יום שבת, 04.05.2024 שעה 12:37
לאומית גברים 23-24
472133-222727אליצור נתניה
452036-218626מכבי רחובות
442248-235327עירוני נהריה
432106-212227גלבוע/גליל
402283-233827מכבי ראשל"צ
402275-228727עירוני רעננה
392213-221127הפועל בני כפר קאסם
372095-211726אליצור אשקלון
372189-214125אליצור שומרון
372134-203526מכבי מעלה אדומים
372227-211827מ.ס צפת
362162-201426א.ס. רמה"ש
342241-219326מכבי חיפה
לוח משחקים
  • מכבי מעלה אדומים
  • שלישי, 07/05, 19:00
  • מכבי חיפה
  • מ.ס צפת
  • שלישי, 07/05, 19:30
  • א.ס. רמה"ש

רשאד מאדן חתם בחוזה זמני באליצור יבנה

פרסום ראשון: אקס גליל עליון הצטרף עד שמולינגס יחזור לדרומיים. פרל וגורדון לא מופתעים מההפסד, חסין חגג: "לקחנו אחריות על המשחקים האחרונים"

|
רשאד מאדן (עמרי שטיין)
רשאד מאדן (עמרי שטיין)

משולש צמרת מרתק במיוחד הולך ונבנה בליגה הלאומית. הפועל עפולה, בני הרצליה ונציגות מפתיעה של אליצור יבנה מובילות את הליגה אחרי שישה מחזורים עם חמישה ניצחונות כל אחת. אין ספק שדווקא האחרונה היא הסיפור הגדול, במיוחד אחרי ה-65:77 המרשים שלה אמש (שלישי) על אליצור קריית אתא החזקה.

עוד לפני המשחק, אקס הפועל רמת גן/גבעתיים והפועל גליל עליון בעונה שעברה רשאד מאדן, חוזר לליגה הלאומית בחוזה זמני אצל אליצור יבנה, כך נודע ל-ONE לראשונה. הגארד (26, 1.96) ינסה למלא את מקומו של דניאל מולינגס הפצוע שסובל מקרע קטן בשריר מיתרי הברך וייעדר לפחות כשלושה שבועות. בעונה החולפת הוא סיפק בגליל עליון ממוצעים של 15.6 נקודות, 6.9 כדורים חוזרים ו-3.7 אסיסטים ב-37 משחקים בדרך לגמר הפלייאוף שם הקבוצה פספסה עלייה לליגת העל.

רשאד מאדן עם הכדור (עמרי שטיין)רשאד מאדן עם הכדור (עמרי שטיין)

"אני מאוד שמח שידענו לעצור את קריית אתא שהיא אולי קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגה עם המון כלים, ומאומנת מאוד", אמר ל-ONE שי סגלוביץ'. "השחקנים שלי הם גברים, שיודעים להגיב לסיטואציות ואני מאוד מקווה שנמשיך ככה. גם בפתיחה של 0:9 לקריית אתא, הידיעה שמדובר על חבורה של גברים, עם ניסיון ושנותנת לי בטחון, גרמה לזה שהתגובה באה על המגרש ולא מפסק זמן.

עוד הוסיף: “כיף לאמן חבורה שכזאת ואני מקווה שנמשיך להראות כדורסל מהנה ואגרסיבי. זה הזמן לנוח ולאסוף חזרה את החבר'ה לקראת המשחק הבא בהרצליה. הפציעה של מולינגס? הוא השחקן שלי והאיש שלי, לא מוכר אותו בשביל אף אחד. אני פשוט לא רוצה שהוא ירגיש שיש עליו לחץ ויחזור לפני הזמן, זו פציעה טריקית שאם לא מחלימים ממנה ב-100% היא חוזרת”.

שי סגלוביץ' (איציק בלניצקי)שי סגלוביץ' (איציק בלניצקי)

שרון אברהמי המאמן המפסיד אמר מנגד: "משחק רע שלנו משני צידי המגרש, פשוט לא שיחקנו טוב, היינו רעים מאוד ולא שמרנו טוב, האחוזים מהעונשין היו רעים מאוד. משחק רע מאוד ואין מה להרחיב יותר מדי, אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא ויודעים שאם נמשיך לשחק ככה אי אפשר יהיה להשיג ניצחון".

שרון אברהמי (אורן בן חקון)שרון אברהמי (אורן בן חקון)

במשחק אחר, בני הרצליה המשיכה את המומנטום האדיר שלה עם ניצחון רביעי ברציפות בדמות 81:86 דרמטי על הפועל רמת גן/גבעתיים. המאמן המנצח מיקי גורקה מסר: ״ידענו שהולך להיות משחק קשה הערב, אני שמח שהצלחנו להראות אופי ברבע האחרון ולחזור למשחק כדי לרשום ניצחון חוץ חשוב. בשבוע הבא מצפה לנו שבוע עם משחקים מול שתי קבוצות חזקות, נצטרך לבוא דרוכים במטרה להמשיך את רצף הניצחונות״.

מיקי גורקה (נעם מורנו)מיקי גורקה (נעם מורנו)

מהעבר השני, המאמן חנן הירשוביץ טען: “הפסד כואב .אני לוקח אחריות על ההפסד הזה. אני לא הגבתי מספיק טוב לריצה שלהם בסוף ולפיק אנד רול של אנתוני. אני שמח שאיגור מאיור חזר, אבל הוא עדיין לא 100% כשיר”.

“בליגה הזאת שום דבר לא מפתיע”, אמר מאמן הפועל גליל עליון אבישי גורדון אחרי ההפסד 94:78 לעירוני רעננה שעצרה על חשבונה את רצף הפסדיה. "שיחקנו נגד קבוצה שיותר רצתה, כל הכבוד לעופר ולרעננה. אנחנו נלמד מזה ונבוא להילחם נגד הפועל חיפה בשבוע הבא". כמובן שברעננה היו מאוד מרוצים מעצירת המומנטום השלילי והבכורה המוצלחת על הקווים של עופר ברקוביץ'.

אבישי גורדון (עמרי שטיין)אבישי גורדון (עמרי שטיין)

גם מכבי קריית מוצקין הופתעה במחזור הזה, כאשר נכנעה להפועל חיפה 96:78. מאמן הצפוניים רועי פרל סיפר: “לצערי לא הצלחנו להכנס לעניינים מבחינת המשחק ושיחקנו לא טוב לכל אורך המשחק, נצטרך לראות את לתקן את הטעויות שלנו ולהמשיך קדימה. אני לא חושב שהקבוצה כבויה, הליגה היא קשה וצפופה. לפני שבוע קלעו 108 נקודות וניצחנו ב-30 נקודות הפרש והקבוצה שהפסידה לנו ניצחה את הפועל גליל עליון בצורה משכנעת. הליגה קשה וכל משחק לגופו, נצטרך לדעת לשמור על יציבות לאורך המשחקים ולא לסבול מתנודות חריפות כמו בשבוע האחרון”.

אלעד חסין אמר מנגד: “קודם כל ברכות לשחקנים, לצוות ולכולם. השחקנים לקחו אחריות על מה שקרה במשחקים האחרונים והצלחנו להוציא לפועל את הדברים שרצינו. שיחקנו כמו שאנחנו צריכים לשחק ואני בטוח שיש לנו עוד הרבה מה לשפר מצד אחד, אבל מצד השני צריך להסתכל על הדברים החיוביים שעשינו במהלך המשחק. יש לנו עוד דרך ארוכה וצריך להמשיך לעבוד קשה ולשחק ככה לאורך זמן, וכמובן לבוא באותה גישה כל משחק.

“ג'ורדן לואיס? וכל הקבוצה באו באנרגיות הנכונות, באו לשחק חזק ואני שמח בשביל ג'ורדן כי הוא עובד קשה. באופן כללי כל החברה, גם שמפסידים וגם שמנצחים באים כדי לעבוד ושממשיכים לעבוד גם משתפרים. מדובר על משחק אחד, צריך להתכונן למשחק הבא שהוא אחד המשחקים הכי קשים בליגה נגד גליל עליון”.

אלעד חסין (אחמד מוררה)אלעד חסין (אחמד מוררה)

איגור נסטרנקו שהצטיין עם 23 נקודות, סיכם את המשחק:" אני שמח על הניצחון, זה ניצחון שהיינו צריכים אותו אחרי כמה הפסדים. החבר'ה שיחקו חזק מההתחלה, במשחק אגרסיבי ושלטנו בקצב במהלך רוב המשחק, זה משהו שהיה לנו חשוב ועבדנו על זה כל השבוע היה לנו חשוב להביא את זה לידי ביטוי במשחק הזה. כולם נתנו את הגב אחד לשני אבל יש עוד דברים קטנים שאנחנו צריכים לשפר. אנחנו נמשיך לעבוד, יש עוד ליגה ארוכה לפנינו ואני מאוד שמח על הניצחון הזה, אני מודה לאוהדים ולכל מי שבא לתמוך? היום, ידענו שעברנו תקופה קצת קשה אבל אנחנו צריכים לצאת ולשלוט במשחק מההתחלה שלו, לתקוף כל רבע מחדש לאורך כל המשחק, עבדנו כל השבוע לשמור חזק ואני שמח שעשינו את כל זה וראו את זה גם על הפרקט".

איגור נסטרנקו (איציק בלניצקי)איגור נסטרנקו (איציק בלניצקי)

אליצור אשקלון הפצועה והקצרה לא הצליחה לגבור גם אליצור נתניה ורשמה הפסד שלישי ברצף אחרי 90:84 ביתי. רועי חגאי הסביר בשיחה עם ONE: "הגיעו עם יותר אנרגיות להגיע להם לנצח. ככה זה בכדורסל ובכלל בספורט. היינו במומנטום מעולה ועכשיו לצערנו מומנטום שלילי שנצטרך לצאת ממנו. מחכים לנו עכשיו משחקים קשים ופשוט נצטרך למצוא דרך לעצור את הדימום. אני מאמין בשחקנים שלי שנדע לצאת מהתקופה הפחות טובה הזאת”.

רועי חגאי (מרטין גוטדאמק)רועי חגאי (מרטין גוטדאמק)

גם הפועל עפולה חזק במאבק על הצמרת אחרי ה-94:114 על הפועל חבל מודיעין העולה החדשה ללאומית. בן קרטר ששוב היה מהמצטיינים במשחק עם 17 נקודות אמר בסיום: "זה היה ניצחון קבוצתי נהדר. קלענו נהדר הכדור זז בצורה נפלאה ומסרנו 31 אסיסטים וזה היה מפתח משמעותי בדרך לניצחון. אני ממש גאה בצורה שבה שיחקנו יחד הערב, בהגנה ובהתקפה. אנחנו מבטיחים להמשיך לעבוד קשה. יש לנו עוד דרך ארוכה ואני מאמין שנמשיך להשתפר כל משחק ומשחק”.

אלון שטיין מאמן חבל מודיעין אמר בשיחה עם ONE: "בכל פעם מחדש רואים שאף משחק בליגה הזו לא קל. קבוצה מפסידה משחק ואז מנצחת בבא אחריו, הכל יהיה צמוד עד הסוף. אין ספק שאנחנו חייבים להשיג ניצחון במחזור הבא, חייבים לתת את  הקרדיט לעפולה, אין ספק שהיא מועמדת רצינית, קבוצה עמוקה עם התקפה אדירה".

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */