יום שישי, 29.03.2024 שעה 01:21

ענקית: שתי מדליות כסף לאשרם באליפות העולם

המתעמלת הישראלית המשיכה באליפות המופלאה כשזכתה במקום השני בתרגילי האלות (23.300 נק') והסרט (20.750) ולזכותה כבר 5 מדליות. זליקמן שביעית בסרט

|
לינוי אשרם עם המדליות ודגל ישראל (עמית שיסל)
לינוי אשרם עם המדליות ודגל ישראל (עמית שיסל)

לינוי אשרם הנפלאה ממשיכה לככב באליפות העולם בהתעמלות אומנותית שנערכת בבאקו והערב (חמישי) היא זכתה בשתי מדליות כסף, הרביעית והחמישית שלה באליפות, והפעם עשתה זאת בתרגילי האלות והסרט.

אשרם וחברתה הישראלית ניקול זליקמן, שתי המתעמלות הבכירות של ישראל, שהבטיחו מוקדם יותר היום את העפלתן לגמר הקרב-רב שייערך מחר וכן הובילו את ישראל למדליית כסף קבוצתית היסטורית, העפילו לגמר באלות מוקדם יותר היום כשדורגו בין שמונה הראשונות אחרי המוקדמות. אשרם העפילה גם לגמר בסרט, אותו זליקמן פספסה.

באלות אשרם עלתה לגמר מהמקום השלישי עם ציון של 23.600 נקודות ואילו זליקמן עלתה מהמקום החמישי עם 22.100 נקודות. בגמר עצמו אשרם הייתה הראשונה לעלות על המזרן וביצעה תרגיל טוב, ללא טעויות, שזיכה אותה בציון של 23.300 נקודות. אחריה עלתה מתעמלת רומנייה שמייצגת את איטליה וקיבלה 21.900. מיד לאחר מכן עלתה ארינה אברינה הנהדרת מרוסיה, שקיבלה 22.050 נקודות במפתיע, ציון מאכזב מאוד מבחינתה. המתעמלת הרביעית הייתה ולאדה ניקולצ’נקו מאוקראינה שקיבלה 22.350 נקודות.

לינוי אשרם (משמאל) על הפודיום עם מדליית הכסף (עמית שיסל)לינוי אשרם (משמאל) על הפודיום עם מדליית הכסף (עמית שיסל)
לינוי אשרם עם המדליות (עמית שיסל)לינוי אשרם עם המדליות (עמית שיסל)

החמישית הייתה אלינה ארנסקו מבלארוס שקיבלה 21.600. אחריה עלתה ניקול זליקמן, הישראלית השנייה בגמר, שקיבלה ציון מאכזב מבחינתה של 20.850. שביעית הייתה קטסיארינה גאלקינה שקיבלה 20.800, הציון הנמוך מבין השמונה, כך שנקבע שזליקמן תסיים שביעית. האחרונה לעלות על המזרן הייתה דינה אברינה הרוסייה, שעשתה תרגיל פשוט נפלא וברגע האחרון לקחה לאשרם את הזהב כשקיבלה ציון של 23.800 נקודות, שבהחלט הגיע לה.

ניקול זליקמן (עמית שיסל)ניקול זליקמן (עמית שיסל)
לנה קופילנקו, לינוי אשרם ואיילת זוסמן (עמית שיסל)לנה קופילנקו, לינוי אשרם ואיילת זוסמן (עמית שיסל)

מיד לאחר מכן נערך הגמר בתרגיל הסרט, ובניגוד לגמר באלות שם אשרם הייתה ראשונה, הפעם היא עלתה אחרונה. שתי הראשונות היו שתי מתעמלות מבלארוס שקיבלו ציונים נמוכים ואחריהן עלתה ולאדה ניקולצ’נקו האוקראינית שקיבלה 20.350 נקודות. אחרי שלורה זנג האמריקאית לא עברה את ה-20 נקודות עלתה דינה אברינה הנהדרת, שכיוונה לדאבל יומי בזהב ועשתה את שלה עם תרגיל נהדר שהקנה לה 21.800 נקודות. אחר כך עלתה אקטרינה סלזנבה, הרוסייה השנייה בגמר, שקיבלה 20.650 נקודות. מילנה בלדסארי האיטלקייה הייתה הלפני אחרונה אך גם היא קיבלה ציון נמוך.

לינוי אשרם ואיילת זוסמן (עמית שיסל)לינוי אשרם ואיילת זוסמן (עמית שיסל)

ואז הגיע תורה של אשרם. היא סיפקה תרגיל נהדר, אך לצערה הפילה את הסרט פעם אחת, מה שעלה לה אולי במקום הראשון. בכל זאת, היא הסתפקה במקום השני עם 20.750 נקודות ומדליית זהב שנייה באליפות העולם תוך פחות משעה. פשוט מדהים.

לינוי אשרם (עמית שיסל)לינוי אשרם (עמית שיסל)
לנה קופילנקו, לינוי אשרם ואיילת זוסמן (עמית שיסל)לנה קופילנקו, לינוי אשרם ואיילת זוסמן (עמית שיסל)

בכך סגרה אשרם זכייה בחמש מדליות עוד לפני גמר הקרב-רב, וזאת לאחר שזכתה עוד לפני תחילת הגמרים הערב בשלוש מדליות - מדליות כסף וארד אישיות בתרגילי הכדור והחישוק שלשום, ומדליה מדינתית אחת, כאמור, יחד עם חברותיה לנבחרת.

לינוי אשרם, יוליאנה טלגין, ניקול וורונקוב, ניקול זליקמן ואלה סמופלוב (עמית שיסל)לינוי אשרם, יוליאנה טלגין, ניקול וורונקוב, ניקול זליקמן ואלה סמופלוב (עמית שיסל)
לינוי אשרם (עמית שיסל)לינוי אשרם (עמית שיסל)

יש לציין שעד האליפות הנוכחית לאשרם היו בסך הכל חמש מדליות באליפויות עולם – שתיים מהאליפות ב-2017 ועוד שלוש מהאליפות בשנה שעברה. כעת היא הכפילה את מספר המדליות שלה בבמה הגדולה מכולן, וזאת עוד לפני תחרות הקרב-רב, שגם בה היא מועמדת מובילה למדליה. אין ספק ששנה לפני האולימפיאדה, אשרם נראית פשוט נהדר והיא אולי המועמדת המובילה של ישראל למדליה בטוקיו.

לינוי אשרם (עמית שיסל)לינוי אשרם (עמית שיסל)
לינוי אשרם, יוליאנה טלגין, ניקול וורונקוב, ניקול זליקמן על הפודיום (עמית שיסל)לינוי אשרם, יוליאנה טלגין, ניקול וורונקוב, ניקול זליקמן על הפודיום (עמית שיסל)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */