יום שבת, 20.04.2024 שעה 03:26

לב: לא היה לנו שום סיכוי, טורס: נרגשים מאוד

מאמן נבחרת גרמניה סיכם את ה-6:0 המשפיל ל'לה רוחה' בליגת האומות, כמו גם טוני קרוס: "זה כואב". מוראטה תקף את התקשורת: "נראה מה הם יגידו עכשיו"

|
נוייר בהלם, שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)
נוייר בהלם, שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)

גרמניה הגיעה למחזור הסיום בבית 4 של ליגת האומות כאשר תיקו היה מספיק לה על מנת לעלות לחצי גמר המפעל, אך לא עמדה בלחץ והושפלה כאשר ספגה הערב (שלישי) את התבוסה הגדולה ביותר שלה במסגרת רשמית כאשר הובסה 6:0 על ידי ספרד, שחגגה בדרך לחצי הגמר. 

טוני קרוס התייחס להשפלה ואמר בסיום: “כנראה שזה לא ההפסד הכואב ביותר בקריירה שלי, אבל ללא ספק אחד מההפסדים הגדולים ביותר שחוויתי. זה כואב, לא הצלחנו להשיג שום אחיזה, שליטה או עדיפות מולם בשום פרמטר. ספרד הראתה לנו איך להתקיף”.

טוני קרוס מאוכזב (רויטרס)טוני קרוס מאוכזב (רויטרס)

מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לב, סיכם: “במחצית השנייה ניסינו לשחק אחד על אחד, ללחוץ עליהם, להבקיע ולחזור למשחק, אבל ספרד הייתה פשוט טובה יותר, מהירה יותר ומדויקת יותר, לא היה לנו סיכוי. אמרנו שאנחנו סומכים על השחקנים שזימנו לנבחרת והיינו במסלול טוב. ראינו הפעם שאנחנו לא מספיק טובים ולא מספיק מתקדמים בתהליך ההתפתחות שלנו, קיווינו והאמנו שהמצב טוב יותר אחרי המשחקים האחרונים”.

יואכים לב (רויטרס)יואכים לב (רויטרס)

סרג’ גנאברי הוסיף: “שום דבר לא עבד לנו, לא הצלחנו לייצר כלום מולם. הם ראויים לניצחון הזה ולכמות השערים הזו. ספרד פשוט עשתה את הכל נכון ואנחנו לא הצלחנו לעשות שום דבר טוב. אנחנו יודעים עכשיו את מקומנו, זה לא נורמלי להפסיד בצורה הזו, גם לא לספרד”.

שחקני ספרד חוגגים עם טורס, נוייר וגרמניה המומים (רויטרס)שחקני ספרד חוגגים עם טורס, נוייר וגרמניה המומים (רויטרס)

שחקן העבר האגדי של נבחרת גרמניה, בסטיאן שוויינשטייגר, התייחס לתבוסה ואמר: “אפשר להפסיד לספרד, היא נבחרת נהדרת, אבל אסור להפסיד 6:0 ולהיראות ככה, נבחרת גרמניה לא יכולה להרשות לעצמה לשחק ככה”.

בסטיאן שוויינשטייגר (רויטרס)בסטיאן שוויינשטייגר (רויטרס)

פראן טורס, שלהט עם שלושער אדיר, חגג בסיום: “אנחנו נרגשים מאוד מהנבחרת שיש לנו ומהצורה בה אנחנו משחקים. עכשיו אנחנו צריכים להתכונן לחצי הגמר בצורה הטובה ביותר. כל שחקן חולם להבקיע שלושער, אני שמח מאוד שמה שעשיתי הצליח לעזור לנבחרת לנצח. מהדקה הראשונה לקחנו את המושכות ולא נתנו להם לשחק. הוצאנו אותם לחלוטין מהמשחק”.

פראן טורס חוגג (רויטרס)פראן טורס חוגג (רויטרס)

אלברו מוראטה, שכבש את השער הראשון, הוסיף: “זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו עם לואיס אנריקה, חייבים להתייחס לכל הדברים הטובים שעשינו, אנחנו צריכים לשחק תמיד ככה. עכשיו יגידו שלא היינו מספיק טובים עד עכשיו, אסור לפקפק בנו אחרי המשחק הזה. הבקעתי שער אחד ושער נוסף שלי נפסל, אני יודע שלא היה אופסייד, אבל אני לא מתלונן על זה ושמח מאוד. אני רוצה לראות מה אנשים יגידו עכשיו, כל הזמן אמרו שאנחנו לא ברמה המתאימה, הפעם השתקנו את כל הביקורות. לפעמים הכדור לא נכנס, אבל אני רוצה לראות את מי שיעז לבקר אותנו עכשיו”.

פראן טורס חוגג עם אלברו מוראטה (רויטרס)פראן טורס חוגג עם אלברו מוראטה (רויטרס)

קוקה סיפר: “לא הייתי בנבחרת למשחק זמן רב והמשכתי לעבוד כמו שתמיד עבדתי, העבודה הזאת משתלמת. זה היה פשוט משחק מצוין שלנו. הדבר החשוב ביותר הוא שיצרנו מצבים, לפעמים הכדור לא נכנס, אבל הפעם הכל עבד. זה היה משחק נהדר. זו הצורה בה אנחנו צריכים להמשיך לשחק”.

שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)

מאמן נבחרת ספרד, לואיס אנריקה, אמר בסיום: “זה מסוג הלילות שבקושי חווים, אבל הכל עבד לנו בצורה מושלמת, משחק אדיר שלנו. חוץ מג’ושוע קימיך, גרמניה עלתה עם ה-11 החזקים ביותר שלה בזמן שאנחנו עשינו רוטציות, לחצנו כמו שצריך והכרחנו אותם לשחק על כדורים ארוכים, זה אחד המשחקים השלמים ביותר שלנו. אני שמח שעלינו לחצי הגמר. השינויים שעשינו הם לא מהפכה, יש לנו שחקנים שמייצגים את ספרד בצורה הטובה ביותר, יש הרבה שחקנים נוספים שנאלצנו לוותר עליהם”.

לואיס אנריקה וסרחיו ראמוס (רויטרס)לואיס אנריקה וסרחיו ראמוס (רויטרס)

הפציעות של סרחיו ראמוס וסרחיו קנאלס: “הפציעות שלהם לא משמעותיות, פציעות שרירים. זה לא נעים למועדונים, אבל אני מקווה שהם יוכלו לחזור במהרה ולא ייעדרו לזמן רב”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */