יום ראשון, 16.06.2024 שעה 15:07

תים טייל לסיבוב השלישי, מוגורוסה וקונטה הופתעו

ארה"ב: המדורג 2 גבר בקלות על נגל, גם רובלב וחצ'אנוב עלו. הספרדייה הפסידה לפירונקובה ששבה מהפסקה של 3 שנים, הבריטית נכנעה לקירסטאה, קנין עלתה

|
דומיניק תים בפעולה (רויטרס)
דומיניק תים בפעולה (רויטרס)

הסיבוב השני באליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס נמשך הערב (חמישי) עם משחקים מסקרנים בטורנירי הגברים והנשים, כשבמוקד שני המדורגים 2 - דומיניק תים אצל הגברים וסופיה קנין אצל הנשים - לא התקשו בדרך לסיבוב השלישי. מאידך, המדורגת 10 גרביניה מוגורוסה הפסידה לבולגרייה המתקאמבקת צבטנה פירונקובה והמדורגת 9 ג’והנה קונטה הודחה על-ידי הרומנייה סוראנה קירסטאה.

נתחיל עם טורניר הגברים. תים פגש את ההודי סומיט נגל ולא התקשה לנצח 3:6, 3:6 ו-2:6, אך בסיבוב הבא מצפה לו מפגש מסקרן מול מארין צ’יליץ’, אלוף הטורניר מלפני שש שנים שבשיאו דורג 3 בעולם. הקרואטי אמנם איבד מערכה בסיבוב השני, אך גבר על נורברט גומבוס הסלובקי 3:6, 6:1, 6:7(2) ו-5:7. 

רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי, המדורג 8 בטורניר, פגש את מיומיר קצמנוביץ’ הסרבי ואיבד מערכה אחת, אך ניצח 3:6, 6:3, 3:6 ו-4:6 בדרך לסיבוב השלישי, שם מצפה לו מפגש מסקרן מול המנצח במשחק בין מילוש ראוניץ’ לוואסק פוספיסיל.

באוטיסטה אגוט בפעולה בארה"ב (רויטרס)באוטיסטה אגוט בפעולה בארה"ב (רויטרס)

מי שנהנה מחיים קלים יותר הוא קארן חצ’אנוב הרוסי המדורג 11, שפגש לדרבי רוסי את אנדריי קוזנצוב וניצח 3:6, 4:6 ו-1:6. בסיבוב השלישי הוא יפגוש את אלכס דה מינור האוסטרלי, שגבר על רישאר גאסקה הצרפתי בארבע מערכות 4:6, 3:6, 7:6(6) ו-5:7.

רוסי נוסף, אנדריי רובלב המדורג 10 בטורניר, גבר בשלוש מערכות על גרגואר בארר הצרפתי (93 בעולם) 2:6, 4:6 ו-6:7(4) ויפגוש בסיבוב הבא את האיטלקי סלבטורה קארוסו, שניצח את ארנסטו אסקובדו האמריקאי 6:3, 4:6, 3:6 ו-4:6. המדורג 30 בטורניר קספר רוד הנורבגי עלה לסיבוב השלישי אחרי שיריבו הפיני אמיל רוסובורי פרש במערכה השלישית, כשרוד ביתרון 4:6, 3:6 ו-2:3. האמריקאי בן ה-21 ג’יי ג’יי וולף עלה לסיבוב השני אחרי 2:6, 4:6 ו-3:6 על רוברטו קרבאייס באנה הספרדי.

פירונקובה הפתיעה את מוגורוסה, גם קונטה הודחה, קנין ואניסימובה עלו

אצל הנשים, המדורגת 2 בטורניר, סופיה קנין המקומית, פגשה את ליילה אנני פרננדז הקנדית, ניצחה 4:6 ו-3:6 וקבעה לעצמה דייט בשלב 32 האחרונות עם אונס ג’אבור הטוניסאית המדורגת 27 בטורניר, שגברה על קאיה קאנפי האסטונית 6:7(8) ו-0:6. 

סופיה קנין (רויטרס)סופיה קנין (רויטרס)

הכוכבת הגדולה של יום המשחקים הייתה צבטנה פירונקובה הבולגרית, שחזרה לסבב הנשים אחרי הפסקה של שלוש שנים במהלכן ילדה את בנה הבכור והדהימה את גרביניה מוגורוסה הספרדייה המדורגת 10 עם 5:7 ו-3:6. פירונקובה, שהטורניר האחרון שלה היה ווימבלדון ב-2017, תפגוש בסיבוב השלישי את דונה וקיץ’ המדורגת 18, שמחצה את פטריסיה מריה טיג הרומנייה 2:6 ו-1:6. 

רומנייה אחרת, סוראנה קירסטאה המדורגת 75 בעולם, רשמה הפתעה גדולה כשהדיחה את המדורגת 9 ג’והנה קונטה הבריטית. קונטה דווקא נראתה טוב עם 2:6 במערכה הראשונה, אך המערכה השנייה הלכה לשובר שוויון בו ידה של קירסטאה הייתה על העליונה עם 6:7(5) והיא המשיכה ל-4:6 במערכה המכרעת. בסיבוב השלישי תפגוש קירסטאה את הצ’כית המדורגת 20 בטורניר קרולינה מוצ’ובה, שעלתה לסיבוב השלישי אחרי 3:6 ו-6:7(4) על אנה קלינסקיה. 

האמריקאית בת ה-19 אמנדה אניסימובה, המדורגת 22 בטורניר, גברה על בת ארצה קטרינה סקוט 6:4, 4:6 ו-1:6, ותפגוש ב-32 האחרונות את היוונייה מריה סקארי המדורגת 15, שניצחה את ברנרדה פרה המקומית 6:2, 3:6 ו-2:6.

אסור לפספס
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */