יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:42
ליגה אנגלית 23-24
7332-7632מנצ'סטר סיטי1
7126-7532ארסנל2
7131-7232ליברפול3
6349-6833אסטון וילה4
6049-6532טוטנהאם5
5052-6932ניוקאסל6
5048-4732מנצ'סטר יונייטד7
4858-5233ווסטהאם8
4752-6131צ'לסי9
4450-5232ברייטון10
4351-4632וולבס11
4251-4933פולהאם12
4257-4732בורנמות'13
3354-3732קריסטל פאלאס14
3258-4733ברנטפורד15
2748-3232אברטון16
2658-4233נוטינגהאם פורסט17
2570-4633לוטון18
2068-3333ברנלי19
1684-3032שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • לוטון
  • שבת, 20/04, 17:00
  • ברנטפורד
  • שפילד יונייטד
  • שבת, 20/04, 17:00
  • ברנלי
  • וולבס
  • שבת, 20/04, 21:30
  • ארסנל
  • אברטון
  • ראשון, 21/04, 15:30
  • נוטינגהאם פורסט
  • אסטון וילה
  • ראשון, 21/04, 17:00
  • בורנמות'
  • קריסטל פאלאס
  • ראשון, 21/04, 17:00
  • ווסטהאם
  • פולהאם
  • ראשון, 21/04, 18:30
  • ליברפול
  • טוטנהאם
  • שלישי, 14/05, 22:00
  • מנצ'סטר סיטי
  • ברייטון
  • רביעי, 15/05, 21:45
  • צ'לסי
  • מנצ'סטר יונייטד
  • רביעי, 15/05, 22:00
  • ניוקאסל

זהבי עם דיבאלה, פלומין ומוגרבי ואבא של הולאנד

"שיחקנו ביחד", גרסת ONE: מאנה, דה יונג, רוני ודה בראונה שיחקו עם ישראלים וזרים מליגת העל. וגם: האיחוד של עטר ואיפה שיחקו שהר ורוקאביצה?

|
השחקנים שלא זכרתם ששיחקו ביחד (גרפיקה: קרולינה אריכמן)
השחקנים שלא זכרתם ששיחקו ביחד (גרפיקה: קרולינה אריכמן)

בספרד עשו את זה בתקופה האחרונה, ועכשיו גם אנחנו ב-ONE נזכרים בצירופים הכי לא זכורים בכדורגל הישראלי, בדגש על הליגיונרים וגם כמה זרים מליגת העל שלא ידעתם ששיחקו איתם, והכנו לכם רשימה עם קישורים שלא בטוח אם שמתם לב אליהם במהלך השנים.

מראש נדגיש: את כמות השחקנים הגדולים שאימן אברהם גרנט, או ששיחקו עם יוסי בניון וטל בן חיים נחסוך מכם כי הרשימה בלתי נגמרת ודי מוכרת לחובבי הכדורגל בעשור בשני העשורים האחרונים לפחות.

משחק בית: עידן ורד נגד בן שהר ראש בראש

ערן זהבי ופאולו דיבאלה: העונה השנייה והאחרונה של זהבי במדי פאלרמו, לפני המעבר למכבי תל אביב, הייתה הראשונה של החלוץ הארגנטינאי שב-2012/13 הצטרף מאינסטיטוטו אתלטיקו הקטנה. קשה לומר שזהבי פינה את המקום לדיבאלה, שלימים יעבור ליובנטוס ככישרון ענק, אבל חלוץ גוואנגז'ו ר.פ ונבחרת ישראל נפצע כבר באימוני טרום העונה, חזר רק בנובמבר ולאחר חילופי מאמנים ורכבת ארוכה של שחקנים שהביא בזה אחר זה הבעלים הקפריזי, מאוריציו זמפריני – זהבי לכל הפחות פינה לדיבאלה את המקום ברוטציה. 

ערן זהבי במדי פאלרמו (מערכת ONE)ערן זהבי במדי פאלרמו (מערכת ONE)

טל בנין ואנדראה פירלו: קפטן נבחרת ישראל לשעבר שיחק בברשה ב-1997 ושיתף פעולה עם הבחור הצעיר שעלה מקבוצת הנוער, הרבה לפני שכבש את איטליה והעולם כולו עם המשחק האלגנטי שלו במדי יובנטוס, זכה עם מילאן בליגת האלופות ובמונדיאל ב-2006. בונוס: בנין שיחק גם עם פטריק ויירה הצרפתי, אגדה בארסנל וזוכה הגביע העולמי ב-1998 והיורו ב-2000.  

פירלו (מערכת ONE)פירלו (מערכת ONE)
טל בנין (עמית מצפה)טל בנין (עמית מצפה)
פטריק ויירה מול ג'יי ג'יי אוקוצ'ה (רויטרס)פטריק ויירה מול ג'יי ג'יי אוקוצ'ה (רויטרס)

בן שהר ופרנקי דה יונג: ווילם II הייתה אחת מ-12 התחנות בקריירה של חלוץ הפועל באר שבע, ששיתף פעולה עם קשר ברצלונה כיום, כשהאחרון עלה מקבוצת הנוער ב-2015 ועשה את צעדיו הראשונים בליגה ההולנדית. לימים, הוא יעבור לאייאקס, יהפוך לאחד הקשרים המבטיחים באירופה ויימכר לבארסה, מה שקרה בקיץ האחרון. 

בן שהר (עמרי שטיין)בן שהר (עמרי שטיין)

בן שהר וניקיטה רוקאביצה: בקיץ 2014 הגיע רוקאביצה לישראל לרגל חתונתו של שהר, חברו מהרטה ברלין. עוד לפני שהחל להיבחן במכבי ת"א, ששקלה להחתימו כישראלי, לפני שוויתרה עליו ולפני שבית"ר ירושלים קפצה על המציאה. היום, כידוע, הוא מלך שערי ליגת העל ונראה כי יהיה קשה מאוד לעקוף אותו בדרך אל התואר האישי. בונוס: מלבד שלל השחקנים עמם שיתף פעולה, שהר גם התאמן תחת מאוריסיו פוצ'טינו, שבנה עליו מאוד באספניול, לפני שהחלוץ ביקש לצאת לעוד שתי השאלות, לאכזבתו של המאמן הארגנטינאי. 

מאוריסיו פוצ'טינו (רויטרס)מאוריסיו פוצ'טינו (רויטרס)

אלמוג כהן ואילקאי גונדואן: הקשר המצטיין של פפ גווארדיולה במרכז השדה של מנצ'סטר סיטי עבר בגרמניה בנירנברג ושיתף פעולה עם קפטן מכבי נתניה. אחרי ששיחק בבוכום ולפני בורוסיה דורמונד. 

דגלאס דה סילבה וסאדיו מאנה: הבלם הברזילאי ייזכר לעד כאחד הבלמים הזרים היותר גדולים של הפועל ת"א. אחרי שזכה איתה בדאבל הבלתי נשכח ב-2009/10 והשתתף עמה בליגת האלופות בעונה לאחר מכן, הוא עבר לרד בול זלצבורג ושיחק לצדו של חלוץ ליברפול ונבחרת סנגל, שלימים יהפוך לאלוף אירופה עם המייטי רדס ומחוזר במרץ על ידי ריאל מדריד בשנים האחרונות. 

דגלאס דה סילבה (שי לוי)דגלאס דה סילבה (שי לוי)

אליניב ברדה וקווין דה בראונה: עוזר מאמן הפועל ב"ש והחלוץ לשעבר שיחק לצד לא מעט שמות מסקרנים בשנים שלו בגנק הבלגית, כמו טיבו קורטואה וכריסטיאן בנטקה, אבל אחד מהם לא ישכח אותו לעולם. הקשר הג'ינג'י אפילו הודה כמה קיבל השראה ולמד מברדה בתקופתם ביחד, בפוסט שהעלה אחרי המשחק בין נבחרת ישראל לבלגיה בטדי לפני חמש שנים. 

תמיר כהן ומרקוס אלונסו: הרבה לפני שנהפך למגן שהוא היום במדי צ'לסי מאז 2016, אלונסו נפלט מהאקדמיה של ריאל מדריד, כמו רבים וטובים ומצא את עצמו בבולטון וונדררס האנגלית ביחד עם הקשר, ששיחק בעבר במכבי ת"א ונמכר ממכבי נתניה לקבוצה האנגלית ב-2008.  

תמיר כהן (רויטרס)תמיר כהן (רויטרס)

עידן ורד ולוקה יוביץ': הקפטן של בית"ר ירושלים רשם קדנציה קצרה במדי הכוכב האדום בלגרד ב-2015/16, שם שיתף פעולה עם השוער הצעיר העונה לשם פרדראג ראיקוביץ' וגם עם לוקה יוביץ', שהתפוצץ בעונה שעברה במדי איינטרכרט פרנקפורט (שיחק גם עם טאלב טוואטחה), אבל לא הצליח להפגין יכולת גבוהה העונה במדי ריאל מדריד.  

לוקה יוביץ' (La Liga)לוקה יוביץ' (La Liga)

סלים טועמה ומרוואן פלאיני: גם אקסל ויטסל שיתף איתם פעולה בליאז' וגם זכו יחדיו באליפות. טועמה שיחק שם מ-2007 ועד 2010, אז חזר להפועל ת"א, בעוד חבריו לקישור פילסו את דרכם לאריות היבשת. 

טועמה בבלגיה במדי סטנדרד ליאז' (רויטרס)טועמה בבלגיה במדי סטנדרד ליאז' (רויטרס)

רוברטו קולאוטי ומרקו רויס: לפני מכבי ת"א אבל אחרי מכבי חיפה וכחלוץ נבחרת ישראל, הארגנטינאי שיחק ב-2009/10 בבורוסיה מנשנגלדבאך ביחד עם הגרמני הצעיר, שהחל את הפריצה שלו בבונדסליגה, כשנתיים לפני המעבר לדורטמונד. אגב, עונה אחר כך הצטרף לחבורה מארק אנדרה טר שטגן, שגם שיתף פעולה עם קולאוטי, כשנכנס היישר מקבוצת המילואים אל בין הקורות. גל אלברמן פספס את שניהם. 

מרקו רויס חוגג (רויטרס)מרקו רויס חוגג (רויטרס)
רוברטו קולאוטי במדי בורוסיה מנשנגלדבאך (רויטרס)רוברטו קולאוטי במדי בורוסיה מנשנגלדבאך (רויטרס)

תומר חמד ותומאס פארטה: החלוץ הישראלי והקשר הגנאי היו חברים טובים מהתקופה המשותפת במיורקה וגם שיחקו יחדיו לאחר מכן באלמריה, כשהיה מושאל מאתלטיקו מדריד. כל זה לפני שחמד עבר לאי הבריטי ושפארטה חזר מהדלת הקדמית לוויסנטה קלדרון, מאז הפך לבן טיפוחיו של דייגו סימאונה ובוונדה מטרופוליטנו כבר הפך לכוכב. בקשר טוב וצמוד הם נשארו עד היום. 

ליאו מסי עם תומאס פארטה (רויטרס)ליאו מסי עם תומאס פארטה (רויטרס)
תומר חמד (צילום מסך) (מערכת ONE)תומר חמד (צילום מסך) (מערכת ONE)

דודו אוואט ומרקו אסנסיו: מי שחפף את חמד במיורקה היה שוער נבחרת ישראל בעבר, שהיה הקפטן וגם המנהל המקצועי. לקראת סיום דרכו של החלוץ, אסנסיו החל את הדרך שלו בקבוצה הבוגרת, מאז נצץ ונמכר לריאל מדריד. לאחר שזכה עמה בליגת האלופות בשתי עונות ברציפות, ולאחר שנפצע בצורה קשה, הוא חזר לאימונים בחודש ינואר האחרון, לקראת קאמבק שמי יודע מתי יתרחש.  

מרקו אסנסיו (רויטרס)מרקו אסנסיו (רויטרס)

פיראס מוגרבי ופרדי פלומין: קשר בני סכנין והווינגר של בית"ר ירושלים שיתפו ביחד פעולה במדי לאנס בליגה הצרפתית השנייה. מבחינת מוגרבי זה קרה רק פעם אחת, אבל הצרפתי המשיך משם לפולהאם, התגלגל לליגות נמוכות בצרפת, מצא את עצמו בהפועל חדרה ומשם המשיך לבירה. בונוס: גם חברו לקבוצה של פלומין, אנטואן קונטה, שיחק בעבר עם ישראלי בצרפת – זה קרה בין 2013 ל-2015 עם אלירן עטר בריימס.

פרדי פלומין פורץ (מרטין גוטדאמק)פרדי פלומין פורץ (מרטין גוטדאמק)
פיראס מוגרבי (רדאד ג'בארה)פיראס מוגרבי (רדאד ג'בארה)
אלירן עטר חוגג, אנטואן קונטה איתו (רדאד ג'בארה)אלירן עטר חוגג, אנטואן קונטה איתו (רדאד ג'בארה)

וויין רוני ועידן טל: קשר נבחרת ישראל לשעבר עבר ממכבי פתח תקווה לאברטון בשנת 2000 ושיחק במדי הכחולים מליברפול עד 2003. במהלכן, עשה את צעדיו הראשונים רוני הצעיר, שעלה מהנוער, חורר רשתות בפרמייר ליג ונמכר למנצ'סטר יונייטד בזמן שטל עבר לראיו וייקאנו.

עידן טל במדי אברטון (רויטרס)עידן טל במדי אברטון (רויטרס)
וויין רוני במדי אברטון (רויטרס)וויין רוני במדי אברטון (רויטרס)

ווילפריד זאהה ודקל קינן: תחנות השנייה של בלם מכבי חיפה לשעבר באנגליה, הייתה קרדיף סיטי, אחרי בלקפול במדי עשה את טבילת האש בממלכה הבריטית. הקבוצה הוולשית השאילה אותו פעם אחת לקריסטל פאלאס, שם שיחק עם הווינגר שנקנה לאחר מכן על ידי מנצ'סטר יונייטד, אכזב, חזר לנשרים ולאחר הקדנציה שלו שם מועמד לפאריס סן ז'רמן, צ'לסי וטוטנהאם.

ווילפריד זאהה (רויטרס)ווילפריד זאהה (רויטרס)
דקל קינן (fc cincinnati)דקל קינן (fc cincinnati)

מעבר לרשימה הנ”ל, רביבו שיחק בעבר עם קלוד מקאללה הצעיר בסלטה ויגו וגם עם ג'ורדי קרויף. ברקוביץ' שיחק עם ריו פרדיננד, פרנק למפארד, הנריק לארסון, פטר שמייכל, ניקולה אנלקה ועוד ועוד ועוד, אבל בין היתר גם עם אביו של ארלינג הולאנד, אלף-אינגה הולאנד, שזכור גם מאותה עבירה גסה שביצע עליו רוי קין בדרבי של מנצ’סטר ב-2001.

האלאנד מול קין (רויטרס)האלאנד מול קין (רויטרס)

וירג'יל ואן דייק ידוע כמובן כאחד החברים הטובים של ניר ביטון מאז התקופה בסלטיק, עדן בן בסט תקף בטולוז לצדם של וויסאם בן ידר ומרטין בריית’ווייט, המושבה הישראלית שיתפה פעולה עם מיצ’י באשטואי ואחרים בסטנדרד ליאז', ליאור רפאלוב שיחק עם תומא מונייה וקרלוס באקה במדי קלאב ברוז', גילי ורמוט ואיתי שכטר חלקו את חדר ההלבשה עם קווין טראפ בקייזרסלאוטרן – והרשימה, כמובן, עוד ארוכה מאוד.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */