יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דוניס: מנסים להתחזק, יש לנו כמה אפשרויות

מאמן מכבי התייחס לסוגיית הרכש לפני בני יהודה בשבת: "זהבי? שחקן מצוין אבל לא יכול להתייחס". גלזר: "שמנו לעצמנו מטרה להגיע לשלב בתים אירופי"

|
גיאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)
גיאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב מקיימת בשעה זו מסיבת עיתונאים מיוחדת באצטדיון בלומפילד. בפעם השנייה בלבד העונה, ותחת מגבלות נגיף הקורונה, הצהובים עורכים את האירוע במתכונת מצומצמת כמובן ובהתאם להנחיות, זאת אחרי שהפעם היחידה בה קיימו אירוע שכזה הייתה טרם המשחק מול ריגה בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. מסיבת העיתונאים מועברת בשידור ישיר בערוץ ONE וגם כאן באתר ונועדה להציג את סט המדים החדש שלהם וגם כדי לדבר לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שבת אחרי ההפסד במחזור הפתיחה מול מכבי פתח תקווה. 

דוניס פתח לקראת בני יהודה ואחרי זה ברסט: “אני לא רוצה לערבב בין המשחקים, כל משחק בפני עצמו. המשחק הקרוב חשוב כי הפסדנו את המשחק הראשון בליגה למרות שהיינו מרוצים מהדרך שבה שיחקנו אבל פחות מהתוצאה. אנחנו חייבים לשפר דברים מאוד חשובים לקראת המשחק הקרוב, יש לי דרישות מהשחקנים ואני מצפה מהם לעבוד קשה כקבוצה כי אני מאמין שיש לנו הזדמנות טובה לבנות קבוצה טובה ולהילחם על כל התארים. בני יהודה? אנחנו מכבדים כל יריבה, לא היה קל להתכונן כי איבדנו 9 שחקנים לפגרת הנבחרות אבל אני מקווה שנבקיע שערים וננצח את המשחק”.  

גיאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)גיאורגיוס דוניס (רדאד ג'בארה)

בני יהודה: “אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק, מנתחים מבחינה טקטית ממה אנחנו צריכים להיזהר. מה שראיתי מהמשחק הראשון צריך להימשך, איך שיצרנו מצבים אבל מצד שני אנחנו צריכים להיזהר בחלק ההגנתי ולא לאפשר ליריבה להגיע למצבים”.

סוגיית חיזוק: “אנחנו מנסים, יש לנו כמה אפשרויות, ברק יצחקי ופטריק ואן לוואן עובדים על זה. אני מכיר את כל השמועות, זה מאוד מעניין אבל בשבילי זו הזדמנות עכשיו ללמוד את השחקנים שלו גם בליגה וגם בליגת האלופות, אנחנו מסתכלים תמיד רק על המשחק הקרוב. לגבי חלון ההעברות – נראה בימים הקרובים”.  

ערן זהבי: “אני לא הבן אדם הנכון לענות על השאלה הזאת, הוא שחקן פנטסטי, חלוץ מעולה ואני מכיר אותו טוב מאוד וראיתי אותו בנבחרת, אבל שוב, זה לא אפשרי מבחינתי להתייחס לשמועות האלה. חלון ההעברות בקיץ הזה מאוד שונה ואנחנו צריכים להסתגל לזה”.  

ערן זהבי (רדאד ג'בארה)ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

הלחץ לקראת משחק להיות או לחדול באירופה מול ברסט ברביעי: “כשאנחנו מייצגים מועדון כמו מכבי ת”א אנחנו חייבים לעמוד בלחץ. גם מבחינת התקשורת, הקהל, אנחנו חייבים להתרגל לזה לא משנה מה תהיה התוצאה”.

העימות בין בלקמן ליונתן כהן על בעיטת הפנדל מול מכבי פ”ת: “בכדורגל יש רגעים טובים ורגעים פחות טובים, פתרנו את זה ועבדנו כמו משפחה ובמשפחה שומרים את הבעיות בתוך הבית. כמאמן אני מאמין שצריך לפתח שחקנים צעירים ומוכשרים כדי שינצחו משחקים אבל המטרה העיקרית היא לבנות קבוצה שתזכה בתארים. יש לנו בועטים טובים, בלקמן קיבל את הבעיטה כי לפני כן כבש 3 פנדלים”. 

הצפי מתי נראה את אורוש ניקוליץ’: “נפגשתי איתו, אני יודע מה קרה איתו. זה תלוי בצוות הרפואי, אני חושב שהוא צריך עוד זמן אבל כרגע הוא במצב בעייתי, אני מקווה שכל הבעיות יפתרו והוא יוכל להצטרף לקבוצה אבל בחודש-חודשיים הקרובים זה נראה בלתי אפשרי”. 

אורוש ניקוליץ' (האתר הרשמי של מכבי ת"א)אורוש ניקוליץ' (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

ההתרשמות שלו ממשחקי הנבחרת ושחקני מכבי ששותפו בהם: “היה לי את הדיון הזה לפני שהגענו לכאן עם דן (גלזר). אני מאוד שמח שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרת, יש להם את ההזדמנות להילחם על המקום שלהם אבל אני לא רוצה לדבר מעבר לזה על ההופעות של השחקנים שלי”.  

דור פרץ, איתן טיבי וניר ביטון (רדאד ג'בארה)דור פרץ, איתן טיבי וניר ביטון (רדאד ג'בארה)

ההבדלים בינו לבין ולדימיר איביץ’: “אם נשווה בין שני אנשים שונים נמצא תכונות שונות. גם פפ גווארדיולה, יורגן קלופ, אלכס פרגוסון וז’וזה מוריניו – כל מאמן הוא דמות אחרת. בשבילי זה בסדר, אין לי בעיה עם ההשוואות, זה נורמלי לחלוטין בחיים. אני מאמין בעבודה קשה ואחרי זה לזכות בתארים ולהצליח באירופה. תמיד ישוו, ככה זה בכדורגל”. 

דן גלזר אמר: “אני שמח שהרגלנו את כל הקבוצות שאנחנו לא מפסידים, אבל כמו שניצחנו הרבה משחקים ביחד גם נלמד להפסד ביחד. אבל נתגבר על התחושות האלה כמו גברים ונביא את התחושות האלה למשחק הבא”.

המחסור באנרגיות מהיעדרות הקהל: “גם את הפלייאוף הקודם שיחקנו בלי קהל נגד היריבות הכי חזקות והבאנו אנרגיות והיינו ראויים לניצחון בכל משחק. כמובן שהקהל חסר לנו מאוד אבל יחד עם זאת מכבי ת”א צריכה לנצח בכל מהגרש, גם עם קהל וגם בלי קהל, זה לא מהווה תירוץ”.  

דן גלזר (רדאד ג'בארה)דן גלזר (רדאד ג'בארה)

עתידו: “כרגע אני במכבי ת”א ואני 100 אחוזים כאן למען המועדון, כמו כל שחקן יש לי שאיפות להגיע לחו”ל אבל אני לא מתעסק בזה וגם ביקשתי מהסוכן שלי שלא יעדכן אותי בכלום”.

מיעוט הדקות בנבחרת: “זו ההחלטה של המאמן, אני מכבד אותה, לכל מאמן יש את המחשבות שלו ובכל אימון ניסיתי להוכיח את עצמי ונתתי את כל כולי, זאת ההחלטה שלו ואני מקווה לשנות אותה לקראת המשחק הבא”.

ההבדל בין איביץ’ לדוניס: “יש הרבה שינויים מבחינה טקטית ביניהם, דוניס משחק בשיטה אחרת, חושב אחרת, אני חושב שלא צריכים להיות כ”כ דרמטיים ולהילחץ מההפסד הזה כי יצרנו המון מצבים ולפעמים הכדור לא נכנס. אני הייתי מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה שלו ואם הכדורים היו נכנסים לא היו שואלים את כל השאלות האלה, אבל זה הכדורגל. אני מאמין שדוניס יכיר אותנו יותר, הייתה השבוע אסיפה של ה’אני מאמין’ שלו ואני מאמין שמיום ליום נמשיך להראות כדורגל טוב יותר ולהשתפר”. 

דן גלזר (רדאד ג'בארה)דן גלזר (רדאד ג'בארה)

על התקרית של יונתן כהן עם בלקמן: “יונתן כהן מקצוען, זה בא מתוך ווינריות ורצון לנצח, פתרו את זה ישר אחרי המשחק וזה לא גלש למקומות לא רגילים. כבר במשחק הקרוב אני מקווה ששניהם יראו את זה. אני חושב שכל מקצוען צריך שתהיה לו משמעת עצמית וגם אם אתה כדורגלן ישראלי אתה לא צריך שוטר רע שיתן לך בראש אחרי כל טעות, גם דוניס דוגל במשמעת וגם ביום הראשון שלו במועדון הוא הציג לנו מצגת עם החוקים שלו ומה שהוא דורש ופתרנו את העניין הזה והוא לא יחזור”.

לשחק באירופה במכבי או בקבוצה אחרת באירופה: “לקראת סוף החלון הדברים יהיו הרבה יותר ברורים, קשה לי לענות על זה כרגע”.

הקושי במשחקים מול בני יהודה: “אנחנו מודעים לזה שלפני כל משחק לקבוצה היריבה יש אובר מוטיבציה לנצח אותנו כי אנחנו המועדון הכי גדול בישראל, אנחנו מוכנים לזה ונצטרך להראות מהשנייה הראשונה שאנחנו רוצים יותר”.

המשחק נגד ברסט: “מתחילת העונה שמנו לעצמנו מטרה להגיע לשלב בתים אירופי, הסגל ברובו כבר שנתיים ביחד, חווינו ביחד אכזבות באירופה ואנחנו מודעים לחשיבות של המשחק אבל קודם נתרכז בבני יהודה ואז נעבור ליום רביעי”. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */