יום חמישי, 02.05.2024 שעה 11:56
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

"איומי רגב על ברקוביץ'? לא היה קורה בתקופתי"

אבי לוזון התארח ב"פאנל ספורט מלאבס" והתייחס לדבריה של שרת התחבורה: "לא הייתי נותן לאף אחד להתערב". וגם: הסיפור המעניין עם ג'יבריל רג'וב

|
אבי לוזון (רדאד ג'בארה)
אבי לוזון (רדאד ג'בארה)

מגפת הקורונה, מצב הספורט הישראלי, האמירות של מירי רגב והיחסים עם הפלסטינים. בזמן שהספורט הישראלי המתין לבשורה על חזרת הספורט הישראלי לפעילות אחרי הסגר השני - אבי לוזון, משה פונטי ושרון דרוקר התארחו הערב (שני) ב"פאנל ספורט מלאבס" של עיריית פתח תקווה בהנחייתו של פרופ' יאיר גלילי והתייחסו לנושאים הבוערים.

יו"ר מכבי פתח תקווה בכדורגל אבי לוזון התייחס לישיבה מחר (שלישי) בממשלה, בה צפויים לאשר את החזרה לאימונים כבר ברביעי הקרוב: "אני מקווה ומאמין שראש הממשלה בנימין נתניהו והשרים שלו יבינו את חשיבות הספורט לעם ישראל. מחר אמורים לאשר את החזרה של כל הספורט המקצועני ואני חושב שמהר מאוד, אפילו בתוך שבועיים-שלושה, יחזירו גם את כל הספורט החובבני של מחלקות נוער וכולי. הילדים וכולם רוצים לחזור לספורט, זה חשוב מאוד. צריך לתת לאנשים לצאת, להתאוורר ולעשות ספורט בכל הענפים ובכל הגילים באופן מיידי. זה הדבר הראשון שצריך לשחרר לפני כל דבר אחר במדינה".  

אבי לוזון (חגי מיכאלי)אבי לוזון (חגי מיכאלי)

לוזון גם התייחס לסוגיית מינוי המאמן הלאומי בכדורגל והאמירה של שרת התחבורה מירי רגב על אייל ברקוביץ'. "בזמני זה לא יכל להיות כי לא הייתי נותן לאף אחד להתערב", העיר יו"ר ההתאחדות לשעבר. "בזמנו הגדרתי עצמי כראש ממשלת הכדורגל ואני הייתי הדומיננטי והמחליט הבלעדי על הכדורגל הישראלי. אסור שיתערבו לכדורגל בהחלטות שלו".

כמו כן, לוזון הפנה חצי ביקורת כלפי המדינה וטען: "המדינה לא משקיעה אחוז אחד מהמשאבים שהיא צריכה להשקיע בספורט, כל הכסף של הטוטו הולאם ועבר לממשלה. למה? תן לי מיליארד שקל ואשקיע במתקנים בעצמי. צריכים פה עוד 200-300 מגרשי כדורגל, עוד 100 אולמות כדורסל, 50 אולמות לג'ודו ו-50 נוספים להתעמלות. יש פה בעיה אדירה של תשתיות. הוצאתי הרבה שחקנים לנבחרת אבל יש לי רק שניים וחצי מגרשים במכבי פתח תקווה, תנו לי עוד שניים וחצי מגרשים ויהיו לי עוד 2,000 ילדים שמהם נוכל להביא עוד כמה כדורגלנים לנבחרת. הלכתי והקמתי אצטדיונים, שדרגתי את הקיימים, הלכתי ובניתי בעצמי את בית הנבחרות מכסף של פיפ"א ואופ"א אחרי עשרות שנים של דיבורים. חייבים לשפר את התשתיות".  

אייל ברקוביץ' ומירי רגב (חגי ניזרי ואורן בן חקון) (מערכת ONE)אייל ברקוביץ' ומירי רגב (חגי ניזרי ואורן בן חקון) (מערכת ONE)

מאמן הכדורסל של בני הרצליה, שרון דרוקר, דיבר על המצב בענף שלו בצל מגפת הקורונה: "הקורונה הכתה בכל המגזרים אצלנו, מלמעלה ב-NBA שהתנהל בבועה, דרך היורוליג שמנסה לעבוד בפורמט ישן וסובל מאוד מהידבקויות, ועד הכדורסל פה בישראל. במצב הנוכחי אתה לא יכול לבנות תוכנית לשבוע הבא, לא יודעים מתי הליגה תתחיל וצריך לעמוד מול שחקנים זרים וישראלים ולהגיד להם מה יהיה. יש לנו משחק מחר בליגה הבלקנית שזה רעיון עוקף, שלפחות נותן לאנשים מקום להסתכל ולראות שעדיין יש כדורסל, וזה המצב כרגע. צריך לחיות לצד הנגיף, לתת תקווה לאנשים ולא לסגור הכל". 

שרון דרוקר (חגי מיכאלי)שרון דרוקר (חגי מיכאלי)

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי התייחס לחזרה לתחרויות בענף שלו וסיפר: "הנבחרות שלנו יתחרו בשבוע הבא בבודפשט ובשלושת השבועות האחרונים הם היו בטורקיה במחנה אימונים, כך שבקרוב נחזור לתחרויות. בינתיים אני מסתובב בחוף הים ואני רואה אלפי אנשים שרצים - ומי שלא רץ, התחיל לרוץ בתקופה האחרונה. הספורט חשוב מאוד לאנשים".

פונטי התייחס לשאלה האם ירוץ לתפקיד יו"ר הוועד האולימפי בישראל והשיב: "הרבה אנשים אומרים הרבה דברים. אני אומר שאני מתעסק באיגוד הג'ודו כרגע, רק בהכנות למשחקים האולימפיים ולא בדברים האלה שמדברים עליהם". אבי לוזון התערב בשיחה ואמר: "מרכזי הספורט סימנו את יעל ארד, מכינים אותה לתפקיד ומריצים אותה כבר ארבע שנים כסגניתו של יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי". 

משה פונטי (רדאד ג'בארה)משה פונטי (רדאד ג'בארה)

בצל הדיבורים על הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות, אבי לוזון העלה סיפור מעניין מהעבר על היחסים עם הפלסטינים בכדורגל: "בזמנו ג'יבריל רג'וב רצה לגרש אותנו מהכדורגל האירופי והגענו למצב שישבנו בישיבה בברזיל לפני המונדיאל עם נשיא פיפ"א ספ בלאטר, עם נשיא אופ"א מישל פלאטיני, עם הנסיך הירדני ורג'וב, ושם רג'וב ניסה לעשות הכל כדי שנספוג הרחקה מאירופה ומהמשחקים האולימפיים. אז אמרתי לו בפנים 'על מה אתה מדבר? אתה מנסה רק לקבל נקודות זכות מהרחוב הפלסטיני כדי שתוכל להחליף בעתיד את אבו מאזן'. באותו הרגע, הנסיך הירדני אמר לי 'עזוב אותו, אנחנו קובעים מה יהיה. הוא לא קובע שום דבר' והתחיל שם ריב גדול ביניהם. בסוף, בלאטר אמר לרג'וב בשפה יפה שכדאי לו לרדת מזה, פלאטיני אמר 'גם אם תחליטו אחרת אני הולך עם אבי', והכל הסתדר".

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */