יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:49

בכר קוצר שבחים: "יכול להפתיע גם את מוריניו"

במכבי חיפה מרוצים מהמאמן שהוביל את הקבוצה לקרב יוקרתי מול טוטנהאם על המקום בשלב הבתים באירופית: "הכנה מדהימה. וגם: רודריגס מחכה למוריניו

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

"יש הרבה אנשים בבית, אוהדים שלנו שסגורים בימים לא פשוטים. יש לכם הזדמנות לשמח אותם", באלו המילים בחר מאמן מכבי חיפה ברק בכר לדרבן את חניכיו באסיפה לפני אחד הניצחונות הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות בזירה האירופית אתמול (חמישי) בחוץ מול רוסטוב הרוסית (1:2).

שלושה ניצחונות באירופה רשם המאמן החדש, שלושה ניצחונות שהכניסו לקופת המועדון קרוב למיליון אירו והציבו את הקבוצה מהצד הירוק של הכרמל במרחק נגיעה משלב הבתים של הליגה האירופית. אמנם במועדון יודעים שהיריבה הבאה זו אופרה אחת לגמרי, אבל למרות שמדובר בז’וזה מוריניו וסוללת הכוכבים שלו בטוטנהאם, בכר ושחקניו לא מתכוונים להגיע ללונדון רק כדי לנשום מעט מאבק הכוכבים, וינסו לעשות את הבלתי ייאמן גדי להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית ולהכניס לקופת המועדון עוד 4 מיליון אירו. 

ברק בכר ואבו פאני לאחר הניצחון

המאמן ממשיך לקצור שבחים מכל עבר לאחר שהשיג ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות - שניים בליגה ושלושה באירופה. בכר, שהציב לעצמו מטרה להחזיר למועדון הירוק את תואר האליפות אחרי עשר שנים, למד היטב את היריבה הרוסית. "בכר עשה שילוב מצוין של הכנה טקטית ומנטלית כאחד. זו הייתה הכנה מדהימה של בכר והצוות. נלמד את טוטנהאם וברק יכול להפתיע גם את מוריניו", אמרו בחיפה. גם המנכ"ל אסף בן דוב נשמע בסיום המשחק נרגש במיוחד ואמר: "יש לנו חבורה של גברים, זה ניצחון גדול".

מי שעבורו יהיה מדובר במפגש פיקנטי במיוחד הוא הקשר חוסה רודריגס, שיפגוש את מאמנו לשעבר בריאל מדריד, ז’וזה מוריניו, וכבר העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה משותפת של שניהם מימיו בבלאנקוס וכתב: “שבוע הבא, מפגש חדש”.

הסטורי של חוסה רודריגס (אינסטגרם)הסטורי של חוסה רודריגס (אינסטגרם)

במועדון מהכרמל לא הסתירו את שביעות רצונם מבלם הרכש בוגדן פלאניץ', שככל שעברו דקות המשחק הוכיח שמדובר בשחקן הגנה איכותי ביותר. כובש שער הניצחון מוחמד אבו פאני ממשיך להרשים ביכולותיו ולא במקרה זכה להצעה על חוזה לחמש שנים נוספות. הקשר, שבשנתיים האחרונות הושאל להפועל חדרה, היה נחוש מתחילת העונה לתפוס מקום של כקבע בהרכב ואכן מצליח ממשחק למשחק להשתדרג ולהפוך לפקטור משמעותי במערך של בכר.

מוחמד אבו פאני חוגג (האתר הרשמי של מכבי חיפה)מוחמד אבו פאני חוגג (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

ארנסט מבוקה, שפתח לא טוב את העונה, חוזר ליכולת הטובה וגם סאן מנחם ממשיך לעשות כאבי ראש בריאים לבכר, בעיקר בגלל הרצון להביא את טאלב טוואטחה לאגף שמאל של ההגנה. "אין קשר להצטיינות של מנחם ולהתקדמות שלו, לרצון שלנו להביא את טאלב, בהנחה שזה יסתדר. השאיפה לראות כאן סגל עמוק, דבר שיגרום ליותר תחרות וישפר את השחקנים", אמרו בקבוצה בנוגע למגעים מול האקס.

מתוקף העובדה שהמשיכה לשלב הבא במפעל היבשתי, מכבי חיפה תמשיך להתאמן כרגיל למרות הסגר הכללי בארץ. כרגע לפחות, לא ברור אם ירדן שועה שנשאר בישראל וביקש להשתחרר, יחזור לאימונים. בחיפה לא מוכנים לתת לשום רעשי רקע להפריע להם ונראה שעכשיו, כאשר דוניו גודסוואי נחת בארץ, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, ויחתום על החוזה אחרי שיעבור בדיקות, יהיה קל יותר לשחרר את שועה בהתאם להצעות שיוגשו ליעקב שחר. 

גודסוויי דוניו בנתב"ג (נעם מורנו)גודסוויי דוניו בנתב"ג (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */