יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

שי זהבי: הטראומה תישאר, הבושה לנו ולמשטרה

אשתו של כוכב נבחרת ישראל שנעצר ע"י המשטרה: "השוטר בא במטרה לעצור את ערן, הוא תפס אותו בחוזקה והעיף אותו ממקום למקום כשבתו תלויה לו על הרגל"

|
ערן זהבי יוצא מתחנת המשטרה (חגי מיכאלי)
ערן זהבי יוצא מתחנת המשטרה (חגי מיכאלי)

אחרי אירועי אמש (שישי) והמעצר של בעלה, כוכב נבחרת ישראל ערן זהבי, אשתו שי זהבי העלתה הבוקר פוסט ארוך ונוקב לאינסטגרם הפרטי שלה בו גוללה את הסיפור מנקודת מבטה, כולל סגירת חשבון עם השכנים והמשטרה.

“בואו נשים את הדברים על השולחן”, כתבה שי זהבי. “מסיבה ענקית לא הייתה פה, הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות לא הייתה פה, זמר ממש לא היה פה. מה שהיה פה זה משפחה ילדים וחברים אנשים שניסו בסך הכל ליהנות מהרגע, ליהנות אחד מהשני. זה יפה שכל אחד ממציא וזורק דברים אבל המציאות היא שונה. המציאות היא שאני גרה בבית בסביון כבר חודשיים עוד לפני שערן חזר לארץ, בבית הזה לפנינו היו שני גברים שעשו מסיבות בתשלום ולשכנים כנראה יש טראומה ובצדק”.

צפו: ערן זהבי נעצר ע"י המשטרה ומשתולל

“מאז שנכנסתי לבית אני מקבלת באהבה גדולה בכל יום שוטר אחר שמגיע אליי וטוען שיש תלונות על רעש חריג, לרוב הרעש החריג זה הילדים שלי שמשחקים בבריכה ובחצר. בתגובה לכך אני מתנצלת בפני השוטר ואומרת לו שאנסה שיהיו קצת יותר בשקט אבל בואו זה ילדים. לרוב מזמינה את השוטרים לשתות משהו או לקחת לדרך עוגה, זאת עבודתם ואני מבינה גם אותם, יש תלונה והם חייבים להגיע”.

“אנחנו אנשים שאוהבים מוזיקה בבית אם זה בבוקר או בכל שעה אחרת זוהי דרך חיינו - לשמוח ולאהוב, וכן המוזיקה היא בגבול הטעם הטוב!! ובעוצמה סבירה לחלוטין! אולי השכנה פשוט לא אוהבת מזרחית? אין ספק שצריך להתחשב בשכנים אבל יש גבול - חיה ותן לחיות! אתמול עלו מים עד נפש אחרי חודשיים של קריאות חוזרות של המשטרה אלינו הגיע שוטר חדש שלא מכיר את ההיסטוריה שלנו עם השכנים והוא בא במטרה לעצור את ערן, בעצם סליחה הוא בא במטרה לעצור את ערן זהבי”.

ערן זהבי יוצא מתחנת המשטרה (חגי מיכאלי)ערן זהבי יוצא מתחנת המשטרה (חגי מיכאלי)

“דפק בדלת וביקש רק אותו!!! וערן יצא. את השתלשלות העניינים אתם כבר יודעים - בושה לנו ובושה למשטרה. אירוע לא נעים ולא מכבד את אף אחד מהצדדים . למה השוטר הגיע נחוש אתם אומרים? השכנות כמובן התקשרו להתלונן ... כרגיל... זה היה לנו ברור שזה יקרה, והמשטרה לא הגיעה, כנראה הם כבר יודעים שככל הנראה הרעש אינו חריג, אבל השכנות לא ויתרו וכיאה למי שמחוברות לראש המועצה הן הרימו לו טלפון והוא מיד חייג למשטרה שיבואו לעצור את ערן זהבי, אגב הוא גם ליווה אותם באוטו הפרטי שלו אלינו הביתה בשביל לראות את ההצגה הכי טובה בעיר ולתת לעצמו טפיחה על השכם, הוא גם זרק כמה משפטים כמו יאללה שייקחו אותו מפה וזהו. הבן אדם מעולם לא פגש אותנו, לא מכיר אותנו אבל כבר רוצה שנלך מפה. הסטיגמות על כדורגלנים כנראה חוגגות”.

לסיום כתבה: “לא מאחלת לאף אדם נורמטיבי מפורסם או לא מפורסם שיהיה במצב שהשוטר תופס אותו בבית שלו בחוזקה ומעיף אותו ממקום למקום שהבת שלו תלוי לו על הרגל ובוכה בכי היסטרי. רגעים קשים. אנחנו בבית, הכל בסדר, הטראומה כנראה עדיין תישאר פה קצת גם לנו וגם לילדים אבל מה נשאר לנו לעשות אם לא לאהוב אחד את השני ולאחל לכל עם ישראל בריאות ושנה טובה”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בואו נשים את הדברים על השולחן.. מסיבה ענקית לא היתה פה, הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות לא היתה פה, זמר ממש לא היה פה. מה שהיה פה זה משפחה ילדים וחברים אנשים שניסו בסך הכל להנות מהרגע, להנות אחד מהשני. זה יפה שכל אחד ממציא וזורק דברים אבל המציאות היא שונה. המציאות היא שאני גרה בבית בסביון כבר חודשיים עוד לפני שערן חזר לארץ, בבית הזה לפנינו היו שני גברים שעשו מסיבות בתשלום ולשכנים כנראה יש טראומה ובצק. מאז שנכנסתי לבית אני מקבלת באהבה גדולה בכל יום שוטר אחר שמגיע אליי וטוען שיש תלונות על רעש חריג, לרוב הרעש החריג זה הילדים שלי שמשחקים בבריכה ובחצר. בתגובה לכך אני מתנצלת בפני השוטר ואומרת לו שאנסה שיהיו קצת יותר בשקט אבל בואו זה ילדים. לרוב מזמינה את השוטרים לשתות משהו או לקחת לדרך עוגה, זאת עבודתם ואני מבינה גם אותם, יש תלונה והם חייבים להגיע. אנחנו אנשים שאוהבים מוזיקה בבית אם זה בבוקר או בכל שעה אחרת זוהי דרך חיינו - לשמוח ולאהוב, וכן המוזיקה היא בגבול הטעם הטוב!! ובעוצמה סבירה לחלוטין! אולי השכנה פשוט לא אוהבת מזרחית? אין ספק שצריך להתחשב בשכנים אבל יש גבול - חיה ותן לחיות! אתמול עלו מים עד נפש אחרי חודשיים של קריאות חוזרות של המשטרה אלינו הגיע שוטר חדש שלא מכיר את ההיסטוריה שלנו עם השכנים והוא בא במטרה לעצור את ערן, בעצם סליחה הוא בא במטרה לעצור את ערן זהבי. דפק בדלת וביקש רק אותו!!! וערן יצא. את השתלשלות העניינים אתם כבר יודעים - בושה לנו ובושה למשטרה. אירוע לא נעים ולא מכבד את אף אחד מהצדדים . למה השוטר הגיע נחוש אתם אומרים? השכנות כמובן התקשרו להתלונן ... כרגיל... זה היה לנו ברור שזה יקרה, והמשטרה לא הגיעה, כנראה הם כבר יודעים שככל הנראה הרעש אינו חריג , אבל השכנות לא ויתרו וכיאה למי שמחוברות לראש המועצה הן הרימו לו טלפון והוא מיד חייג למשטרה שיבואו לעצור את ערן זהבי, אגב הוא גם ליווה אותם באוטו הפרטי שלו אלינו הביתה בשביל לראות את ההצגה הכי טובה בעיר ולתת לעצמו טפיחה על השכם, הוא גם זרק כמה משפטים כמו יאללה שיקחו אותו מפה וזהו. הבן אדם מעולם לא פגש אותנו, לא מכיר אותנו אבל כבר רוצה שנלך מפה. הסטיגמות על כדורגלנים כנראה חוגגות ... לא מאחלת לאף אדם נורמטיבי מפורסם או לא מפורסם שיהיה במצב שהשוטר תופס אותו בבית שלו בחוזקה ומעיף אותו ממקום למקום שהבת שלו תלוי לו על הרגל ובוכה בכי היסטרי. רגעים קשים. אנחנו בבית, הכל בסדר, הטראומה כנראה עדיין תישאר פה קצת גם לנו וגם לילדים אבל מה נשאר לנו לעשות אם לא לאהוב אחד את השני ולאחל לכל עם ישראל בריאות ושנה טובה.

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */