יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:01

"לישראל יש יתרון, מכירה אותנו יותר טוב עכשיו"

שילהאבי, מאמן נבחרת צ'כיה, דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הכחולים-לבנים ב-21:45: "רוצים לנצח את 2 המשחקים ולסיים במקום ה-1 בבית"

|
ירוסלב שילהאבי (רדאד ג'בארה)
ירוסלב שילהאבי (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל תתארח הערב (ראשון, 21:45) אצל צ’כיה במסגרת ליגת האומות, אחרי שהפסידה לה 2:1 בארץ בחודש שעבר. הבחורים בכחול-לבן יקוו לשפר עמדות בבית 2 של דרג ב’, כשכרגע הם במקום השלישי עם ניצחון, הפסד ושתי תוצאות תיקו לאחר ארבעה משחקים. מאמן המארחת ירוסלב שילהאבי והקפטן המשני ולדימיר דרידה דיברו והתוכננו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

דרידה, הקפטן המשני של הנבחרת ושחקנה של הרטה ברלין הגרמנית, דיבר על הסיכויים לסיים את המפעל במקום הראשון בבית: “כמובן שיש סיכוי לסיים ראשונים. אנחנו ניתן הכל במשחקים הקרובים, נעשה הכי כדי לנצח ונראה מה יקרה לאחר מכן”.

מאמן צ'יכה: אנחנו יכולים לסיים ראשונים

למה האצטדיון בו יתקיים המשחק (השייך לוויקטוריה פלזן) הוא איזור נוח עבור הצ’כים: ”בגלל האנשים, האוהדים כאן נהדרים והאווירה תמיד נהדרת. אני מרגיש כאן בבית. המגרש נוח ומוכר לנו. אנחנו משחקים שם באופן תדיר אז אנחנו מכירים אותו היטב ומצליחים בו”.

לאיזה משחק הוא מצפה מול ישראל: “ננסה לשחק באופן דומה למשחק הקודם מול ישראל. ננסה לשחזר את הדקות הראשונה ולשלוט במגרש, במיוחד כשמדובר במשחק ביתי. אנחנו מסוגלים לשחק עם לחץ רב. במשחק הראשון היינו בצרות כי לא היינו מספיק פעילים, ואת זה ננסה לשנות. נצטרך להיות פעילים ולנסות להשיג שליטה על הכדור כל הזמן”.

האם העובדה שסקוטלנד הבטיחה את העפלתה ליורו, אולי תגרום לה לאופוריה ותעזור לצ’כיה לסיים במקום ה-1: ”אני מקווה שסלובקיה, שתשחק מולה, תהיה מרוכזת ותוכל לעזור לנו לסיים ראשונים”.

סוצ'ק במדי נבחרת צ'כיה (רויטרס)סוצ'ק במדי נבחרת צ'כיה (רויטרס)

מאמן הנבחרת הצ’כית, שילהאבי, פתח בנוגע לביטול המשחק של ישראל בנורבגיה עקב מקרי הקורונה והאם זה ישפיע עליהם: “אין לזה שום השפעה עלינו. ההכנה שלנו למשחק לא השתנתה, הכל הלך חלק, גם בהכנות למשחק הידידות מול גרמניה וגם למשחק הקרוב. לגבי ישראל, אני לא יודע אם זה השפיע עליה, נראה על המגרש”.

האם הם מסוגלים להשיג את המקום הראשון בבית: “אנחנו מאמינים מאוד שאנחנו יכולים להשיג את זה. זה לא רק בידינו, אנחנו חייבים לנצח את שני המשחקים ולקוות שסקוטלנד תאבד נקודות. בכל מקרה, אנחנו צריכים להתרכז אך ורק בעצמנו”.

האם יהיו שינויים בהרכב מהמשחק מול גרמניה, או שנראה פרצופים חדשים ב-11: “הכל ברור ומוכן. מחר תדעו הכל על ההרכב, צפויים להיות שינויים מהמשחק מול גרמניה”.

שרן ייני נאבק (רדאד ג'בארה)שרן ייני נאבק (רדאד ג'בארה)

העובדה הקורונה לא השפיעה בצורה משמעותית על נבחרת צ’כיה עד כה: “אנחנו מאוד עצובים שכמה שחקנים חסרים, אבל אם מזמנים סגל אחד שנשאר יחד עד הסוף זה טוב. צריך לדעת לאלתר כשצריך”.

האם הוא מאמין שהעלייה של סקוטלנד ליורו תשפיע עליהם ותעזור לצ’כיה לעלות: “אני לא ממעיט בערכם לרגע, אני בטוח ששתי הנבחרות ייתנו את הכי טוב שלהן. זה לא במנטליות של הסקוטים להוריד רגל מהגז. סגנון המשחק של ישראל דומה בבית ובחוץ, אני מאמין שהם ישחקו כמו ששיחקו בבית, ויהיה להם יתרון כי הם מכירים אותנו קצת יותר טוב עכשיו”.

ההעפלה של סקוטלנד ליורו: “כל הקבוצות בפלייאוף היו חזקות, כולן יכלו לעלות. צפיתי במשחק של ישראל נגד סקוטלנד, זה היה משחק מעולה שהסתיים רק בדו קרב פנדלים. יש גבול דק בין להפסיד ללנצח. אמנם אין קהל אבל הנבחרות נהנות מתמיכה אדירה של האוהדים מהמדינות שלהן”.

שחקני צ'כיה חוגגים, שרן ייני מאוכזב (רדאד ג'בארה)שחקני צ'כיה חוגגים, שרן ייני מאוכזב (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */