יום שישי, 19.04.2024 שעה 14:58
ליגת העל לנוער 23-24
6211-4724מכבי פ"ת1
4421-3424בני סכנין2
4329-5725מכבי חיפה3
4233-4125הפועל ת"א4
4026-3625מכבי נתניה5
3533-3025בני יהודה6
3431-4025מכבי ת"א7
3332-3324מ.ס. אשדוד8
3130-3425הפועל כפ"ס9
3135-1825הפועל חיפה10
3151-3224הפועל רעננה11
2739-3125הפועל ראשל"צ12
2737-2524הפועל חדרה13
2439-2424הפועל ב"ש14
2442-2525הפועל רמה"ש15
1938-2025עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 20/04, 11:00
  • בני סכנין
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 20/04, 12:10
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 20/04, 12:15
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 20/04, 12:20
  • מכבי חיפה
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 20/04, 13:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל חדרה
  • שבת, 20/04, 13:15
  • מכבי נתניה
  • בני יהודה
  • שבת, 20/04, 15:30
  • הפועל רעננה

עדיין מושלמת: 0:1 למכבי חיפה על בית"ר טוברוק

לעיניו של בכר שתמך מהיציע, הירוקים השיגו ניצחון 3 בליגת העל לנוער ושמרו על מאזן מושלם. חג'ג' בישל ללאופר. 2:3 למכבי ת"א על נשר, ר"ג מושלמת

|
רוני לאופר חוגג (עמרי שטיין)
רוני לאופר חוגג (עמרי שטיין)

מכבי חיפה המשיכה להפגין עליונות בליגת העל לנוער וגם אחרי המחזור השלישי שנערך היום (שבת), ידעה לשמור על מאזן מושלם בזכות 0:1 על בית”ר טוברוק ב”קצף”. בני לם וחניכיו היו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה יותר בהרבה, אך לא היו חדים מספיק בחלק ההתקפי הפעם.

הירוקים נכנסו לעניינים מהר מאוד אחרי דקות חלשות בפתיחה. עילאי חג’ג’ הרשים עם בישול נפלא לרוני לאופר, שעם נגיחה עוצמתית מקרוב לא השאיר טיפת סיכוי לעמית סרוסי וקבע יתרון כבר בדקה ה-17, לעיניו של מאמן הקבוצה הבוגרת ברק בכר, שהגיע לתמוך מהיציע באצטדיון ה”קצף”.

בסאם זערורה שומר על הכדור (עמרי שטיין)בסאם זערורה שומר על הכדור (עמרי שטיין)

המארחת לא הורידה את הרגל מהדוושה והמשיכה לחפש את השער השני, אך שחקניה לא היו מדויקים מספיק ולא מצאו את הרשת – נהוראי יפרח היה פעיל מאוד באגף הימני, בדיוק כמו סונקו קאבה שהראה כמה איכויות יש לו. למזלו של בני לם, טוברוק לא הגיעה למספיק מצבים מסוכנים ולא הענישה את הקבוצה שלו עד הסיום. 

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)
ברק בכר. מאמן הבוגרת הגיע לצפות בשחקני העתיד (עמרי שטיין)ברק בכר. מאמן הבוגרת הגיע לצפות בשחקני העתיד (עמרי שטיין)
בני לם (עמרי שטיין)בני לם (עמרי שטיין)
לידן דלויה (עמרי שטיין)לידן דלויה (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה נוער (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה נוער (עמרי שטיין)
שחקני בית"ר טוברוק נוער (עמרי שטיין)שחקני בית"ר טוברוק נוער (עמרי שטיין)

 

מחצית ראשונה

דקה 2: ניסיון ראשון דווקא של בית”ר טוברוק. איליי יצחק נגח לא רע אחרי כדור קרן מצד ימין, אך לא מצא את המסגרת של אריאל ברדוגו.

דקה 8: גם מכבי חיפה החלה להיכנס לעניינים. נהוראי יפרח חתך מקו ימין לאמצע והפציץ, אבל לא דייק והכדור שלו הלך החוצה. 

סונקו קאבה (עמרי שטיין)סונקו קאבה (עמרי שטיין)

דקה 17, שער! מכבי חיפה עלתה ל-0:1: הירוקים השתלטו על המשחק לחלוטין ובאו על שכרם מהר מאוד. עילאי חג’ג’ הרים נהדר מצד שמאל, רוני לאופר נגח בעוצמה ומצא את הרשת של סרוסי מקרוב. 

רוני לאופר חוגג (עמרי שטיין)רוני לאופר חוגג (עמרי שטיין)
רוני לאופר חוגג (עמרי שטיין)רוני לאופר חוגג (עמרי שטיין)

דקה 30: טוברוק כמעט עקצה מן העבר השני, אבל רוני לאופר היה במקום והצליח להרחיק את הכדור שאמור היה להגיע לאיליי יצחק. 

דקה 39: כמעט השני של מכבי חיפה. בסיומו של מהלך מצוין בצד ימין, סתיו נחמני קיבל מסירת רוחב ובעט ממרכז הרחבה בנגיעה אבל הכדור שלו פגע בלירוי גבאי שהיה בנבדל. 

אושרי טדלה (עמרי שטיין)אושרי טדלה (עמרי שטיין)

מחצית שנייה

דקה 55: הדקות הראשונות של החצי השני היו חלשות, שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים מסוכנים והרבו להניע כדור במרכז השדה. 

דקה 62: טוברוק לא במשחק ומכבי חיפה לא מדויקת. נהוראי יפרח שוב היה פעיל באגף ימין והרים טוב למרכז, בסאם זערורה נגח החוצה. 

נהוראי יפרח מתקדם (עמרי שטיין)נהוראי יפרח מתקדם (עמרי שטיין)

דקה 68: הירוקים המשיכו ללכת על אגף ימין, הפעם סונקו קאבה הכניס כדור לאמצע ועילאי חג’ג’ בעט בנגיעה אל מחוץ למסגרת. בהמשך נהוראי יפרח בחן את סרוסי, שהדף כמו גדול אחרי הקרן. 

דקה 85: איזו החמצה של טוברוק. מאור סיליק הצליח למצוא את בן כהן בצידה הימני של הרחבה, האחרון שהיה פנוי בעט חלש ולא מדויק החוצה – ההזדמנות הטובה ביותר של האורחת בהתמודדות הזו. 

אריאל ברדוגו (עמרי שטיין)אריאל ברדוגו (עמרי שטיין)

דקה 89: רק נכנס וכמעט כבש – מיכאל בן עמי מצא את עצמו פנוי ברחבה וירה לפינה הרחוקה, אך שוב הירוקים לא מצאו את המסגרת. 

דקה 90+5: עמוק בתוך תוספת הזמן, כרם בדראן החמיץ בנגיחה מקרוב עבור טוברוק. מכבי חיפה שמרה על מאזן מושלם עם 0:1 חשוב בבית. 

סונקו קאבה (עמרי שטיין)סונקו קאבה (עמרי שטיין)
שחקני בית"ר טוברוק מאוכזבים (עמרי שטיין)שחקני בית"ר טוברוק מאוכזבים (עמרי שטיין)

מכבי חיפה: אריאל ברדוגו, רועי אלימלך, רוני לאופר, איתמר גורי, סונקו קאבה, מוחמד גדיר (אושר אליהו, 59), בסאם זערורה (נבו שדו, 70), עילאי חג’ג’ (מיכאל בן עמי, 88), נהוראי יפרח, לירוי גבאי (רוי קטרי, 46) וסתיו נחמני (ספיר רזון, 58).

בית”ר טוברוק: עמית סרוסי, תומר לבנון, תמיר חיימוביץ’, אושרי טדלה, ליאור הולץ, יולי רצון (גיא ארטנשטיין, 56), מאושר סיליק, ליאור הולץ (רוי אראל, 66), מוחמד מחאמיד, אביהו גליקמן, כרם בדראן ואיליי יצחק (בן כהן, 72). 

הפועל רמת גן – מכבי פ”ת 0:2

האורדונים ללא ספק ממשיכים להיות ההפתעה הנעימה של העונה. אחרי שניצחה בשני המחזורים הראשונים והתברגה במקום השני, הפועל רמת גן המשיכה בכושרה הנפלא כשהיא כבר עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים מפתיחת העונה. דור אדרי כבש את הראשון לזכות המארחת בדקה ה-45. הצרות של מכבי פ”ת נמשכו כאשר שלו דניאל, אחד מהשחקנים הבולטים של הקבוצה, ספג כרטיס אדום עם הירידה למחצית. בדקה ה-59 המארחת כבשה את השני משער של אדר רטנר ובכך חתמה את תוצאת המשחק. בדקה ה-90 התסכול של האורחת נמשך כשאמיר אלטורי ספג עוד כרטיס אדום. 

הפועל חדרה – מכבי נתניה 4:2

אחד המשחקים המרתקים של המחזור הגיע מחדרה. המארחת דורגה במקום הראשון ערב המחזור אחרי שהיא מפתיעה בענק את מכבי ת”א החזקה עם ניצחון 0:1 במחזור הקודם. נתניה הגיעה בתקווה לניצחון ראשון העונה אחרי שתי תוצאות תיקו מפתיחת העונה. זה התחיל טוב עבור האורחת כשכבר בדקה ה-26 עמית קנריק העלה אותה ליתרון. בדקה ה-40 ליאב פרדה קבע שוויון שנשמר עד המחצית. המחליף רועי כהן החזיר את היתרון ליהלומים בדקה ה-42, כאשר בדקה ה-73 חדרה השוותה מהנקודה הלבנה. מי שעשתה את הבליץ לקראת הסיום היא מכבי נתניה שכבשה בדקה ה-87 שער דרמטי מרגלו של רון קלר ובתוספת הזמן השלימה את תוצאת המשחק משער של עמית יעקב. חדרה ספגה את הפסדה הראשון העונה ולעומת זאת נתניה השיגה בשעה טובה את ניצחונה הראשון העונה.

בני סכנין – הפועל ת”א 2:0

שחקניו של אורי אוזן פתחו את העונה בצורה רעה מאוד כשהם רק עם נקודה אחת מתוך שני המשחקים הראשונים. מנגד, סכנין הגיעה עם 4 נקודות באמתחתה אחרי שני מחזורים כשניצחה במחזור החולף 2:3 דרמטי את הפועל ב”ש החלשה. כבר בדקה ה-18 משה סבן העלה את הפועל ת”א ליתרון אחרי בישול של אילי תמם. בדקה ה-90 אסיל כנאני כבש את השני וחתם את תוצאת המשחק. האדומים משיגים ניצחון ראשון וסופר חשוב עבורם.

הפועל נוף הגליל – בית”ר ירושלים 1:0

המארחת פתחה רע את העונה עם שני הפסדים, כשהיא מוקמה ערב המחזור במקום הלפני אחרון וקיוותה לצאת לדרך חדשה. הצהובים שחורים הגיעו אחרי ניצחון מול הפועל רעננה וקיוו להמשיך את המומנטום. שער אחד נכבש במשחק כשרוי דוגה העלה את בית”ר ירושלים על לוח התוצאות בדקה ה-71, שער שנשמר עד הסיום. ניצחון שני ברציפות לקבוצה מהבירה.  

הפועל רמה”ש – הפועל ב”ש 1:4

הקבוצה מהשרון הגיעה למשחק כשהיא עדיין לא כובשת העונה והיא רק עם נקודה אחת משני משחקים. בדיוק בשביל זה יש את הפועל ב”ש, שהגיעה למחזור מהמקום האחרון בטבלה. הצרות של ב”ש הגיעו כבר מההתחלה  כשאחמד מצרי הנפלא כבש את הראשון לזכות רמה”ש כבר בדקה ה-11. איתן קאים הכפיל את התוצאה 7 דקות מאוחר יותר וכבר בדקה ה-25 של המשחק גיא לרר כבש את השלישי. במחצית השנייה טל לוי כבר קבע שזו תהיה השפלה כשכבש את הרביעי. רוי בנבנישתי מרמה”ש ספג את הכרטיס האדום בדקה ה-65. ב”ש הצליחה לפחות לכבוש שער ניחומים מרגלו של רון אליגון בדקות הסיום. הקבוצה מהנגב התחילה את העונה בצורה פשוט מזעזעת כשהיא במקום האחרון בטבלה ואחרי שלושה משחקים היא עם אפס נקודות ויחס השערים שלה הוא 11-3.

הפועל רעננה – הפועל ראשל”צ 1:1

הקבוצה מהשרון הגיעה אחרי הפסד 2:1 לבית”ר ירושלים במחזור האחרון וקיוותה להתאושש על חשבון הקבוצה מעיר היין שהפסידה בשני משחקיה האחרונים. המארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות כשפיטר אולאוולה העלה אותה ליתרון בדקה ה-49. 5 דקות לסיום המשחק אוהד אלמגור קבע חלוקת נקודות דרמטית. 

מ.ס אשדוד – עירוני ק”ש 2:0

המארחת הגיעה במצב רוח טוב אחרי ניצחון 2:4 גדול על נוף הגליל במחזור הקודם כשהיא ממוקמת במקום השישי בטבלה עם 3 נקודות לזכותה. האורחת מהצפון הגיעה במצב רוח קצת פחות טוב כשהיא עם נקודה אחת בלבד וללא שער זכות עדיין העונה. בדקה ה-62 ק”ש עלתה ליתרון אחרי שער של שחף ספיר. אברם בלטה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-74 ונתן לק”ש קצת אוויר לנשימה עם ניצחונה הראשון העונה.

עירוני נשר – מכבי ת”א 3:2

המשחק שסגר את המחזור. הצהובים הגיעו למשחק אחרי הפסד 1:0 מפתיע להפועל חדרה במחזור הקודם, וניסו להתאושש על חשבון העולה החדשה מנשר שעשתה מהפך אדיר במחזור הפתיחה עם ניצחון 2:3 דרמטי על ראשל”צ בתוספת הזמן, והפסידה לטוברוק 1:0 במחזור החולף. המשחק החל בצורה טובה לצהובים, כשכבר בדקה ה-18 אורי הלוי העלה אותה ליתרון. בדקה ה-43 מכבי ת”א עלתה ליתרון 0:2 משער של אנר אושמנדי. נשר שכבר הראתה כמה אופי יש לה חזרה ממש עם השריקה למחצית למשחק כשריאן חלבי צימק את התוצאה. בדקה ה-70 נשר השוותה את התוצאה כשהיממה את הצהובים משער של אבירם ניגאטי. שלוש דקות מאוחר יותר ניב ברקוביץ כבש מהנקודה הלבנה ובכך קבע את תוצאת המשחק. ניצחון דרמטי לצהובים.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */