יום שבת, 20.04.2024 שעה 12:19
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

אלדד שביט: צריכים לנשוף בעורפה של ראשל"צ

מאמן בני סכנין לפני ת"א/בת ים ב-19:05: "אנשים יכולים להעמיד את מי שהם רוצים לעלייה, הדשא קובע". הכתומים מול הפועל פ"ת, מכבי פ"ת נגד אשקלון

|
אלדד שביט (שחר גרוס)
אלדד שביט (שחר גרוס)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית ייצא לדרך היום (שלישי) כשבמוקד כמה משחקים מסקרנים במיוחד שיתקיימו במקביל (19:05): הפועל ראשון לציון תנסה להתאושש בביתה מול הפועל פתח תקווה, בני סכנין תרצה להדביק את הפער בצמרת נגד בית”ר תל אביב/בת ים ומכבי פתח תקווה תתמודד במושבה מול הפועל אשקלון. בנוסף, הפועל רמת גן תפגוש את מכבי אחי נצרת, מ.ס. כפר קאסם את הפועל רמת השרון, הפועל נוף הגליל את בני לוד והפועל עכו תארח את הפועל עפולה לקרב תחתית לוהט.

הפועל ראשון לציון – הפועל פתח תקווה (19:05, הברפלד)

יציבות במועדון הכתום? כנראה שעדיין לא. אם מנחם קורצקי רוצה להעלות את הקבוצה לליגת העל, הפסד 4:0 בחוץ לבית”ר תל אביב/בת ים לא מתקבל על הדעת בשום צורה, נוכח הסגל העשיר והרחב שבו הוא מחזיק. אמנם קטמון השלישית לא השכילה לצמצם את הפער מראשון לציון באופן משמעותי בשל התיקו המאכזב, אך במועדון מעיר היין יודעים שסכנין עושה קולות של חזרה בעיקר בשל הניצחון המשכנע והכושר המצוין בו היא מצויה. מנגד,  המלאבסים סיימו ב-0:0 ביתי מול הפועל נוף הגליל כשחצי הכוס המלאה עבורם היא עצירת כדור השלג שכלל שלושה הפסדים רצופים. ההיבט השלילי הוא כמובן הצניחה למקום ה-12 עמוק בתחתית וההתרחקות מהפלייאוף העליון, דבר שעשוי לסבך את מסאי דגו ושחקניו.

שחקני הפועל ראשון לציון. יתאוששו מהתבוסה שספגו? (דן יידוב)שחקני הפועל ראשון לציון. יתאוששו מהתבוסה שספגו? (דן יידוב)

בלם ראשל”צ, אכרם שריח, אמר לקראת ההתמודדות: “המשחק הקרוב חשוב, אנחנו חייבים לשמור על הבית שלנו. היה לנו משחק רע נגד בית”ר תל אביב/בת ים, אבל אנחנו שחקנים מקצוענים ויודעים לשים הכל בצד כדי לבוא במשחק הבא ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. האווירה טובה בחדר הלבשה וגם באימונים אנחנו עובדים קשה. נבוא בגישה טובה וניתן הכל על המגרש כדי לצאת מהמשחק עם שלוש נקודות”.

אכרם שריח מאוכזב (מימין) (דן יידוב)אכרם שריח מאוכזב (מימין) (דן יידוב)

חלוץ הפועל פ”ת, עוז פרץ, אמר לקראת המשחק: “אנחנו יודעים שהתוצאות האחרונות הן לא מה שציפינו. אנחנו מאוכזבים לפחות כמו האוהדים, אבל אנחנו אופטימיים. הקבוצה עברה מספר שינויים משמעותיים, וזה מתחיל להתחבר ונראה טוב באימונים, וגם בשלבים רבים בשני המשחקים האחרונים. עכשיו אנחנו עושים הכול כדי שזה גם ייראה כך בדקות ארוכות ומשמעותיות יותר במשחקים, וגם בעיקר לתוצאות. אנחנו לא קבוצה שצריכה להיות בתחתית, אנחנו עדיין יכולים להגיע לפלייאוף העליון ואנחנו נעשה הכול בשביל להגיע לשם”.

עוז פרץ. בטוח שהקבוצה שלו תצא מהמשבר (PayPerLens)עוז פרץ. בטוח שהקבוצה שלו תצא מהמשבר (PayPerLens)

בני סכנין – בית”ר תל אביב/בת ים (19:05, דוחא)

החבורה של אלדד שביט לאט לאט חוזרת למאבק העלייה ובגדול עם ניצחון חוץ נהדר על הפועל רמת גן בדמות 1:5 מהדהד, כשבהצגה חגגו סארי פלאח, מהראן ראדי, אוסאמה חלאילה, אמרי וולשמן ודין טוויזר. מדובר במומנטום נהדר של עשרה משחקים ללא הפסד, מתוכו שישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו כך שלפי קצב צבירת הנקודות הסיכוי שסכנין תדביק את הפער מראשון לציון העומד על שש נקודות, לא מופרך בכלל. מן העבר השני, הצעירים של ריימונד אטוולד אמנם פחות מנוסים אך כשהם בשיאם – הם דורסים. מי שהייתה הקורבן האחרון היא כמובן ראשון לציון השנייה בטבלה, שהצגה של המארחים בנס ציונה השלימה 0:4 מדהים עם כדורגל משובח.

שחקני בני סכנין חוגגים. נמצאים בכושר נהדר (עמרי שטיין)שחקני בני סכנין חוגגים. נמצאים בכושר נהדר (עמרי שטיין)

מאמן סכנין, אלדד שביט, סיפר על המומנטום החיובי בו הקבוצה מצויה: “אנשים יכולים להעמיד את מי שהם רוצים לעלייה. הדשא קובע. עובדתית, ראשון לציון נמצאת כרגע במקום ממנו עולים ליגה. כדי לשנות את המצב, נצטרך להמשיך לנשוף להם בעורף בסבלנות ובעקביות. זה לא קורה ביום ולא ביומיים. צפוי לנו משחק נגד קבוצה צעירה, תוססת וסופר מוכשרת. אנחנו נערכים בהתאם. יש אצלנו רצון גדול להמשיך לאגור נקודות כדי להיות גורם משפיע במאבקי הצמרת הגבוהה”.

אלדד שביט. "הדשא קובע" (רדאד ג'בארה)אלדד שביט. "הדשא קובע" (רדאד ג'בארה)

מכבי פתח תקווה – הפועל אשקלון (19:05, המושבה)

צמד המשחקים בהם גיא לוזון ושחקניו הפסידו והוציאו רק נקודה מהפועל עפולה בבית ככל הנראה היו רק מעידות זמניות, דבר שלא מנע מהמלאבסים להתעלל בהפועל רמת השרון בביתה עם רביעייה שהיא לא תשכח עוד הרבה זמן. בזכות הניצחון המוחץ, פתח תקווה הגדילה את הפער מהמקום השני חזרה לחמש נקודות והפעם היא תרצה לעשות זאת נגד הדרומיים שבמחזורים האחרונים מראים התאוששות – 0:3 גדול על הפועל אום אל פאחם בחוץ ו-2:2 בלתי מתפשר מול הפועל קטמון, ארבע נקודות שהחזירו את אשקלון לתמונת ההישרדות אחרי שמצבה היה נראה רע מתמיד. 

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים נגד רמה"ש (חגי מיכאלי)שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים נגד רמה"ש (חגי מיכאלי)

קשר מכבי פ”ת, ארד בר, התייחס למשחק הקרוב: “אנחנו מגיעים ברמת מוכנות הכי גבוהה שיש והתגברנו יפה על המשחקים הלא טובים שעשינו לאחרונה. נגד הפועל רמת השרון עשינו משחק טוב ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום והיכולת הטובה שלנו גם במשחק הקרוב. ראינו שכשאנחנו לא באים מוכנים ומעט שאננים אז אנחנו חוטפים על זה, נקווה להמשיך להתקדם ולהשתפר כקבוצה בשביל לעשות את הצעד משמעותי אל עבר המטרה שלנו”.

ארד בר עם הכדור (חגי מיכאלי)ארד בר עם הכדור (חגי מיכאלי)

הפועל רמת גן – מכבי אחי נצרת (19:05, אצטדיון ר”ג)

ההשפלה בבית לבני סכנין (5:1) ורצף התוצאות הרעות הביאו את הנהלת האורדונים להחלטה שהובילה לפיטוריו של בני בן זקן ומי שינסה להוציא את הרמת גנים לדרך חדשה הוא עופר טסלפפה שהתחיל את העונה בהפועל ראשון לציון (בעודה במקום השני) ובהמשך איבד את תפקידו. את חילופי המשמרות הללו ינסה לנצל ניר ברקוביץ’ שנלחם כדי להרחיק את הירוקים מהצפון מסכנת ירידה, שכן קבוצתו במקום ה-13 עם 23 נקודות וגם ה-0:0 האחרון מול הפועל אום אל פאחם לא בדיוק עזר לאחי נצרת כדי לברוח מצרות התחתית.

עופר טסלפפה מצטרף לר"ג. יוציא את הקבוצה לדרך חדשה? (דוברות הפועל רמת גן)עופר טסלפפה מצטרף לר"ג. יוציא את הקבוצה לדרך חדשה? (דוברות הפועל רמת גן)

מ.ס. כפר קאסם – הפועל רמת השרון (19:05, טוטו לוד)

דווקא אחרי תקופה נהדרת בה תומר קשטן וחניכיו חיברו ארבעה ניצחונות רצופים והתברגו בצמרת העליונה, הפסידה העולה החדשה לנועלת הטבלה הפועל עפולה 1:0 בצורה מפתיעה. למרות שכפר קאסם עם 37 נקודות במקום החמישי, היא עדיין רחוקה חמש נקודות מהפלייאוף התחתון ולכן היא תצטרך להוציא נקודות מול אחת הקבוצות הבלתי צפויות בליגה, הלוא היא רמת השרון שמצד אחד מסוגלת לנצח בטדי את קטמון בדקות הסיום אך מחזור אחד מאוחר יותר מסוגלת להתרסק בגרונדמן עם 4:0 מול מכבי פתח תקווה. החבורה של ירון הוכנבוים נמצאת במקום השמיני עם 35 נקודות, בדיוק על התפר שבין החלק העליון של הטבלה לחלק התחתון. 

תומר קשטן. המומנטום החיובי נעצר (עמרי שטיין)תומר קשטן. המומנטום החיובי נעצר (עמרי שטיין)

מאמן רמה”ש, ירון הוכנבוים, אמר לקראת המפגש: “הגענו לשלב מכריע בעונה. המשחק נגד כפר קאסם הוא עימות ישיר בין שתי קבוצות שרוצות להיות בפלייאוף העליון. לתוצאת המשחק יש משמעות גדולה. עשינו הכנה טובה ואת ההתאמות הנדרשות לגבי היריבה. רמת השרון היא קבוצה צעירה שרוצה מאוד לעמוד בכל המטרות שלה העונה - קידום שחקנים צעירים ופלייאוף עליון. כפר קאסם יריבה איכותית, נצטרך להיות מרוכזים מאוד בהגנה ואיכותיים בהתקפה כדי לנצח”.

ירון הוכנבוים (חגי מיכאלי)ירון הוכנבוים (חגי מיכאלי)

הפועל נוף הגליל – בני לוד (19:05, עילוט)

המועדון הצפוני לא המשיך את היכולת הטובה שהציגה הקבוצה ב-0:5 על בית”ר תל אביב/בת ים וכך החבורה של איתי מרדכי סיימה ב-0:0 נגד הפועל פתח תקווה במושבה, דבר שלא ממש שירת אותה לאור העובדה שהייתה יכולה להתקרב עוד יותר לפלייאוף העליון. מי שמשלימה הפסד שני רצוף דווקא אחרי ריצה נהדרת וקאמבק בלתי ייאמן היא הקבוצה מהשפלה שתגיע לעילוט במטרה לעקוף את מכבי אחי נצרת ולהתקרב להפועל פתח תקווה, שכן כעת היא במקום שמוביל למבחנים לליגה א’.

שחקני לוד מאוכזבים. חזרו למסלול ההפסדים (נעם מורנו)שחקני לוד מאוכזבים. חזרו למסלול ההפסדים (נעם מורנו)

הפועל עכו – הפועל עפולה (19:05, טוטו עכו)

קרב תחתית מסקרן בלאומית. הקבוצה של אלי כהן ממשיכה לאגור נקודות ולאט לאט מתרחקת מסכנת הירידה כשהיא מחברת שני ניצחונות רצופים על הפועל פתח תקווה (1:2) ובני לוד (0:1), שש נקודות שהציבו את עכו במקום ה-11 עם 29 נקודות. מן העבר השני, האחרונה בטבלה חגגה ניצחון שני העונה מאז המחזור ה-14 כשחלוץ הרכש המונטנגרי זרקו קוראץ’ שהגיע למועדון בינואר כבש את שער הניצחון ב-0:1 הביתי ב”סוכרייה” על מ.ס. כפר קאסם החזקה מהצמרת.

זרקו קוראץ' חותם בעפולה. חגג שער בכורה וניצחון (באדיבות הפועל עפולה)זרקו קוראץ' חותם בעפולה. חגג שער בכורה וניצחון (באדיבות הפועל עפולה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */