יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:40

זהבי: אני בדרך כלל לא בוכה, הפעם התפרקתי

כוכב הנבחרת דיבר על ההחמצה הגורלית בפנדלים מול סקוטלנד: "הרגשתי שבעטתי אותנו החוצה במו רגליי, אבל ההחמצה הזו תגרום לי להישאר עוד 2-3 שנים"

|
ערן זהבי (רויטרס)
ערן זהבי (רויטרס)

ערן זהבי עוד מנסה להתאושש מהערב הטראגי שעבר עליו אמש (חמישי) כשהחטיא את הפנדל היחיד בדו קרב מהנקודה הלבנה מול סקוטלנד, שהסתיים במפח נפש עבור נבחרת ישראל עם הדחה כואבת בחצי גמר מפלייאוף העלייה ליורו 2021. אחרי שמירר בבכי בחדר ההלבשה וגם שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שניחם אותו, הכוכב התפנה לדבר על תחושותיו הלא פשוטות מהמשחק בגלזגו.

“הייתי הבועט הראשון ואיך שווילי אמר לי לא הייתה שאלה בכלל”, גולל מספר 7 את הרגעים שלפני הבעיטה. “גם אחרי שהחמצתי אני אומר שאבעט שוב. מה שכואב לי זו לא ההחמצה שלי, כי אפשר להחמיץ פנדל, אלא שאכזבתי כל כך את כולם שסמכו עליי ובצדק, בגלל מה שעשיתי לאורך השנים בקמפיינים. היה מובן מאליו זה נכנס אבל לפעמים יש סופים טראגיים. אני לא מסכם, אני ברגע קשה אבל מזה צריך להיבנות ולהמשיך ולא להפסיק לנסות”.

זהבי בראיון לאחר החמצת הפנדל וההפסד

“ידעתי שזה נגמר איך שהחטאתי. הייתה לי תחושה שזה הסוף שקבוע לנו”, הוסיף מספר 7. ”זה התחיל מהפנדל הראשון עם חוסר המזל של אופיר שכבר נגע בכדור וזה נהיה כדור שלג. המזל לא היה איתנו. אני גאה בנבחרת ובמה שהצגנו כי נתנו 200 אחוז והיינו הרבה יותר טובים אבל לא הצלחנו לנצח וחבל”.

הבכי בחדר ההלבשה: “ירדתי לחדר ההלבשה ולקחתי את זה מאוד קשה, אני בדרך כלל לא בוכה אבל התפרקתי כי הרגשתי שפספסתי ופספסנו הזדמנות מאוד טובה. הרגשתי שבעטתי אותנו החוצה במו רגליי. עשיתי הרבה דברים טובים אבל זה היה טראגי. נעלתי את עצמי בשירותים וחיכיתי שכולם ירדו. אנשים באו אליי מלמעלה והתמיכה הייתה עוד יותר מרגשת. אני רוצה להגיד לחברים תודה”.

התחושות לפני ואחרי המשחק: “הגענו בתחושות טובות ונתנו הכל, אני גאה בנבחרת ובמשחק שהצגנו. זו פעם שנייה שאנחנו מגיעים לסקוטלנד ושולטים. לרוע מזלי אני החמצתי את הפנדל וזה רגע מאוד כואב וקשה אבל אני גאה בנבחרת ובדרך. הנאום לפני המשחק? האמת אני לא נוהג לדבר יותר מדי בחדר הלבשה אבל הרגשתי שזה יכול לתת בוסט וזה היה רגע מרגש כי זו הייתה הזדמנות מאוד טובה ואולי אחרונה, אבל זה גרם לי להישאר בנבחרת עוד שנתיים שלוש ולהחזיר את מה שלקחתי במו רגליי”.

ערן זהבי בחימום (רויטרס)ערן זהבי בחימום (רויטרס)

עוד אמר החלוץ: “היינו שם, הגענו לפנדלים וזה היה 50:50 אבל אני חושב שהעם צריך להיות גאה בנבחרת. יש שילוב של צעירים ומבוגרים ואני חושב שמי שראה את המשחקים גאה בנו. לעלות ליורו זה בגדר נס כי אנחנו לא שם אבל בדרך לשם. צריך להמשיך את הדרך ואני גאה להיות חלק מזה. הנאום שנתתי לא היה סתם ולא קלישאה כי אני גאה לשחק עם השחקנים האלה וכולם יצאו מחדר ההלבשה עם דמעות בעיניים לכר הדשא”.

לסיכום הוסיף: “אני חושב שהיה ערב מאוד קשה מנטלית ומאוד מאכזב אבל אם היינו בנויים רק מהצלחות וכל הזמן למעלה ורק שוברים שיאים זה לא היה עובד. ספורטאים גדולים נמדדים גם ברגעים כאלה וצריך להרים את עצמנו וזה מה שאני מתכוון לעשות. אי אפשר לקחת אחריות רק בטוב ורק כשהבקעתי את כל השערים והכל הלך כמו שצריך אלא גם ברגעים קשים. החיים ממשיכים וננסה לעשות הכי טוב במשחקים הבאים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */