יום שישי, 19.04.2024 שעה 11:52
ליגת ווינר סל 23-24
87%1822-211223מכבי ת"א
76%1744-198921הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
41%1987-182122הפועל חיפה
39%1915-189923עירוני נס ציונה
38%1706-168521הפועל עפולה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 108 - 73
  • מכבי ת"א
  • הפועל עפולה
  • שישי, 19/04, 13:45
  • הפועל ת"א
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 21/04, 18:00
  • בני הרצליה
  • עירוני רמת גן
  • ראשון, 21/04, 18:15
  • הפועל אילת
  • הפועל חולון
  • ראשון, 21/04, 20:30
  • הפועל ירושלים
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני קריית אתא

אוהדי ירושלים נופפו בשטרות לעברו של אמארה

סנטר מכבי ת"א הגיע למנורה לצפות במשחק חצי הגמר של האקסית מול ראשל"צ ו'זכה' לקבלת פנים חמה מהקהל האדום. קטש: "נבוא נחושים כדי לזכות בגביע"

|
אמארה סטודמאייר ביציע (איציק בלניצקי)
אמארה סטודמאייר ביציע (איציק בלניצקי)

אמארה סטודמאייר הגיע הערב (שני) להיכל מנורה מבטחים ו׳זכה׳ לקבלת פנים חמה מצידם של אוהדי הפועל ירושלים, שלוותה בקריאות בוז צורמות וצעקות: ״הפועל עולה, פ*ק אמארה״, במהלך חצי הגמר בו ניצחו האדומים את מכבי ראשון לציון 78:90.

כחלק מאותה קבלת פנים,  אוהדי ירושלים שלפו שטרות של כסף מכיסיהם ונופפו בהם לעברו של מי ששיחק בקבוצה, היה אחד מבעליה וגם זכה איתה באליפות בעונת 2016/2017 ובגביע המדינה בעונה שעברה.

קטש: "גאה ומרוצה מהצורה בה שיחקנו"
אמארה סטודמאייר עם יותם הלפרין (איציק בלניצקי)אמארה סטודמאייר עם יותם הלפרין (איציק בלניצקי)
אוהדי הפועל ירושלים מוחים נגד אמרה (מערכת ONE)אוהדי הפועל ירושלים מוחים נגד אמרה (מערכת ONE)

מאמן הירושלמים, עודד קטש, סיפר: ״אני מרוצה וגאה באיך ששיחקנו, היה גם מרגש, הקהל שלנו פשוט מדהים וכשהוא מגיע ככה אין לנו ברירה אלא לעשות את המאה אחוז שלנו. ראשל”צ קבוצה מאוד מאומנת ובאנו מוכנים מההתחלה וזה לא תמיד קורה לנו. שתי ריצות הגנתיות טובות עשו את המשחק הזה קל יותר מבחינתנו. הוכחנו העונה שבמשחקים החשובים הופענו, לפחות מבחינת האנרגיות. גם מנטלית יש ירידות כי המשחקים באירופה לפעמים לוקחים את כל האנרגיות. היה גם עומס מסוים עד שהולנד ואמר הצטרפו וזה גרם לירידה, אבל אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלי. אין הרבה הזדמנויות לזכות בתואר, זה מעמד מרגש ומחייב ואני בטוח שנבוא נחושים במטרה לנצח ולזכות בגביע”.

עוד אמר: “עד עכשיו עשינו עבודה טובה, בתור מאמן אתה משתדל לנסות לייצר את הכדורסל הטוב ביותר מהקבוצה שלך. זה לא משנה מי פייבוריט ומי לא, בסוף אני מנסה להביא את השחקנים שלי הכי מוכנים ומקווה שהם יעשו את זה ברגע הנכון. אנחנו בסיטואציה טובה ובחמישי נצטרך לסיים את העבודה, עבדנו קשה בדרך לשם. היו רגעים מסוימים שהרגשתי שזה עוד פתוח, כמאמן אני צריך להיות בסוג של פראנויה ועד שתי דקות לסיום לא הייתי בטוח שזה גמור. עברתי להרכב שלושה גארדים שהתקפית זה עוזר לנו וקיבלנו ככה את הביטחון בחזרה.

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)

“אני לא חושב שיש משמעות גדולה לעובדה שאנחנו מחזיקי הגביע לקראת הגמר, זה יכול לעבוד לשני הצדדים. הולנד הגיע למבטים הטובים שלו בזכות עבודה טובה של שאר השחקנים, אנחנו יודעים איזה ריווח נעשה, אבל לא קובעים מראש מי יזרוק, זה לא משהו שמתכננים מראש.עוד לא החלטנו את מי לרשום בסגל לחמישי, עד עכשיו לא התכוננו ליום חמישי. אני חושב שבשנים האחרונות הפועל ירושלים זוכה בתארים ומגיעה למעמדים האלה, לא תמיד זה מסתיים בתואר, אבל הבסיס שנשאר מהעונה שעברה עוזר לנו. יש ניסיון של שחקנים ויש נסיון של קבוצה שעובדת ביחד”.

עידן זלמנסון אמר: ״הרבה זמן לא ראיתי את השחקנים כל כך ממוקדים, היינו שם לאורך כל המשחק, גם בדקות שלא הלך. כיף שיש קבוצה כזאת ואווירה כזאת, ראשון לציון קבוצה טובה והיה משחק טוב, נתכונן עכשיו לנהריה לגמר. אין פייבוריטים, זה משחק אחד עכשיו, נתמודד עם המעמד והיינו שם ברצון פשוט ובגלל זה ניצחנו ועלינו לגמר. המעמד מחייב, זה לא משנה אם היינו מפסידים או מנצחים, אסור לתת למזל מקום ועשינו את זה הפעם ואני מקווה שנעשה את זה גם בחמישי וניקח את התואר”.

עידן זלמנסון קולע (איציק בלניצקי)עידן זלמנסון קולע (איציק בלניצקי)

מנגד, מאמן ראשון לציון, גיא גודס, אמר בסיום: “התחלנו לא טוב, זה מה שלא עבד. ירושלים קלעו ברבע הראשון 31 נקודות ובסגו משחקים כזה קשה מאוד לחזור. דריל מונרו באמת היה לבד בהתקפה, היה לנו מאוד קשה והרבה שחקנים לא היו בפורמה. מגיע לירושלים קרדיט על האגרסיביות, הם הרחיקו אותנו מהסל, פתחו פער מההתחלה והניצחון הלך בזכות אליהם. אני לא מודאג מהתוצאה, זה משחק אחד וזה משחק נוקאאוט. לפעמים יש עצבים, חוסר ריכוז, אין מה לעשות. צריך לדעת להפסיד בכבוד, ללכת הביתה ולחשוב איך אתה משתפר כקבוצה. יש לנו מאבקי מיקום בליגה להילחם עליהם”.

עוד הוסיף: “אם משווים את זה לאיגרוף, היה נוק אאוט מהפתיחה. ירושלים הלכו למקומות שנוחים להם והובילו לאורך כל המשחק, הם היו יותר טובים וכל הכבוד להם, צריך לדעת להפסיד בכבוד. במעמד כזה כולם מגיעים באנרגיות טובות והיו מאוד מרוכזים, אבל לפעמים המשחק מתנהל בדינמיקה שמשנה לך את התוכניות. לא היה לנו מישהו שיכול לייצר סל או מהלך, יש לנו הגבלות מסוימות וצריך לדעת שנתנו את המיטב וכל הכבוד לירושלים. הפועל ירושלים הובילה מההתחלה ולא הגענו ל’רגעי הכרעה’, יש להם סגל יותר מוכשר ועמוק וזה הכריע אותנו. כמה שחקנים היו יכולים לשחק יותר טוב, אבל נלמד מזה, יש לנו דרך ארוכה עוד העונה. יש ימים כאלה שהדברים לא הולכים לכיוון שלך, אם זה בגללך או בגלל היריבה”.

גיא גודס (איציק בלניצקי)גיא גודס (איציק בלניצקי)

דריל מונרו אמר: “הם פשוט היו יותר טובים הפעם, לא הצלחנו לבצע את תוכנית המשחק שלנו. ניסינו לחזור, אבל זה לא היה מספיק וכל הכבוד לירושלים, הגיע להם לנצח את המשחק הזה. הם פשוט היו חזקים יותר מהפתיחה, אז אני לא חושב שהיינו חסרי אנרגיות, ירושלים פשוט תקפו את ההגנה שלנו וזה היה קצת יותר מדי. שיחקנו ביורוקאפ באולמות גדולים ומול קבוצות נהדרות, אנחנו רגילים לשחק ברמות האלה והפעם לא הצלחנו ואני קצת מופתע מזה, אבל אני לא יודע למה זה קרה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */