יום שישי, 10.05.2024 שעה 11:23
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 64 - 79
  • הפועל עפולה
  • הפועל ת"א
  • 83 - 88
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • 62 - 78
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • 71 - 95
  • עירוני קריית אתא

אילת ברבע הגמר אחרי 90:94 על נס ציונה

הדרומיים ביצעו קאמבק מרשים ברבע הרביעי בשמינית גמר גביע ווינר על חשבון הכתומים בדרך למפגש מול ירושלים. מכבי חיפה ניצחה 81:91 את עירוני נהריה

|
שחקני אילת חוגגים (שחר גרוס)
שחקני אילת חוגגים (שחר גרוס)

עונת 2020/21 בכדורסל הישראלי יצאה הערב (שלישי) באופן רשמי לדרכה עם שניים ממשחקי שמינית גמר גביע ווינר סל, כאשר הפועל אילת גברה 90:94 על עירוני נס ציונה בלב המושבה בדרך למפגש מול הפועל ירושלים ברבע הגמר, בעוד במקביל, מכבי חיפה ניצחה ברוממה 81:91 את עירוני נהריה בדרך למפגש מול מכבי ראשון לציון.

עירוני נס ציונה – הפועל אילת 94:90

הדרומיים של אריאל בית הלחמי ביצעו קאמבק מרשים בזכות יכולת נהדרת ברבע הרביעי והצליחו לפתוח את העונה ברגל ימין על חשבון החבורה הכתומה של בראד גרינברג, שלא הצליחה למנף את היכולת הטובה שהציגה במשחקי ההכנה והודחה כבר בשמינית הגמר. כעת, האילתים יפגשו כבר ביום חמישי הקרוב ברבע הגמר את מחזיקת גביע ווינר וגביע המדינה, הפועל ירושלים.

קייסי פראת'ר ויהונתן שולדבראנד (שחר גרוס)קייסי פראת'ר ויהונתן שולדבראנד (שחר גרוס)

הדרומיים פתחו ביתרון 0:3, אך הכתומים הגיבו בשש נקודות רצופות ונטלו את היתרון בעזרת יכולת טובה של דביון ברי ואור קורנליוס, שהובילו ריצת 0:8 וקבעו יתרון 8 כתום. אילת צימקה ל-3, אך הכתומים שוב הגדילו בדרך ל-20:25 בסיום הרבע הראשון. הדרומיים נטלו את היתרון בהשלמה לריצת 0:12 נהדרת בפתיחת הרבע השני, אך הכתומים הצליחו לחזור ולצמק בדרך ליתרון אילתי 43:45 בירידה למחצית.

ג'ו רגלנד מול ג'ורדן מרפי (שחר גרוס)ג'ו רגלנד מול ג'ורדן מרפי (שחר גרוס)

נקודות של נמרוד לוי, דביון ברי, אור קורנליוס ופטריק מילר העבירו את היתרון לצד הכתום בפתיחת הרבע השלישי בדרך ליתרון 9 מבטיח, בדרך ל-65:71 בסיום הרבע. יכולת טובה של קייסי פראת’ר ושולדבראנד סייעה לדרומיים לצמק לנקודה הפרש בלבד בפתיחת הרבע הרביעי, כאשר מאוחר יותר, ריצת 1:10 אילתית קבעה מהפך ויתרון 4. אילת כבר הובילה ב-5 בדקה האחרונה של המשחק, אך צ’יטהאם קבר שלשה וצימק ל-2 ודביון ברי פספס הזדמנות להשוות כאשר החטיא ליי אפ גורלי, בעוד פראת’ר דייק מקו העונשין וקבע 90:94 בסיום.

רועי הובר מקדים את רביב לימונד (שחר גרוס)רועי הובר מקדים את רביב לימונד (שחר גרוס)

שולדבראנד הוביל את אילת עם 23 נקודות, כאשר קייסי פראת’ר הציג יכולת טובה גם הוא עם 19 נקודות, 10 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, צוף בן משה תרם 14 נקודות ו-4 ריבאונדים, ג’וש ניבו סיפק 10 נקודות, 12 ריבאונדים ו-4 חסימות וג’ו רגלנד הוסיף 10 נקודות ו-10 אסיסטים משלו. מנגד, 20 נקודות ו-10 ריבאונדים של צ’יטהאם, 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים של פטריק מילר, 14 נק’, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים של דביון ברי, 11 נקודות של אור קורנליוס ו-10 נקודות ו-4 ריבאונדים של נמרוד לוי לא הספיקו לנס ציונה. 

יהונתן שולדבראנד מול טל דן (שחר גרוס)יהונתן שולדבראנד מול טל דן (שחר גרוס)

מכבי חיפה – עירוני נהריה 81:91

הירוקים של דניאל סאואנה, שלא נראו מחוברים במיוחד בהכנה, הצליחו לממש חלק מהפוטנציאל הגדול שיש להם וחלפו על פני הסגורלים של דני פרנקו, שלפרקים הצליחו להראות ניצוצות, אך כאמור, לא מספיק על מנת לעלות לשלב הבא. כעת, החיפאים יפגשו ברבע הגמר של גביע ווינר את סגנית אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון.

דונטה סמית' חוגג (עמרי שטיין)דונטה סמית' חוגג (עמרי שטיין)

הסגולים הוליכו 2:5 בפתיחה, אך יכולת טובה של דונטה סמית’ השיבה את הירוקים לעניינים והעניקה להם יתרון. עם זאת, הסגולים, בהנהגת ג’ו אלכסנדר התאוששו והשיבו לעצמם את היתרון, אך חיפה לחצה על הדוושה לקראת סיום הרבע בריצת 0:9 בדרך ל-22:24. החיפאים סיפקו ריצת 0:7 והוליכו ב-6 נקודות ולאחר מכן פתחו ריצה נהדרת נוספת וברחו ליתרון דו ספרתי מבטיח עם 35:47 במחצית.

דבון סקוט וג'ו אלכסנדר (עמרי שטיין)דבון סקוט וג'ו אלכסנדר (עמרי שטיין)

נהריה הקטינה לנקודה הפרש בלבד בהנהגתם של אלכסנדר ולוקאס, כאשר מנגד, יכולת טובה של סמית’ הותירה את הירוקים ביתרון עם 63:64 בכניסה לרבע הרביעי והמכריע. הירוקים של דניאל סאואנה פתחו שוב מבערים בפתיחת הרבע הרביעי וברחו ליתרון דו ספרתי מבטיח של 12 נקודות. נהריה עוד צימקה ל-5, אך החיפאים קבעו יתרון דו ספרתי נוסף בדרך ל-81:91 בסיום. 

כריס דואו (עמרי שטיין)כריס דואו (עמרי שטיין)

מי שהצטיינו בחיפה הם דונטה סמית’, שסיפק 19 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות וכריס דואו שתרם גם הוא 19 נקודות, בנוסף ל-5 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות. בנוסף, לה-בריאן נאש (11 ריבאונדים) ורומן סורקין (6 ריבאונדים) תרמו 15 נקודות כל אחד וארון ואלדז הוסיף 13 נקודות משלו. מנגד, 23 נקודות ו-7 ריבאונדים של ג’רון בלוסומגיים, 23 נקודות ו-5 ריבאונדים של קאלין לוקאס ו-15 נקודות ו-13 ריבאונדים של ג’ו אלכסנדר לא הספיקו לנהריה. 

דונטה סמית' ועידו קוז'יקרו (עמרי שטיין)דונטה סמית' ועידו קוז'יקרו (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */