יום שלישי, 07.05.2024 שעה 23:59
לאומית גברים 23-24
472133-222727אליצור נתניה
452036-218626מכבי רחובות
452336-243228עירוני נהריה
432106-212227גלבוע/גליל
422354-237528עירוני רעננה
402283-233827מכבי ראשל"צ
392213-221127הפועל בני כפר קאסם
392297-219028מ.ס צפת
382226-212327מכבי מעלה אדומים
372095-211726אליצור אשקלון
372189-214125אליצור שומרון
372234-208427א.ס. רמה"ש
362329-228527מכבי חיפה
לוח משחקים
  • מכבי רחובות
  • רביעי, 08/05, 19:30
  • גלבוע/גליל

עומר טל: כל משחק בטוחים שייגמר לנו הרצף

גארד הפועל חיפה מאושר אחרי ה-89:91 על אשקלון, חסין: "היה רשום כאן הפסד", עפולה ניצחה "משחק לא יפה לצפייה", דניאל דנינו: "מכוון לליגת העל"

|
עומר טל מקבל פרחים (באדיבות: מכבי קריית מוצקין)
עומר טל מקבל פרחים (באדיבות: מכבי קריית מוצקין)

הסיבוב השני של הליגה הלאומית נפתח אמש (שלישי) עם הצהרת כוונות נוספת של קבוצות הצמרת ששמרו על מקומן והצליחו לנצח את המשחקים שעמדו בפניהן. הסיפור המעניין ביותר הוא כמובן של הפועל חיפה שממשיכה לשלוט בליגה בחודשיים האחרונים והשיגה ניצחון תשיעי ברציפות ושוב בצורה דרמטית בדרך ל-89:91 על אליצור אשקלון.

מאמן הפועל חיפה אלעד חסין אמר בסיום: "אם לומר את האמת, זה כנראה היה המשחק הכי פחות טוב שלנו בתקופה האחרונה, אבל הצלחנו לצאת למחצית השנייה הרבה יותר מרוכזים ואגרסיביים עם סלים גדולים של ג'ייסון סיגרס, עומר טל, ג'ורדן לואיס ונועם לייש וקבלת החלטות טובה מאד של ניב ברקוביץ’. קיבלנו משחק שרשום עליו הפסד והגדולה של השחקנים שהם אף פעם לא נשברים ויודעים לחזור מפיגור אפילו בהרכב חסר, חסר מאוד. אפילו וגם עם החוסר של שני שחקנים, הלב שלנו גדול מאוד בשביל לנצח משחק כזה, עכשיו אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהשתפר כשמצפה לנו משחק חוץ בנתניה באחד האולמות הקשים".

אלעד חסין (אחמד מוררה)אלעד חסין (אחמד מוררה)

עומר טל שתרם 20 נקודות הוסיף :"מה אפשר להגיד על המשחק הזה? באנו עם סגל חסר, כל משחק בטוחים שהנה נגמר הרצף, כל פעם מרגישים את הלב עם עוד לחימה ועבודה ביחד. אין הרבה מה להגיד על המשחק חוץ מזה שבאנו להילחם גם בסגל חסר לתת את הכל. ממול הייתה אשקלון שהיא אחלה קבוצה וזה בלי שום ספק ניצחון גדול מבחינתי, כמובן שהסגל חסר אז הרגשנו את הקהל על המגרש וזה היה שובר מבחינתנו".

נועם לייש שתרם 14 נק’ משלו טען: “באנו למשחק קשה נגד קבוצה טובה, באנו בסגל קצר בלי אופק אביטל ואיגור נסטרנקו הפצועים שחסרנו לנו מאוד. ידענו לשחק חזק בסוף והראנו אופי בדקות הסיום של המשחק, ושוב הקהל הראה לנו מה הוא יודע. אנחנו צריכים להמשיך ככה ואנחנו צריכים שהקהל ימשיך לבוא הוא השחקן השישי שלנו".

נועם לייש עם הכדור (עמרי שטיין)נועם לייש עם הכדור (עמרי שטיין)

מאמן אשקלון רועי חגאי מסר: “הפסד כואב, נתנו כל מה שיכולנו אבל בסוף סיגרס עשה זריקה באמת גדולה. התמודדנו שווה בשווה עם הקבוצה הכי חמה בליגה ועוד במגרש חוץ, אז אני יכול להיות גאה שהחבר’ה נלחמו והיום ביחד 40 דקות. אנחנו חצי משחק בפלייאוף וזאת המטרה שלנו כרגע, להיות בן 8 הראשונות בסוף העונה הסדירה, משם הכל מתחיל מחדש”.

המוליכה הפועל עפולה רשמה את הניצחון הרביעי ברציפות שלה ועלתה למאזן נהדר של 2:12 כאשר ניצחה לאחר קרב צמוד ודרמטי 92:97 את הפועל רמת גן/גבעתיים, שמצדה הסתבכה מאוד בתחתית. מאמן של הקבוצה המנצחת ניר קפלן זכה לתשורה על בחירתו למאמן הסיבוב הראשון בליגה, שאמר לאחר מכן: “עברנו משוכה לא קלה, הם הקשו עלינו מאוד ואני שמח שמצאנו דרך לנצח”.

בן קרטר (אבי רביבו)בן קרטר (אבי רביבו)

“זה היה ניצחון חשוב וקשה מאוד לקבוצה שלנו במשחק קשוח ולא הכי יפה לצפייה”, הסביר בן קרטר שהיה מצוין עם 17 נק’ ו-10 כ”ח. “יש לנו הרבה נקודות שבהן אנו צריכים להשתפר ואנחנו נשתפר ככל שהעונה תמשיך. אני מאוד גאה בחבריי לקבוצה, על כך שהם נשארים תמיד ביחד לאורך כל העונה ברגעים הקשים והטובים. למרות שזה היה משחק ‘מגעיל’, הסימן הוא שאנחנו קבוצה טובה שמנצחת גם במשחקים כאלה”.

מאמן הפועל רמת גן/גבעתיים המאוכזב חנן הירשוביץ הסביר: “ברבע שלישי נתקענו. חזרנו גם מזה במאני טיים, אבל הם קלעו סלים גדולים ואנחנו שמרנו לא מספיק טוב וקיבלנו החלטות לא טובות .אנחנו עובדים על הדברים האלו ואני מאמין שזה ישתפר בסיבוב הזה”.

חנן הירשוביץ (צילום: הראל שורצברג )חנן הירשוביץ (צילום: הראל שורצברג )

בני הרצליה המשיכה בעבודה השקטה שלה – לשמור על המקום השני, כאשר ניצחה לאחר משחק דרמטי את הפועל גליל עליון 89:91. המאמן מיקי גורקה טען: ״אחרי המכה שספגנו בשבוע שעבר, ידענו שהמשחק היום מאוד חשוב. אנחנו סובלים מלא מעט פציעות ואני גאה בשחקנים על האופי שהראינו היום. אנחנו כבר עם הפנים קדימה לקראת השבוע הבא, מצפה לנו משחק ביתי חשוב מול חבל מודיעין ונצטרך להגיע דרוכים כדי לשמור על הבית שלנו״.

מאמן הפועל גליל עליון אבישי גורדון אמר מנגד: “זה הפסד כואב מאוד נגד קבוצה טובה ומנוסה. ברוב שלבי המשחק שלטנו בקצב והובלנו, אבל ברבע האחרון לא שמרנו טוב ונכון, לא סגרנו לריבאונד ושילמנו מחיר יקר. אנחנו נרים את עצמנו ונצא להוד השרון במטרה לנצח, הליגה קשה וארוכה”.

אבישי גורדון (עמרי שטיין)אבישי גורדון (עמרי שטיין)

מכבי קריית מוצקין רשמה ניצחון חשוב במיוחד מבחינתה במאבק הכניסה לפלייאוף עם 78:94 על מכבי הוד השרון המתפרקת שרשמה הפסד חמישי ברציפות. מאמן הצפוניים רועי פרל אמר: “הגענו למשחק שהגדרנו אותו כמאוד חשוב לקבוצה. ידענו שיש לנו ניצחון חוץ על הוד השרון ולכן היה חשוב לנצח גם בבית כדי להיכנס לפלייאוף אם יהיה מצב של משולשים או כל מיני בתים פנימיים. מאבקי הפלייאוף יהיו עד המחזור האחרון עם הוד”ש ומספר קבוצות נוספות. שמח שעמדנו במשימה הזו, הובלנו לאורך כל המשחק בהפרש די שביר של 6-8 נקודות ולשמחתי ברבע האחרון פתחנו פער משמעותי. הראינו אופי במשחק שבו הלחץ היה עלינו ואני מקווה שנמשיך את הדרך שאנחנו הולכים בה”.

מאמן מכבי הוד השרון, נתי כהן, מסר ל-ONE: “משחק לא טוב ולא מרוכז שלנו בעיקר בהגנה. לא הצלחנו לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו ברוב דקות המשחק, יחד עם משחק התקפה מצוין של קריית מוצקין ועל זה מגיע להם קרדיט גדול. למרות זאת, לא נשברנו והמשכנו לנסות להישאר צמודים אך בסוף קריית מוצקין ניצחה בצדק עם מהלכים גדולים. אנחנו לא מצליחים לנצח, חלק מההפסדים היינו טובים בדקות רבות ולא ידענו לנצח, קצת איבדנו ביטחון, קצת איבדנו את הדרך, גם הייתה לנו סדרה קשה לאחרונה מול קריית אתא, הרצליה, עפולה, קריית מוצקין חוץ, לא פשוט. עוד לפני שנחשוב על הפלייאוף מעניין אותנו להישאר בליגה, זו הייתה ונשארה המטרה. אנחנו מודעים להכל, קודם כל רוצים להישאר”.

נתי כהן (עמרי שטיין)נתי כהן (עמרי שטיין)

אליצור קריית אתא שרדה מותחן מול הפועל חבל מודיעין ששקועה עמוק בתחתית ומשוועת לניצחון ורשמה 86:90 הרבה בזכות יכולת התקפית מצוינת. שרון אברהמי הסביר: “מבחינתי היה משחק קשה, שקול ברובו, הם התחזקו בשחקן בדמות ג’מאר יאנג שהיה מצוין בעיקר במאני טיים. ידענו לא להישבר ולהישאר במשחק, עשינו פעולות התקפיות טובות שניצחו את המשחק, זה ניצחון חשוב מאוד מבחינתי”.

דניאל דנינו שהיה מצוין בקריית אתא סיפר ל-ONE: “היה מעולה הגענו למשחק חוץ קשה ידענו שזה הולך להיות ערב ארוך ושהם קבוצה התקפית טובה אבל בסוף עשינו פעולות גדולות וניצחנו. אם זה יספיק מול קבוצות כמו הפועל עפולה ובני הרצליה? אני בטוח שכן הכול תלוי אצלנו בהגנה התקפית אנחנו מצוינים בימים שאנחנו באים לשמור אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה”.

שרון אברהמי (אורן בן חקון)שרון אברהמי (אורן בן חקון)

החלום להגיע לליגת העל: “תמיד מדגדג, אבל מתמקד עכשיו בעיקר בלעלות את קריית אתא ליגה ואין יותר כיף מזה מלהמשיך עם הקבוצה שעלית איתה. אבל כן, תמיד זה קורץ. העבודה עם מאמן כמו שרון מצוינת, אנחנו שנה שלישית ביחד, אז כבר התקשורת בנינו מעולה מבינים אחד את השני. כיף לעבוד עם מאמן שמכיר אותך ויודע למה אתה מסוגל”.

א.ס רמת השרון מתקרבת בצעדי ענק לליגה הארצית. ההפסד לאליצור יבנה 96:89 קירב אותה לשם מאוד והיא במרחק רב מחוף מבטחים. מאמן השרוניים גיא קנטור טען: “ערב מאכזב מבחינת התוצאה שלו. נכנסנו לבעיית עבירות בשלב מוקדם של הרבע השני ולמרות זאת הצלחנו להישאר במשחק, אך לצערי זה לא הספיק. אבל כרגע כולנו עדיין אופטימיים ומאמינים שאנחנו טובים יותר מהתוצאות שלנו ומקווים שנצליח גם לתרגם את זה לניצחונות”.

שי סגלוביץ' עם שחקני אליצור יבנה (ליאוניד קרייזר)שי סגלוביץ' עם שחקני אליצור יבנה (ליאוניד קרייזר)

מאמן אליצור יבנה שי סגלוביץ’ חתם: “משחק מוקש נגד קבוצה עיקשת שאין לי ספק שתעשה עוד הרבה צרות לשאר הקבוצות. לנצח את אותה הקבוצה שלוש פעמים העונה זו לא משימה פשוטה, והמחמאות מגיעות לשחקנים שהציגו אופי מצוין ומתאים לסוג המשחקים הללו. שכיף לשחקנים להיות ביחד, אז כיף לאמן אותם ולהגיע כל יום לאולם. ננוח הלילה וממחר נתכונן לקרב הבא”.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */