יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:38
ליגת ווינר סל 23-24
83%1433-162618מכבי ת"א
79%1574-179619הפועל ת"א
68%1533-160819עירוני רמת גן
61%1417-147318הפועל חולון
56%1408-146018הפועל ירושלים
55%1622-161120בני הרצליה
50%1669-162920עירוני קריית אתא
42%1558-154219הפועל עפולה
40%1633-162320עירוני נס ציונה
37%1712-156919הפועל חיפה
28%1569-149618הפועל גליל עליון
28%1565-138718הפועל אילת
25%1762-163520הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 93 - 92
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל עפולה
  • 76 - 91
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל חולון
  • 90 - 98
  • הפועל ת"א
  • עירוני רמת גן
  • 82 - 104
  • עירוני נס ציונה
  • בני הרצליה
  • 96 - 93
  • הפועל אילת
  • הפועל גליל עליון
  • שבת, 30/03, 21:10
  • מכבי ת"א

עודד קטש: נהיה חייבים להגיע באנרגיות הנכונות

הפועל ירושלים ועירוני נהריה יתמודדו ב-21:00 בגמר בהיכל מנורה מבטחים על הזכות להניף את גביע המדינה. בר טימור: "יש עלי יותר אחריות כקפטן"

|
בר טימור, עודד קטש, דני פרנקו וטוני גפני עם הגביע (שחר גרוס)
בר טימור, עודד קטש, דני פרנקו וטוני גפני עם הגביע (שחר גרוס)

הפועל ירושלים או עירוני נהריה – אחת מהקבוצות תניף את גביע המדינה בתום המשחק הערב (חמישי) ב-21:00. שתי הקבוצות עורכות בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת המפגש המסקרן שייערך בהיכל מנורה מבטחים, כשמצד מאמן מחזיקת הגביע, עודד קטש, ומהעבר השני האקס, דני פרנקו, שחולם להפתיע ולעשות היסטוריה עבור נהריה.

תובע האיגוד רצה שג’רל מקניל מעירוני נהריה, שהורחק כזכור בחצי הגמר מול נס ציונה, יעמוד מול האוהדים מחר ויתנצל התנצלות פומבית מול כל הקהל, אך אנשי נהריה ובראשם המאמן דני פרנקו סירבו בכל תוקף שמהלך כזה יקרה. בסופו של דבר הגיע השחקן למסיבת העיתונאים ויביע את התנצלותו.

השחקן אמר בפתח המסע”ת: ״אני מביע את התנצלותי הרבה על האירוע שקרה בחצי הגמר, אני לוקח את כל האחריות עליי. לא התכוונתי להכנס לסיטואציה הזו ואני מתנצל על כך. אני צריך לקחת אחריות על מעשיי כלפי חבריי לקבוצה וכלפי כולם. דיברנו על כך הרבה בימים האחרונים ואני באמת מבקש את התנצלותי ומקווה שיהיה משחק ספורטיבי והוגן״.

ג'רל מקניל (שחר גרוס)ג'רל מקניל (שחר גרוס)

עודד קטש: “מערכת כמו הפועל ירושלים זאת מערכת מאוד מנוסה שיודעת לייצר את השקט הנכון ונותנת לנו להתרכז רק במשחק. אחרי החצי גמר אמרתי שמעבר למעמד שמשחקים על תואר וזה מרגש כל שחקן, מעבר לזה, הקהל שלנו הוא מרגש בצורה יוצאת דופן בתמיכה שלו. אני לא אצטרך לדבר על מוטיבציה מחר. ניסינו להתכונן ביומיים שיש לנו כמה שיותר. נהריה קבוצה מאוד מנוסה, ככה שזה לא הולך להיות קל. נצטרך להגיע עם האנרגיות הנכונות וכמו שאמרתי גם לפני החצי גמר, לקוות שהדברים יסתדרו בכיוון שלנו”.

“אנחנו רוצים לתת לעצמנו את הסיכוי הכי גבוה לנצח. כשהגעתי עם קבוצה כמו אילת היה לנו 30 אחוז לנצח, אבל הלחץ היה אותו לחץ. זה לחץ שקיים מהרצון לזכות בגביע, הלחץ על נהריה יהיה דומה. זה לא משנה אם אתה אנדרדוג או פייבוריט. אני לא מתחבר לזה שיש לנו רק מה להפסיד במשחק. יש לנו הרבה מה להרוויח, אנחנו בגמר בזכות גדולה ואנחנו גאים בזה. עשינו דרך יפה, אנחנו נעלה זקופים. מי שזכה בתארים יודע שיש המון המון מה להרוויח. נצטרך מהרגע הראשון לבוא ולהניות שם. אף אחד לא מבטיח לנו שהזריקות ייכנסו מההתחלה אבל האנרגיות חייבות להיות שם”.

קטש: קל זה לא הולך להיות, נהיה אגרסיבים

בר טימור: “מהמקום של הקפטן יש קצת יותר אחריות על הכתפיים. זה יותר מרגש. כבר עשינו דברים בעבר ואני מקווה שגם מחר נוכל לעשות משחק טוב”.

“ברור שיהיה לחץ ויהיה לנו רוב בקהל, אני לא מכחשים לזה. חלק מהעבודה שלנו זה להתמודד עם הדבר הזה. היה לנו יום וחצי להתכונן לנהריה, אנחנו מכירים אותם גם ממפגשים קודמים העונה. אנחנו לא חושבים על מה יש לנו להפסיד או להרוויח. אנחנו מסתכלים רק על נושא הכדורסל, זה לא קל אבל זאת העבודה שלנו”.

דני פרנקו: “זה לא עוד משחק. היינו אתמול ביום של התאוששות וההתרגשות היא גדולה. זה כבוד גדול לעיר וכבוד גדול לנו. בתחילת השנה ידענו שזאת ההזדמנות שלנו, הצוות והשחקנים, שעושים עבודה מדהימה, לקחת את הקבוצה הזאת ולהגיע לרגע הזה. נצטרך לשים את ההתרגשות בצד ולפעמים במשחקים כאלה הדברים הכי בסיסיים הם הכי חשובים. ברור לנו מה עומד מולנו בצד השני אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו. המרווח שלנו לטעויות קטן מאוד”.

עודד קטש ודני פרנקו עם הגביע (שחר גרוס)עודד קטש ודני פרנקו עם הגביע (שחר גרוס)

“דיברנו על עניין האנדרדוג ביומיים האחרונים. תחושת ההישג יכולה לטשטש קצת לפעמים. זה משחק אחד ותהיה פה חוויה מהקהל, אני מקווה שיצליחו להגיע כמה שיותר אנשים מנהריה. בסופו של דבר אנחנו מקצועניים, השחקנים תחרותיים. איו שחקן שעולה למגרש במשחק כזה ולא נכנס בשיאו מבחינת תכונה והתרגשות ודריכות. את כל זה צריך לנתב למקומות טובים. אנחנו קבוצה מנוסה, קצת פחות עמוקה, ונצטרך לנהל את המשחק בצורה שבה נוכל לעמוד עד הוסף בקצב של הפועל ירושלים”.

“מי שמכיר את דומיניק ווטרס, הוא בחור מאוד מודע להכל, הוא יודע שהוא צריך לעבוד על עצמו. אני לא רוצה להמר אבל לא נראה לי שתהיה לו בעיה מחר של התנהגות. הוא לא ילד, כל שחקן רוצה להיות במשחק כזה. האירוע מחר הוא חג לכדורסל הישראלי, כל אחד רוצה להיות שם, הוא רוצה להיות שם. אני סומך עליו ואוהב אותו גם בתור בן אדם ואני בטוח שהוא יעשה הכל והקבוצה תעשה הכל כדי שהוא יהיה מרוכז רק בכדורסל. כל מחשבה אחרת מעבר לזה בכלל לא מטרידה אותי”.

“היו לי שנתיים נהדרות בהפועל ירושלים, אני במערכת יחסים מעולה איתם. זה טבעו של הכדורסל. יש לי רק זכרונות טובים משם, זה מועדון שיודע לתת שקט והם אנשים מצליחים מעבר לכדורסל. אני שמח שאני פה בגמר, עם קבוצה שלישית כבר. מה שיש לי להוכיח זה רק לבוסים שלי שהאמינו בי ולשחקנים שלי, שעם עבודה קשה אנחנו נמצאים בערב כזה, וזאת חוויה ותעודת כבוד לכולנו”.

טוני גפני: “אני לא חושב שהמשחק הקודם בין הקבוצות ישפיע על מה שיהיה בגמר. אנחנו מכירים את העומק והכישרון שלהם. נצטרך ריכוז של 40 דקות כדי לנצח”.

“האנרגיות סביב המועדון והעיר הן ברמה הכי גבוהה שיש. אנחנו חדר הלבשה עם בחורים שתמיד הוגדרו כאנדרדוג. אם אתה מאמין בעצמך הכל אפשרי. יש לנו חבורה של שחקנים שפורחת במצב הזה. יש לנו המון כבוד לירשלים אבל יש לנו מטרה אחת ואנחנו נעשה הכל כדי לזכות בגביע”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */