יום שישי, 29.03.2024 שעה 00:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

במ.ס אשדוד נרגעו בנוגע לפציעתו של דין דוד

הנפיחות ברגל של החלוץ ירדה, סובל ממכה בלבד. שביעות רצון משילוב הצעירים ב-3:3 מול בני יהודה: "שיחקו ללא פחד, בעונה הבאה יעשו כאב ראש לליגה"

|
דין דוד יורד מהמגרש (חגי מיכאלי)
דין דוד יורד מהמגרש (חגי מיכאלי)

עדיין ללא שני ניצחונות רצופים העונה, מ.ס אשדוד שמטה פעמיים אמש (ראשון) יתרון 2:0 על בני יהודה שחזרה ל-2:2 ולאחר מכן יתרון 3:2 לחניכיו של רב"ש שלא החזיק מעמד גם הוא והכתומים עם גול שוויון בדקה ה-90, קבעו חלוקת נקודות מאצטדיון בלומפילד. בקבוצה חששו תחילה מהפציעה בברך של דין דוד במחצית הראשונה, אולם לאחר שנבדק הנפיחות ירדה ונראה כי הוא סובל ממכה בלבד, מה שגרם למועדון להירגע. כמו כן, בקבוצה שבעי רצון משילוב הצעירים.

דוד בן ה-23 שנחשב לאחד השחקנים הבולטים העונה של הקבוצה עם עשרה שערים וארבעה בישולים, עשה תנועה לא טובה עם רגלו במהלך של כיבוש השער דווקא של הכתומים ונאנק מכאבים על כן הוחלף בדקה ה-22. ברכו של החלוץ התנפחה עם ירידתו מכר הדשא, אך כאמור לא מדובר בפציעה חמורה. דוד עצמו סיפר לחבריו שהוא מרגיש בסדר.  

תגובות אלישע לוי למשחק הדרמטי מול אשדוד

בחזרה למשחק עצמו, הקבוצה מעיר הנמל סיפקה מחצית ראשונה יוצאת דופן, פתחה את המשחק בסערה ושלטה בכל חלק במגרש על אף השער שספגה באותה המחצית שצימק את התוצאה ל-2:1. אשדוד כבר הרגישה סוף סוף אחרי 30 מחזורים את טעם ההמשכיות אך שוב נפלה מהרגליים בדקות הסיום אחרי מחצית לא טובה מבחינתה.

"זה היה משחק מבלבל קצת", אמר המאמן רן בן שמעון בסיום, "אפשר היה לנצח אותו, הובלנו גם 2:0 וגם 3:2 עד הדקה ה-90. בסך הכל היו כל כך הרבה דברים טובים וצריך להסתכל על התמונה היותר גדולה שהיה משחק באמת טוב עם הרבה מאוד מצבים, הרבה מהלכי התקפה יפים. בחצי הראשונה היינו יותר חדים ומסוכנים, בחצי השני השחקנים הלכו טיפה יותר אחורה וגם ככה היינו יכולים לשחק טיפה יותר טוב אבל בסך הכל השחקנים נתנו את המאה אחוז שלהם, השתדלו, רצו, היה להם חשוב לא להפסיד, להתרחק עוד נקודה מהתחתית ואנחנו ממשיכים הלאה".  

רן בן שמעון (חגי מיכאלי)רן בן שמעון (חגי מיכאלי)

ב-30 המחזורים שחלפו להם, מ.ס אשדוד הצליחה לנצח שמונה משחקים, לצד 11 הפסדים ו-11 תוצאות תיקו. במועדון בטוחים כי לאור היכולת, הסגנון, האיכויות והביצועים שמפגינה הקבוצה, היו יכולים להגיע הרבה יותר רחוק העונה ואף להתברג בפלייאוף העליון, שזאת למעשה תהיה המשימה העיקרית של רן בן שמעון לעונה הבאה.

"יש פה חבורה מבוזבזת, עם טיפה יותר הכוונה ושינויים נקודתיים בסגל השחקנים תהיה פה קבוצה לפלייאוף העליון בלי שום ספק", אמר אחד משחקני הקבוצה, "רן הגיע והביא איתו רוחות חדשות לכל המועדון לא רק לנו כקבוצה בוגרת, הדברים הפכו רציניים וככה גם הגישה שלנו השתנתה לטובה אבל כבר לא היה זמן לתקן. אם היינו מתחילים את הליגה מחדש אחרי פגרת הקורונה, היינו בפלייאוף העליון זו לא שאלה בכלל". 

שחקני אשדוד חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני אשדוד חוגגים (חגי מיכאלי)

בתוך כך, גם אמש, המשיך המאמן במגמה של הפלייאוף עם שילובם של השחקנים הצעירים מקבוצת הנוער שמסומנים כדור העתיד של המועדון. תחילה היה זה עידן דהן שקיבל את המושכות כבר במחצית הראשונה במקומו של דוד שנפצע. דהן נכנס מלא ביטחון ניסה להתל בהגנת בני יהודה ורק הקורה עצרה אותו מכיבוש בכורה בליגה הבכירה. גם עוז בילו המשיך לקבל קרדיט בדקות המשחק מהספסל כשעלה בדקה ה-66 ביחד עם חמזה מואסי שהחליף את דהן והתכבד בהופעת הבכורה בליגת העל בשער שקבע 3:2, אך הבכורה יכולה הייתה להיות יותר חלומית אם גם הקבוצה שלו הייתה משכילה לנצח בסיום.

השלושה קיבלו מחמאות על היכולת שהציגו, "שיחקו בלי פחד", לדברי אנשי המועדון שהיו מרוצים מהשילוב של הצעירים ביחד עם השחקנים הוותיקים בקבוצה, "בעונה הבאה השילוב הזה יעשה הרבה כאבי ראש לקבוצות בליגה", טענו באשדוד. 

עידן דהן בועט (חגי מיכאלי)עידן דהן בועט (חגי מיכאלי)

לצד הצעירים, היה זה יעקב בריהון שהצליח להביא נחת לאנשי המועדון במחצית הראשונה כשבישל את השער הראשון וכבש את השני בעצמו בפעולה אישית יוצאת דופן אותה ביצע מריבאונד בעיטה של שלומי אזולאי. בריהון שעבר עונה לא פשוטה מבחינתו עם המון עליות וירידות חלקן מקצועיות וחלקן גם לא, הגיע לאשדוד הקיץ בציפייה גדולה כשחתם לשלוש שנים בשורותיה ובמועדון מצפים כי בעונה הבאה תחת בן שמעון יוכל השחקן לפרוח ו"לפרוע את השטרות" כפי שמצופה ממנו. 

במחזור הבא תארח אשדוד כבר ביום רביעי הקרוב את הפועל כפר סבא במטרה לחזור אל מסלול הניצחונות ולעמוד במטרה שהציב בפני השחקנים רן בן שמעון - לצבור כמה שיותר נקודות עד לסיום העונה כשבדרך פרט לירוקים, נותרו משחקים מול מכבי נתניה בחוץ ולאחר מכן במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון, תארח הקבוצה את הפועל חדרה באצטדיון הי"א.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */