יום שבת, 18.05.2024 שעה 22:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 2 - 1
  • מכבי חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 3
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 1 - 0
  • הפועל חיפה

דילמוני נגד הפועל חיפה: זו התעללות משפילה

המגן ה'מנודה' שלח באמצעות עו"ד שי אליאס מכתב חריף לראשי המועדון האדום בו דרש התנצלות, פיצוי כספי ואת החזרתו לאימונים: "פעלתם בניגוד לחוק"

|
חן דילמוני (עמרי שטיין)
חן דילמוני (עמרי שטיין)

לאחר שנאמר לו שאינו בתוכניות המקצועיות והפך ל’מנודה’, המגן השמאלי של הפועל חיפה חן דילמוני שלח הבוקר (רביעי) מכתב חריף למועדון ומנהליו, כולל הבעלים יואב כץ באמצעות עורך הדין שי אליאס, בשם ארגון השחקנים.

במכתב שנשלח להפועל חיפה כתב אליאס כי: “בתחילת חודש יולי או במועד סמוך לכך הודעתם למרשי כי הוא אינו בתוכניות המקצועיות שלכם תוך איומים ולשון בוטה ולמעשה בכך פיטרתם אותו ואף הפרתם את הסכם העסקה עם מרשי ואף פעלתם ל’נדות’ את מרשי מהקבוצה, כבר החל מחודש יולי 2019 החליטה הקבוצה ומשיקולים זרים שאינם ידועים למרשי, להתעלל ולהתעמר בו באופן בוטה, משפיל וחמור ולמעשה, נידתה אותו לחוד מהקבוצה”.

שכטר: "מאכזב מאוד,נצטרך להרים את הראש"

“חייבתם את מרשי להתאמן בנפרד מהקבוצה זאת מיום 25/7/19, לאימון אשר איננו מקצועי, ללא השגחה של צוות רפואי ו/או מאמן מקצועי בנפרד ולערוך אימון אשר אינו מהווה אימון מקצועי המתאים לשחקני כדורגל וקל וחומר, לשחקנים המשחקים בליגת העל. כיומיים לאחר מכן, מרשי התאמן כמנודה בשעות שונות מהקבוצה. כמו כן, מיום 25/7/19, נאסר על מרשי להיות נוכח באספות הקבוצה. פועלכם כאמור לעיל וכבי שיובא להלן, הינו בניגוד להוראות החוק כפי שנקבע בתיק בוררות חן עזריאל נגד מכבי חיפה”.

“כחלק מהנסיון שלכם לטרטר את מרשי ולשבור אותו, על מנת שיוותר על הסכם העסקה שלו אצלכם והכספים המגיעים לו, ביצעתם למרשי ‘אימוני טרטור’ בשעות בוקר מוקדמות, דבר שגרם למרשי להשפלה והוצאות מיותרות על תחבורה. יש לציין כי מרשי נשוי ואב לילד, כאשר אשתו של מרשי נמצאת כעת בהריון מתקדם. כל נסיון של הקבוצה ‘לנדות’, להשפיל ולהוריד את הרמה המקצועית של מרשי הוא פגיעה ישירה הן בו ישירות והן במשפחתו שנאלצת לבצע התארגות יום יומית והכל בהתאם ללוח האימונים שנועד לשבור את מרשי”.

עו"ד שי אליאס (אחמד מוררה)עו"ד שי אליאס (אחמד מוררה)

“יודגש, כי מרשי מגיע לאימון מהעיר תל אביב ובשל כך ובזדון קבעתם את שעת האימון לשעה 8:00 בבוקר במטרה להקשות ולפגוע בו שלא יוכל להסיע את בנו הקטן לקייטנה. פעלתם למדר את מרשי ממחנה האימונים של הקבוצה, כאשר מרשי לא הוזמן למחנה אימונים יחד עם שחקני הקבוצה והודעתם לו שהוא לא יוצא למנה אימונים. דבר זה פגע בהכנה המקצועית של מרשי, בכישוריו המקצועיים ויכולותיו ובהכנה המקצועית שלו לעונה הקרובה. יודגש, כי מרשי נותר לבדו בישראל וזאת מכל סגל הקבוצה מתוך כ-24 שחקנים ושבעה אנשי צוות מקצועי”.

“גם לאחר בקשות חוזרות מצד מרשי, והצעת מרשי לשלם את עלות מחנה האימונים, באמצעות ארגון השחקנים, נתקל מרשי בסירוב של הסגל להוציא אותו למחנה האימונים. סירבתם למסור למרשי כל תוכנית אימונים מסודרת, שכן אן בפועל תוכנית אימונים כזאת ל’מנודים’. רק כאשר מרשי מבקש לדעת מתי האימון מודיעים לו. כך, למשל, בעקבות פניית מרשי הודיע לו מנהל הקבוצה כי יש יום חופש ביום שלישי (30/7/19) למטרת צילומים. יום לפני הצילומים התבשר מרשי, כי לא יקבל יום חופש וכי הוא מחויב להגיע לאימון ב-8:00 בבוקר בקריית חיים ולאחריו יילך לצילומים”.

חן דילמוני מול בן ביטון (נעם מורנו)חן דילמוני מול בן ביטון (נעם מורנו)

“המאמן גירש את מרשי מאסיפת השחקנים בבושת פנים, זאת על מנת להשפיל אותו ואף הוא נשלח בפני חבריו, בבושת פנים, להתקלח בנפרד משחקני הקבוצה בנוכחיות ובבוז אל מול כל חבריו לקבוצה כמוקצה, תוך שהמאמן פותח את הדלת ומחכה שהמנודים יצאו מחדר ההלבשה. בניגוד מוחלט להוראות ההסכם והוראות חוק הספורט, אסרתם על הצוות הרפואי לטפל במרשי! מרשי לא קיבל חבישה לפני האימון וכן לא נכח צוות רפואי בכל האימונים שנטל בהם חלק”.

“מרשי הוזמן ליום צילומים של הקבוצה, כאשר בזדון ובכוונה תחילה לא הוקצו עבורו בגדים לצילומים, החתומים בשם השחקן ומספר השחקן כפי שקיבלו שאר חברי הקבוצה. כחלק ממשחק ההתעללויות הודעתם למרשי כי הוא צריך לרוץ כמו יו-יו מסביב למגרש ואף ציינתם שזה נעשה כדי ‘לקרוע ולשבור’ אותו. לא ביצעתם הפרשות לפנסיה כדין במשך כל תקופת ההעסקה, לא שילמתם למרשי דמי הבראה ותנאים סוציאליים”.

“ברי, כי בפועלכם כאמור לעיל, יש משום הפרה יסודית של הסכם העסקה של מרשי, הודעה על הפסקת עבודתו מ’שיקולים מקצועיים’, פגיעה חמורה בבריאות מרשי, פגיעה אנושה ביכולת המקצועית שלו וכושר המשחק שלו, השפלתו בפני רבים, בנסיון נואש לייאש אותו עם מלוא חומרת הדבר. הנזק המקצועי, התדמיתי והבריאותי שנגרם למרשי הינו חסר תקדים והוא אומד את נזקיו בשלב זה. מעבר להתנהות המקצועית חסרת התקדים שיש בה השפעה ניכרת על ההתפתחות המקצועית של מרשי, שחקן כדורגל חבר ארגון, ניתן להצביע בבירור על התנהלות מזלזלת ומשפילה”.

ניסו קפילוטו וחן דילמוני (עמרי שטיין)ניסו קפילוטו וחן דילמוני (עמרי שטיין)

“לאור האמור לעיל, הנכם נדרשים לפעול בתוך יומיים כדלקמן: להשיב את מרשי להתאמן עם סגל הקבוצה, כמו כל שחקן אחר בקבוצה, ללא כל אפליה ולפי הוראות החוק ולתקן את כל המחדלים שהובאו לעיל. לתקן את כל ההפרות וההרעה המוחשית בתנאי ההעסקה של מרשי. להתנצל בפני מרשי על הפגיעה בכבודו ובשמו הטוב בנוסח שיתואם עמי. להעביר למרשי, באמצעותי, הצעתכם לפיצוי כספי על נזקיו ולשלם למרשי את כל הכספים המגיעים לו, לרבות, כספי הפנסיה המגיעים לו, דמי הבראה וכל התנאים הסוציאליים להם הוא זכאי לפי הדין. מרשי רואה בכם אחראים לכל נזק או הוצאה שנגרמו לו, ביחד ולחוד”. 

מהפועל חיפה נמסר: “נגיב על כל דבר בהמשך ובצורה מסודרת”.

גם בנוגע לקשר רועי שוקרני העניינים אינם שקטים. בסביבתו של שוקרני טוענים שהשחקן זועם על ההתנהלות מולו כאשר נשלח ביחד עם דילמוני להתאמן בצד ובשעות נפרדות. שוקרני מועמד בכל  מקרה לקבוצת הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית ויצטרך להגיע להסכם פיצוי עם המועדון.

רועי שוקרני (עמרי שטיין)רועי שוקרני (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */