יום שלישי, 18.06.2024 שעה 06:31
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"חוץ מהנקודות אין מה לקחת, יש עלינו לחץ"

אנחת רווחה בהפועל ת"א אחרי ה-0:1 על חדרה, למרות היכולת: "לא קל לנו, הניצחון הראשון תמיד בא קשה", ניר קלינגר ביקר את האדום של שלמה

|
רועי זיקרי ועומרי אלטמן חוגגים (נעם מורנו)
רועי זיקרי ועומרי אלטמן חוגגים (נעם מורנו)

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה בלשון המעטה, הפועל תל אביב השיגה אמש (שני) באצטדיון בלומפילד את ניצחונה הראשון העונה, 0:1 על הפועל חדרה, והורידה עוד קוף הגב כשכבשה שער שדה ראשון העונה ולראשונה מזה 13 משחקים, מאז ה-3:1 למכבי חיפה בפלייאוף העליון בעונה שעברה, אז דני גרופר כבש בריבאונד אחרי פנדל. מאז, היא כבשה ארבעה שערים בכל המסגרות: שלושה בפנדלים ופעם אחת בבעיטה חופשית, שלושה של עומרי אלטמן ואחד של אוראל דגני. 

אחרי שניר קלינגר ביקש משחקניו במהלך השבוע האחרון "לחכות מאחור, להרחיק כדורים ולעשות התקפות מעבר" כדי להתאים את עצמם למצב המקצועי של הקבוצה, שמושפע כמובן מהמצב מהכלכלי ומהעובדה שהוא ומשה סיני היו רוצים להתחזק – הם בהחלט עשו כך וסיפקו 90 דקות בלי יותר מדי יוזמות מול השער של האקס רובי לבקוביץ', למעט כמה הבלחות של רועי זיקרי ואושר דוידה, שלבסוף היו אחראיים לשער הניצחון, כשזיקרי בישל לדוידה את שער הבכורה שלו בליגת העל.

תגובות הפועל תל אביב לנצחון על חדרה

זה קרה בדקה ה-59, אחרי שדיא לבאבידי הורחק והותיר את חדרה בעשרה שחקנים. אחר כך, עשה זאת גם רז שלמה ואיזן את ההתמודדות, כשלאחר מכן הוא גם "זכה" לביקורת מקלינגר, בתגובתו לאחר המשחק, כשאמר: "עבירה לא מחויבת ולא חכמה של רז, הכניסה אותנו לתוספת הזמן בלחץ אטומי, זה לא צריך להיות". גם השחקנים ואנשי המועדון לא אהבו את הלחץ בדקות האחרונות שנוצר בשל האדום של שלמה, אך חלקם גם ציינו כי הייתה זו עבירה חכמה דווקא שעצרה מצב כיבוש ודאי לחדרה, וכי הבלם הצעיר עשה טוב שהקריב את עצמו למען הנקודות שהושגו בסופו של דבר.

"חוץ מהנקודות אין לנו מה לקחת מהמשחק הזה", הודו לאחר המשחק שחקני הפועל ת"א, שהתנחמו ביציאה הרגועה לפגרת הנבחרות. "אבל יש עלינו הרבה לחץ, הרבה צעירים, ולא קל לנו באמת. הניצחון הראשון בעונה תמיד מגיע קשה, אבל העיקר שעשינו אותו כבר ויצאנו לפגרה עם ניצחון, זה הכי חשוב. זה ייתן לנו ביטחון ואולי נשתחרר קצת וניראה יותר טוב".

אושר דוידה ואיאד אבו עביד (נעם מורנו)אושר דוידה ואיאד אבו עביד (נעם מורנו)

"היה משחק קשה מאוד, שתי הקבוצות באו לעמוד טקטי ועשו את זה מצוין", אמר דוידה בסיום המשחק. "היינו חייבים את שלוש הנקודות האלה. אני חושב שמפה נצא לדרך חדשה ונצבור כמה שיותר נקודות במשחקים הבאים. יש לנו עכשיו כמעט שבועיים להתכונן למשחק הבא ונעשה את זה". על שער הבכורה שלו, אמר החלוץ: "אני הכי שמח בעולם, מקווה להמשיך לעזור לקבוצה". 

בתוך כך, לבלומפילד הגיעה לראשונה המנכ"לית החדשה של המועדון, אודליה פרידמן, שצפתה במשחק מיציע הכבוד, כאשר היא תחל את תפקידה באופן רשמי בתחילת השבוע הבא. פרידמן הגיעה מצוידת בצעיף אדום של הקבוצה, ישבה במהלך המשחק ביחד עם דובר המועדון ארז נעמן ובסיומו אף בירכה את סיני על הניצחון ושוחחה עמו מספר דקות. פרידמן, ששימה כסמנכ"לית הכספים של תאטרון "הבימה" וכן כמנכ"לית, תקווה לפתוח את הקדנציה שלה ללא מתיחות מול השחקנים, שדרוכים לקראת קבלת המשכורות ומצפים לראות בהן את הימים מחודש ספטמבר שהורדו להם בחודש שעבר בשל החל"ת, שבוטל בסופו של דבר, עליו קיבלו הודעה רטרואקטיבית. 

אודליה פרידמן וארז נעמן (נעם מורנו)אודליה פרידמן וארז נעמן (נעם מורנו)

לפי המתווה שנסגר לאחר המאבק שנוהל על ידי ארגון השחקנים ושחקניות הכדורגל, כאשר מעבר לימים שאמורים להיות מוחזרים כעת, כאשר השחקנים יקבלו שכר של כמחצית מחודש אוקטובר לאחר שלא התאמנו כשבועיים ואת שאר הכסף יקבלו בשלוש פעימות, בשלושת החודשים הקרובים, דצמבר, ינואר ופברואר. זה יתאפשר כיוון שבהפועל ת"א קיבלו כ-1.5 מיליון שקלים על חשבון 20% ממענק רשת הביטחון של משרד האוצר, כאשר הסכום כולל צפוי לעמוד על כ-7.5 מיליון שקלים ולא כ-10 מיליון שקלים כפי שסברו במועדון תחילה.

אסור לפספס
נגןמה עשו קאובוי וגיישה במשחק בליגה היפנית?
מה עשו קאובוי וגיישה במשחק בליגה היפנית?
נגןבתוך המטבח של רונאלדו: מה CR7 אוהב לאכול
הצצה לתוך המקרר של כריסטיאנו רונאלדו
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */