק מצוין בשער שכלל 16 עצירות - תרם את שלו להשלמת 6 נקודות בשבוע הראשון של העונה להרצליה בהדרכת עודד נאמן והקפטן דניאל לינדנגרן. 

הפועל קריית אונו - מכבי קרית מוצקין 23:29 (16:14)
השתיים הגיעו במאזן של ניצחון והפסד כל אחת. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון האורחת, אבל בשנייה אונו התעשתה, עצרה את מוצקין על שני שערים בלבד ב-15 הדקות הראשונות - והוליכה 18:22 (45'). טאריק קסומוביץ' הצטיין בצד ההתקפי באונו עם 8 שערים. אורי פיצי גואטה היה נהדר בהגנה, ומושיקו אלימלך סיפק משחק אדיר בו סיים עם 55 אחוזי עצירה!! - 27 עצירות מתוך 49 זריקות.

א.כ נס ציונה - מכבי דימונה 28:30 (13:14) 
נס ציונה השיגה ניצחון בכורה העונה. דימונה כבר עם הפסד שלישי והמון מחשבות (ספגה עד כה 105 שערים). בנ"צ בלטו הזרים נמניה סקורוביץ' עם 9 שערים ו-וליקו דוידוביץ' עם 6.
 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */