יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אל תקראו לי וואקמה: ז'וסוואה וב"ש מתחברים

הפורטוגלי ששיחק עם רונאלדו ("הטוב בעולם") בראיון על מרוץ האליפות, החיים בבירת הנגב וההשוואות לניגרי שהופיע מולו בטורקיה. וגם: סיפור הקעקועים

|
ז'וסוואה.
ז'וסוואה. "המטרה להיות מועיל" (מרטין גוטדאמק)

סוגיית הזרים בכדורגל הישראלי מעלה בכל פעם את אותה השאלה - איך ניתן להנחית בארץ הקודש כדורגלן זר איכותי שיכול לעשות באמת את ההבדל בליגת העל הקטנה שלנו? זה מובן שזרים בשיא הקריירה לא יגיעו לישראל, אבל עם קצת מזל, חיפוש בליגות פחות נוצצות וניצול הזדמנות, אפשר להגדיל את הסיכוי לפגוע בינגו עם שחקן שיהיה ברמה מעל הליגה מבחינה מקצועית.

הפועל באר שבע של השנים האחרונות עושה מאמצים גדולים באמצעות הסקאוט דודו עזריה וכעת גם הסקאוט הראשי אליניב ברדה כדי לשדרג כל עמדת זר, שבתקופת ההיצע הישראלי הדל הופכת לקריטית במיוחד. אחרי הנפילה עם החלוץ הספרדי חוסה אנחל קאריו, בבירת הנגב הבינו כי עליהם לכוון גבוה יותר ואפילו לפתוח שוב את הכיס וללכת על שחקן יותר מוכח, כזה שכן יוכל לעשות את ההבדל.

ברדה. ב"ש מכוונת גבוה (שחר גרוס)ברדה. ב"ש מכוונת גבוה (שחר גרוס)

אחת ההחתמות המסקרנות של התקופה האחרונה הוא ז'וסוואה פליפה סוארס פשקיירה, או בקיצור – ז’וסוואה. הפורטוגלי עתיר הקעקועים עבר במספר קבוצות במולדתו ובטורקיה כאשר שיחק בין היתר במועדוני הפאר פורטו וגלאטסראיי ואף רשם כמה הופעות בנבחרת הבוגרת של פורטוגל לצד כריסטיאנו רונאלדו. איך שחקן כזה מגיע לישראל? הרבה מזל וניצול הזדמנות של הרגע.

ז’וסוואה, שחגג בחודש שעבר יום הולדת 29, הגיע להפועל באר שבע כדי לשנות אווירה וגם כדי להחזיר לעצמו את חדוות המשחק. אחרי שש שנים די מוצלחות בליגה הטורקית הראשונה, הקשר מרחיב את המושבה הפורטוגלית בנגב במטרה לעזור לקבוצתו החדשה להתברג בצמרת הגבוהה ואולי לחזור אחרי עונה אחת לא טובה אל קדמת הבמה של הכדורגל הישראלי.

לא מעט אוהדי כדורגל בישראל ובמיוחד אוהדי הפועל באר שבע, מתים לדעת מי אתה ז’וסוואה פשקיירה.
"אני בחור פשוט. אני אוהב להתאמן ולחזור הביתה להיות עם החברים שלי והמשפחה הקרובה. הגעתי כשחקן מקצוען והמטרה שלי היא לתת מאה אחוז עבודה. במהלך החודשים האחרונים עבדתי הרבה ושיפרתי את עצמי כדי להגיע מוכן ב-100% לקבוצה שבה אשחק".

ז'וסוואה. "בחור פשוט" (מרטין גוטדאמק)ז'וסוואה. "בחור פשוט" (מרטין גוטדאמק)

החתימה שלך בהפועל באר שבע היא אחת המסקרנות שהיו בשנים האחרונות בליגת העל הישראלית. לא כל יום נוחת כוכב ששיחק בעבר בנבחרת פורטוגל, גלאטסראיי ופורטו. מה היה לך חשוב לפני החתימה?
"הדבר הכי חשוב עבורי היה שהמועדון רוצה אותי כאן. זה היה הדבר הכי חשוב ברגע שקיבלתי את ההצעה. לא אלך למועדון שלא רוצה אותי והפועל באר שבע הוכיחה שהיא רוצה אותי וגרמה לי מהרגע הראשון להרגיש מיוחד. דיברתי גם עם מיגל (ויטור) ועם אשתו טניה, הוא סיפר לי על העיר ועל המדינה ואז לקחתי את ההחלטה לעבור לישראל עם המשפחה שלי".

בבאר שבע היו איתך בקשר תקופה ארוכה או שמדובר בהזדמנות של הרגע? 
"זה קרה מאוד מהר, זה לא היה ימים, שבועות או חודשים. זה לקח כמה שעות, הסוכן שלי אמר שהפועל באר שבע רוצה אותי ותוך כמה שעות אני ואשתי החלטנו לחתום בישראל. היו לי כמה הצעות, אבל אני חיפשתי מועדון שבאמת רוצה אותי. שיחקתי בטורקיה שש שנים ומאוד רציתי לעשות צעד חדש. רציתי לשנות תרבות, אווירה ואנשים, אני והמשפחה רצינו בכך ואני מאוד מתחשב במשפחה שלי. דיברנו אני ואשתי עם מיגל ואשתו והחלטנו שאנחנו הולכים על המהלך. עד היום אני יכול לומר שזה נראה שעשיתי צעד טוב".

אצטדיון טרנר. הפך למושבה פורטוגלית (איציק בלניצקי)אצטדיון טרנר. הפך למושבה פורטוגלית (איציק בלניצקי)

לפני החתימה הגעת לישראל כדי להכיר את המדינה ואת באר שבע, איך אתה בינתיים מתרשם?
"לא הייתי בערים אחרות עדיין, אין לי זמן כי בימי החופש אני צריך לשפר את עצמי לבד אז אני משקיע את ימי החופש באימונים. בינתיים ממה שאני רואה באר שבע עיר טובה, חם מאוד (צוחק) כאן. אני לא הולך ליותר מדי מקומות בינתיים, מצאתי כרגע בית אחרי שבועיים במלון ובינתיים אני דואג לשפר את עצמי מבחינה מקצועית ופיזית כדי לצמצם את הפער מזה שלא פתחתי את העונה בצורה מסודרת".

כפי שכבר סיפרת, בלם הקבוצה מיגל ויטור, היה חלק משמעותי בקבלת ההחלטה לשחק בישראל. איך היחסים איתו ועם משפחתו?
"אני מכיר את מיגל מאז ששיחקנו בנבחרת פורטוגל עד גיל 19, זה היה בערך לפני עשר שנים. הכרתי אותו עוד ממחלקת הנוער, אני שיחקתי באקדמיה של פורטו והוא שיחק באקדמיה של בנפיקה, שני מועדונים גדולים שמתחרים אחד בשני. עקבתי אחרי מיגל הרבה שנים, את טניה אני מכיר היטב כי היא משמשת ככתבת במגזין ספורט ארצי ובעבר ערכתי איתה ראיון. הם חשובים מאוד בקבלת ההחלטה שלי לשחק בבאר שבע ובישראל. כשהגעתי לבאר שבע, מיגל הזמין אותי להתארח בבית שלו וזה גם נתן לי תחושה של בית. אני עד כה לבד עד שאשתי תחזור. זה טוב לי שמיגל כאן איתי".

ז'וסוואה עם ויטור. תחושה של בית (עמית מצפה)ז'וסוואה עם ויטור. תחושה של בית (עמית מצפה)

במהלך הקיץ בהפועל באר שבע הבינו שחסר להם שחקן שיכול להוסיף ממד יצירתי בחלק ההתקפי. מי שהשקיע זמן צפייה בקטעי וידאו ברגע שבבאר שבע הודיעו על ההצטרפות שלך, יכל לזהות נגיעה מיוחדת בכדור, שחקנים בקבוצה מחמיאים על היכולת באימונים, מה אתה יכול לספר על היתרונות הבולטות שלך כשחקן התקפה?
"אני לא יכול להגיד יותר מדיי דברים על היכולת שלי ואז על המגרש אני לא אגשים אותם. אני לא מסוג האנשים שאגיד שהיכולת שלי טובה בעמדה כזאת או אחרת או במה אני טוב או לא. הלוואי שאהיה טוב בכל מהלך. בכדורגל אסור להגיד במה אתה טוב או לא, אלא להוכיח את עצמך על המגרש. אם אני אדבר יותר מדי ולא אראה כלום על כר הדשא, מה זה יעזור? האוהדים לא יסמכו עליי. אני מקווה שהקבוצה תעזור ליכולת שלי ואני אעזור ליכולת של הקבוצה".  

איפה אתה הכי אוהב לשחק?
"מתוך ליבי אני עונה - העמדה שבה אני הכי רוצה לשחק היא על המגרש. זה לא משנה לי באיזה עמדה, קשר, מגן, בלם, חלוץ. הדבר הכי חשוב עבורי הוא לשמוע שאני משחק ב-11 הפותחים. המאמן הוא זה שמחליט, זה לא משנה לי בצד ימין, שמאל או באמצע".

ז'וסוואה במדי פורטו. שיחק ברמות הגבוהות (רויטרס)ז'וסוואה במדי פורטו. שיחק ברמות הגבוהות (רויטרס)

מה העמדה שאתה מרגיש בה הכי נוח?
"אני ארגיש הכי בנוח כשאני נמצא על המגרש ובאופן טבעי כמו כל ספורטאי אתאכזב להיות ביציע. על הדשא אני ארגיש בנוח בכל עמדה שהמאמן יגיד לי לשחק. אני יכול לשחק כמעט בכל עמדה בקישור ובהתקפה".

כפי שאתה בטח יודע, הפועל באר שבע של השנים האחרונות מתמודדת בכל עונה על כל התארים, כאשר בעונה שעברה היא העבירה את צלחת האליפות למכבי תל אביב. מה המטרות שלך בהפועל באר שבע?
"המטרה הראשונה שלי היא להיות מועיל ולעזור לקבוצה. אם הקבוצה תצליח, ב-100% ואפילו ב-200% אני אצליח ואהיה מועיל. בכדורגל אתה מצליח רק כשהקבוצה מצליחה, זה בא ביחד וזה הכי חשוב".

ז'וסוואה. "אתאכזב להיות ביציע" (מרטין גוטדאמק)ז'וסוואה. "אתאכזב להיות ביציע" (מרטין גוטדאמק)

שיחקת בעבר במועדונים גדולים, משהו מיוחד עניין אותך כשהגעת להפועל באר שבע? איך התרשמת מהמועדון?
"לא עניין אותי שום דבר אחר, אלא רק שהמועדון רוצה אותי. ראיתי שמאוד מעוניינים בי ואז דיברתי עם מיגל. באתי כדי לראות את האצטדיון ואת מתקן האימונים, האנשים, שיטת העבודה של אנשי המועדון ומאוד התרשמתי. הייתי שש שנים בטורקיה וברגע שהגעתי נתנו לי להרגיש במשפחה. בטורקיה לא הרגשתי ככה ובבאר שבע הרגשתי את זה לא רק מאנשי המועדון והשחקנים, אלא מכולם".

הגעת לישראל אחרי תקופה ארוכה בכדורגל הטורקי. איך אתה מגדיר את התקופה שלך שם? מוצלחת?
"בשש שנים בטורקיה הגעתי לשלושה גמרים, סופר קאפ אחד ושני גמרי גביע. שיחקתי באחד המועדונים הגדולים בטורקיה, גלאטסראיי. זאת הייתה חוויה עבורי. אם תסתכלו על גולים ובישולים אז בורסאספור הייתה הקבוצה שבה הייתי בכושר הכי טוב. גם בגלאטסראיי, אם תבדקו את כמות המשחקים ששיחקתי, אם אני לא טועה 34-35 משחקים, כאשר בעמדה שלי היה גם ווסלי סניידר מנבחרת הולנד. לא המשכתי שם כי הייתי מושאל מפורטו והייתי חייב לחזור מההשאלה".

ווסלי סניידר. שיחק עם ז'וסוואה בגלאטסראיי (רויטרס)ווסלי סניידר. שיחק עם ז'וסוואה בגלאטסראיי (רויטרס)

איך הרמה בטורקיה לעומת ישראל?
"קשה לי להשוות בין הרמות, הגעתי רק לפני שבועיים. לא יהיה הוגן אם אגיד משהו על ההבדל ברמה בין הליגות כי קשה להתרשם על סמך שבועיים".

האם אתה חושב שזה אחד הסיכויים האחרונים שלך לחזור למועדון גדול באירופה?
"בכדורגל אתה לא יכול לחשוב יותר מדי על העתיד. קודם כל צריך להתמודד בהווה כי אי אפשר לדעת מה יהיה. אני חושב אך ורק על ההווה ולא על העתיד והעבר. ההווה שלי הוא כאן בהפועל באר שבע עם החברים החדשים לקבוצה ואני רוצה להצליח כאן".

לפני שהגעת להפועל באר שבע חיפשת בגוגל על הקבוצה, יצא לך להיתקל בהישגים האירופים בשנים האחרונות?
"האמת שלא. ברגע ששמעתי שהפועל באר שבע רוצה אותי דיברתי עם מיגל והוא סיפר לי שבשנים האחרונות היו זכיות בתארים רבים. הוא סיפר לי גם על ההצלחות בזירה האירופית ועל התוצאות הטובות שהיו. זה גרם לי להיות סקרן ומרוצה לעשות את המעבר למועדון כזה שעשה דברים באירופה".

ראית באינטרנט משחקים של הפועל באר שבע?
"אני לא יודע את כל הדברים, ניסיתי לראות באינטרנט כמה משחקים בקטנה כדי לראות את הרמה של הארץ, אבל לא מעבר לזה".

הכדורגל הטורקי שמע הרבה על הפועל באר שבע בגלל שחקן ניגרי בשם טוני וואקמה שסיים את חוזהו ועבר לשחק בטרבזונספור אחרי שסייע לקבוצה בשנים האחרונות להגיע להישגים גדולים באירופה ולשלוש אליפויות היסטוריות. הוא היה מאוד דומיננטי ואהוב. האם יצא לך לדבר איתו?
"לא דיברתי איתו, אני לא מכיר אותו מבחינה אישית אלא רק כשחקן שמשחק בליגה הטורקית. מיגל אמר לי שטוני וואקמה שמשחק בטרבזונספור היה מדהים כאן אבל לא מעבר לזה. יצא לי לשחק נגדו, הוא שחקן טוב, אבל לא יצא לי לראות באופן קבוע את הקבוצה שלו משחקת".

טוני וואקמה. "לא מכיר אותו אישית" (איציק בלניצקי)טוני וואקמה. "לא מכיר אותו אישית" (איציק בלניצקי)

חגגת לא מזמן יום הולדת 29 ועברת דבר או שניים בכדורגל. מה אתה יכול להביא איתך מבחינת ניסיון?
"אני רוצה להיות מועיל וחשוב להפועל באר שבע ולעזור לחברים שלי עם הניסיון שלי".

אחרי שלוש אליפויות, הפועל באר שבע העבירה את צלחת האליפות בעונה לא פשוטה עם לא מעט משברים. אחת הסיבות לכך היא אווירה לא טובה בחדר ההלבשה. איזה חדר הלבשה מצאת בבאר שבע?
"אני לא יודע מה היה בעונה שעברה או בעבר. כשאני מגיע לקבוצה חדשה זה לא פייר והוגן שאני אשאל את אסי (רחמים), המאמן או מישהו אחר מה היה בחדר הלבשה. לא הייתי פה אז זאת לא הבעיה שלי. אני יכול להגיד שכשהגעתי כל אחד נתן לי את ברכת הדרך, יש פה אנשים טובים ובכלל אפשר לראות שהאווירה בחדר הלבשה טובה. לגבי העבר אני לא יכול לומר יותר מדי כי לא הייתי נוכח כאן".

נכנסת לשחק כ-20 דקות אחרי שלא שיחקת במשחק רשמי מאז חודש מרץ. איך הייתה התחושה לחזור לשחק?
"כן זה היה המשחק הראשון שלי מאז מרץ וניצחנו 0:3 את הפועל חיפה. זה היה נהדר לחזור. שיחקתי גם במשחק הידידות נגד אשקלון אבל זה היה שונה. הכנתי את עצמי למשחק וברגע שנכנסתי הרגשתי טוב. המאמן אמר לי שאני הולך לשחק אז באתי מרוכז ומוכן. אני מרגיש טוב לחזור".

בכר. בנה קבוצה שונה (מרטין גוטדאמק)בכר. בנה קבוצה שונה (מרטין גוטדאמק)

הגעת לישראל ממדינה שכנה במזרח התיכון, לא התרחקת מבחינה גיאוגרפית יותר מדי. יש הבדל בין המנטליות של המועדונים הישראליים לטורקיים?
"יש ברור. כל המועדון הזה הרבה יותר חם ומשפחתי. אני לא אומר שהטורקים לא אנשים חמים, אבל בכמה מועדונים בטורקיה המנטליות שונה. אני מרגיש כאן באמת בבית, אני חמש שעות מהבית שלי בפורטוגל אבל כאן יש לי תחושה של בית. הדרך שאנשים מדברים איתך, כולם רוצים לעזור וזה משמח עבורי כשחקן חדש שרק הגיע".

יש לך דוגמה?
"בחור בשם עמוס מהמועדון בא איתי לפתוח חשבון בנק, לקח אותי איתו לראות כמה דירות ולקח אותי למלון הלוך וחזור. יש לו אישה וילדים בבית והוא בא איתי לעשות הרבה דברים. בטורקיה זה לא בטוח היה קורה".

אפשר לראות שיש לך הרבה קעקועים. מה עומד מאחוריהם?
“כל קעקוע שלי הוא מיוחד במינו. קעקעתי את הבת שלי, אשתי, את השם של אשתי ועוד כל מיני. כל קעקוע אצלי נוצר עם מטרה אישית".

ז'וסוואה והקעקועים (מרטין גוטדאמק)ז'וסוואה והקעקועים (מרטין גוטדאמק)

קעקעת משהו שקשור לקריירה שלך?
"תתפלאו אבל כל הקעקועים על החיים האישיים ולא על הכדורגל. גם לאשתי יש הרבה קעקועים, אני בטוח שאעשה בישראל כמה כי אני מאוד אוהב קעקע על עצמי".

זיהית כבר שחקנים כישרוניים בקבוצה?
“בכל קבוצה יש שחקנים מוכשרים, גם בהפועל באר שבע ראיתי הרבה כשרון. אבל זה לא הוגן להגיד שם כזה או אחר כי אנחנו סגל גדול של 24 שחקנים ואם אחמיא לאחד או שניים אז לא אהיה פייר עם האחרים. בניסיון שצברתי בכדורגל, למדתי שמחשבות על אחרים צריכים להיות עם עצמך".

אחרי התקופה בטורקיה, מה אתה מביא איתך ככדורגלן חדש להפועל באר שבע?
"אני אביא איתי מה שכל שחקן חדש יכול להביא איתו לקבוצת כדורגל, סגנון משחק אחר. אני מאמין שאם הצוות הביא אותי לכאן סימן שהוא ראה בי משהו אחר שיכול לתרום לקבוצה, אני אעשה את הכל כדי שהניסיון והעבודה הקשה שלי יקדמו אותנו ונראה מה יקרה בעתיד. אני בן 29 ולמדתי הרבה דברים, שיחקתי עם שחקנים גדולים ולמדתי מהם הרבה. אם הם יבקשו אני אעזור במה שצריך. כמובן שבגיל שלי אני לא ראיתי את הכל וגם אני באתי לכאן כדי ללמוד מהשחקנים, מהמאמן, מהצוות. כל אחד צריך לדעת ללמוד מהשני".

שיחקת בנבחרת פורטוגל לצד כוכבים גדולים כמו ריקארדו קוסטה, נאני, הוגו אלמיידה וכמובן כריסטיאנו רונאלדו. יש לך חלום לחזור לשם?
"החלום שלי כבר הוגשם. החלום היה לשחק בנבחרת פורטוגל ושיחקתי שם. ברור שארצה לחזור לשחק יום אחד בנבחרת, אבל כדי שזה יקרה אני צריך להתאמן, לעבוד קשה ולהצליח כקבוצה ולא כיחיד. אם אני אצליח יחד הקבוצה, אז בפורטוגל יתחילו להתעניין בי ובמועדון שבו אני משחק בישראל. אם נצליח כקבוצה אחת, אני מאמין שהכול יכול להיות. זה מדהים להיות חלק מנבחרת שבה משחק השחקן הכי טוב בעולם כריסטיאנו רונאלדו. כיף גדול".  

כריסטיאנו רונאלדו. "כיף לשחק לצד השחקן הטוב בעולם" (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו. "כיף לשחק לצד השחקן הטוב בעולם" (רויטרס)

מה לגבי האוכל הישראלי? האוכל זה אולי אחד הדברים שהכי מקרבים אותך לטורקיה, גם בישראל נהוג מאוד לאכול דונר/שווארמה, אתה מתחבר לאוכל הזה?
"לא אנסה יותר מדי, אפילו כנראה שלא אנסה כאן כלום (מגחך). אני לא אוהב אוכל טורקי אז סביר להניח שאני אבשל לעצמי גם בישראל. ממה שהבנתי האוכל בטורקיה יותר חריף, אבל אני לא אחד שאוהב לנסות יותר מדי. זה רק אני. אני יודע לבשל לעצמי, הייתי חייב ללמוד במהלך הזמן ככדורגלן זר במדינה אחרת".

עד שהמשפחה שלך תצטרף אליך, איך אתה בינתיים מעביר את הזמן הפנוי שלך? בבאר שבע יש תחרות בין השחקנים מי יותר טוב במשחק פיפא, אתה בעניינים?
"כשהמשפחה שלי תגיע לישראל כנראה שזה ישתנה ואהיה רוב הזמן עם אשתי והילדה. בזמן שאני לבד כמו במצב הנוכחי, אז אני אוהב לראות בבית סדרות טלוויזיה וכמובן לשחק בפלייסטיישן. יש לי חברים בפורטוגל שזמינים לשחק איתי באונליין ואפילו אנחנו מדברים אחד עם השני במהלך המשחקים. אמרתי למיגל עכשיו להתאמן בפיפא בפלייסטיישן כדי לשחק נגדי".

מה אתה מאחל לעצמך בעונה הזו?
"אני מאחל לעצמי להצליח יחד עם הקבוצה. אם הקבוצה תצליח, אז ב-100% אני אצליח מבחינה אישית. עם הניסיון שלי בכדורגל אני חושב שאני וכל השחקנים, צוות המאמנים, צריכים להיות ביחד כדי להצליח. הדבר הכי חשוב הוא שכולם ייהנו אחד עם השני".

לסיום, מה המסר שלך לאוהדי הפועל באר שבע?
"המסר שלי הוא שאני אנסה לתת את המאה אחוז שלי לטובת הקבוצה. אני רוצה לבקש מהם להמשיך לתמוך בנו וללכת אחרי הקבוצה כי הם מאוד חשובים להצלחה שלנו והם השחקן ה-12 מבחינתי. כשאנחנו הולכים למשחק ורואים הרבה אוהדים אז אי אפשר שלא לתת את האקסטרה ואת הכל על המגרש".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */