יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

אכזבה בב"ש: היינו רכים, חסרה איכות בהתקפה

אחרי ה-3:0 נגד פיינורד, בקבוצה מבירת הנגב הודו: "האגרסיביות והקצב הגבוה הקשו עלינו". ביקורת על האסלביינק, מיגל ויטור יהיה כשיר לבית"ר

|
שחקני הפועל ב
שחקני הפועל ב"ש בסיום (מרטין גוטדאמק)

אכזבה גדולה בבירת הנגב. 3 ימים לפני משחק פתיחה העונה הקשה באצטדיון טדי, הפועל באר שבע הובסה 3:0 ברוטרדם ע"י פיינורד, במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. בכך, הגומלין ביום חמישי הקרוב בטוטו-טרנר הופך לפרוטוקול בלבד כאשר רק ניצחון בהפרש ארבעה שערים ומעלה יעלה את האדומים לשלב הבתים של הליגה האירופית. 

"אין מה לעשות, פיינורד קבוצה ברמה מאוד גבוהה" אמרו בבאר שבע, "ידענו שמדובר בקבוצה אדירה עם המון איכויות, למרות כל מה שניסו לצייר בימים האחרונים. מצד אחד, אנחנו היינו רכים וזה לא מאפיין את הקבוצה מפתיחת העונה, גם חסרה לנו איכות בחלק ההתקפי. מצד שני, הם מאוד מגוונים ואגרסיביים, משחקים בקצב גבוה לעיני קהל שדוחף וזה הקשה עלינו מאוד. אם היינו מנצלים את המצב לפני הגול של לארסון, הכל היה נראה אחרת עכשיו. באירופה אסור לעשות טעויות, בטח לא נגד קבוצה כמו פיינורד ושילמנו על כל טעות.  זה מדרבן אותנו עוד יותר להוכיח שיש לנו קבוצה טובה ורעבה ביום ראשון נגד בית"ר". 

למרות ההכרה בחוזקות של פיינורד, בקבוצה הבחינו שוב בחוסר האיכות שקיימת בחלק ההתקפי. שלוש ההחמצות הגדולות המחישו את גודל התסכול במועדון, שגרמו לחלק לצאת בתחושת פספוס. בקבוצה ביקרו את החלוץ נייג'ל האסלביינק שבחר לבעוט במקום למסור לרמזי ספורי, שהיה חופשי לגמרי מול שער חשוף. "נייג'ל פשוט היה חייב למסור לרמזי, זאת לא הפעם הראשונה שהוא הולך לבד" אמרו שחקנים. לפי הערכה, ההולנדי שקיווה למשחק טוב יותר על אדמת ארצו, עשוי לשלם את המחיר ביום ראשון כאשר בן שהר שנכנס רק כמחליף מועמד לתפוס את מקומו. 

כמו בהכנות למשחק נגד נורשפינג, בבאר שבע עבדו רבות גם הפעם על עמידה טקטית במצבים נייחים, אולם הפעם זאת הייתה החוליה החלשה במערך של ברק בכר שתורגמה בספיגת שני השערים מרגלי לירוי פר שניצל את הבלבול בהגנת באר שבע. "לא היינו אגרסיביים ברמה המתאימה למעמד כזה ומול קבוצה כמו פיינורד", אמר גורם במועדון. אחת הסיבות לאכזבה הרבה בצוות המקצועי היא הרכות של שחקני ההגנה והקישור במצבים הנייחים, כמו כן הרבה איבודי כדור של שחקני הקישור שהובילו ללחץ של ההולנדים. 

בנוסף להפסד העגום של באר שבע אמש, בעקבות הדלקת האבוקות בפתיחת המשחק ביציע שבו היו כ-300 אוהדי הפועל באר שבע, צפויה הנהלת המועדון לקבל קנס כספי על ידי בית הדין של אופ"א. דרך אגב, בעקבות הדלקת האבוקות נעצרו כשלושה אוהדי באר שבע. כדי לשלם עבור שחרורם, מספר חבריהם אספו כ-900 יורו מאוהדי באר שבע אחרים שנכחו ביציע.

הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור שנכנס להרכב על חשבונו של עמית ביטון ברגע האחרון, סימן לצוות המקצועי בסביבות הדקה ה-70 שהוא סובל מכיווץ בשריר. בשל העובדה שויטור לא התאמן בצורה סדירה, ברק בכר החליט שלא לסכנו והוציא אותו מיד. למרות זאת, הבלם לא נפצע והוא כשיר למשחק ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים במסגרת המחזור הראשון של הליגה. 

אחרי התבוסה להולנדים, בקבוצה מנסים להמיר את התחושות הקשות בקבוצה במוטיבציה כדי לתקן את הרושם בעוד שלושה ימים בטדי. "אני שמח שנפגוש את בית"ר ירושלים בעוד שלושה ימים, מבחינתי שהמשחק היה מתקיים מחר" אמר ברק בכר בסיום המשחק ועל פי שחקנים זה המסר שחידדו אנשי הצוות המקצועי בחדר ההלבשה. חנן ממן שלא שותף מול פיינורד אבל חזר לסגל, עשוי לקבל דקות נגד בית"ר ירושלים ולא מן הנמנע שגם יפתח מול הקבוצה בה שיחק לפני מספר שנים. לקראת הקרב בטדי, בבאר שבע יערכו מספר שינויים קלים, למשל ג'ימי מרין הקוסטה ריקני שעשוי להחליף את ניב זריהן, שנמצא בכושר טוב, אבל כזכור הורחק בחצי גמר הטוטו נגד הצהובים-שחורים לפני 5 ימים.

"כל עוד יש סיכוי נעשה את המקסימום", אמר הקשר מרוואן קבהא שדווקא נמצא בכושר טוב, "אין ספק שזאת תוצאה מאכזבת מבחינתנו. רצינו להעביר את ההכרעה הביתה ויהיה עכשיו יותר קשה. אני תמיד מאמין שאפשר לעשות את זה מול הקהל שלנו ואני מקווה שניתן משחק טוב יותר. אלוהים גדול". על השליטה של ההולנדים: "אני חושב שכן הגענו למצבים שלא ניצלנו. כן הם שלטו ברוב המשחק, אבל אנחנו הגענו למצבים שלנו וזה ההבדל, הם הגיעו למצבים נתנו את השערים שלהם. זאת תוצאה מאכזבת מבחינתי, אבל ניקח את הדברים הטובים ליום ראשון". 

בנוגע לכדור שלג אפשרי במידה ויפסידו לבית"ר בעוד שלושה ימים: "אנחנו לא חושבים על זה. גביע הטוטו היה סיפור אחר. ההפסד הזה מאכזב כמו שאמרתי, אבל זה לא אמור להשפיע עלינו לפתיחת הליגה. תמיד אחרי הפסדים אנחנו רוצים לתקן כמה שיותר מהר. אנחנו לא רוצים לחשוב יותר מדי על המשחק האחרון. טוב שהמשחק נגד בית"ר מגיע מהר". 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */