יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:58

כוכב הרוק לני קרביץ מציג: קוביות בבטן בגיל 56

בזמן שרובכם מתאמנים במכון ואוכלים אוכל מעובד, קרביץ הטבעוני מתגורר לו באי בבהאמה ומגדל את האוכל שלו בעצמו. וגם: איך הוא מתאמן 6 פעמים בשבוע?

|
לני קרביץ. נראה מעולה גם בגיל 56 (אינסטגרם)
לני קרביץ. נראה מעולה גם בגיל 56 (אינסטגרם)

אין ספק שלני קרביץ הוא אחד מהמוזיקאים והיוצרים החשובים ביותר שידע ז’אנר הרוק העולמי, בטח אם אנחנו מסתכלים על סוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים.

קרביץ’ זכה ארבע פעמים ברציפות בגראמי בין השנים 1999 ל-2002, כשהוא קובע שיא לזכיות רצופות עבור יוצר גברי. היוצר המוערך, שגם נבחר ע”י ערוץ המוזיקה VH1 לאחד מ-100 אומני הרוק בכל הזמנים, הדהים לא פעם את העולם בנגינה על כלל כלי המוזיקה בשיריו (הקליט כל אחד מהכלים בנפרד), ואין זה פלא שיש לו רקורד מכירות של יותר מ-40 אלבומים ברחבי העולם.

לני קרביץ. חיית במה מטורפת (רויטרס)לני קרביץ. חיית במה מטורפת (רויטרס)

לא פחות משהוא מוערך בהקשר יצירותיו, קרביץ בן ה-56 הוא גם דמות להשראה בכל הקשור לתזונה ולאימוני כושר. בתמונה הראשית של כתבה זו אתם יכולים לראות את גופו החטוב כשהוא עמוק בתוך העשור השישי לחייו, ומגאזין הבריאות והכושר האמריקאי Men’sHealth הגיע עד למקום מגוריו (הרחוק) כדי לגלות מהו סוד ההצלחה.

החיים שכולנו חולמים עליהם

אם חשבתם שקרביץ מתגורר באיזה בניין מפואר במנהטן או באחוזה בקליפורניה, אתם ממש לא בכיוון. את מרבית 2020 קרביץ מעביר באליוטרה, אי באיי בהאמה כ-400 ק”מ ממאימי פלורידה, אשר מתגוררים בו 11 אלף תושבים בלבד (שם קרביץ מוצא בין השאר את השלווה שלו לדבריו).

היוצר האמריקאי חי  לו במעין קרוואן כאשר רוב המזון שלו נמצא במקרר או על שיש המטבח, והכול בצבע ירוק: אבוקדו, ברוקולי, סלרי, קייל, רוזמרין, חסה, פלפלים, ורק פרי אחד בצבע אדום… תפוח.

המקרר בקרוואן של לני קרביץ (צילום מסך)המקרר בקרוואן של לני קרביץ (צילום מסך)

“זו ברכה גדולה לחיות בבהאמה כשאני יכול לגדל את האוכל שלי בעצמי”, אומר קרביץ, שהוא אגב גם טבעוני, “אני נזהר מאוד לגבי מה שאני מכניס לגוף שלי ואני מנסה לתת לגוף שלי את הכבוד המגיע לו”. האחרון גם התייחס לארוחות בשעות לילה מאוחרות: “אם אני קם באמצע הלילה ואני מרגיש רעב אני רק שותה כוס מים – אני לא אכניס מזון לגוף שלי בשעות האלו”.

כמובן שקרביץ אינו “מלאך” ומציין שגם לו לעיתים רחוקות יש ארוחות חטאים: “זה יכול להיות ספגטי, לחם, פנקייק, וופל בלגי, או במילים אחרות פחמימות, פחמימות, פחמימות”.

קרביץ. מגדל את האוכל שלו בעצמו (צילום מסך)קרביץ. מגדל את האוכל שלו בעצמו (צילום מסך)

קרביץ מתאמן שש פעמים בשבוע כאשר בין האימונים שלו ניתן למצוא שייט בים, רכיבה על אופניים, ריצה בשטח ואימוני משקולות. כאשר הוא מתבקש להראות את חדר הכושר הוא לוקח את צוות הצילום ברכבו לחדר כושר די מפתיע…

חדר הכושר של קרביץ מתגלה כמשקולות באוויר הפתוח בסמוך לגזע עץ אופקי המשמש לו כספסל לתרגילי לחיצות. מי שמלווה את קרביץ באימונים באמצעות הפייס טיים הוא מאמנו האישי ב-25 השנים האחרונות דוד רומרו, אשר קרביץ מעניק לו את מלוא הקרדיט בכל הקשור למצבו הגופני.

חדר הכושר הפתוח של לני קרביץ (צילום מסך)חדר הכושר הפתוח של לני קרביץ (צילום מסך)

קרביץ התייחס לשגרת האימונים שלו: “חשוב לי מאוד לשמור על השרירים והמפרקים שלי וזו גם אחת הסיבות שאני מרגיש הרבה יותר שלם באימונים שלי מאשר בעבר. אני נהנה יותר באוויר הפתוח מאשר להיות כלוא במכון כושר”. קרביץ גם הצהיר כי בניגוד לעבר, היום הוא לא שונא אימוני רגליים וכי הוא “מעדיף סקוואטים על פני דדליפטים”.

כאשר נשאל האם הוא מעדיף אימון בשבע בבוקר או בשבע בערב, קרביץ הראה שוב כי הוא כנראה עשוי מחומר אחר: “מבחינתי גם שבע בבוקר וגם שבע בערב” (רבים מהמתאמנים שאני מכיר הם רק בוקר או רק ערב ש.ל.).

הספורט נותן לו שלווה. לני קרביץ (צילום מסך)הספורט נותן לו שלווה. לני קרביץ (צילום מסך)

קרביץ גם רואה את הקשר הברור בין הבריאות הנפשית והמנטלית שלו ליצירה שלו: “מה שנותן לי מוטיבציה זה החיים עצמם והגשמת המטרות שלי. כאשר אני מתאמן זה ללא ספק מאפשר לי להיות יותר יצירתי במוזיקה שלי”.

לאלו מבינכם השייכים לדור הצעיר יותר נזכיר כי בתו של קרביץ היא השחקנית-דוגמנית זואי קרביץ אשר שיחקה בין השאר ב-X-MEN, מפוצלים ואף דיבבה את מרי ג’יין בסרט ספיידרמן: ממד העכביש.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור בריאות וכושר באתר. מאמן כדורסל בהכשרתו, מדריך חדר כושר ומאמן TRX מוסמך.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */