יום רביעי, 17.04.2024 שעה 01:40

"יש מותחנים ומלחמה ספורטיבית בלתי רגילה"

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' באירוע הפתיחה לליגת הכדוריד לקראת העונה שבפתח: "אני תמיד צופה במשחקים". יו"ר האיגוד טל לביא: "יום חגיגי"

|
אדיר ישראל, רוביק דנילוביץ' ובני ביטון (איציק בלניצקי)
אדיר ישראל, רוביק דנילוביץ' ובני ביטון (איציק בלניצקי)

רגע לפני שליגת הכדוריד תחל את עונתה, התקיים היום (שני) אירוע הפתיחה בפעם הראשונה ב"גיגסי" ספורט בר שבבירת הנגב. מי שלקחו חלק הם מאמני הקבוצות ויושבי ראש, שחקנים, ראשי הערים של באר שבע ודימונה, רוביק דנילוביץ' ובני ביטון שבירכו לקראת העונה החדשה שתתחיל ביום שישי הקרוב. 

כזכור, בעונה שעברה הקבוצות הדרומיות עשו חיל, הפועל אשדוד זכתה באליפות המדינה, מ.כ באר שבע העפילה בעונתה הראשונה בליגה הבכירה לפלייאוף העליון והעלייה ההיסטורית של מכבי דימונה לליגת העל. במהלך הטקס, הוענקו פרסים לשחקנים המצטיינים מהעונה שעברה, טומיסלאב סטויקויביץ' (בעמדת השחקן הזר) ואדיר כהן (ישראלי) שהיו שותפים בזכייה של האשדודים. 

מי שתחילה פתח בדבריו הוא ראש עיריית ב”ש רוביק דנילוביץ': "באר שבע ותל אביב לדעתי הן הערים היחידות במדינת ישראל שיש להן קבוצות בליגת העל בארבעת ענפי הספורט המרכזיים, כדורגל, כדורסל, כדוריד וכדורעף. אנחנו שמחים שבאר שבע יכולה גם להקצות את המשאבים, המתקנים והתקציבים לקבוצת הכדוריד. אני גאה שאת פתיחת העונה של כדוריד אנחנו מקיימים פעם ראשונה בדרום, אשדוד זכו באליפות, דימונה רשמה עלייה היסטורית לליגת העל ואנחנו קובעים יתד כבר שנה שנייה בליגת העל ומבחינתי זה מרגש מאוד כי ספורט הוא חינוך”.

רוביק דנילוביץ' (איציק בלניצקי)רוביק דנילוביץ' (איציק בלניצקי)

איך העירייה תורמת על מנת לפתח את ענף הכדוריד: "ראשית זה מתחיל במשאבים לדבר, אם יש מישהו שבאמת דוחף ענף ספורט מסוים, אז לאט לאט הוא ממגנט אליו שחקניות ושחקנים, דבר שני התפקיד של הרשויות המקומיות זה לבנות מתקנים איכותיים וראויים, זה מה שעשינו עם אצטדיון טרנר, בנינו גם לקבוצת הכדוריד שלנו אולם ספורט איכותי שמשמש לכדוריד ולשאר ענפי הספורט. אנחנו בונים ספורטק בפארק נחל באר שבע בעלות של 100 מיליון שקל כדי לתת לענפי הספורט השונים ברחבי העיר כדי שהילדים יוכלו להתנסות ואז יחליטו איזה ענף מרגש ומעניין אותם, אי אפשר להיות רק סביב ענף ספורט אחד. הרוב המכריע לא יצאו ספורטאים מקצוענים אבל הרבה מהערכים שהספורט מנחיל באופי, להיות ווינר, לדעת להפסיד ולהיות שחקן קבוצתי אלה הדברים שמסייעים לי גם בתפקידי כראש ראשות”.

מה תרצה לאחל לשחקנים לקראת פתיחת העונה: "שתהיה עונה מרתקת. בימי שישי אני צופה באופן קבוע במותחנים, המשחקים הם מאוד קצביים וצבעוניים. יש מלחמה ספורטיבית בלתי רגילה”.

טל לביא (איציק בלניצקי)טל לביא (איציק בלניצקי)

טל לביא, יושב ראש איגוד הכדוריד הוסיף: "זה באמת יום חגיגי, שחקני כדוריד מוכרים וכיף לראות את זה. אני רוצה לברך את רמת השרון שזכתה אתמול בגביע ווינר שופטים, את השחקנים שתהיה עונה טובה בלי פציעות, נעשה כל מה שאפשר על מנת לקדם את ענף הכדוריד בארץ”.

ראש עיר נוסף שהתייחס גם כן הוא בני ביטון מדימונה, שהוסיף: "זאת גאווה שאנחנו פותחים את עונת הכדוריד בבירת הנגב, יש לי היסטוריה גדולה מאוד בענף. דימונה הייתה אימפריה בתחום הכדוריד, באר שבע הפכה להיות בירת הספורט שלנו ואנחנו האחות הקטנה, מקנאים ולומדים. אם לא נהיה משוגעים ומטורפים לספורט אז אין לרשויות מה לעשות, אני ורוביק ביחד נפתח את הנגב. אין ילד בדרום שלא מתחבר להפועל באר שבע, זה הפך להיות מותג. לקחתי על עצמי לקדם את המשאבים בתחום הכדוריד, זה משחק מהנה שנותן הרבה מנהיגות. אני מאחל לאיגוד הכדוריד שיקפוץ מדרגה וצריכים רק לתת משאבים, בהצלחה לכולם”.

בני ביטון (איציק בלניצקי)בני ביטון (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */