יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:26

אבדיה: הרגשה מדהימה, מדר: זה חלום שמתגשם

כוכב העתודה היה בטירוף: "אין כאן MVP אחד ואני לא מצטנע", חברו הטוב פירגן: "אבדיה הוא המלך. קשה לדמיין את זה בכלל", חנוכי: "מודה לבית הלחמי"

|
דני אבדיה וים מדר (חגי מיכאלי)
דני אבדיה וים מדר (חגי מיכאלי)

שנה שנייה ברציפות שהיא עושה זאת! נבחרת העתודה המלהיבה של ישראל, תחת הדרכתו של אריאל בית הלחמי, שמרה על התואר וחתמה הישג פשוט בלתי נתפס עם זכייה מדהימה הערב (ראשון) באליפות אירופה לעיני הקהל המקומי הנרגש בהיכל קבוצת שלמה, שראה את הכחולים-לבנים מנצחים את ספרד החזקה.

ים מדר הנרגש אמר לאחר המשחק: “כל כך רצינו את זה, אבדיה הוא המלך. עשינו הרבה הכנות, וזה באמת חלום שמתגשם, קשה לדמיין את זה בכלל. מטורף קשה לדמיין שאפשר להגיע לזה שוב. השילוב ביני לבין אבדיה? אין אגו, כי ברגע שאתה מבין שזה עושה את הקבוצה טובה יותר וגם אתה משתפר, אז יש חיבור טבעי. אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני גם מחוץ למגרש”.

שחקני נבחרת העתודה חוגגים עם האוהדים

חובת הוכחה: “לא יודע אם היה עליי לחץ, אבל לשחק מול נבחרות כאלו – צרפת, ליטא וספרד, אתה מרגיש ברמה הכי גבוהה ואתה רוצה להוכיח מה אתה שווה. הוכחנו ששיחקנו כמו נבחרת בעיקר, פחות רלוונטי אם אוביל את הפועל ת”א או לא, אני רק רוצה להתחיל את העונה. חגיגות? נראה מה פיני אומר”. 

ים מדר (רדאד ג'בארה)ים מדר (רדאד ג'בארה)

דני אבדיה הוסיף לצד חברו הטוב: “אין דברים כאלה, כמות ההכנות ושעות הטיסה שעברנו בשביל להגיע לבמה הזאת, זה מדהים. אני יכול להגיד שבנבחרת הזו אין MVP ואני לא מצטנע זו האמת. בכל פעם מישהו בא והתעלה, זה לא משנה מי קלע ומתי. היה לחץ ענק לקחת את הגביע הזה, אבל כל החברים שלי עודדו אותי ולמרות שהיה לי קשה אחרי ההפסד לסרביה, הם הרימו אותי, אין לי מה לומר. אני חושב שהעתיד מאוד אופטימי, החברים שהראו כמה הם נלחמים וגם ווינרים, יראו לאנשים איך להסתכל על זה. אין הרבה שחקנים שיכולים לבוא מדי ערב ולתת הצגות כאלו, בלי הצגות על פציעות, המאמן ומנהל הנבחרת, כולם עשו הכל כדי לזכות”.

זופר אבדיה ובנו דני (חגי מיכאלי)זופר אבדיה ובנו דני (חגי מיכאלי)

הכוכב המשיך והתייחס להוריו: “מודה להורים שלי שחינכו אותי להיות ווינר והם אחראים לזה ואני חייב להם. אני חייב תודה למאמן שעובד איתי בכל יום מהבוקר. להיות השחקן שיוביל את מכבי ת”א? אבוא להלחם על המקום שלי, תהיה עונה כיפית ובינתיים אני רוצה לחגוג את הזכייה. אלך עם ים מדר גם לחגוג, לא נהיה הרבה בחדר היום. היה לי תענוג לשחק באווירה המדהימה הזו, הקהל תמך בנו כל כך ומגיע מילה מאוד טובה. רוצה שגם יגיעו לראות אותי מול ים משחקים אחד מול השני, אבל נחייך ברגע שזה יקרה”.

יותם חנוכי אמר: “לא התביישנו לדבר על זה וכשזה קורה ככה במציאות, זה הכי כיף שיש. אנחנו חייבים להביא את האקסטרה של הלחימה, כי ההבדל הוא ברצון ובישראליות שלנו שהבאנו למגרש. סוף הכי טוב שהייתי יכול לדמיין לעונה, שנה שעברה היה לי קשה לשבת בחוץ ואני כל כך שמח ומאושר שעשיתי את זה. שמח שהצלחנו לשמח את זה בצורה המתוקה ביותר, זה ניסיון עצום ורמת כדורסל גבוהה. חוויה פשוט מטורפת. העונה שעברה רק נתנה מוטיבציה ללמוד ועשינו זה, נבחרת עם גיבוש מדהים וצוות מנצח בראשות בית הלחמי, אין מילים עליו. מעריך את ההזדמנות שהוא נתן לי אחרי פציעה ארוכה, מודה לו שסמך עליי”.

יותם חנוכי (חגי מיכאלי)יותם חנוכי (חגי מיכאלי)

אגב, עוד לפני הבאזר שנעל את האליפות, אבדיה עמד במרכזה של תקרית קצת לא נעימה, כאשר פנה אל עבר הקהל הספרדי אחרי המהלך האחרון במשחק וקרא “אדיוס” ובכך הקים את הספסל הספרדי שזעם על כך מאוד וכעס על ההתגרות של הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */