יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מנספורד: לא עשינו שום טעות הקיץ במכבי ת"א

מנכ"ל הצהובים התייחס לעזיבתו של אלי דסה: "יכל להיות המשתכר הגבוה ביותר פה והחליט לסרב". על המאמן: "אני מאמין בוולדימיר איביץ' ובמנהיגות שלו"

|
בן מנספורד (איציק בלניצקי)
בן מנספורד (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב ערכה היום (שני) אירוע לתקשורת במתחם חידוש המנויים המיוחד אשר הוקם בהיכל מנורה מבטחים, זאת כאשר אמש נפתח שלב המכירה השני. המוקד של “לאן” ידע עומסים גדולים מאוד בשעות הערב אשר נמשכו אל תוך הלילה ולפחות על פי נתוני הבוקר נראה כי כבר למעלה מ-16 אלף מנויים נרכשו עד כה. מנכ”ל מכבי תל אביב בן מנספורד שוחח עם התקשורת והתייחס לנושאים המרכזיים בקבוצה, לקיץ האחרון, להפסד לסודובה, לאלי דסה ולמעמדו של ולדימיר איביץ’.

מנכ”ל מכבי תל אביב בן מנספורד התייחס למצבה של הקבוצה על הדשא ומחוצה לו: “הימים האחרונים מאוד טובים מבחינתי נכון לרגע זה, כי אני מאושר מהעובדה שאנחנו עומדים לחזור לתל אביב עם כמות אוהדים אדירה מאחורינו וזה טוב מאוד מבחינת המנויים והחסויות, באשר למה שקרה בהפסד לסודובה, כמובן שזה מאכזב, אני שונא להפסיד. מה שטוב הוא שכך גם המאמן, הצוות והשחקנים, כולם שונאים להפסיד. על המגרש, כמובן שאנחנו לא אוהבים להפסיד, אבל אני מבטיח שנעשה הכל כדי לתקן ולסדר את הדברים”.

מנספורד: "מאמין בוולדימיר איביץ'"

מה שהיה בין איביץ’ לדור מיכה: “אנחנו לעולם לא נגיב על פעולות אישיות ודברים שקרו במשרד או בקריית שלום, אבל אני יכול להגיד שהסטנדרטים, המשמעת, התרבות, מוסר העבודה והכבוד שאנחנו מראים זה לזה ומה שאנחנו דורשים זה מזה הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו בעונה שעברה ויש לזה חלק עצום בכך שגם כאשר מכבי לא זכתה בתארים, עדיין סיימנו במקום השני שלוש עונות ועדיין עלינו פעמיים לשלב בתים באירופה ועדיין הגענו לגמר הגביע ועדיין זכינו בגביע הטוטו. המשמעת והסטנדרטים חסרי הפשרות שלנו חייבים להישמר ואני מאמין באיביץ’, בצוות ובשחקנים המנהיגים שישמרו את הסטנדרטים האלה”.

דור מיכה (רדאד ג'בארה)דור מיכה (רדאד ג'בארה)

ההפסד לסודובה: “מה קרה מול סודובה? אני חושב שאני אשאיר את הניתוחים והפרשנויות למאמן כי זאת העבודה שלו. אנחנו רוצים כמובן לנצח בכל משחק, אבל אני בטוח שאיביץ’ ראה דבר או שניים שלא היו בסדר מבחינתו ושהוא רוצה לשנות כדי לחזק את המנטליות, להגביר את האינטנסיביות, לשפר את ה’קילינג אינסטינקט’, אני בטוח שיש לנו קבוצה שיכולה לעשות תוצאות טובות ולעבור את סודובה וכמו כן, גם את פרנצווארוש ודינאמו זאגרב. אני מצפה לתוצאה טובה בחמישי”.

בן מנספורד (איציק בלניצקי)בן מנספורד (איציק בלניצקי)

פתיחת העונה המאכזבת: “יש סיכוי שנצטרך לחשוב על דברים שעשינו לא נכון אחרי הפסדים, אבל אנחנו ניזונים מהדחף הזה שלא להפסיד וזה נותן לנו דרייב, אני מאמין שיש לנו את היכולת לעבור את סודובה ואיביץ’ וצוות השחקנים הבכיר, שמנוסה יותר כעת, ישיג את התוצאה שאנחנו רוצים בחמישי. שבוע גדול לפנינו”.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים (חגי מיכאלי)

העונה שעברה לעומת העונה: “חזרנו וזה חשוב מאוד לא להישאר תקועים בעונה שעברה, שברנו שיאים והעבר מאחורינו, זה נגמר וזו התחלה חדשה וזה המסר שכולם צריכים לקחת איתם. אני מאמין שהמסר הזה יעבור וכשראיתי את האכזבה ביום חמישי בחדר ההלבשה ואחרי שהרגשתי את התחושות שלנו, אני בטוח שאיביץ’ והשחקנים יגיעו מוכנים ביום חמישי”.

הקיץ האחרון: “האם עשינו טעויות הקיץ? לחלוטין לא, כמובן שספגנו הפסד קשה, אבל זה חלק מהכדורגל ועכשיו אנחנו צריכים להתאושש ולחזור מההפסד הזה, אבל לא עשינו טעויות, יש לנו מאמן מהטובים באירופה, את הסגל הטוב ביותר בישראל וקבוצה שזכתה באליפות ב-31 נקודות, אני מאמין בקבוצה ובטוח שנעשה את העבודה בחמישי”. 

מיץ' גולדהאר ובן מנספורד (רדאד ג'בארה)מיץ' גולדהאר ובן מנספורד (רדאד ג'בארה)

עזיבתו של אלי דסה: “אני ממש לא כועס על אלי דסה או מאוכזב ממנו, אנחנו חייבים להבין שאנחנו פועלים פה בישראל בזירה מאוד אגרסיבית ותחרותית. הצעת החוזה של אלי דסה נתנה לו את החופש להחליט והגשנו לו הצעה יוצאת דופן, שהייתה הופכת אותו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר במועדון, או לפחות מהגבוהים. זו הייתה הצעה מדהימה, אבל לאלי הייתה אפשרות להגיד ‘תודה, אבל לא תודה’ וזה מה שהוא עשה. אני מכבד את אלי מאוד כאדם וכשחקן, אבל עכשיו הוא לא איתנו ואנחנו מתרכזים במי שאיתנו”.

המגעים עם דסה ואיתן טיבי: “אני אעדיף לדבר על שחקנים שנמצאים במכבי, אבל אני מבין שלא דיברתי מאז סוף העונה שעברה. הגענו עם דסה לסיטואציה בה לא הייתה לנו את האפשרות להתקדם יותר, הגשנו לו הצעה טובה מאוד, הצעה ענקית שלה הוא סירב ולאחריה לא הרגשנו שזה נכון להציע יותר במסגרת ההגבלות איתן אנחנו צריכים להתמודד במסגרת הפייר פליי הפיננסי. הסיטואציה הייתה דומה מאוד עם איתן טיבי, שוחחנו עם הסוכן של טיבי והגשנו לו ההצעה הגבוהה ביותר שהיינו יכולים להציע והוא לקח זמן לחשוב ובסוף חזר אלינו. אני מאושר שטיבי איתנו, דיברתי איתו הבוקר וטוב לראות אותו על הדשא וזו הסיטואציה, היינו יכולים לעשות את זה עם טיבי ועם אלי לא הצלחנו”.

אלי דסה (חגי מיכאלי)אלי דסה (חגי מיכאלי)

העניין בדור פרץ: “היו לו שתי עונות נהדרות, עונה מדהימה בעונה החולפת עם שמונה שערים מהקישור ומשחקים טובים מאוד בנבחרת ישראל. כמו שאיביץ’ אומר, זה מובן שיהיה בו עניין ואם נגיע למקום שתהיה הצעה נכונה לדור ולנו כמועדון אתם תדעו על זה, אבל כרגע דור נמצא במשפחת מכבי ואני בטוח שהוא מרוכז בלהשיג את התוצאה הטובה ביותר ולעבור את סודובה בחמישי”.

דור פרץ (חגי מיכאלי)דור פרץ (חגי מיכאלי)

החתמתו של אנדראס יאניוטיס: “הוא היה בנבחרת הצעירה של יוון ובנחרת הבוגרת והוא נבחר לשוער העונה ביוון ב-2016/17, כאשר גם איביץ’ הצביע לו. אנחנו בטוחים שהוא שוער מספיק טוב, הייתה לו עונה מצוינת ב-2017/18 ובעונה שעברה הוא התחיל כשוער ראשון באולימפיאקוס, אך המאמן החליט להביא שוער אחר ואנדראס סירב לחתום על חוזה חדש וזו הסיבה שהוא התאמן בנפרד מהקבוצה למשך תקופה מסוימת. הוא בגיל הנכון, יש לו את הרעב הנכון והוא מוכח, הוא יכול להעניק לקבוצה ערך מוסף, קשה למצוא שוערים כאלה. אנדראס הוא בין חמשת השוערים החופשיים הטובים שהיו בעולם בנקודה בה החתמנו אותו”.

אנדראס יאניוטיס (איציק בלניצקי)אנדראס יאניוטיס (איציק בלניצקי)

נושא הרכש: “אנחנו שמחים מאוד עם הרכש שעשינו, ניק בלקמן הוא בן 29 ומכיר את הכדורגל הישראלי ואת השחקנים ואנדרה ז’ראלדס, אנחנו מרוצים מאוד וזה לדעתנו היה הרכש הנכון עבורנו. זה מה שהחלטנו ואנחנו מאמינים בזה ונראה אם צדקנו או טעינו בסוף העונה”. 

מצבם של אורוש ניקוליץ’ ואייל גולסה: “שניהם בחורים נהדרים שמנסים להחלים ולחזור מהר ככל הניתן, אני לא יכול לחכות לראות את שניהם על המגרש. גולסה חשוב לנו מאוד והוא נכס למועדון וניקוליץ’ מוכן להרוג מישהו כדי לעלות על הדשא. אני מקווה מאוד ששניהם יחזרו בקרוב מאוד”.

אייל גולסה (רדאד ג'בארה)אייל גולסה (רדאד ג'בארה)

העניין מספרד בז’איר אמאדור: “ז’איר לחלוטין לא הביע רצון לעזוב, הוא מקצוען אדיר ובחור נהדר ואני בטוח שבאירופה אנחנו צריכים את הכוח והמהירות שלו ואני מופתע שקבוצות מליגות בכירות יותר מהליגה הספרדית השנייה לא התעניינו בו, אבל כמובן שאנחנו רוצים לשמור את ז’איר במועדון”.

ז'איר אמאדור (רדאד ג'בארה)ז'איר אמאדור (רדאד ג'בארה)

הנזק הכלכלי שייגרם מאי העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית: “כמובן שזה חשוב לנו מאוד, מדובר במיליונים של אירו, זה חשוב גם לקבוצות הישראליות וגם לנבחרת ישראל. ההשתתפות בליגה האירופית היא חשובה מאוד, כי אם לא זה יפגע בקבוצות הישראליות ובנבחרת. זה אתגר, אבל אני מאמין שנעבור אותו”. 

על מיץ’ גולדהאר: “יש לנו בעלים תומך מאוד, אני נותן למיץ’ המון קרדיט על העבודה שלנו בשנים האחרונות. בלי התמיכה שלו לא היינו יכולים לעשות את זה, כמו גם בלי האוהדים התומכים שלנו, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להתמודד. כולנו פה כדי לנצח, שוחחתי עם משה חוגג ואלי אוחנה על דברים בכדורגל הישראלי וראיתי את הניצוץ הזה בעיניים שלו, הוא אוהב את הקבוצה שלו ורואים את זה גם אצל יענק’לה שחר ובהפועל באר שבע ומכבי נתניה, אני חושב שזה נהדר”. 

מיץ' גולדהאר עם צלחת האליפות (רדאד ג'בארה)מיץ' גולדהאר עם צלחת האליפות (רדאד ג'בארה)

על מצבו של איתמר צ’יז’יק: “יענקל’ה שחר שוחח איתנו לפני שנה בערך בנוגע לחזרה לבלומפילד והייתה שיחה עם תשוקה גדולה בה יענק’לה סיפר לנו על איתמר צ’יז’יק ואמר שהוא בחור נהדר וכמה שהחלק שלו במעבר של מכבי חיפה לאצטדיון סמי עופר. בשם כל מועדון מכבי תל אביב אני מאחל את הטוב ביותר לו ולמשפחתו ובטוח שגם יענק’לה שחר וכל הצוות במכבי חיפה גם מאחלים לו את הטוב ביותר, אז המחשבות שלי גם איתם”. 

איתמר צ'יזיק (עמרי שטיין)איתמר צ'יזיק (עמרי שטיין)

על פי הערכות, עם המשך המכירה של אלו שלא הצליחו לקנות אמש בגלל העומסים, רף 17 אלף המנויים עומד להיות מושג. אגב, ל-ONE נודע כי בשל הצורך בהפרדות מסודרות מיציעי היריבה, הקבוצה לא תוכל למכור יותר מ-22 אלף מנויים. במשחקים נגד קבוצות שאינן גדולות, תתאפשר בכך מכירת כרטיסים בודדים למקומות האלה. אם היריבות יהיו קטנות ולא יהיה ביקוש גדול לכרטיסים אצלן, על ידי יצירת הפרדה, יופשרו אף מקומות נוספים.

מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ’, ערך שיחות עם אישיות עם שחקניו לאורך היממה האחרונה, זאת על מנת להוציא את הקבוצה לדרך חדשה לאחר הנפילות באירופה בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, שגם נראתה רע מאוד וכמובן, על רקע המתיחות שעלתה בינו לבין חלק משחקניו.

ולדימיר איביץ' באימון (רדאד ג'בארה)ולדימיר איביץ' באימון (רדאד ג'בארה)

כזכור, אתמול פורסם ב-ONE כי המאמן פנה אל שחקניו במהלך אימון יום שבת וביקש שאם למישהו מהם יש מה להגיד לו הוא יכול לעשות זאת מול כולם או לגשת אליו. אולם, אתמול כאשר הקבוצה התכנסה בקריית שלום הסרבי כבר החליט לשנות את הגישה שלו ויזם בעצמו את אותן שיחות אישיות.

“צריך לשנות אווירה ולצאת לדרך חדשה”, הסכימו במכבי ת”א והיו מרוצים מהצעד בו נקט המאמן הסרבי. כעת מקווים במועדון כי אכן יהיה שינוי מהיר והצהובים יוכלו לעשות את העבודה בליטא ולמחוק את הפיגור 2:1 מול סודובה במשחק החוץ ולהעפיל אל שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */