יום שישי, 29.03.2024 שעה 13:13

ניצחון חשוב לכפ"ס, עיילבון טיפסה למקום ה-3

סגנית האלופה עלתה למקום השני בליגת העל בכדורעף אחרי 0:3 על המעפיל/מנשה/עמק חפר, 1:3 לחניכיו של סמעאן סמעאן על אשדוד. 0:3 קליל למטה אשר

|
מטה אשר עכו וכפר סבא במהלך המשחק (מערכת ONE)
מטה אשר עכו וכפר סבא במהלך המשחק (מערכת ONE)

המחזור השביעי בליגת העל בכדורעף נערך הערב (שלישי), והמרוויחות הן הפועל כפר סבא, שמסיימת אותו בחצי-חיוך אחרי ניצחון חשוב על המעפיל/מנשה/עמק חפר שקידם אותה למקום השני ומ.ס עיילבון, שטיפסה למקום השלישי אחרי 1:3 על אשדוד. מכבי מוסינזון הוד השרון, שעד לפני שבועיים רצה לארבעה ניצחונות רצופים, ספגה הפסד שני ברצף, הפעם מקריית אתא, שמסתגלת לאט לאט לליגת העל ורשמה ניצחון בכורה בבית. הדאבליסטית מטה אשר/עכו ניצחה את ק.ק תל אביב בתוך פחות משעה ונשארה מושלמת.



הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר - הפועל כפר סבא 3:0 (25:22, 25:19, 25:23)

כפר סבא הצליחה לסיים את המשחק בשלוש מערכות למרות פציעתו במערכה השנייה של אבנדרו סוזה הברזילאי, משחקני המפתח של הקבוצה. מאמן הירוקים, שגיא ברעם הדגיש לפני המשחק את חשיבות מצבם הפיזי של שחקניו לקראת סדרת משחקים משמעותיים שיכללו גם מפגש מול סראמה בגביע האתגר האירופי, וכעת ייתכן שיאלץ להסתדר ללא סוזה המצוין, שאת מקומו במשחק מילא בהצלחה בלתי מבוטלת ניר שטילרמן בן ה-19.

מייקל צ'מוס הקנייתי, שנפצע במשחק הקודם של כפ"ס מול מטה אשר/עכו, סובל ממתיחה ולא אמור להיעדר לתקופה ממושכת. המקומיים, מול 300 אוהדיהם בעין החורש, כמעט והצליחו לחזור למשחק במערכה השלישית בה הובילו 17:19, אבל לבסוף איבדו את היתרון והפסידו.

כפר סבא עלתה למקום השני על חשבונה של הוד השרון (עם משחק עודף), בעוד המעפיל/מנשה/עמק חפר נותרה במקום השישי, כשמכבי תל אביב וקריית אתא נראות לפתע קרובות אליה במיוחד.

קונרד פורמולה הפולני התבקש לתפוס מקום מרכזי יותר בהתקפה, ובהתאם סיים את המשחק עם 21 נקודות, לצד שלושה שחקנים שתרמו 9 נקודות: אבנדרו סוזה, וסילי פוילוב (3 קיל בלוקס ו-2 אייסים) וניר שטילרמן (2 אייסים ו-2 קיל בלוקס). להמעפיל/מנשה/עמק חפר: ינרי בל הוביל עם 22 נקודות (4 אייסים וקיל בלוק), נח וולף 7 (5 קיל בלוקס). וויליאם זהר בן ה-18, שהגיע בקיץ מבני נצרת, הוסיף 6.

"ניצחון חמוץ-מתוק, כי איבדנו את אבנדרו במערכה השנייה, אבל אפשר לקחת את העמידה המנטלית של הקבוצה אחרי שהוא נפצע ויצא, ולהסתכל על חצי הכוס המלאה ולראות שבמשחק חוץ עם קהל מול קבוצה טובה הצלחנו להתעשת ולנצח", אמר לאחר המשחק מאמן כפר סבא שגיא ברעם, שציין לטובה את שטילרמן ואת עידן מועלם וליאור ויינשטוק הצעירים. המאמן הוסיף: "קונרד פורמולה היה ה-MVP שלנו. הוא נתן משחק אדיר והחזיק אותנו כמעט לבד במערכה השלישית. אני מרוצה מההופעה, אבל יש לנו הרבה דאגה לקראת שני המשחקים מול האסטונים, מאחר ששני המתקיפים העיקריים שלנו לא יכולים לשחק כרגע".

אצל המעפיל/מנשה/עמק חפר אמר בסיום אריאל הילמן: "זה מרגיז ומעצבן. היינו בתמונה במשך שתי מערכות, ופשוט איבדנו ריכוז כשהיינו צריכים להיות בשיא הפוקוס. לא הצלחנו לייצר מהלכים מפתיעים בסיום המערכות הצמודות, ופספסנו הזדמנות גדולה לצאת עם משהו. חבל, אבל ממשיכים".



הפועל עירוני קריית אתא - מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3 (19:25, 19:25, 21:25)

קריית אתא קיבלה תיאבון אחרי ניצחון הליגה הראשון בשבוע שעבר, ונתנה תצוגה ביתית מול הוד השרון, שחסרה את זיו גוטמן, עם ניצחון ביתי ראשון. מנגד, הקבוצה של עדי גורן, שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות רצופים, ספגה הפסד שני ברציפות, ירדה למקום הרביעי, ובשבוע הבא תארח את המוליכה מטה אשר/עכו.

איליה גולדרין סיים את המשחק עם 15 נקודות (אייס וקיל בלוק) לזכות קריית אתא של אבי הולצמן. ארטיום מלומוד (2 אייסים וקיל בלוק) וג'ורג' נסייר, הרכש מעיילבון, הוסיפו 11 נקודות כל אחד. להוד השרון: דמיטרי שורקין 9 נקודות.

קפטן קריית אתא, ישראל רחום, סיכם את המשחק בסיומו: "בסך הכל זה היה משחק טוב מאוד שלנו, ואנחנו ממשיכים את רצף הניצחונות שלנו. כיף לנצח קבוצה בסדר הגודל של הוד השרון כשאנחנו באים מהליגה השנייה. היה כיף לראות את הקהל שבא לעודד את הקבוצה".

מאמן הוד השרון, עדי גורן, אמר לאחר המשחק: "לצערי לא הצלחנו להיכנס למשחק היום, לא הצלחנו ללחוץ על נקודות התורפה של היריב והוא פרט על שלנו. אין הרבה זמן ללקק את הפצעים, הפנים קדימה לאימונים הקרובים ולהכנה למטה אשר".



מ.ס עיילבון - מכבי AOV אשדוד 1:3 (25:22, 16:25, 21:25, 17:25)

למרות הניצחון במערכה הראשונה, האורחת מאשדוד איבדה את שלוש המערכה הבאות, והחניכים של סמעאן סמעאן, בליווי הקהל המצוין בעיילבון, כבר במקום השלישי בליגה, עם נקודה פחות מכפר סבא שבמקום השני.

את עיילבון הוביל רמירו נונייז הארגנטינאי עם 19 נקודות (2 קיל בלוקס) במשחק משובח מבחינתו. הקבלה של אשדוד התקשתה במיוחד עם מכת הפתיחה של גוסטבו אלבארס, שסיים עם 6 אייסים מבין 15 הנקודות שצבר. מייקל שופאני הוסיף 13 בתרומה התקפית חשובה. לאשדוד: 18 נקודות (3 קיל בלוקס ואייס) לליאור לוק, 14 (3 אייסים וקיל בלוק) לאנדריי קובלנקו.



הפועל מטה אשר/עכו - ק.ק תל אביב 0:3 (10:25, 8:25, 11:25)

כצפוי, האדומים לא חוו קשיים רבים בדרך לניצחון השישי שלהם מאז פתיחת העונה, והם שלחו את האורחים מתל אביב בחזרה דרומה בתוך 47 דקות בלבד, שבהם שותפו השחקנים הצעירים לשמחתם של 250 האוהדים בנעמן. שתי הקבוצות לא שינו את מיקומן בטבלה, והן תוחמות את הליגה מלמעלה (מטה אשר/עכו) ומלמטה (ק.ק ת"א).

סבה דבש הוביל את מטה אשר/עכו עם 16 נקודות (4 אייסים וקיל בלוק), עידו דוד הוסיף 8, אלכס אוסוקין 7 (2 אייסים וקיל בלוק), כמו גם סלבה בצ'קלה (אייס וקיל בלוק), וגיא משעלי ודניאל גלילי עם 6 לכל אחד. לק.ק תל אביב: חן מאיר עם 7 נקודות.

"הייתה הרגשה טובה לשחק, וכיף ששיחקתי", אמר בסיום משעלי, הקבלן בן ה-19. "המשחק לא היה ברמה הכי גבוהה, אבל אנחנו הצעירים שיחקנו טוב ונהנינו".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */