יום שישי, 29.03.2024 שעה 01:44

פלאניץ' בהגנה, גם חזיזה ושרי בהרכב מכבי חיפה

בכיר המשתכרים בירוק יעלה בהרכב של ברק בכר ב-19:30 מול רוסטוב בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. גם אבו פאני, חבשי ורוקאביצה פותחים

|
שחקני מכבי חיפה ברוסטוב (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
שחקני מכבי חיפה ברוסטוב (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

אחרי שעשתה את שלה בשני הסיבובים הקודמים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית באצטדיון סמי עופר וגברה על ז’לזניצ'אר הבוסנית ושבוע לאחר מכן על קייראט הקזחית, מכבי חיפה תתייצב הערב (חמישי) ב-19:30 ברוסיה בפני מכשול לא פשוט כלל וכלל – רוסטוב.

אמנם מדובר בקבוצה שרחוקה מלהיות בשיא כושרה (מקום שביעי ברוסיה אחרי שמונה מחזורים) והלחץ עליה לנצח בבית הוא גדול, אבל היא טובה יותר מקייראט. “מדובר בקבוצה קשוחה מאוד עם תקציב של 45 מיליון יורו. ברוסטוב יש לא מעט שחקנים זרים ברמה גבוהה. אבל אנחנו יכולים להצליח מולם אם נישמע להוראות של ברק בכר שדורש מאיתנו לצמצם פערים ולשחק בנחישות ובטקטיקה נכונה”, אמרו שחקנים. על סמך האימונים האחרונים, בכר בונה על התקפות מעבר מול הרוסים תוך ניצול מקסימלי של שניים מהשחקנים הקדמים שמצויים בכושר מצוין – צ'ירון שרי וניקיטה רוקאביצה.

רוסטוב: סרגיי פסיאקוב, דניס האדז’יקדוניץ’, מקסים אוסיפנקו, אלכסיי קוזלוב, ייבגני צ’רנוב, רומן ארמנקו, מתיאס נורמן, דאניל גלבוב, אלכסיי יונוב, קורן בייראמיין ואלדור שומורדוב.

מכבי חיפה: ג’וש כהן, ארנסט מבוקה, בוגדן פלאניץ’, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, צ’ירון שרי וניקיטה רוקאביצה.

אימון מכבי חיפה ברוסיה לקראת רוסטוב

"ניקיטה הוא גולר אמיתי וללא ספק כבר שנה שנייה השחקן הטוב בישראל”, אמרו בסיפוק בחיפה. רוקאביצה עד כה פתח בכל המשחקים ונותר למעשה החלוץ הבכיר היחיד בסגל אחרי השאלת מוחמד עוואד ללך פוזנן והעזיבה הקרבה של ירדן שועה. מדובר במצב לא אופטימלי לקבוצה שרוצה להגיע לשלב הבתים אבל אם רוקאביצה יבקיע גם מול הרוסים וחיפה תצליח לנצח, היא תפגוש בשבוע הבא את טוטנהאם בלונדון, בהנחה שהאנגלים ינצחו הערב גם כן.

בוגדן פלאניץ', שנחשב לבעל השכר הגבוה ביותר במועדון (כ-400 אלף יורו לעונה), אמור להיות במרכז העניינים ויעלה במערך של שלושה בלמים לצידם של עאיד חבשי ועופרי ארד. מדובר במערך שעד כה חיפה לא שיחקה בו העונה, להוציא מספר דקות במחצית השנייה מול קייראט. פלאניץ', לפחות על סמך הרושם עד כה, הראה ניצוצות של בלם עם טכניקה טובה גם עם הכדור והשתלב היטב במשחק ההגנה. “פלאניץ’ נראה הרבה יותר טוב באימונים ברוסיה מאשר בארץ מהסיבה הפשוטה שהוא הגיע לארץ בחום של 37 פלוס ולחות אדירה ובקושי הצליח לסיים אימון על הרגליים. כאן הוא מתאמן במזג אוויר שהוא רגיל ורואים את האיכויות שלו. מדובר בשחקן ברמה מאוד גבוהה אותו ברק בכר התעקש להביאו", אמרו בקבוצה.

בוגדן פלאניץ' (שחר גרוס)בוגדן פלאניץ' (שחר גרוס)

בחיפה הקפידו לאורך כל השהות ברוסטוב לשמור על הכללים בשל התפרצות נגיף הקורונה. “נראה שברוסיה שאין באמת מודעות לקורונה ברחובות. כבר עם הנחיתה ניתן היה להבין שאין שם הנחיות קפדניות. אנשים הסתובבו ללא מסכות, לא הייתה שמירה על כללי ריחוק חברתי ואין שימוש כמעט באלכוג’ל. המקום היחיד כמעט שבודקים חום היה באצטדיון על פי הנחיות אופ”א. הרחובות מלאים אדם, הכל פתוח עם מזג אוויר מצוין  של 25 מעלות", ציינו בחיפה.

מי משחקני מכבי חיפה יהיה בנבחרת החלומות שלכם? הצטרפו עכשיו לליגת החלומות הרשמית של ONE. בהצלחה לכל הנרשמים למשחקים.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */