יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

עזוז ופלשר יישארו בארץ, לפחות 4 שחקנים יצטרפו

קפטן בני יהודה והבלם שנפצע ב-1:0 למכבי ת"א באלוף האלופים לא ייצאו למחנה, צעדון וכוכב התבשרו שלא ישחקו בסמוך למשחק. מורי: "הפתענו את עצמנו"

|
ג'אן במהלך המשחק (נעם מורנו)
ג'אן במהלך המשחק (נעם מורנו)

בני יהודה ערכה אמש (שבת) את המשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2019/20 ונכנעה 1:0 למכבי תל אביב בקרב על תואר אלוף האלופים. אמנם הזהובים הפסידו, אך במועדון בסך הכל יצאו אופטימיים לאור היכולת החיובית, בטח כאשר הקבוצה עלתה עם הרכב שונה כמעט לחלוטין מזה של העונה שעברה.

"חשבו שנובס לפני המשחק, אבל היינו בכלל לא רעים. אפשר להגיד בפה מלא שאנחנו יוצאים עם הרגשה של פספוס. זה נותן אופטימיות. תהיה לנו קבוצה לוחמנית, ונקווה שהכול יידבק כמו בעונה שעברה. הסגנון שלנו נשאר אותו דבר ולפעמים זה הרגיש בני יהודה של העונה הקודמת, אבל איכות השחקנים כרגע לא אותו דבר", אמרו אצל מחזיקת הגביע.

פז בן ארי עם ארון שוינפלד (נעם מורנו)פז בן ארי עם ארון שוינפלד (נעם מורנו)

בסיום המשחק נלקח הבלם דניאל פלשר לבית החולים בילינסון עם חשש לזעזוע מוח קל, אחרי שפגע בראשו כדור חופשי שבעט אלירן עטר. פלשר עבר סדרת בדיקות גופניות וקוגנטיביות, שקבעו כי הוא אכן סובל מזעזוע מוח והוא נתבקש לנוח כעשרה ימים. המשמעות היא שהבלם לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימון בפולין ביום שלישי ויישאר בארץ למעקב.

במועדון הופתעו לטובה מהכושר הגופני של השחקנים, שהצליחו גם בדקה ה-90 ללחוץ על מכבי ת"א. מי שהיה השחקן הבולט בקבוצה היה אבישי כהן, שפתח בכנף הימנית והציג יכולת טובה. במועדון היו מרוצים מיכולתו ומאמינים בו, והוא יהיה זה שיתפוס בהרכב את מקומו של שי קונסטנטין כמגן הימני, אחרי שזה עבר לבית"ר ירושלים.

אחד הסיפורים היותר מעניינים מהמשחק קרה עוד לפני שריקת הפתיחה. צמד השחקנים שהגיע מהפועל עפולה, דור כוכב ואורי צעדון, היו מתוכננים לפתוח בהרכב של יוסי אבוקסיס, אך בעקבות טעות טכנית ברישום נאלצו להישאר מחוץ לסגל. השניים קיבלו את ההודעה על כך רק כשעה לפני שהתחילה ההתמודדות והתאכזבו מאוד לגלות שייאלצו לחכות עם הופעת הבכורה שלהם.

אורי צעדון ודור כוכב (ראשון ושני משמאל). פארסה (שחר גרוס)אורי צעדון ודור כוכב (ראשון ושני משמאל). פארסה (שחר גרוס)

צעדון וכוכב, שמותירים רושם חיובי עד כה באימונים, היו שחקני הרכש הראשונים של בני יהודה לעונה זו, וחתמו עוד לפני שהסתיימה עונת 2018/19. יש לציין כי הם עברו בבקרה כבר לפני מספר שבועות ואין מדובר בבעיה כזו, ובמועדון עדיין מנסים להבין איך קרה שהיה חסר משהו בשביל שהם יירשמו כמו שצריך והאם מדובר בטעות שלהם או של ההתאחדות. מי שהוקפצו להרכב במקומם היו שי מזור והמגן השמאלי בן ה-20 שהגיע מעירוני נשר, אמיר רוסתום.

ביום שלישי תמריא הקבוצה לפולין ותחל מחנה אימונים בן עשרה ימים, בו תקיים גם שני משחקי הכנה. אבוקסיס יצרף בחלון ההעברות עוד לפחות ארבעה שחקנים, כאשר בראש הרשימה כרגע נמצא בלם ושחקן התקפה. לזהובים יש כרגע שלושה זרים בלבד, ומספר זרים יגיעו להיבחן במחנה. אם כבר נבחנים, דולב בלולו וגודווין אגודה שוחררו לפני מספר ימים והפסיקו להיבחן בשכונת התקווה.

איביץ' ואבוקסיס לפני המשחק (שחר גרוס)איביץ' ואבוקסיס לפני המשחק (שחר גרוס)

מי שלא צפוי לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים הוא הקפטן הפצוע, איציק עזוז. כרגע ישנה התלבטות רפואית היכן נכון יותר שיעבור את השיקום, במחנה או בארץ, אך נראה שהשחקן הוותיק יישאר בארץ. גם ג'וף גאירה, שסובל מקרע במיניסקוס, לא ייצא למחנה, והוא אמור לעבור ניתוח ביום שני. במהלך הניתוח תתקבל ההחלטה האם הוא צריך לעבור תפירה או הסרה, ובהתאם לכך יוודע סופית גם זמן ההיעדרות שלו.

לגבי פצוע אחר, מוחמד גדיר, החדשות יותר טובות. חלוץ הרכש, שלא נכלל בסגל מול מכבי ת”א, הרגיש הרבה יותר טוב בבוקר המשחק ורצה מאוד לשחק. במועדון הוחלט לערוך לו מבחן כשירות, אך בסופו של דבר זה לא קרה מכיוון שהתקבלה החלטה שלא לסכן אותו.

מי שממלא את תפקיד הקפטן בעת פציעתו של עזוז, דן מורי, אמר בסיום המשחק: "מאוד רצינו לנצח ואני חושב שראו את זה בכל דקה במשחק. אנחנו לא אוהבים להפסיד, זו לא המנטליות שלנו.  אבוקסיס וההנהלה מנסה להחדיר פה מנטליות קצת שונה ממה שהיה כאן פעם. ראינו שיש כאן בסיס טוב ואנחנו לוקחים מפה לא מעט דברים חיוביים".

דן מורי ואמיליוס זובאס. "יש בסיס טוב" (נעם מורנו)דן מורי ואמיליוס זובאס. "יש בסיס טוב" (נעם מורנו)

האם השחקנים הפתיעו את עצמם: "אם נבצע את ההוראות של יוסי אז תמיד נהיה במצב טוב, לא משנה באיזה הרכב נשחק. הפתענו את עצמנו פיזית. אמיר רוסתום חתם פה בסך הכל ביום רביעי והוא מאוד הפתיע אותי, הוא שיחק יפה. נראינו טוב לדעתי גם אינדיבידואלית וגם קבוצתית, וגם אם היינו נראים פחות טוב הייתי אומר שזה לא אינדיקציה לכלום כי עוד לא היינו אפילו במחנה האימונים. כן, יש לנו הרבה לאן להשתפר. החלפנו הרבה שחקנים מההרכב של העונה שעברה, אבל אנחנו עדיין אותה קבוצה ויש כאן הרבה אלמנטים של העונה הקודמת".

מועד המשחק: "אני חושב שאם המשחק היה היה מתקיים במועד אחר, כמה שבועות יותר מאוחר, היינו יכולים לעשות תוצאה יותר טובה. אני חושב שמועד המשחק לא בא בטוב בשביל שתי הקבוצות, אבל זו לא העבודה שלנו לבחור מתי המשחק יתקיים".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */