יום שבת, 20.04.2024 שעה 19:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת 3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 4
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • 0 - 0
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

צל"ש או טר"ש: סיפורו המרגש של טננבאום

עשה עלייה בגיל 21, התגייס, משמש כאוזן קשבת לחיילים בודדים, הפך לנכס לזרים של מכבי ובאישיותו כבש גם את קרויף. כעת, הוא ניצב בפני הזדמנות חייו

|
דניאל טננבאום (רדאד ג'בארה)
דניאל טננבאום (רדאד ג'בארה)

כשמכבי תל אביב זכתה באליפות שלה ב-2003, הרבה לפני עידן מיץ' גולדהאר שהביא איתו את ג'ורדי קרויף ולאחר מכן את ערן זהבי, לצהובים היו דמויות אחרות שזרעו בהם רגש. אחת מהן הייתה ברונו רייס. כשהברזילאי היה חלק מהאליפות ההיא, אי שם בברזיל, דניאל מילר טננבאום היה בן 8. את החיבור שלו אל הצהובים הוא ספג כבר אז, כפי שתוכלו לראות מיד בתמונה המופיעה למטה. זהו דניאל טננבאום, כילד צעיר, עם החולצה של ברונו רייס מאותה עונת אליפות ב-2003. 

דניאל טננבאום בצעירותו (האתר הרשמי של מכבי ת"א)דניאל טננבאום בצעירותו (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

הערב באצטדיון בלומפילד המחודש, טננבאום יגשים את החלום של הילד ההוא ויעמוד בין הקורות במשחק גדול אל מול 28 אלף אוהדים, שכ-24 מהם צהובים. זה לא יהיה הניסיון הראשון שלו מול הירוקים. הוא היה זה שעמד בין הקורות במפגש האחרון בין הקבוצות, בסמי עופר, לפני כארבעה חודשים ואז נפרדו הקבוצות ב-1:1 כאשר ג'ורג' מנדז'ק הצליח למנוע מהצהובים להשלים סוויפ עונתי גדול על היריבה המושבעת. הפעם, הוא יקווה לשמור על רשת נקייה כשהוא בפתחו של שבוע קריטי - מכבי חיפה, בית"ר ירושלים בגביע הטוטו ובית"ר ירושלים בליגה בטדי. 

איביץ': "לחיפה יש הרבה שחקנים מסוכנים"

מדליית הזהב של האמא וההופעה במכבייה

הקשר של טננבאום לספורט הגיע מהבית. רק לאחרונה במשחקי המכבייה שנערכו בדרום אמריקה, בקיץ החולף, אמו זכתה במדליית זהב בכדורעף. השוער בן ה-24 הגיע לישראל בזמנו אחרי שכבר ביקר כאן בעבר במסגרת המכבייה, וכשהוא יוצא ממחלקת נוער מהמוכרות יותר שיש בברזיל, פלמנגו. בניגוד לשחקנים יהודים אחרים שהגיעו בשנים הקודמות למכבי ת"א, כשהוא נחת בישראל והחל להתאמן עם הצהובים, התחושה שם הייתה מהרגע הראשון כי יש להם ביד משהו אחר - בחור רציני, שוער אמיתי, ולא סתם יהודי שבא להעביר את זמנו במסע חובק עולם. 

דניאל טננבאום באימון (רדאד ג'בארה)דניאל טננבאום באימון (רדאד ג'בארה)

למרות זאת, טננבאום הצעיר היה צריך לפלס את דרכו בסבלנות רבה. צריכים להיות עם יד על הלב, אלמלא הפציעה של אנדראס יאניוטיס, שחוברה אל קמפיין אירופי לא טוב שלו, סביר להניח שהיה ממשיך כשוער השני של הצהובים. הוא הצטרף בקיץ של 2016, אז המאמן היה שוטא ארבלדזה ומכבי ת"א בדיוק חיפשה שוער שלישי שיוכל להיות זה שיילחם בדניאל ליפשיץ שרק הצטרף כשוער השני. בגזרת הישראלים היו אופציות רבות, אך אף שוער לא רצה להגיע להיות כזה שמחמם את הספסל מהצד של היציע וחביב אוחיון בדיוק עבר לווטפורד. 

ג'ורדי קרויף נזכר שתחת הרדאר שלו הסתובב באותם הימים שמו של שוער צעיר מפלמנגו, שמכבי ת"א יכולה להביא בחינם. סוכנו הברזילאי של השחקן שוחח עם ההולנדי ובגיל 21 החליט השוער הצעיר והנלהב לעשות עלייה, לבדו. את המשפחה השאיר בברזיל והגיע לשבוע של התרשמות בקריית שלום, כאשר המנהל הספורטיבי באותם הימים לא ממש מיהר לשתף את כולם מיהו אותו בחור שבא למתחם. הימצאותו מן הסתם הובילה לגל של סקרנים ומתעניינים, ובאותם הימים כאשר נשאל אחד מאנשי מכבי ת"א האם נמצא אצלם בשבוע האחרון כדורגלן יהודי-ברזילאי, הוא השיב: “כן, יש כאן בחור שהגיע מאיזו קבוצה, פלמנגו או אולי בוטאפוגו, לא סגור על זה”. 

דניאל טננבאום (רדאד ג'בארה)דניאל טננבאום (רדאד ג'בארה)

מהר מאוד הם הכירו את טננבאום לעומק, שכן אחרי שבוע ההתרשמות וההבנה שאוחיון עובר לשחק באנגליה, היה צריך לבצע החתמה. צריך לזכור שהתקופה הייתה סוף חודש אוגוסט והצהובים היו צריכים לדאוג לעצמם לסגל המלא גם לליגה האירופית אליה העפילו בדיוק באותם הימים. היותו של השוער יהודי, כזה שיהדותו לא מוטלת בספק וניתן להוכיחה בקלות, דחפו את העסקה לכיוון חיובי במהרה. מכבי ת"א צירפה אותו בהשאלה עם אופציית העברה קבועה, וכל זאת בתמורה ל-40% ממכירתו העתידית. עסקה משתלמת לכל הדעות באותם הימים מבחינת הצהובים, אך כמובן שהיא לוותה בעניינים נוספים. 

החיים לבד בישראל וההימור ההוא של קרויף

טננבאום עלה לישראל מתוקף חוק השבות, אך בגילו, 21, החוק הזה והסיבות בגינן הוא עולה, מחייבים אותו בשירות צבאי מלא. היותו שייך למכבי ת"א אך כשחקן שכלל לא נמצא בסגל ולא משחק, העניקו לו מעמד של ספורטאי פעיל בלבד, מה שיכול לסנדל לא מעט את החיים הספורטיביים. את הברזילאי הצעיר, זה לא עניין. כפי שמעידים כל המרואיינים שסייעו באיסוף המידע בכתבה הזו. מתוך המועדון ומחוצה לו, כולם מעידים כי מדובר בבחור עם אופי מיוחד. כזה שמנסה כל הזמן להיות אחד מהחבר'ה. כך שגיוס לצה"ל, לא היה משהו שהטריד אותו יותר מדי. הוא ידע שבסוף יצטרך להתגייס ואפילו שמח לעשות זאת. 

ג'ורדי קרויף . "לא באמת ידענו מה אנחנו מחתימים" (רדאד ג'בארה)ג'ורדי קרויף . "לא באמת ידענו מה אנחנו מחתימים" (רדאד ג'בארה)

הוא שיפר את העברית שלו עוד יותר בעזרת נעמה כהן מזרחי שעובדת עם הזרים של מכבי ת"א בענייני השפות ובמועדון מספרים על בחור עם אינטליגנציה מאוד גבוהה לשפה, שעזרה לו לעבור את המבחנים של לשכת הגיוס בעברית בהצטיינות, מה שחסך ממנו לא מעט מסעות מפרכים בהם היה יכול להיתקל אם מחסום השפה היה בעוכריו. לצד כל אלה צריך לציין שוב כי מהיום הראשון הוא לבד בישראל, בדירה שכורה בת”א. משפחתו נותרה בברזיל ולאורך השנה בכל פעם מגיע מישהו אחר לבקר אותו ולשהות לצידו, אבל ברוב הזמן חייו התחלקו בין מגרש האימונים בקריית שלום לבין דירתו. 

זה כמובן לא מנע ממנו להתחבר ולהפוך לחלק בלתי נפרד מחדר ההלבשה הצהוב. "טלטאביז", הם קראו לו, אחרי שבאחד ממחנות האימונים שערכו הצהובים תפסו תמונה שלו יורד מגבעה ירוקה בדרכו אל המגרש כשהוא לבוש בבגדי השוער ונראה בדיוק כמו חלק מהסצנה המפורסמת בסדרת הילדים בה יורדות הדמויות המגודלות מהגבעה הירוקה. טננבאום הוא כזה - בחור מגודל, בריא, חייכן, שמח. בדיוק הטיפוס שקבוצה רוצה שיהיה השוער השני שלה ולא דמויות אחרות שיושבות בספסל ומנסות רק לעורר ריבים כפי שאנחנו מכירים מדוגמאות רבות ברחבי העולם ובישראל. 

דניאל טננבאום. "גילינו שמדובר בבחור עם מוסר עבודה גבוה" (רדאד ג'בארה)דניאל טננבאום. "גילינו שמדובר בבחור עם מוסר עבודה גבוה" (רדאד ג'בארה)

“לא באמת ידענו מה אנחנו מחתימים כשהחלטנו להחתים את דניאל”, משחזר קרויף בשיחה עם ONE. “לא היינו יכולים לראות יותר מדי ממנו כי הוא בקושי שיחק בפלמנגו. אבל, מהידע שלי אני מכיר שמדובר במועדון שמחנך ומוציא שחקנים טובים, ויחד עם העובדה שהוא יהודי וכזה שממש נרגש להגיע, קיבלנו החלטה להחתים אותו. היה קצת חשש לגבי השירות הצבאי, הסוכן הברזילאי שלו מאוד חשש מכך, אבל רצינו לקחת את הצ'אנס איתו”. 

“גילינו בהמשך הדרך שמדובר בבחור עם מוסר עבודה מאוד גבוה, בחור חיובי, שכל הזמן מתאמן בצורה קשה, לא מוריד את הראש, תמיד מחייך, לא משנה אם הוא משחק או לא. בחור בריא לקבוצה”, מוסיף קרויף. “היו כמה פעמים שחשבנו לשלוח אותו בהשאלה לבית"ר ת”א/רמלה כדי שישחק, אבל בסוף החלטנו לשמור עליו כדי שיהיה השוער השלישי מתוך מחשבה שבהמשך הדרך הוא יכול להיות גם השוער השני שלנו ומשם הכל כבר יהיה תלוי בו”.

ג'ורדי קרויף (רדאד ג'בארה)ג'ורדי קרויף (רדאד ג'בארה)

הגיוס לצה"ל, תואר החייל המצטיין החודשי והתמיכה בחיילים הבודדים

בדצמבר 2018, קצת לפני שהתחיל לקבל דקות משחק משמעותיות יותר תחת ולדימיר איביץ', התגייס טננבאום לצה”ל. הוא שובץ במטה של חיל האוויר במחלקה מבצעית, בתפקיד של נהג, והתחבר מהר לחבר'ה בבסיס. חבריו בצבא מעידים על בחור כל כך צנוע, שבמשך חודשים ארוכים רוב החיילים סביבו כלל לא ידעו שמשרת איתם שוערה של מכבי ת”א. הוא הפך גם שם לאחד מהחבר'ה ובבסיס המציאו עבורו בצחוק את תואר החייל המצטיין החודשי, אותו העניקו לו בהלצה אחרי החודש בו שהה עם הצהובים במחנה האימונים לפני כשלושה חודשים והחסיר בעצם חודש מלא מהצבא. תואר החייל המצטיין החודשי הוענק לו שוב לפני מספר שבועות, אחרי שהפך לשוער הראשון של הקבוצה. 

תפקידו השוטף בצבא כולל טיפולים הקשורים לרכבים או משלוחים אשר הוא צריך לבצע, אך בצבא מעידים על טיפוס ממושמע, לא מהספורטאים הבעייתיים שמנסים להתחמק מכל דבר, ועברו לא מעט כאלה במסדרונות הקריה לאורך השנים, אלא בבחור שמוכן ואף מתנדב לעזור בכל דבר. הוא מוקף בחברים, גם חיילי חובה וגם אנשי קבע, השתלב בצורה מאוד מרשימה בתוך המערך המסובך הזה שנקרא צה"ל שהצליח לשבור לא מעט מבינינו בעבר והוא לא רוכב על זה שהוא שחקן כדורגל. לא מנסה לברוח מהשירות כמו רבים אחרים וגם לא לשנות את מעמדו אחרי שקיבל את המקום בין הקורות של איביץ'.  

דניאל טננבאום (איציק בלניצקי)דניאל טננבאום (איציק בלניצקי)

במכבי ת"א מספרים בנושא הזה: “יש לו את ההוויה הישראלית. דניאל בא לפה, עושה צבא, זה לא משהו רגיל. בדרך כלל מגיעים כל מיני מתאזרחים, ממכבי בכדורסל נניח, ממציאים להם משהו.. איזה סבתא או סבא שמכירים יהודי והופכים אותם למתאזרחים. והוא לא - הוא הולך על זה עד הסוף וזה לא משהו שצריך לקחת כמובן מאליו, שבחור שבא מברזיל, גדל במחלקת הנוער של פלמנגו, מחליט לעשות עלייה בגיל 21 לישראל וללכת על זה ALL IN, בלי לחשוש, כשהוא מודע לכך שהוא יצטרך לעשות צבא, וכל זאת כשהוא גר לבד, זה רק מעיד על האופי החזק ועל אישיות באמת מיוחדת”. 

את האישיות המיוחדת שלו הכירו בצבא גם מזווית אחרת. בצה"ל, מסתבר, יש לא מעט חיילים בודדים מברזיל, וטננבאום שומר על קשר עם החיילים האלה. הוא מספר להם על החיים בארץ מהזווית שלו, נותן להם עצות, מכוון אותם, משמש להם כאוזן קשבת ברמת השיחה והטלפון ודואג לשמור על הקהילה הזו של הברזילאים הבודדים שמשרתים בצה"ל, קרובה אליו. שוב, לא משהו מובן מאליו או משהו שאתה מצפה משחקן כדורגל, בטח לא מכזה שהצליח להגיע למועדון הגדול בישראל. 

דניאל טננבאום במדי צה"ל (אינסטגרם)דניאל טננבאום במדי צה"ל (אינסטגרם)

גם במכבי ת"א דאג טננבאום להיות האוזן הקשבת של השחקנים הזרים וכך הפך לחבר הטוב ביותר של אנריק סבוריט, והיה בעצם בין השחקנים הבודדים שהיו בחתונתו של הספרדי בקיץ האחרון. הוא גם חברו הקרוב של ז'איר אמאדור שחולק איתו שפה משותפת ולאחרונה הצטרף אל החבורה הזו אנדרה ז'ראלדש הפורטוגלי. חבר קרוב נוסף של טננבאום הוא ארון שוינפלד, יהודי מתאזרח כמוהו ומי שהיה קרוב אליו לא פחות ועזב בעונה שעברה הוא כמובן כריסטיאן באטוקיו. 

הזדמנות של פעם בחיים: צל"ש או טר"ש?

ומה לגבי הצד המקצועי? ביום שבת כאמור, יגיע מבחן גדול במיוחד מבחינת טננבאום. עד כה, רגע השיא שלו בין הקורות של הצהובים היה המשחק בטרנר, במחזור סיום העונה שעברה, כשהאלופה הביסה 0:4 את הפועל באר שבע. מעבר לכך, למעט אותו 1:1 מול מכבי חיפה בסמי עופר, רוב המשחקים בהם שותף היו נגד קבוצות קטנות, כאלה שלא ממש מרבות לאיים על השער של מכבי, אולם בבלומפילד במשחק הקרוב, זה כבר אמור להיות סיפור אחר לגמרי וגם לאחר מכן מול בית"ר ירושלים. ממש צל"ש או טר"ש. הזדמנות נדירה שמגיעה אחרי שלוש שנות המתנה ולא בטוח שתחזור על עצמה בהמשך. 

דניאל טננבאום בפעם האחרונה שפגש את מכבי חיפה (עמרי שטיין)דניאל טננבאום בפעם האחרונה שפגש את מכבי חיפה (עמרי שטיין)

עד עכשיו, הוא עמד במבחנים שמולו בהצלחה. הוא נכנס היטב מול עירוני קריית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו, והראה שאין בו פחד כאשר לא חשש להיכנס לעימות אווירי פיזי עם קיליאן שרידאן, שהוביל לפציעה של שניהם. זה המשיך עם רשתות נקיות באותו המשחק ומול נס ציונה, בני יהודה וכפר סבא. גם בעונה שעברה, שמר על רשת נקייה בארבעה מששת המשחקים אשר קיבל. קרויף בטוח שזה לא במקרה. “הבאנו כמה שחקנים זרים עם שורשים יהודיים בעבר, שלמען האמת, היה לנו מאוד קשה איתם. רובם לא ממש מימשו את מה שרצינו או קיווינו לו מבחינת הפוטנציאל. כולם באו עם מנטליות טובה, שונה מהמנטליות הקיימת, הם באו כדי לעבוד, כדי להשתקע, אבל לא נתנו את התוצאות על הדשא”. 

אז איפה השינוי עם טננבאום? “כשהוא בא, לא שמנו עליו לחץ”, מבהיר ההולנדי ומספר על הפרויקט שנרקם אי שם ב-2016. “התייחסנו אליו כבחור צעיר שהגיע לכאן כדי ללמוד בכל יום משהו חדש, שרוצה להתפתח כשוער ועם השנים זה מה שהוא עשה. ראינו אותו משתפר בכל יום עוד ועוד. עם שוערים זה תמיד קשה. לשוער קשה לתת דקות משחק, בטח לשוער צעיר, זה שונה משחקן בעמדה אחרת במגרש. מצד שני, זו הייתה אסטרטגיה מאוד ברורה מבחינתנו - יש פה שוער שבא מבית ספר מאוד טוב לכדורגל, צעיר מאוד, ועכשיו בואו נצא אל הדרך וניתן לו להתפתח”. 

דניאל טננבאום. "לא שמנו עליו לחץ" (חגי מיכאלי)דניאל טננבאום. "לא שמנו עליו לחץ" (חגי מיכאלי)

נקודת המפנה ביחס אל טננבאום, התרחשה דווקא בעונה שבה ג'ורדי ירד אל הקווים. חביב אוחיון חזר למועדון, דניאל ליפשיץ היה פצוע ובהמשך גם פרש מכדורגל וההולנדי שהפך למאמן היה צריך לבחור מי יהיו השוערים הראשון והשני שלו, כאשר לפניהם כמובן הבאנקר - פרדראג ראיקוביץ'. “בסוף כשאוחיון חזר הוא שב עם פציעה מאוד לא פשוטה ומכאן, טננבאום הפך לשוער השני. כששוער הופך להיות השני הוא יודע שמכאן הדרך להרכב יכולה להגיע בכל יום נתון. כושר רע של השוער הראשון, פציעות, הכל יכול להוביל לשם וכשזה קורה - הוא חייב להיות מוכן. בסוף זו החלטת מאמן כי כשאתה השוער השני, אתה תמיד אופציה בעיני המאמן להרכב”.

אז הפציעות לא הגיעו אל ראיקוביץ', שכמעט ולא החמיץ משחקים בתקופתו במכבי ת"א. לקראת סיום העונה שעברה, איביץ' הבין לאן הרוח נושבת וידע בערך בחודש מרץ שבקיץ יהיה לו שוער חדש בין הקורות, הוא גם ידע שזה יהיה יאניוטיס. יחד עם זאת, משהו אותת לסרבי שעכשיו יש הזדמנות להריץ את טננבאום, כי מי יודע באיזה כושר יגיע היווני, מתי העברתו תושלם (אולימפיאקוס הערימה קשיים ולא הסכימה להתיר את חוזהו מוקדם יותר), והסרבי צדק, שכן אל מחנה האימונים הוא יצא עם הברזילאי ואף עם ראיקוביץ' שנמכר רק תוך כדי לריימס. 

אנדראס יאניוטיס ודניאל טננבאום (חגי מיכאלי)אנדראס יאניוטיס ודניאל טננבאום (חגי מיכאלי)

במכבי ת"א מספרים כי העיכוב בהגעה של יאניוטיס הוביל לכך שהיו מחשבות רבות וארוכות מאוד להתחיל את המשחקים באירופה דווקא עם טננבאום, שמכיר טוב יותר את ההגנה הצהובה, שיחק מספר משחקים בעונה שעברה עם קו ההגנה הזה וכמובן התאמן עם כולם מאז 2016. אלא שהיו כמה בעיות גופניות שלבסוף הובילו את הסרבי להחלטה כי הוא הולך עם היווני מהרגע הראשון, גם מתוך הידיעה שיאניוטיס הגיע כדי להיות השוער הראשון וכי בעמדה שכזו, עדיף להמעיט את הרוטציות כמה שפחות ולהעניק יציבות. 

אך יאניוטיס איכזב ואז נפצע, טננבאום נכנס לעמוד בין הקורות ופתאום איביץ' נשמע אחרת. ביום חמישי האחרון, במסיבת העיתונאים, אמר דברים בעלי ניחוח המרמז על אפשרות להפתעה בהמשך: “דניאל ימשיך לקבל את הקרדיט. זה מגיע לו. הוא עבד מהיום הראשון בצורה קשה, הוא קיבל את הצ'אנס והוא ימשיך לקבל אותו באופן טבעי במשחקים הקרובים”. בתשובתו, כלל לא הזכיר שיאניוטיס פצוע או שהמצב הנוכחי הוא נגזרת לכך שהשוער הראשון של הקבוצה אינו כשיר. 

דניאל טננבאום (רדאד ג'בארה)דניאל טננבאום (רדאד ג'בארה)

אז האם זהו סימן להמשך? איביץ' לא אחד ששומר קרדיט בהרכב לשמות או לשחקני רכש והוכיח לאורך כל העונה שעברה כי ברגע שמישהו מתאמן חזק, לוקח את ההזדמנות שנותנים לו ומנצל אותה, הוא לא נוגע בו. הופעות טובות של טננבאום מול שתיים מתוך שלוש המועמדות לקרוא תיגר על האליפות הצהובה, ויכול מאוד להיות שהסיפור המדהים של דניאל טננבאום, יסתיים עם האפודה הראשונה של מכבי ת"א, לתקופה ארוכה מהצפוי. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */