יום חמישי, 28.03.2024 שעה 21:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

קורצקי: זו כבר שנה שנייה שהשיפוט לא לטובתנו

מאמן רעננה שהורחק בשל דברים לשופט ב-2:2 עם הפועל ת"א: "הוועדה תכריע ותגיד שאני צודק". לוי: "סופגים שערים קלים". יוסי ג'נח מונה למאמן הנוער

|
מנחם קורצקי (נעם מורנו)
מנחם קורצקי (נעם מורנו)

בהפועל רעננה יצאו אמש (ראשון) מאוכזבים מאצטדיון המושבה לאחר שהקבוצה נפרדה ב-2:2 ביתי מהפועל תל אביב המחזור השישי בליגת העל והשלימה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. 

במועדון התאכזבו בייחוד מהיכולת ההגנתית הדלה, שבאה לידי ביטוי בעיקר בספיגת שער שני קל שנבע מרכות ורפיון בחלק האחורי בפתיחת המחצית השנייה. מאז ה-0:1 על הפועל חיפה במשחקי הדירוג בגביע הטוטו, רעננה רשמה שישה משחקי ליגה רצופים בהם לא הצליחה לשמור על רשת נקייה וספגה לא פחות מ-13 שערים (כמות הספיגות הגבוהה ביותר בליגה עד כה), זאת על אף יכולת טובה של השוער אסף צור. 

אביטן: כמובן שאנחנו מאוכזבים

בתוך כך, בקבוצה זעמו פעם נוספת על החלטות השיפוט שקיפחו את הקבוצה, כאשר השופט עידן לייבה בחר לשרוק לפנדל נגד הקבוצה בדקה ה-28 בהחלטה גבולית מאוד, אשר הוציאה את המאמן מנחם קורצקי משלוותו ורגע לפני פתיחת המחצית השנייה גרמה להרחקתו.

מי שזכו למחמאות היו בעיקר שני המחליפים יואב תומר וכארם ארשיד, שהוסיפו לקבוצה התלהבות, נחישות ומהירות והפעילו לא מעט לחץ גבוה על שחקני הפועל תל אביב וכמו כן, גם אחראים לשער השוויון של רעננה בדקה ה-80, אז תומר מצא במסירת רוחב מצד ימין את ארשיד, שכבש בנגיעה בבעיטה לפינה השמאלית של יואב ג׳ראפי וקבע חלוקת נקודות בסיום.

כארם ארשיד ושחקני הפועל רעננה חוגגים (נעם מורנו)כארם ארשיד ושחקני הפועל רעננה חוגגים (נעם מורנו)

המאמן מנחם קורצקי התייחס בסיום להחלטות השיפוט נגד קבוצתו: ״שבוע אחרי שבוע אנחנו נענשים שלא בצדק והוועדה המקצועית של איגוד השופטים תכריע ותגיד שאני צודק כי גם בפעמים הקודמות שזה קרה, בהרחקה של דויד מתאוס מול באר שבע וגם בפנדל שפתח את המשחק מול חדרה וגם הפעם לא היה פנדל. גם אם יש ספק, ה-VAR נועד לא להתערב במצבים של ספק, אלא במצבים של החלטה חד משמעית. פה לא הייתה החלטה חד משמעית והשופט בדק את האירוע הזה 3-4 דקות וזה סימן שהיה ספק גדול והוא היה צריך ללכת עם ההחלטה המקורית שלו, חד משמעית״.

האכזבה מהשפעת החלטות השיפוט על קבוצתו: ״שבוע אחרי שבוע אנחנו נענשים על זה, עם ה-VAR או בלי, זו כבר שנה שנייה שהשיפוט לא לטובתנו ואני אומר את זה עם המון כאב וצער. אנחנו עובדים קשה, השחקנים שלי נותנים הכל ומשקיעים ובסוף אנחנו לא מנצחים משחק כזה בו ביטלנו את הפועל תל אביב והגענו לכמות מצבים שאני חושב שלא הגענו אליה כל העונה, חבל לי שהמשחק הזה לא הסתיים בשלוש נקודות כי זה הגיע לשחקנים שלי״.

מנחם קורצקי (מרטין גוטדאמק)מנחם קורצקי (מרטין גוטדאמק)

הרחקתו ליציע: ״לא דיברתי מילה עם השופטים, אני מוכן לשים את היד שלי על הכותל. לא דיברתי מילה עם השופטים, דיברתי עם עוזר המאמן שלי גל כהן ועם המנכ״ל שלי גיל קופר והשופט עבר שם ושמע אותי מדבר איתם והרחיק אותי״.

בלם הקבוצה עידו לוי, שגם כבש את שער היתרון של רעננה בנגיחה בדקה ה-23, סיפר בסיום על מאזן הכיבושים שלו מול הפועל תל אביב, מולה כבש גם בגביע הטוטו וגם בפלייאוף התחתון בעונה שעברה: “יוצא ככה שאני כובש נגד הפועל תל אביב די הרבה, אני שמח שזה קרה גם הפעם, אבל חבל שזה לא נגמר בניצחון כמו בפעמים הקודמות, אבל בסדר, גם נקודה זה טוב”.

התחושות לאחר המשחק: “אנחנו באמת יוצאים מאוכזבים מהמשחק הזה, היינו יכולים לצאת עם שלוש נקודות. אין ספק שאנחנו סופגים יותר מדי שערים בקלות, משחק ההגנה של כל הקבוצה צריך להשתפר כי בקצב הספיגות הזה זה לא יכול להמשיך, אנחנו יודעים שצריך לעבוד על זה ונקווה שנראה את השיפור במשחק הבא”.

עידו לוי מתקל את קיירמה (נעם מורנו)עידו לוי מתקל את קיירמה (נעם מורנו)

הסיבות ליכולת ההגנתית הדלה: ״אני לא יודע להצביע על דבר אחד שבגללו זה נראה ככה, אבחנו מנסים לעבוד באימונים על הלחץ הגבוה, התיאום בחוליית ההגנה והעזרה של שחקני ההתקפה במשחק ההגנה וחבל שאנחנו סופגים כל כך הרבה שערים, זה מונע מאיתנו להתקדם. אנחנו מצליחים להבקיע שערים, אבל אנחנו חייבים לעצור את קצב הספיגות הזה, להבין בדיוק מה הבעיה ולתקן אותה, אנחנו לא מתעלמים מזה ומבינים שיש בעיה”.

החלטות השיפוט: “אני לא יודע כי לא ראיתי המקרה בפנדל שנשרק. ה-VAR נועד לתקן טעויות, אבל כנראה שגם הוא לא חסין מטעויות. זה מבאס שזה בא על חשבוננו כמו הצהוב השני של דויד מתאוס מול הפועל באר שבע והפנדל שלא היה מול חדרה. זה לא נעים, אבל אנחנו מקווים שזה יתאזן בעתיד. אנחנו לא צריכים אבל להגיע למצב הזה, זה משחק שהיינו צריכים לנצח ולהכריע את המשחק עם מצבים אליהם הגענו וחבל שלא עשינו את זה”.

הציפיות מהעונה: “כרגע אנחנו לא יכולים לשאוף רחוק מדי, אנחנו עדיין לא צוברים נקודות כמו שצריך ויש הרבה דברים שאנחנו צריכים לתקן, כמו משחק ההגנה וניצול המצבים בחלק הקדמי. אנחנו צריכים למצוא את האיזון בקבוצה כדי לעצור את קצב ספיגת השערים כדי להביא נקודות, אם לא בכדורגל יפה אז בכוח, לחזור לבסיס שלנו ולהביא נקודות, אין אופציה אחרת”.

שחקני רעננה חוגגים עם עידו לוי (נעם מורנו)שחקני רעננה חוגגים עם עידו לוי (נעם מורנו)

ההרחקות של מנחם קורצקי: “מנחם הוא מאמן שחי ונושם את המשחק ולפעמים הוא לוקח ללב, למרות שזה קורה פעם אחרי פעם וגם במקרה הזה הפנדל שנשרק לא היה צריך להישרק והוא לוקח את זה ללב ומוציא קצת עצבים. זה מנחם, לטוב ולרע, לפעמים זה גם דוחף אותנו וכשאנחנו רואים כמה שבאמת אכפת לו זה גם משפיע עלינו ודוחף אותנו המשחק”.

מערך שלושת הבלמים: “אני לא יודע אם הצפיפות מפריעה לנו, יכול להיות יותר שזה קטע של תיאום. נשב עם הצוות ונראה מה הגורמים לכך כי משחק הגנה זה לא משהו שמתחיל רק הקו ההגנה, אנחנו גם לא בנויים לזה, אנחנו צריכים להגן 10 שחקנים ולתקוף עם 10 שחקנים וגם לשחקנים ההתקפיים צריכה להיות מחויבות גדולה מאוד למשחק ההגנה ואנחנו צריכים לעבוד על זה, אין אופציה אחרת ולראות מה צריך לשפר ואיפה טעינו”.

אור דסה שומר על הכדור (נעם מורנו)אור דסה שומר על הכדור (נעם מורנו)

היכולת של כארם ארשיד ויואב תומר: “בחלק האחרון של המשחק המחליפים הכניסו רוח שהיינו צריכים ואני שמח מאוד שכארם כבש ויואב בישל אז הם קיבלו גם את המתנה על המחויבות וההשפעה שלהם על המשחק. חבל שזה לא הסתיים בניצחון כי כן הגענו למצבים שהגענו אליהם והגענו להמון מצבים והיינו יכולים לנצל את המצבים שהגענו אליהם ולכן אנחנו מאוכזבים קצת כי היינו יכולים וצריכים לצאת עם ניצחון. זה חבל, אבל הפנים למשחק הבא מול הפועל חיפה ואני מקווה מאוד שמולם נצליח לראות שיפור ולחזור למסלול”.

בנושא אחר, לאחר שמאמן קבוצת הנוער זוהר קמינסקי סיים את תפקידו במועדון, הפועל רעננה מינתה את חלוץ העבר ששיחק בין היתר במכבי חיפה, הפועל חיפה והפועל כפר סבא, יוסי ג’נח, למאמנה החדש של קבוצת הנוער.

יוסי ג'נח מוצג בהפועל רעננה כמאמן הנוער (דוברות הפועל רעננה)יוסי ג'נח מוצג בהפועל רעננה כמאמן הנוער (דוברות הפועל רעננה)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */