יום חמישי, 28.03.2024 שעה 11:38

"בשביל רגעים כאלה משקיעים בספורט כל החיים"

אחרי ההעפלה לשלב השני במוקדמות אליפות העולם, קפטן נבחרת הכדוריד דניאל שקלים מאושר. למברוזו: "רגע של התפוצצות, משהו שלא אשכח הרבה מאוד זמן"

|
דניאל שקלים חוגג (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
דניאל שקלים חוגג (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

נבחרת ישראל בכדוריד חגגה אתמול (שבת) העפלה לסיבוב השני במוקדמות אליפות העולם עם ניצחון ביתי 22:24 על יוון שנתן לה את המקום הראשון בבית עם מאזן של ארבעה ניצחונות, תיקו והפסד. זוהי העפלה ראשונה לשלב הפלייאוף במוקדמות אליפות העולם מאז 2003, אז הנבחרת נוצחה על-ידי סלובניה.

יריבת הנבחרת בשלב הבא תיקבע בהגרלה שתתקיים לקראת סוף חודש ינואר בשטוקהולם, והנבחרת תפגוש את אחת הנבחרות שתסיים במקומות 24-13 באליפות אירופה (שתיערך בהמשך החודש), בצמד משחקים שייערך בחודש אפריל. יש לציין שגם אם הנבחרת תעבור את היריבה מולה היא תוגרל, מצפה לה עוד צמד משחקים מול נבחרת נוספת והמנצחת באותו צמד משחקים תהיה זו שתעלה לאליפות העולם.

בינתיים, מספר שחקני נבחרת ישראל סיכמו את הקמפיין המוצלח בשלב המוקדם ואת הרגעים המשמעותיים בו. קפטן הנבחרת דניאל שקלים אמר: "התחברנו בצורה יוצאת מן הכלל, בפן המקצועי והחברתי, מה שיוצר אווירה מדהימה בנבחרת. הייתה אתמול אווירה מחשמלת בהיכל, וזה חלום של כל שחקן. בשביל רגעים כאלו אתה משקיע כל כך הרבה מהחיים שלך לספורט. אני שמח שהצלחנו לשלוט במשחק כמעט לכל אורכו, ועמדנו במטרה הראשונית להעפיל לשלב הבא. כעת נמתין לראות איזו נבחרת נקבל באפריל".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים (שחר גרוס)שחקני נבחרת ישראל חוגגים (שחר גרוס)

יואב למברוזו בן ה-19, שהשתלב בקמפיין הזה כשחקן מוביל, סיים כמלך השערים של הנבחרת עם 21 כיבושים. רגע לפני שהוא חוזר לאייזנאך הגרמנית אמר: "אתמול זה היה רגע של התפוצצות בקמפיין, לאו דווקא מבחינת היכולת, אלא מבחינת הרצון, המלחמה, האווירה. זה משהו שאני לא אשכח הרבה מאוד זמן". שניר נציה, שהשתלב גם הוא נהדר בקמפיין וכבר מסומן כמי שעשוי לצאת לשחק בעונה הבאה בליגה אירופית ולהיות הליגיונר השביעי, הוסיף: "הגענו ליעדים שרצינו, ואני שמח שעשינו את זה כמו שצריך. אני מאושר שעשינו את זה כקבוצה כמו שצריך. האמנו ואנחנו נמשיך להאמין ונעשה את ההכנה הכי טובה מול כל נבחרת שנקבל בהמשך".

עמית סטלמן, ממצטייני הקמפיין (12 שערים), אמר: "ההעפלה זו קפיצת המדרגה הקטנה שהיינו צריכים - מה שפעם לא ידענו לעשות. פעם היינו עושים הכל נכון, אבל מפסידים בכבוד בחוץ וזה היה תמיד כמעט. אנחנו שמחים, אבל זה היה רק השלב הראשון. אנחנו צריכים לקחת את הקמפיין כציון דרך ולהמשיך להתקדם. ללמוד איך אפשר להשתפר עוד, ולהראות שזו לא הייתה הבלחה. אני בטוח שנעשה זאת". עומרי קושמרו, שתרם רבות גם בצד ההגנתי והמנהיגותי, הוסיף: "זה היה קמפיין מוצלח מאוד, הנקודה החשובה ביותר היא שהתחברנו והתגבשנו. התאמנו קשה, באנו לשמוח ולתמוך אחד בשני בכל שלב, וזה הצליח".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */