יום חמישי, 18.04.2024 שעה 14:00
לוח משחקים
  • רומא
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • ליברפול
  • מארסיי
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • באייר לברקוזן

אבוקסיס: המשחק מול מכבי? המצאה ללא היגיון

לפני סלביה פראג ב-19:55 בליגה האירופית, מאמן ב"ש תקף את המנהלת על קיום המשחק מול האלופה בראשון: "לא קורה בשום מקום בעולם", והתנצל לאחר מכן

|
יוסי אבוקסיס ושחקני הפועל באר שבע באימון (שחר גרוס)
יוסי אבוקסיס ושחקני הפועל באר שבע באימון (שחר גרוס)

הפועל באר שבע תשחק הערב (חמישי ב-19:55) מול סלביה פראג כשברקע נגיף הקורונה משחק תפקיד מרכזי. שבבדיקה שנערכה נמצאו שלושה שחקנים שעדיין חיוביים לנגיף: ז'וסוואה פשקיירה, לואי טאהא ורז רחמים. גם בדיקותיהם של יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה חזרו חיוביות. הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים בה דיבר המאמן, יוסי אבוקסיס וכן הקיצוני, אלטון אקולטסה.

מאמן ב”ש תקף במסע”ת את ההחלטה לשיבוץ את המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון: “המשחק מול מכבי ת”א זו המצאה מהרגע להרגע אחרי שחצי קבוצה לא התאמנה, מאוד לא אהבנו את זה אבל אנחנו נצטרך לבוא ולתת הכל, מפה אנחנו נתקדם לקראת שאר המשחקים ולחלק את הדקות בלי לפגוע בשחקנים מבחינת פציעות. אנחנו התנגדנו מאוד למשחק מול מכבי ת”א, לקבוע משחק מהרגע להרגע זה דבר שלא קורה בשום מקום בעולם, לא הגיוני”.

אבוקסיס: "לא צריך להסתפק במה שהשגנו"

בעקבות דבריו הקשים של המאמן, ב”ש פרסמה התנצלות בשמו בה נכתב: “מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, מבקש להתנצל על הדברים שאמר מוקדם יותר נגד שיבוץ המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. לאחר שהבין לעומק את מורכבות שיבוץ לוח המשחקים ואת מאמצי מנהלת הליגות לכדורגל להחזרת המשחקים, הבין אבוקסיס כי טעה בדבריו”.

ההיסטוריה באירופה והציפיות לקראת הקמפיין הנוכחי: “זה נכון שזה בית קשה כי אנחנו בדרג שלישי ובדרג הרביעי זו ניס שבצמרת הליגה הצרפתית ככה שאין לזה באמת משמעות. אמרתי לשחקנים שאנחנו לא צריכים להסתפק במה שעשינו עד היום, לבוא בכל משחק ומשחק ולהביא נקודות וניצחונות. זה לא קל, אפילו קשה מאוד. אבל עשינו ניצחונות יפים גם נגד פלזן וגם נגד מאת’רוול וצריך לבוא מוכנים לכל משחק”. 

העובדה שלא שיחקו תקופה ארוכה: “בסלביה יש המון שחקני נבחרות, גם מנבחרת צ’כיה ששיחקו פה בישראל, בסגל הצעירה של קרואטיה, של צ’כיה, רומניה, להבדיל מאצלנו שכמעט אף אחד לא שיחק בשום משחק. הם היו יותר פעילים. גם כשהתאמנו זה היה ללא כל הצוות. כל ההכנה שלנו היא לא אידאלית אבל אני תמיד אומר שבמשחק אחד נתון צריך לבוא ולהתעלות כדי להוציא את התוצאה הטובה ביותר מהמשחק הזה”.

צפו באימון הפועל ב"ש

 ההחלמה שלו מקורונה: “אני מרגיש טוב, כמובן שבהתחלה הייתה קצת חולשה והיה קשה לחזור לאימונים אחרי שבועיים במיטה. לשחקנים שחזרו זה אפילו יותר קשה ונצטרך לדעת איך לחלק אותם בשבועות הקרובים בגלל כמות המשחקים שיש לנו”. 

שחקני הפועל באר שבע באימון (שחר גרוס)שחקני הפועל באר שבע באימון (שחר גרוס)

סלביה פראג: “גם בשנה שעברה אהבתי לראות אותם, זו קבוצה מאוד מאומנת עם המון שחקנים בנבחרת צ’כיה, שחקנים איכותיים בחלק הקדמי שגם שיחקו פה נגד ישראל בשבוע שעבר. כל החלק ההתקפי שלהם מסוכן, גם המגן השמאלי שלהם והבלם שיחקו בצ’כיה, לא סתם הם אלופים בצ’כיה, אני אישית זוכר את ה-0:0 שהם עשו נגד ברצלונה בעונה שעברה בליגת האלופות שזה אחד המשחקים הכי גדולים שלהם. מצד שני נצטרך לדעת למצוא את הנקודות היותר חלשות שלהם ולנצל את זה”. 

יוסי אבוקסיס, אליניב ברדה ומאור מליקסון (שחר גרוס)יוסי אבוקסיס, אליניב ברדה ומאור מליקסון (שחר גרוס)

גם אלטון אקולטסה השתתף במסיבת העיתונאים ודיבר על התחושה בקרב השחקנים: “זו סיטואציה מוזרה בשביל כולם, אבל אני חושב שכולנו חזקים ביחד ואנחנו מתמקדים רק במשחק מחר”.

שחקני הפועל באר שבע באימון (שחר גרוס)שחקני הפועל באר שבע באימון (שחר גרוס)

היכולת שלו: “אני רוצה לשחק טוב ואני חושב שהשערים והבישולים כבר יגיעו מעצמם. מהרגע הראשון שהגעתי לפה הרגשתי בנוח, כולם היו נחמדים אלי. לצערי לא יצא לי לשחק הרבה משחקים מול הקהל, אבל אני מאוד שמח פה וזו הסיבה שחתמתי על הארכת החוזה בקבוצה ואני מסתכל רק קדימה”.

מרסלו מלי באימון (שחר גרוס)מרסלו מלי באימון (שחר גרוס)

תקופת הקורונה: “אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות בגלל שזה מצב מוזר לכל האנשים בעולם. אנחנו עוזרים אחד לשני כקבוצה ומאמינים שיהיה בסדר”. 

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */