יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:04

נחתם הסכם קיבוצי להעסקת שופטי הכדורגל

ההתאחדות לכדורגל וההסתדרות הלאומית חתמו על הסכם קיבוצי המסדיר את מעמד השופטים, עוזרי השופטים והמבקרים. במסגרת ההסכם: תוספות שכר ומנגנון חדש

|
יריב טפר, דודי גיל, יואב שמחי ואורן בורנשטיין (ההתאחדות לכדורגל)
יריב טפר, דודי גיל, יואב שמחי ואורן בורנשטיין (ההתאחדות לכדורגל)

ההתאחדות לכדורגל וההסתדרות הלאומית חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי המסדיר את מעמד השופטים, עוזרי השופטים והמבקרים החברים באיגוד השופטים. ההסכם לארבע עונות, עד תום 2022/23.
  
במסגרת ההסכם סוכם על תוספות של עשרות אחוזים בשכר השופטים בכל הסגלים,, תוספות תשלום רטרואקטיביות החל מחודש אפריל 2019, מנגנון ליבון בין ארגוני לנושאים אשר במחלוקת בנושאי הצטרפות או גריעה מסגל שיפוט, עוזרי השופטים בשתי הליגות הבכירות יקבלו לראשונה תשלום שכר חודשי בגין השתתפותם בהשתלמויות והכשרות, תשלום החזר הוצאות לשופטים (למעט שופטים בסגל בכיר) אשר מוזמנים לבית הדין המשמעתי לטובת מתן עדות ועוד.

דודי גיל, ממלא מקום יו״ר ההתאחדות, אמר: ״מדובר בהסכם היסטורי, שמתקן את בעיות העבר וחשוב מכל - מעניק לשופטי הכדורגל ולעוזרי השופט, גברים ונשים, הווה ועתיד מבטיחים. זאת בשורה נפלאה לכדורגל שלנו והזדמנות מצוינת להתמקד בהיבטים מקצועיים בלבד. הושקע זמן רב במאמץ להגיע להסכם הנכון, ועתה הגיעה השעה לברך על המוגמר. אני מבקש להודות למנכ״ל ההתאחדות, רתם קמר, למנכ״ל איגוד השופטים יריב טפר ולצוות המשפטי שעמל על ההסכם, עו״ד שי תקן ועמית ביכלר ממשרד בכר-פישר וכמובן ליועמ״ש ההתאחדות עו״ד עמית פינס ולעו״ד אבישי איפרגן. היו לא מעט עליות ומורדות במהלך המו״מ, אבל שני הצדדים הקפידו לשמור האחד על כבודו של האחר מתוך הבנה ששיתוף הפעולה בינינו הכרחי לטובת המשחק ולטובת ביסוס מעמדם של אנשי ונשות השיפוט. ההתאחדות עשתה מאמץ משמעותי בהסכם הזה כדי להבטיח קידום מקצועי ושיפור מתמיד בתחום השיפוט לטובת הפעילים והפעילות בענף והאוהדים כמובן. ברכות לשותפים ואיחולי הצלחה לכולם לקראת פתיחת עונת הכדורגל 2019-2020”.

יריב טפר, דודי גיל, יואב שמחי ואורן בורנשטיין (ההתאחדות לכדורגל)יריב טפר, דודי גיל, יואב שמחי ואורן בורנשטיין (ההתאחדות לכדורגל)

רונית תירוש, יו״ר איגוד השופטים: ״קידום מעמד השופטים, עוזרי השופטים והמבקרים הוא אחד המרכזיים בסדר היום שלי כיושבת ראש האיגוד וההסכם עליו חתמנו היום יוכיח עצמו כגורם משמעותי בפתיחת דף חדש והצגת אופק מקצועי עבור השופטים והשופטות הנוכחיים ועבור כל נער ונערה שחולמים להצטרף אלינו. ההתאחדות לכדורגל והאיגוד הלכו כברת דרך ארוכה ומשמעותית כדי להגיע להסכם הזה מתוך הכרה בנחיצותו ובתרומתו. כל אחד מהצדדים, ההתאחדות והאיגוד, כמו גם ועד השופטים וההסתדרות הלאומית, נדרש לפשרות כדי למצוא את שביל הזהב שיטיב עם כולם. אני משוכנעת שכולנו נברך על כך גם בעתיד״.
 
אורן בורנשטיין, עוזר שופט בליגת העל ויו"ר ועד שופטי הכדורגל  אמר עם חתימת ההסכם: "זהו יום חג עבור השופטים, עוזרי השופטים והמבקרים. לראשונה נזכה גם אנחנו להסכם אשר מגן על מעמדנו המקצועי ויאפשר לנו להמשיך ולהצליח במלאכת השפיטה. אני מודה להסתדרות הלאומית ולהתאחדות לכדורגל על העזרה בהוצאתו לפועל של הסכם היסטורי זה. היום, בזכות ההסכם וכלל הנוגעים בדבר, גם השופטים עולים לליגת העל".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */